Echte pro's healen mét addonsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef xSoDx het volgende:
Alleen eckte pro's healen zonder addons.
quote:[2. Trade] [Noyla]: < TDH > Een nieuwe NLs sprekende guild. We zijn opzoek naar members voor ons verse raiding core (10m). Ook zoeken we mensen om een RBG team op te starten. Socials zijn uiteraard ook welkom. TS3 available! [http://tdh.wowstead.com] /w voor meer info.
Je kan via realid toch gewoon mee met een 85 op een andere server, mocht je willenquote:
Is dat mogelijk? Anders ga ik wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je kan via realid toch gewoon mee met een 85 op een andere server, mocht je willen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje broodmongolen in SM Lib zeg
Omdat mijn water elemental per ongeluk de aandacht van een scarlet beastmaster trok ben ik meteen een "fucking idiotic noob" en word, na nog flink wat gescheld, meteen uit de party getrapt
Het feit dat de hunter op str en spirit gear needde en vooral melee dmg deed boeide blijkbaar niet
We zitten nu in premade. Winnen alles, met z'n 3en steeds. Weet niet hoe lang ze nog blijven maar als je easy wins wilt..quote:
preform AV enabler?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
We zitten nu in premade. Winnen alles, met z'n 3en steeds. Weet niet hoe lang ze nog blijven maar als je easy wins wilt..
Niet meerquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef hans1988 het volgende:
is er nog een plekje vrij in de FOK knokploeg?
Jawelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef TwyLight het volgende:
Dus je hebt achievement ook niet? Die je nog moest?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JawelJe moet die ghosts killen voor ze de grond raken. Nou, dat is gelukt
Je rent er dus doorheenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ben op mn nieuwe account nog niet eens in ICC geweest geloof ik
Dude, nog een half lvl en je kunt naar Northrendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
67,5 op me druid, morgen daar mee verder denk ik. Net ff 2 BG's gedaan op me paladin, begin er goed in te worden. Ook Black war mammoth daar op gehaald.
Wanneer ik het geld en de kans heb gaat die sowieso naar auchindoun alliance :c
Ik ben juist net andersom op Vakarianquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Na jarenlang Mutilate en Sub gespeeld te hebben nu weer combat. Dit is zo raar.
Pvp of pve?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Na jarenlang Mutilate en Sub gespeeld te hebben nu weer combat. Dit is zo raar.
In 4.3 wordt chain lightning spammablequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Komt ook door andere indeling van talents.
Ik kwam op 64 al een 62 ele shaman die 3k dps deed door chain lightning
Die nieuwe talents inderdaad. Alle classes doen vrij hoge damage al vanaf level 70.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Komt ook door andere indeling van talents.
Ik kwam op 64 al een 62 ele shaman die 3k dps deed door chain lightning
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef TwyLight het volgende:
Shaman T12 Elemental 2P Bonus
Your damaging spells have a 30% chance to reduce the remaining cooldown on your Fire Elemental Totem by 4 sec.
De cooldown van die totem is 10 minuten
Denk je? Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef hans1988 het volgende:
maar dan nog is het best kut denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |