dank je welquote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Pacmaniac het volgende:
Heel veel sterkte idd.
Kijk anders eens op dit forum: http://fora.diagnosekanker.nl/lotgenoten/ Speciaal voor lotgenoten. Denk dat je daar meer feedback krijgt waar je iets mee kunt dan (met alle respect) op dit forum.
Hamer spijker verhaal.quote:Op maandag 6 april 2009 11:23 schreef CoolGuy het volgende:
Overigens, ik lees je post nog een keer, en ik zie nu de laatste zin. Je word juist gek vanwege het feit dat je geen prognose hebt denk ik. Tenminste, zo was het bij ons (Ja, ik refereer steeds maar naar mezelf..). Je haalt je vanalles in je kop, je blijft malen, en je kunt 't niet stop zetten. Je weet niets, je kunt niets, en dat is wat je gek maakt.
Jij bent bang voor de prognose, en dat is helemaal niet gek, maar als je die straks hebt, dan heb je ergens, hoe vreemd dat nu misschien ook lijkt voor je, toch ergens een klein beetje rust. Iets weten, hoe kut ook, is beter dan niets weten. Probeer er voor elkaar te zijn, maar probeer ook je ei kwijt te kunnen bij iemand anders dan je vrouw. Vrienden ofzo. Krop het in ieder geval niet op (sommige mensen doen dat) want dat gaat uiteindelijk toch niet goed, het moet er toch uit.
Andersom tochquote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef zwaaibaai het volgende:
tvp, een vriendin van mij heeft baarmoederhalskanker gehad. Na anderhalf jaar zeuren bij de huisarts eindelijk doorverwezen en stadium 3B geconstateerd. Na een enorm zware behandelinsperiode is ze "genezen" verklaard. Let wel: niet schoon, wel genezen. Schoon wordt je pas na 5 jaar verklaard.
Als je meer info wilt hebben, kan je pm-en.
Ik kan ook in de war zijn, ik kan het niet concreet vinden op het internet idd.quote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Andersom toch![]()
Je wordt schoon verklaard maar pas na 5 jaar genezen?
Je hebt gelijk. Maar dat is moeilijk. Er gaat tijd overheen voor je de dingen op die manier kunt benaderen. Daarom is contact met lotgenoten cruciaal. Mensen die zoiets niet van dichtbij hebben meegemaakt weten niet waarover ze praten.quote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef zwaaibaai het volgende:
Die onzekerheid is enorm, dat snap ik ook wel. Maar CoolGuy heeft wel een punt inderdaad. Stop met naar de consequenties kijken, doe het stap voor stap. Niet meteen naar de horizon kijken, maar 10 meter vooruit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |