Kom ook een altje aanmaken op Auchindounquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef KanNichtSehen het volgende:
Ik zit te denken of ik zal resubben of niet. Mijn server is nogal dood maar hele leuke guild. Mijn class is nogal niet bestaand, Paladin, meestal PvP, zo nu en dan PvE met guild, en 4.3 ziet er al helemaal niet uit.
Horde/Alliance? Guild etc. Hoeveel mensenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom ook een altje aanmaken op Auchindoun
Alliance, De FOK Knokploeg (37 players, 26 accounts)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Horde/Alliance? Guild etc. Hoeveel mensen
En daarnaast heb ik mezelf voorgehouden om eerst mijn rijbewijs te halen voor dat ik ga resubben, wat als het een beetje meezit binnen 2 weken is
Moet te doen zijn, PvPen jullie nog een beetje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alliance, De FOK Knokploeg (37 players, 26 accounts)De ene keer 8 man online, de andere keer maar 2 of 3 helaas...
Mwoh, af en toe pakken we een BG mee, meestal worden we geganked door 85 hordiesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Moet te doen zijn, PvPen jullie nog een beetje?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik blink zo net in de inn van Dwarven District. Blink ik eronder.
Healen kan daarna ookk prima zonder grid, ik gebruik healbotquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
healen zonder grid (of healbot of ander alternatief) kan echt nietja op level 25 ja
Ik ben te laag levelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
We hebben vanavond om 7 uur een Twilight Destroyer run en dat duurt denk ik...een uurtje? Max.
En daarna kunnen we wel wat heroics doen, als jij ook kan natuurlijk. En misschien is er nog iemand op Auchindoun die mee wil (dps dus)
Samequote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een dag weg geweest, weet ik veel hoe snel jullie levelen
Van level 29 naar 85 plus gear verzamelen voor heroics, ik geef het je te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een dag weg geweest, weet ik veel hoe snel jullie levelen
Ik ben eigenlijk best een softiequote:
Overschakelen naar de TO layout, dan werkt dat vast welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Boris, je bent een die hard of niet
Bienelientje, we zien wel. Heeft geen haast en het kan altijd nog wel natuurlijk![]()
(kan niet quoten op mijn werk)
Zit je op zo'n ontzettend beveiligd ziekenhuisnetwerk dan ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
GI, ik zit al via iloveprivacy.euEn het duurde al even voor ik een proxy had gevonden waar ik in kon loggen en die meer dan 2 posts per pagina toonde
Of waar ik kon reply'en!
Ik kan wel mee, maar de enige character die normale gear heeft is m'n Rogue in Viscious/Ruthless. De rest is allemaal blauw/groen gegeared. Warrior pas 85 en die wil ik een tank maken, dus dat gaat ook niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
We hebben vanavond om 7 uur een Twilight Destroyer run en dat duurt denk ik...een uurtje? Max.
En daarna kunnen we wel wat heroics doen, als jij ook kan natuurlijk. En misschien is er nog iemand op Auchindoun die mee wil (dps dus)
Andere mensen hebben ook nog zoiets als een sociaal leven buiten de WOW server.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
De top 6 of zo heeft in mijn guild 14k+Ik heb bijna 13k en ben 22ste
Ik geef er ook niets om neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap echt niet dat achievements zo belangrijk kunnen zijn
Arcane blast --> arcane missiles --> loot corpsequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, alweer 27. Heb meer lol op m'n mage dan op m'n warlock
Frostbolt > Frostbolt > Arcane Missiles > Loot corpse
Competitie is als je hoger op een DPS lijst komt, of 1vs2 ownd in pvpquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn leukGeeft me wat competitie in wow
Lees mn bericht nu nog eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Healen kan daarna ookk prima zonder grid, ik gebruik healbot
Echte pro's healen mét addonsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef xSoDx het volgende:
Alleen eckte pro's healen zonder addons.
quote:[2. Trade] [Noyla]: < TDH > Een nieuwe NLs sprekende guild. We zijn opzoek naar members voor ons verse raiding core (10m). Ook zoeken we mensen om een RBG team op te starten. Socials zijn uiteraard ook welkom. TS3 available! [http://tdh.wowstead.com] /w voor meer info.
Je kan via realid toch gewoon mee met een 85 op een andere server, mocht je willenquote:
Is dat mogelijk? Anders ga ik wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je kan via realid toch gewoon mee met een 85 op een andere server, mocht je willen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stelletje broodmongolen in SM Lib zeg
Omdat mijn water elemental per ongeluk de aandacht van een scarlet beastmaster trok ben ik meteen een "fucking idiotic noob" en word, na nog flink wat gescheld, meteen uit de party getrapt
Het feit dat de hunter op str en spirit gear needde en vooral melee dmg deed boeide blijkbaar niet
We zitten nu in premade. Winnen alles, met z'n 3en steeds. Weet niet hoe lang ze nog blijven maar als je easy wins wilt..quote:
preform AV enabler?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
We zitten nu in premade. Winnen alles, met z'n 3en steeds. Weet niet hoe lang ze nog blijven maar als je easy wins wilt..
Niet meerquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef hans1988 het volgende:
is er nog een plekje vrij in de FOK knokploeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |