SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat ze Old Amsterdam als oude kaas aanprijzen?
ik stoor me aan het feit dat zo een blok old amsterdam onbetaalbaar isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat ze Old Amsterdam als oude kaas aanprijzen?
Welkom bij de SUBTIELE SPONSORMOMENTJES bij Topchefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
Klaraquote:
Product placement stoor ik me niet aan, keihard liegen over voedsel wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Welkom bij de SUBTIELE SPONSORMOMENTJES bij Topchef
ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef grasisbruin het volgende:
Ik zie een vroegtijdige uitschakeling aankomen...
Die versta je ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef Burner82 het volgende:
Die Gunnar klinkt als Frank of Ronald
Patrick toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef Burner82 het volgende:
Die Gunnar klinkt als Frank of Ronald
njaaaaa jaaaaa waajaaaa ken nehhh...quote:
U heeft gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
njaaaaa jaaaaa waajaaaa ken nehhh...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef grasisbruin het volgende:
Ik zie een vroegtijdige uitschakeling aankomen...
Gelukkig hebben we Fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
die app is er niet voor Android. Faal!!
he jammer. Wou m net gaan opzoeken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
die app is er niet voor Android. Faal!!
Ach, zo slecht heb ik 'm nooit gevonden, maar die clip er van vooralquote:
geschikt [ ]quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze precies opschrijven op de lijst die Juul bij heeft.
Konijnenvoer ()quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze precies opschrijven op de lijst die Juul bij heeft.
Nee he. Kaas is niet gesmolten en 3 plakjes ei op elkaar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Apotheose het volgende:
nou, dat lijkt me niks wat ze nu maken
Niet zo'n moeilijk gerechtje inderdaadquote:
Heeft ie toch nog ergens in gepresteerdquote:
Na 4 opdrachtenquote:
Nadat Jaspers lekker passievrucht geslobberd heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef Djokotron het volgende:
Diewke wil anal geraped worden door Jaspers
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef Djokotron het volgende:
topchef gangbang live op de app. Zo voorover op het aanrecht, dikke zwetende sjuul er over heen. Met extra veel SAUS.
quote:
Ja vond ik ook wel opvallend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het raar dat ze Jesse niet naar huis sturen, terwijl hij kansloos is, terwijl Klara wel naar huisgestuurd werd op de 2e dag.
Dat dus. Ik had hem ook al weggestuurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het raar dat ze Jesse niet naar huis sturen, terwijl hij kansloos is, terwijl Klara wel naar huisgestuurd werd op de 2e dag.
Werd Klara alleen weg gestuurd of met nog iemand anders? Lijkt me lastig om 1 iemand weg te sturen, krijg je oneven groepjes...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Veel SAUS zelfsquote:
Mag niet van de chefsquote:
Echt wat erger ik me daaraanquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:07 schreef zoem het volgende:
Heeft Dieuwke nog een dieuwke in de rug nodig?
Wat was dat ook alweer? Toch niet die getourneerde worteltjes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Komt de favoriete groente van Juul nog voorbij?
Zo'n beetje elke groente is de favoriete groente van Juulquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Toch niet die getourneerde worteltjes?
Dat is niet zo gek hoor...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:11 schreef Erasmo het volgende:
Ja ga lekker in die sauspan met je tengels
Behoorlijk. Te meer omdat Dieuwke niet bepaald over komt als iemand die vaak standjes uitprobeertquote:
Geplakt tegen de badkamermuur, net zoals de tegels.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
Ik ben benieuwd welk standje Poolse hoeren prefereren.
Wel zwarte tegels he.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geplakt tegen de badkamermuur, net zoals de tegels.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Dekatria het volgende:
Ohh ik wil een screen van Juul en Kraan met zo'n tablet in de hand
Tv op je pc?quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Drassss het volgende:
Ik begin me nu ook aan zen uhhh eeeh eahhhhhh te irriteren
Wel met het gevoelige plekje van de vinger he...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Standje 6...
Ik mis nog een cijfer
Nu de passie nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef zoem het volgende:
Vis
Standje
Mosselsaus
Alle ingrediënten zijn er
Had eigenlijk saus over de mossel moeten zijn...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat passie bij Kranenborg toen ie saus over de pasta deed
Een kijkje in de toekomstige wekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, wie zijn die mensen in die promo?
Welke app?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu weten we wel dat die app er is hoor
Is er een app????quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu weten we wel dat die app er is hoor
quote:
Scharrelboerenquote:
aankondiging van de aflevering van komen de dinsdag kennelijk.. wel vaag dat zij een masterclass krijgen van een andere chef dan Kranenborg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, wie zijn die mensen in die promo?
Met hoeveel sterren?quote:
En daarna: Kom maar ff bij papaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een hapje voor papa, en een hapje voor Dieuwke
Kranenborg valt wel op blond getuige eerdere kandidatenquote:
Komt René Redzepi langs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef SiGNe het volgende:
aankondiging van de aflevering van komen de dinsdag kennelijk.. wel vaag dat zij een masterclass krijgen van een andere chef dan Kranenborg.
Deze chef is uitgeroepen tot beste kok ter wereld, waarschijnlijk was ie alleen dinsdag beschikbaar.
Z'n naam heb ik niet op gelet (of niet gehoord/vergeten) maar gezien de foto's op het internet is hij het inderdaad.quote:
Hij was toevallig vorige maand in Nederland om allerlei topkoks te ontmoeten en zal daarbij ongetwijfeld gestrikt zijn voor een Masterclass.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Z'n naam heb ik niet op gelet (of niet gehoord/vergeten) maar gezien de foto's op het internet is hij het inderdaad.
Ik vind het wel vreemd dat die in de kwartfinale langs komt om eenmasterclass te geven.
Het zal ongetwijffeld ook wel aan zijn agenda liggen maar eignelijk hadden ze hem in de finale een masterclass moeten laten geven, je kan tenslotte nooit een betere chef vinden dan degene die op dit moment is uitgeroepen tot de beste chef ter wereld.
Of ze zouden Alain Ducasse een masterclass moeten laten geven misschien.
Ah ja.. zie je..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was toevallig vorige maand in Nederland om allerlei topkoks te ontmoeten en zal daarbij ongetwijfeld gestrikt zijn voor een Masterclass.
Die man z'n agenda zit een paar jaar vooruit al vol.
Gezellig, ik ookquote:
Nu je het zegt. Roos heeft al een verklaring afgelegd omtrent haar afwezigheidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
Zeg, ben ik gek of hebben de "C" tjes al een tijd niet gezien, en ook de andere dames ?
Vakantie toch ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Roos heeft al een verklaring afgelegd omtrent haar afwezigheid
Nee, ze komt pas om half acht thuisquote:
quote:
ah....ok...LOSSSSSquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, ze komt pas om half acht thuis
Ik ben er morgen, maandag én dinsdag nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Ik moet me nu ook al afmelden voor maandag![]()
Maandag om half 9 beginnen, tot 13.00 werken, vervolgens cursus tot 9 uur
Lang weekend?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben er morgen, maandag én dinsdag niet![]()
Was het maar waarquote:
Of lauwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Creativiteit hoor, warm of koud serveren
Werk?quote:
Koude groentethee... jakkesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Creativiteit hoor, warm of koud serveren
Ja, laat thuis dan die paar dagen, jammer genoegquote:
quote:
doet me denken aan herman finkers:quote:
Daar gaat de creativiteitquote:
Herman Finkersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doet me denken aan herman finkers:
om 18u hebben we een warm buffet
om 19u hebben we een lauw buffet
en om 20u hebben we een koud buffet
I lolledquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Aangezien er nog een medelapohunter (wat een woord!) is, het is weer bijna TT tijd!
quote:
Pieter Post Pieter Post met z'n poes kalkoen verdient de kostquote:
Kekoen he....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Pieter Post Pieter Post met z'n poes kalkoen verdient de kost
in z'n rode witte wagen
zon of regen vlagen
brieven kalkoen pakjes brengt hij door het land
Pieter Postquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Pieter Post Pieter Post met z'n poes kalkoen verdient de kost
in z'n rode witte wagen
zon of regen vlagen
brieven kalkoen pakjes brengt hij door het land
Groentethee van kipquote: