Ik wissel soms per gevecht, maar voor heroics gebruik ik holy en voor raids gebruik ik disc. Behalve op Ragnaros, dan gebruik ik weer holyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
Welke spec voor priest is nou dé healspec? Holy of Disc?
Moet je gewoon ff op Auchindoun /who fok doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef BasOne het volgende:
Waarom kan ik De Fok Knokploeg niet in de guildfinder vinden
Ik ben dus niet de enige!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef redboyke het volgende:
wel kut dat het een pvp server is. ik haat pvp
Je hoeft niet te pvpen :cquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef redboyke het volgende:
heb dat nooit tof gevonden pvp. duels verlies ik altijd en in die battleground zit ik gewoon wat rond te lopen en wat mee te schieten op de eerste horde dat ik tegenkom.
Preciesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Als je in een groep levelt dan gebeurt dat ook niet
Er zijn er nog een paar bezig volgens mij maar ik ben ook weer ff gestopt, en Isa had hoofdpijn geloof ik dus die is douchen en slapen ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zijn jullie nog bezig, of al weer gestopt?
Die bewaar ik voor arenaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
die paintbombs brengen geluk blijkbaar
Dat flik ik ook weleensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight doet één Warsong Gulch
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |