SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat ze Old Amsterdam als oude kaas aanprijzen?
ik stoor me aan het feit dat zo een blok old amsterdam onbetaalbaar isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan het feit dat ze Old Amsterdam als oude kaas aanprijzen?
Welkom bij de SUBTIELE SPONSORMOMENTJES bij Topchefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Erasmo het volgende:
Klaraquote:
Product placement stoor ik me niet aan, keihard liegen over voedsel wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Welkom bij de SUBTIELE SPONSORMOMENTJES bij Topchef
ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef grasisbruin het volgende:
Ik zie een vroegtijdige uitschakeling aankomen...
Die versta je ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef Burner82 het volgende:
Die Gunnar klinkt als Frank of Ronald
Patrick toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef Burner82 het volgende:
Die Gunnar klinkt als Frank of Ronald
njaaaaa jaaaaa waajaaaa ken nehhh...quote:
U heeft gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
njaaaaa jaaaaa waajaaaa ken nehhh...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef grasisbruin het volgende:
Ik zie een vroegtijdige uitschakeling aankomen...
Gelukkig hebben we Fok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
die app is er niet voor Android. Faal!!
he jammer. Wou m net gaan opzoeken...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef Cateye2011 het volgende:
die app is er niet voor Android. Faal!!
Ach, zo slecht heb ik 'm nooit gevonden, maar die clip er van vooralquote:
geschikt [ ]quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze precies opschrijven op de lijst die Juul bij heeft.
Konijnenvoer ()quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze precies opschrijven op de lijst die Juul bij heeft.
Nee he. Kaas is niet gesmolten en 3 plakjes ei op elkaar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Apotheose het volgende:
nou, dat lijkt me niks wat ze nu maken
Niet zo'n moeilijk gerechtje inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |