quote:Constant-velocity joint
From Wikipedia, the free encyclopedia
Constant-velocity joints (aka homokinetic or CV joints) allow a drive shaft to transmit power through a variable angle, at constant rotational speed, without an appreciable increase in friction or play. They are mainly used in front wheel drive and all wheel drive cars. Rear wheel drive cars with independent rear suspension typically use CV joints at the ends of the rear axle halfshafts, and increasingly use them on the propshafts. Audi Quattros use them for all four half-axles and on the front-to-rear driveshaft (propeller shaft) as well, for a total of ten CV joints.
Constant-velocity joints are protected by a rubber boot, a CV gaiter. Cracks and splits in the boot will allow contaminants in, which would cause the joint to wear quickly.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik houd het nog even in mijn achterhoofd, het is niet overdreven ver hier vandaan. Sowieso heb ik dan misschien al verplichtingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus, zondag, Havelte, semi offroad klungelrit, wie komt?
Veuls te ver weg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus, zondag, Havelte, semi offroad klungelrit, wie komt?
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Voertuig wil niet starten
Is dit een grap?
ik gok dat ik die Swiffer wel een paar keer los moet duwen met mn rubberen bullbarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik niet, kost me teveel en als er ook swiftjes meedoen kan ik het toch niet echt serieus nemen.
zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik houd het nog even in mijn achterhoofd, het is niet overdreven ver hier vandaan. Sowieso heb ik dan misschien al verplichtingen.
Dure Boxster, goedkope 911 waarbij de cayman fraaier isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is jullie mening over de Porsche Cayman? M'n oom heeft zo'n ding gekocht, maar ik vind het eigenlijk net niet zegma![]()
Zal vast goed rijden, maar qua uiterlijk...
Wat is er mis met een 924/944/928?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Dingest het volgende:
Ik zou niet klagen als ik hem cadeau kreeg en zou het ook geen straf vinden om mee te moeten rijden of te bezitten. Maar als ik zelf dat geld moest uitgeven aan een nieuwe auto zou ik denk ik niet naar Porsche wandelen
Die zijn lellik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met een 924/944/928?
Exactimundoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |