Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dusse, je vergelijkt jezelf nu met billen?
Sowieso zien jongens er niet uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als jongens zo'n minibillen hebbenziet echt neit uit joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He jou ken ik nog niet. Ik zal mijn troll-modus even uitzetten goedquote:
Ja man, van die mannen met een negerinnenkont, dat is geil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als jongens zo'n minibillen hebbenziet echt neit uit joh
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso zien jongens er niet uit
Gewaagd grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gelijk heb je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
lesbienne :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja man, van die mannen met een negerinnenkont, dat is geil.
nee da's alleen aantrekkelijk bij negers zelfquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja man, van die mannen met een negerinnenkont, dat is geil.
ohjaaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze is bi, dat had ze al gemeld.
Oh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee da's alleen aantrekkelijk bij negers zelf
[..]
Oké. Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe geen moeite, mijn getroll overtref je nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
He jou ken ik nog niet. Ik zal mijn troll-modus even uitzetten goed
[..]
Je hebt gelijk. Ik zie afentoe jongens met billen en benen nog kleiner en smaller dan die van meisjes.. das geen gezicht. afzichtelijk noem je dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ze had ook gwn kunnen zeggen ik ben biquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik had laatst een interessant gesprek met een meisje. Ze vond meisjes veel mooier dan jongens, maar zou het nooit voor elkaar krijgen om een relatie met een meisje te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |