Oke thanks. Ga ik GM er ff opzetten. Is het ook de bedoeling dat ik morgen de GM weer switch naar de officiele versie? Of maakt dat niets uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat kan wanneer je iOS 5 hebt geinstalleerd. Ik kon het vanuit mijn instellingen dan aanmaken.
VLC gebruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik worstel met een paar mpg's die ik wil synchen met wat subtitles. Ik kan ze prima afspelen op mijn Apple TV en via Air Video ook op mijn iPad, maar op de een of andere manier niet gewoon op mijn iMac. Quicktime crasht, gek genoeg...
Waarschijnlijk morgen, iOS5 komt dan ook uit en dan beginnen de iCloud servers echt te rokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Kremers het volgende:
Wellichr dat 10.7.2 vandaag dan ook uitkomt? Kan ik eindelijk naar Lion updaten
WiFi schijnt een meer voorkomend probleem te zijn, vandaar ik ook nog niet geüpdate heb.
Ik denk het wel. Voor het verplaatsen van m'n MobileMe naar iCloud had ik ook betaversies van Lion nodig. Dus ik denk dat die morgen ook uitkomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Kremers het volgende:
WiFi schijnt een meer voorkomend probleem te zijn, vandaar ik ook nog niet geüpdate heb.
De i5 heeft ook nog betere benchmarks toch? i7 wordt nog steeds niet echt lekker ondersteund dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
pff, ik zit te twijfelen tussen core i5 of core i7ook alleen maar voor de geil want aan i5 heb ik in principe genoeg
Niet dat probleem, maar Lion is nog niet perfect. Ik heb ook al problemen ondervonden met Lion zoals dat de muis altijd maar een aanwijzer blijft en niet een handje als je over linkjes hovert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Kremers het volgende:
Nog niet geheel dus, er kunnen nog wel wat verbeteringen komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef KneusTeun het volgende:
Lion was in het begin bij mij ook niet 100% maar na veel geouwehoer is ie nu helemaal perfect!
MplayerX, staat in de App store, gratis en werkt heel erg fijn moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik worstel met een paar mpg's die ik wil synchen met wat subtitles. Ik kan ze prima afspelen op mijn Apple TV en via Air Video ook op mijn iPad, maar op de een of andere manier niet gewoon op mijn iMac. Quicktime crasht, gek genoeg...
Bij mij wordt de muis netjes een handje boven een link.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet dat probleem, maar Lion is nog niet perfect. Ik heb ook al problemen ondervonden met Lion zoals dat de muis altijd maar een aanwijzer blijft en niet een handje als je over linkjes hovert.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij mij wordt de muis netjes een handje boven een link.
Crasht ook.quote:
Ok, ga ik ff proberen! Het probleem is ook dat mijn Apple TV soep maakt van de subs, ik dacht dat het aan de timecode lag, maar dat maakt niet uit. Misschien toch maar gewoon alles converteren naar m4v.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
MplayerX, staat in de App store, gratis en werkt heel erg fijn moet ik zeggen!
Voor die 100 euro verschil zou ik 't wel weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
pff, ik zit te twijfelen tussen core i5 of core i7ook alleen maar voor de geil want aan i5 heb ik in principe genoeg
i5 is natuurlijk zat.... Ik zou de i7 nemen, omdat geil. Je neemt een Air toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
Bij mij vind ie de update niet hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:40 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)itunes-in-the-cloud/
http://itunes.com
Gewoon van de website downloaden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij mij vind ie de update niet hoor.
Firewall?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn iMac & MBP elkaar niet zien in 'Netwerk' ? Bestands-deling staat aan, op beiden zelfs. En vanzelfsprekend dat ze ingelogd zijn op hetzelfde lokale netwerk, beiden draadloos.
Gewoon doen. kan toch on the fly! geen kabel nodigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer deze vraag:
Als je GM draait, moet je dan morgen ook nog de officiele versie installeren? Of maakt dat niets uit.
Dat maakt niks uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer deze vraag:
Als je GM draait, moet je dan morgen ook nog de officiele versie installeren? Of maakt dat niets uit.
Zou ik sowieso doen. Ten minste, waarom niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer deze vraag:
Bij mij wilt hij nog wel eens tegenwerken. Gek genoeg is dit altijd wanneer ik Google Chrome in een volledig venster open.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij mij wordt de muis netjes een handje boven een link.
Geen reden om het niet te willen inderdaad maar nodig is het niet. Schijnt identiek te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zou ik sowieso doen. Ten minste, waarom niet?
Hm, geen idee. Router reset gaf de oplossing.quote:
De drukte is al voorbij, ik haal het gewoon naar binnen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Gewoon van de website downloaden.
Die update doen ze vaak iets later, als de drukte voorbij is.
Je hebt iTunes 10.5 nodig om iOS5 te installeren. Dus zodra je hem geinstaleerd hebt, even je iPhone/iPod inpluggen en op de update knop klikken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu alvast de nieuwe iTunes installeren dan hoef ik daar morgen als iOS5 uit is niet op te wachten.
Geef mij maar Spotifyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:40 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Apple releases iTunes 10.5 with iTunes in the Cloud
http://itunes.com
Als je het niet doet moet je al je spullen weer inleveren....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens, ik ben niet verplicht toch om die cloud te gebruiken? Heb daar namelijk geen behoefte aan..
Omdat het geen windows isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
Ik ben er al achter gekomen hoe je é doet, maar wat nu als ik puntjes op de e of een andere letter wil wil hebben? Waarom niet, net als Windows, shift + ' + letter of shift + " + letter voor puntjes?
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gewoon de knop langer ingedrukt houden en dan het gewenste accent kiezen, als je, net als ik, geen zin hebt om de andere methode voor de verschillende accenten te onthouden.
Daar zit logica in, ik was dan ook geheel vergeten hoe het ook alweer heette.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat het geen windows is
alt + u -> letter is umlaut: ü
http://tlt.its.psu.edu/su(...)accents/codemac.html
Toetsenbord op US zetten, werkt prima!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
Ik ben er al achter gekomen hoe je é doet, maar wat nu als ik puntjes op de e of een andere letter wil wil hebben? Waarom niet, net als Windows, shift + ' + letter of shift + " + letter voor puntjes?
Ook al geprobeerd, waar moet ik dit doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Toetsenbord op US zetten, werkt prima!
iTunes Match is nog niet in NL beschikbaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Cid het volgende:
Kan je eigenlijk nu al aangekochte muziek opnieuw downloaden? Je kan wel naar "mijn aankopen", maar dat is alleen voor apps en boeken
Ik nu ook, maar het functioneert nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:18 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb 'm staan op US International - PC
Vreemd, bij mij wel. Geen idee of ik dat heb ingesteld en zo ja waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tja, dat werkt dus niet.
iTunes 10.5 staat er op, maar iPad blijft maar op 4.3.5 als laatste versie...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je hebt iTunes 10.5 nodig om iOS5 te installeren. Dus zodra je hem geinstaleerd hebt, even je iPhone/iPod inpluggen en op de update knop klikken.
Patience is a virtue...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
iTunes 10.5 staat er op, maar iPad blijft maar op 4.3.5 als laatste versie...
Ja, die stond er. Toen weer uit gezet aangezien het niet werkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef problematiQue het volgende:
staat er rechtsboven naast de klok nu een amerikaanse vlag? Bij mij werkt het perfect namelijk. Jij wilt toch gewoon dat je een teken typt, met een klinker, en dat het dan é wordt, oid?
Blijkt nieuw te zin in OS X Lion. Erg fijne functie, al langer beschikbaar in iOS.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij wel. Geen idee of ik dat heb ingesteld en zo ja waar.
[ afbeelding ]
Waar zet je zoiets aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Blijkt nieuw te zin in OS X Lion. Erg fijne functie, al langer beschikbaar in iOS.
In een textarea werkt dat niet, wel in de addresbalk bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tja, dat werkt dus niet.
iTunes werkt dat inderdaad, jammer niet in een text area.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In een textarea werkt dat niet, wel in de addresbalk bijvoorbeeld
Tenenkrommendquote:
Langer inhouden? équote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
iTunes werkt dat inderdaad, jammer niet in een text area.
Verklaart een hoop!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:27 schreef Chevalric het volgende:
Het werkt in Safari wel goed, maar in Chrome niet.
Of accu.. GPS werkt toch prima op 3Gs...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:25 schreef Kremers het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat locatie-reminders niet werkt op de 3GS vanaf iOS5 GM. Geen idee waarom, maar wellicht heeft het te maken met een niet zo'n heel nauwkeurige GPS chip van de 3GS.
Wel jammer, want ik zou dat erg handig vinden.
Even wachten totdat vandaag of morgen 10.7.2 uitkomt. Misschien is je probleem dan opgelost.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:01 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Even een vraagje;
Heb sinds een paar dagen het volgende probleempje met mijn 1 maand oude MBP. Als ik hem wil afsluiten, werkt Safari niet meer. Gewoon elke keer weer niet. Kan alleen afsluiten door een forceer stop op Safari toe te passen. Iemand een idee hoe ik deze fout eruit haal?
Dacht zelf inderdaad ook aan de update, maar hoop dat er anders nog wel een andere mogelijkheid is foutjes uit te lezen op MacOSX. Even afwachten dan maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even wachten totdat vandaag of morgen 10.7.2 uitkomt. Misschien is je probleem dan opgelost.
En sws naast Safari Chrome installeren.
Ik heb dit ook gedaan op mijn iMacquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:51 schreef FUFR het volgende:
Ik wil windowsals dual boot op mijn mac zetten. iemand een betrouwbare link naar een how-to?
Ik lees ergens dat ik boot camp moet hebben? kopen? downloaden? niet nodig?
dank voor de uitleg, ik heb BC nog niet zien staan op de mac maar ik heb m dan ook nog geen week. Zal vast wel meer nog niet gezien hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gedaan op mijn iMac
Dit omdat ik als systeembeheerder zijnde wel eens vanuit huis werk en dan bepaalde software nodig heb die niet op OSX draait.
Bootcamp is gratisje kan ook een 'gratis' versie van Windows installeren als je wil
Ik had wel een probleem met het laden van een videokaart, waardoor mijn scherm zwart bleef tijdens de Windows installatie, maar hier was een oplossing voor
Ik denk ik zeg het je even mocht het jou ook gebeuren, dat je weet dat het kan gebeuren
Hier staan een aantal guides
http://support.apple.com/manuals/#macos
Edit: ik wist eerst die oplossing voor het zwarte scherm niet, daarop heb ik Windows geinstalleerd op VmWare onder OSX, maar dit was gigantisch traag.
Ik zou dus zeker voor Bootcamp kiezen, het is gratis en staat al op je Apple
Uit mijn hoofd staat het bij Disk Utilitiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank voor de uitleg, ik heb BC nog niet zien staan op de mac maar ik heb m dan ook nog geen week. Zal vast wel meer nog niet gezien hebben![]()
vanavond ga ik er eens naar kijken, windows CD heb ik gewoon liggen. dus dan zou ik meteen aan de gang moeten kunnen..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd staat het bij Disk Utilities
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd staat het bij Disk Utilities
Ik moest een USB stick speciaal formatteren voor die videokaart driver.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:46 schreef Dimens het volgende:
Launchpad --> Hulpprogramma's --> Boot Camp-assist
Drivers voor Windows staan op de mee geleverde OS X schijf.
quote:
Worden tegenwoordig gedownload in een stap in de Bootcamp wizard.quote:Drivers voor Windows staan op de mee geleverde OS X schijf.
eh, welke osx schijf ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:46 schreef Dimens het volgende:
Launchpad --> Hulpprogramma's --> Boot Camp-assist
Drivers voor Windows staan op de mee geleverde OS X schijf.
ah!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
Worden tegenwoordig gedownload in een stap in de Bootcamp wizard.
ik ben er na 3 dagen maccen, niet de hamburgers, achter dat er nog een groot nadeel is:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Qwea het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit jongensWat een zeiksnol ben ik ook he?
Voordelen t.o.v een andere laptop die ik kan bedenken
-OS X en niet Windows
-Design (al doe ik het daar niet voor)
-Zelden problemen met mac (hier in huis gaat de mac van MM 1x per 4 a 5 jaar stuk ofzo)
-Hardware en software van 1 fabrikant dus een stuk stabieler.
Nadelen
- Zak met geld.
wat wil je er mee gaan doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Qwea het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit jongensWat een zeiksnol ben ik ook he?
Voordelen t.o.v een andere laptop die ik kan bedenken
-OS X en niet Windows
-Design (al doe ik het daar niet voor)
-Zelden problemen met mac (hier in huis gaat de mac van MM 1x per 4 a 5 jaar stuk ofzo)
-Hardware en software van 1 fabrikant dus een stuk stabieler.
Nadelen
- Zak met geld.
daarom zit die van mij helemaal volgeplakt met stickersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
desing vind ik enigszins overdreven. hij is strak. that's it.
bijna saai zelfs
dat heb ik zelfs op mijn windowsbakken nooit over mijn hart verkregen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daarom zit die van mij helemaal volgeplakt met stickers
Niks. Nou ja niks. Gewoon, internetten, ect. Misschien wat schoolwerk, maar niks boeiends. Geen games of shit. Ik word er alleen zo hoerig van dat tot nu toe elke windows laptop ik heb gehad, windows wel 5x per jaar een BSOD geeft. En is het dat niet, dan is er wel ander gelul zoals een hdd die al 2 a 3x naar de klote is dit jaarquote:
Nou ja, games doe ik niet. En idd, de prijs. Maar als ik telkens het gelul heb dat ik mijn laptop kwijt ben of vaak aan het herinstallen ben, begin ik er ook wel hoerig van te wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben er na 3 dagen maccen, niet de hamburgers, achter dat er nog een groot nadeel is:
games. Ik speel graag shootersen die zijn dus dun bezaaid voor de mac.
Verder doe ik veel met muziek en das dus geen enkel probleem!
ik mocht zelfs div. windowspakketten gratis omruilen tegen macsoftware
Maar idd, de prijs! Daar koop je voor 8 jaar windows laptops van!
Voortaan geen Acer meer kopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks. Nou ja niks. Gewoon, internetten, ect. Misschien wat schoolwerk, maar niks boeiends. Geen games of shit. Ik word er alleen zo hoerig van dat tot nu toe elke windows laptop ik heb gehad, windows wel 5x per jaar een BSOD geeft. En is het dat niet, dan is er wel ander gelul zoals een hdd die al 2 a 3x naar de klote is dit jaar
Ja, dus mooi niet hequote:
ik loldequote:
vreemd, ik heb zoiets zelden op mijn W. systemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, games doe ik niet. En idd, de prijs. Maar als ik telkens het gelul heb dat ik mijn laptop kwijt ben of vaak aan het herinstallen ben, begin ik er ook wel hoerig van te worden
eh.. hoerig staat hier in brabant bekend als een ander woord voor geil.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, games doe ik niet. En idd, de prijs. Maar als ik telkens het gelul heb dat ik mijn laptop kwijt ben of vaak aan het herinstallen ben, begin ik er ook wel hoerig van te worden
Niet als je er een waar kunstwerk van maaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat heb ik zelfs op mijn windowsbakken nooit over mijn hart verkregen..
blasfemie!
dan zou ik echt geen mac kopen als ik jou was, zonde van je geld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks. Nou ja niks. Gewoon, internetten, ect. Misschien wat schoolwerk, maar niks boeiends. Geen games of shit. Ik word er alleen zo hoerig van dat tot nu toe elke windows laptop ik heb gehad, windows wel 5x per jaar een BSOD geeft. En is het dat niet, dan is er wel ander gelul zoals een hdd die al 2 a 3x naar de klote is dit jaar
Ik heb echt nog zitten denken dat het aan mij lag... maar een vriend van me heeft ook telkens gelul met zijn windows bakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
vreemd, ik heb zoiets zelden op mijn W. systemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh.. hoerig staat hier in brabant bekend als een ander woord voor geil.
denk niet dat je dat bedoelde...
Ik heb zelf altijd een Sony gehad, nog nooit een BSOD gehad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dus mooi niet he
Heb Dell, Acer en nu Samsung geprobeerd. En het is nou niet dat ik hem neer flikker of meeneem. Ding staat altijd op tafel of naast het bed
En daarnaast heeft het merk geen reet met Windows te maken natuurlijk. Don't get me wrong, ik heb altijd lopen ageren tegen Apple, maar Windows begint me mijn strot ook uit te komen nu.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Niet als je er een waar kunstwerk van maakt
[ afbeelding ]
Acer wist ik, bij ons op de TD komen die ook altijd terug. Idem dito met packerd hell. Samsung zag ik ook nooit terug komen. Meer inmiddels is de mijne lekker bezig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd een Sony gehad, nog nooit een BSOD gehad.
Andere mensen met een Acer, Dell, Toshiba, Packerd Bell zie ik altijd problemen hebben, het ligt dus wel aan het merk.
De winkel waar ik werk, zie ik voornamelijk Acers terug komen met BSOS, adapter problemen en andere hardware problemen.
Laptops die ik eigenlijk nooit terug zie komen zijn Sony, Asus en tegenwoordig komen de nieuwe HP's ook nooit meer terug naar de winkel.
Oké, met Apple zijn ook weinig problemen maar het is niet zo dat een Macbook nou perfect is, die kunnen ook gewoon kapot gaan.
omfg, die iron manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:56 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img521.imageshack.us/img521/1779/3707790239f089673dba.jpg (copy/paste deze link) ]
Waar haal je die shizzle?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:16 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb tegenwoordig deze er op zitten:
[ afbeelding ]
Wat je zegt ben ik het niet helemaal mee eens. Sommige merken zijn inderdaad wat minder dan de ander maar in dat rijtje vind ik dat Toshiba er zeker niet tussen hoort. Uit ervaring met de laptops van mensen uit mijn naaste omgeving weet ik dat de Acers en Dells het bijzonder slecht doen(Nog geen 2 het overleefd). De Packerd Bell al iets beter(Is nu 2,5 jaar oud) maar de Toshiba's doen het zeer prima. Mijn vriendin en ik hebben de zelfde Toshiba laptop die inmiddels bij ons beide al 5 jaar zonder problemen mee gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Andere mensen met een Acer, Dell, Toshiba, Packerd Bell zie ik altijd problemen hebben, het ligt dus wel aan het merk.
De winkel waar ik werk, zie ik voornamelijk Acers terug komen met BSOS, adapter problemen en andere hardware problemen.
Laptops die ik eigenlijk nooit terug zie komen zijn Sony, Asus en tegenwoordig komen de nieuwe HP's ook nooit meer terug naar de winkel.
Oké, met Apple zijn ook weinig problemen maar het is niet zo dat een Macbook nou perfect is, die kunnen ook gewoon kapot gaan.
Vroeger was Toshiba onwijs goed, dat ben ik het met je eens. Maar sinds een tijdje is dit echt bergafwaarts gegaan. Toshiba is niet meer wat het was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat je zegt ben ik het niet helemaal mee eens. Sommige merken zijn inderdaad wat minder dan de ander maar in dat rijtje vind ik dat Toshiba er zeker niet tussen hoort. Uit ervaring met de laptops van mensen uit mijn naaste omgeving weet ik dat de Acers en Dells het bijzonder slecht doen(Nog geen 2 het overleefd). De Packerd Bell al iets beter(Is nu 2,5 jaar oud) maar de Toshiba's doen het zeer prima. Mijn vriendin en ik hebben de zelfde Toshiba laptop die inmiddels bij ons beide al 5 jaar zonder problemen mee gaat.
Buiten dat, ik heb sinds 2 dagen mijn oude vertrouwde Toshiba op de plank gelegde en een MBP 13" gehaald en ben er zeer tevreden mee
bij mij is mail al een keer kapot gelopen. op de eerste dag zelfsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
kijk die is wel mooi..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:16 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb tegenwoordig deze er op zitten:
[ afbeelding ]
o.m.f.g. Als ik een MBP koop ga ik iron man erop plakkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:25 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)=hp&q=macbook+decals
Ik heb nu 15" (weet niet wat jij had van je toshiba?) maar ik vraag me af of 13" niet klein is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat je zegt ben ik het niet helemaal mee eens. Sommige merken zijn inderdaad wat minder dan de ander maar in dat rijtje vind ik dat Toshiba er zeker niet tussen hoort. Uit ervaring met de laptops van mensen uit mijn naaste omgeving weet ik dat de Acers en Dells het bijzonder slecht doen(Nog geen 2 het overleefd). De Packerd Bell al iets beter(Is nu 2,5 jaar oud) maar de Toshiba's doen het zeer prima. Mijn vriendin en ik hebben de zelfde Toshiba laptop die inmiddels bij ons beide al 5 jaar zonder problemen mee gaat.
Buiten dat, ik heb sinds 2 dagen mijn oude vertrouwde Toshiba op de plank gelegde en een MBP 13" gehaald en ben er zeer tevreden mee
Ik zit nu op 11", bevalt mij prima.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nu 15" (weet niet wat jij had van je toshiba?) maar ik vraag me af of 13" niet klein is.
Windows 7 is van alles Windows versies IMHO de beste. Zelfs beter dan XP. Absoluut. Alhoewel ik al regelmatig ook een autist genoemd ben want ik heb Aero eruit gesloopt / uitgezet en gewoon de Windows Classic theme aangepleurd want inho draait het dan iets beter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef drbarisart het volgende:
Maar Windows 7 is toch heel erg verbeterd? Ik hoor dat het op het niveau van OS X moet zitten.
Damn. Oke. Nou, duidelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit nu op 11", bevalt mij prima.
kan je gewoon weer aanzetten hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Windows 7 is van alles Windows versies IMHO de beste. Zelfs beter dan XP. Absoluut. Alhoewel ik al regelmatig ook een autist genoemd ben want ik heb Aero eruit gesloopt / uitgezet en gewoon de Windows Classic theme aangepleurd want inho draait het dan iets beter.
Sinds Lion zegt men dat het touchpad anders werkt trouwens. Eerst kon je met drie vingers op het touchpad met 1 veeg helemaal naar boven of onderaan de pagina gaan. Nu is dat er helaas uit gehaald.
Niet dat het boeiend is voor mij want muis.. maar dat was het enige waar ik een klein beetje van op keek. Want het lijkt me een handige functie.
Ik had een 15". En moet zeggen dat ik het niet eens erg vind dat dit scherm iets kleiner is. Sterker nog: vind het zelfs fijner dat ie kleiner is, lekker draagbaar en je merkt er weinig van dat je 'minder ziet' ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nu 15" (weet niet wat jij had van je toshiba?) maar ik vraag me af of 13" niet klein is.
ik ben zeer tevredenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef drbarisart het volgende:
Maar Windows 7 is toch heel erg verbeterd? Ik hoor dat het op het niveau van OS X moet zitten.
ik heb er voor gestaan en uiteindelijk de 15" genomen, geld was geen issue, maar als ik op een meter er vanaf sta wil ik de wavefiles ook nog kunnen zien tijdens het dj'en.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee waar zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kan je gewoon weer aanzetten hoor
gok ik
Ja, kijk dan snap ik het iddquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb er voor gestaan en uiteindelijk de 15" genomen, geld was geen issue, maar als ik op een meter er vanaf sta wil ik de wavefiles ook nog kunnen zien tijdens het dj'en.
dat en met produceren heb ik ook liever iets meer scherm
Het zijn wel hele dure 3 cm geworden..
Je hebt mad veel van die stickers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben zeer tevreden
oh en..
[ afbeelding ]
Geweldig! waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben zeer tevreden
oh en..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:49 schreef Aether het volgende:
British supermarket chain tests iPad-ready shopping carts
[ afbeelding ]
Wel handig in combinatie met Appiequote:
nee dan vond ik het niet storend, dan is het beter dan een netbook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, kijk dan snap ik het iddMaar voor als je er gewoon op 30 cm afstand achterzit zal het niet zo boeiend zijn gok ik?
google, ik moet m ook nog terugzoeken en bestellen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig! waar heb je die vandaan?
Eens. 10.1" Dat zeg ik, net ff in de winkel gekeken en het valt allemaal wel mee. Zeker als je er gewoon achter zitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee dan vond ik het niet storend, dan is het beter dan een netbook.
dat is gek, want het is hetzelfde concernquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:23 schreef Qwea het volgende:
Net ff rondje stad gedaan, wat grappig is : Dixons geeft idd 1 jaar, maar Mycom 3!!
Ooh en 13" is idd wat kleiner maar dat gaat wennen
Ja dat dacht ik ook, maar na een jaartje toch maar overgestapt op een 15" met extra hoge resolutie. Zodra je meerdere dingen tegelijk naast elkaar wil hebben word de 13" toch een probleem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. 10.1" Dat zeg ik, net ff in de winkel gekeken en het valt allemaal wel mee. Zeker als je er gewoon achter zit
Bedoel je niet Dixons en V&Dquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is gek, want het is hetzelfde concern
Lol ik heb zo'n systeem 3 jaar geleden eens moeten ontwerpen op de uni aan de hand van RFID chips. Ik was gewoon ver mijn tijd vooruit ^_^quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:49 schreef Aether het volgende:
British supermarket chain tests iPad-ready shopping carts
[ afbeelding ]
Klopt wel. Dixons is verkocht aan Mycom in juli. Maar of het al definitief is weet ik niet.quote:
Hij zei het echt. En hij stond raar te kijken dat dixons 1 gaf. Hijzelf zei 2 maar zijn collega zei dat ze zelfs 3 geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is gek, want het is hetzelfde concern
Dat heb ik toch nooit. Ik heb tweetdeck en Chrome nu beide fullscreen staan bv. echt NAAST elkaar vind ik zelfs de 15" te klein voorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar na een jaartje toch maar overgestapt op een 15" met extra hoge resolutie. Zodra je meerdere dingen tegelijk naast elkaar wil hebben word de 13" toch een probleem.
Apple geeft altijd één jaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zei het echt. En hij stond raar te kijken dat dixons 1 gaf. Hijzelf zei 2 maar zijn collega zei dat ze zelfs 3 geven.
Ik heb juist de 13" omdat ik graag een laptop wou en niet een verplaatsbare computer, nu gooi ik er een 22" scherm en keyboard achter thuis en op reis en alles kan me laptop met gemak mee en is het niet een te groot onding.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar na een jaartje toch maar overgestapt op een 15" met extra hoge resolutie. Zodra je meerdere dingen tegelijk naast elkaar wil hebben word de 13" toch een probleem.
aaaah.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Apple geeft altijd één jaar.
MyCom geeft op alle notebooks 3 jaar garantie.
Heb je een linkje naar Find My Friends? Want kan hem nog niet vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:18 schreef Blaxje het volgende:
iCloud.com is out of dev modus en Find My Friends staat in de App Store. Rollout is begonnen
mail gestuurd naar de owner van de website, ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geweldig! waar heb je die vandaan?
Apple Mini DisplayPort adapters: Frequently asked questions (FAQ)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef FUFR het volgende:
waar ik me wel aan ergerde van het weekend is dat ik mijn 24 inch monitor niet aan mijn macje kon hangen
ik heb dat ding 3x rondgedraaid op zoek naar een vga ingang of desnoods die eh...nieuwe ingang
vind ik toch wel een - punt van die dingen..
Edith: DVI
Hm hij staat nog niet in de iPad versie van de App Store.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar Find My Friends? Want kan hem nog niet vinden.
Edit: Gevonden:
Find My Friends: http://itunes.apple.com/nl/app/find-my-friends/id466122094?mt=8
En een extratje:
Airport Utility: http://itunes.apple.com/u(...)d427276530?mt=8&ls=1
Ik neem aan dat je dat van tevoren ook wel wist....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef FUFR het volgende:
waar ik me wel aan ergerde van het weekend is dat ik mijn 24 inch monitor niet aan mijn macje kon hangen
ik heb dat ding 3x rondgedraaid op zoek naar een vga ingang of desnoods die eh...nieuwe ingang
vind ik toch wel een - punt van die dingen..
Edith: DVI
mmm...nog alles los kopen ook..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Apple Mini DisplayPort adapters: Frequently asked questions (FAQ)
Zelf gebruik ik deze: https://www.dealextreme.c(...)-adapter-1080p-34025quote:
ga je nu menen dat je daar nu pas achter komt? heb je niet bekeken wat je gekocht hebt?quote:
Nee want 2 gens (dacht ik) terug had ie gewoon dvi.quote:
checking!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik deze: https://www.dealextreme.c(...)-adapter-1080p-34025
Maar weet niet of je scherm HDMI heeft of je een DVI-HDMI kabel hebt.
Nadeel van die van dealextreme schijnt wel draadbreuk te zijn. Dus af en toe nieuwe halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
DealExtreme ja, ipv die overpriced Apple kabeltjes. Zit geeneens een logo'tje op en nog durven ze er 30 euro voor te vragen!
Ik zit nu aan zo'n 500MB in de maand voor internet, spelletjes, mail, Whatsapp en zelfs af en toe een Youtube filmpjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
Totaal niet apple gerelateerd, oke een beetje, maar omdat dit in dig staat en mensen dat hier vast wel weten :
1 GB per maand internet, op de aaiphone, is meer dan genoeg toch voor wat surfen, wordfeud en wat mail? Of is het most likely dat je daar overheen komt?
Met dat internetgedrag is 1 gig genoeg voor een jaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
Totaal niet apple gerelateerd, oke een beetje, maar omdat dit in dig staat en mensen dat hier vast wel weten :
1 GB per maand internet, op de aaiphone, is meer dan genoeg toch voor wat surfen, wordfeud en wat mail? Of is het most likely dat je daar overheen komt?
Weet je een winkeltje in Nederland? Of moet 't per se uit de US of A komen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:25 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)=hp&q=macbook+decals
En wat twitter, was ik vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met dat internetgedrag is 1 gig genoeg voor een jaar.
Ik heb ze alleen in de VS gevonden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Weet je een winkeltje in Nederland? Of moet 't per se uit de US of A komen?
Kun je niet in de VS bestellen? Want dan wil ik best 1 voor je mee bestellen hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Creditcard is niet 't probleem, maar ik vind het altijd zo jammer dat je je dan blauw betaald aan verzendkosten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je niet in de VS bestellen? Want dan wil ik best 1 voor je mee bestellen hoorAls je geen CC oid hebt.
Ebay, en de keuze is gigantisch qua verschillende sites met goede verzendkosten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Djoezt het volgende:
[..]
En bevalt 't, qua strak erop kunnen plakken en het zien van plakrandjes e.d.?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:58 schreef Chevalric het volgende:
Voor die Green Lantern sticker heb ik 10$ + 5$ verzendkosten betaald. In verhouding best veel natuurlijk, maar in totaal vind ik het wel meevallen.
Hier heb ik mijn decal vandaan:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Djoezt het volgende:
[..]
maar lijkt me alsnog niet 1gb p/m, toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
Eerlijk, ik denk wel dat iCloud meer gaat gebruiken van je data verbruik.
http://www.apple.com/nl/icloud/what-is.htmlquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zijn de gratis opties die je met iCloud kan gebruiken ?
Of kost alles geld ?
Meer dan zat?quote:
Waarom? Hoeveel denk je nodig te hebben en hoe kom je op die hoeveelheid?quote:
Ik denk dat heel veel mensen die niet hebben gehad. Zeker de jailbreakers niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:58 schreef RaymanNL het volgende:
Verrek, ik heb 4.3.5 nog niet eens op m'n iPhone staan
Hoe de fuck kom jij al aan ios5 danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef nelisb het volgende:
Apple tv2 is aan het updaten naar IOS 5!!!!
IPad nu ook!
quote:iOS 5-software-update
Deze update bevat meer dan 200 nieuwe functies, waaronder:
• Berichtgeving
◦ Vanaf de bovenzijde van elk willekeurig scherm naar beneden vegen om alle berichten op één plaats te zien in Berichtencentrum
◦ Nieuwe berichten worden kort aan de bovenzijde van het scherm weergegeven
◦ Berichten bekijken op toegangsscherm
◦ Symbool van Berichtencentrum naar rechts schuiven op toegangsscherm om direct naar app te gaan
• iMessage
◦ Onbeperkt tekst-, foto- en videoberichten uitwisselen met andere iOS 5-gebruikers
◦ Berichten volgen met afleverings- en leesbewijzen
◦ Groepsberichten en veilige codering
◦ Werkt via telefoonnetwerk en Wi-Fi*
• Kiosk
◦ Tijdschrift- en krantabonnementen worden automatisch geordend op het beginscherm
◦ Weergave van de voorpagina van de meest recente uitgave
◦ Nieuwe uitgaven worden in de achtergrond gedownload
• Herinneringen voor het beheer van takenlijsten
◦ Synchronisatie met iCloud, iCal en Outlook
◦ Herinneringen op locatiebasis op iPhone 4S of iPhone 4 wanneer u een locatie verlaat of bij een locatie aankomt
• Ingebouwde Twitter-ondersteuning
◦ Eenmaal inloggen via Instellingen waarna rechtstreeks vanuit Camera, Foto's, Kaarten, Safari en YouTube tweets kunnen worden verstuurd
◦ Locatie toevoegen aan tweets
◦ Twitter-profielafbeeldingen en -gebruikersnamen bekijken in Contacten
• Verbeterde camerafuncties voor apparaten met camera's
◦ Dubbel klikken op thuisknop wanneer apparaat in sluimerstand staat, activeert de camera op iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3GS en iPod touch (4e generatie)
◦ Foto maken met de knop voor harder zetten van het geluid
◦ Optionele rasterlijnen om foto's uit te lijnen
◦ Knijpen om in te zoomen in het voorvertoningsscherm
◦ Vanuit het voorvertoningsvenster met een veegbeweging naar de filmrol gaan
◦ Tikken en vasthouden om de scherpstelling en belichting te vergrendelen; iPad 2 en iPod touch (4e generatie) ondersteunen alleen vergrendelen van de belichting
• Verbeterde fotofuncties voor apparaten met camera's
◦ Bijsnijden en draaien
◦ Rode ogen verwijderen
◦ Foto verbeteren met één tik
◦ Foto's ordenen in albums
• Verbeteringen in Mail
◦ Tekst vet of cursief maken of onderstrepen
◦ Inspringing gebruiken
◦ Namen in adresvelden in een andere volgorde zetten door te slepen
◦ Berichten markeren
◦ In één keer meerdere berichten markeren als gemarkeerd, gelezen of ongelezen
◦ Mail-waarschuwingsgeluiden aanpassen
◦ S/MIME
• Agendaverbeteringen
◦ Jaarweergave op iPad en nieuwe weekweergave op iPhone en iPod touch
◦ Tikken om een activiteit aan te maken
◦ Activiteitbijlagen bekijken en toevoegen
• Game Center-verbeteringen
◦ Persoonlijke foto's gebruiken voor uw Game Center-account
◦ Uw algehele achievementscores vergelijken met die van uw vrienden
◦ Nieuwe Game Center-vrienden vinden via aanbevelingen van vrienden en vrienden van vrienden
◦ Nieuwe games ontdekken met aangepaste game-aanbevelingen
• Synchrone AirPlay-weergave voor iPad 2 en iPhone 4S
• Multitaskingbewegingen voor iPad
◦ Vier of vijf vingers gebruiken om met een knijpbeweging naar het beginscherm te gaan
◦ Omhoog vegen om de multitaskingbalk weer te geven
◦ Naar links of rechts vegen om tussen apps te schakelen
• Installatie, activering en configuratie op het apparaat met de Configuratie-assistent
• Software-updates via de ether beschikbaar zonder tethering
• iCloud-ondersteuning
◦ iTunes in de cloud
◦ Fotostream
◦ Documenten in de cloud
◦ Aankoopgeschiedenis en automatisch downloaden van apps en boeken
◦ Reservekopie
◦ Contacten, Agenda en Mail
◦ Zoek mijn iPhone
• Opnieuw ontworpen app Muziek voor iPad
• Weersvoorspelling per uur
• Real-time aandelenkoersen
• Draadloze synchronisatie met iTunes
• Toetsenbordverbeteringen
◦ Gesplitst toetsenbord voor iPad
◦ Verbeterde nauwkeurigheid van automatische correctie
◦ Verbeterde invoer voor Chinees en Japans
◦ Nieuw Emoji-toetsenbord
◦ Persoonlijk woordenboek voor automatische correctie
◦ Optioneel toetscombinaties aanmaken voor veelgebruikte woorden
• Toegankelijkheidsverbeteringen
◦ Optie om led te laten flitsen bij inkomende gesprekken en bij meldingen op iPhone 4S en iPhone 4
◦ Aangepaste vibratiepatronen bij inkomende gesprekken op iPhone
◦ Nieuwe interface voor gebruik van iOS met invoerapparaten voor mensen met bewegingsbeperkingen
◦ Optie om geselecteerde tekst uit te laten spreken
◦ Aangepaste elementteksten voor VoiceOver
• Exchange ActiveSync-verbeteringen
◦ Taken draadloos synchroniseren
◦ Berichten markeren als gemarkeerd, gelezen of ongelezen
◦ Verbeterde offline-ondersteuning
◦ Nieuwe contactpersoon van een GAL-voorziening bewaren
• Meer dan 1500 nieuwe API's voor ontwikkelaars
• Oplossingen voor problemen
Deze software-update is geschikt voor de volgende producten:
• iPhone 4S
• iPhone 4
• iPhone 3GS
• iPad 2
• iPad
• iPod touch (4e generatie)
• iPod touch (3e generatie)
* Normale tarieven van aanbieder voor gegevensverkeer zijn van toepassing. Berichten worden als sms verstuurd wanneer iMessage niet beschikbaar is; normale tarieven van aanbieder voor berichtenverkeer zijn van toepassing.
Raadpleeg voor meer informatie over de beveiligingsaspecten van deze update de volgende website:
http://support.apple.com/kb/HT1222?viewlocale=nl_NL
http://ios.e-lite.org/ <-- Wachten tot de 'handmatige' link tevoorschijn komtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef TC03 het volgende:
Hoe download ik dan iOS 5 als ik de bèta al heb...
Confirmed!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:13 schreef RoaRRR het volgende:
Begint goed, zal dadelijk wel teruglopen
quote:The 10.7.2 update is recommended for all OS X Lion users and includes general operating system fixes that improve the stability, compatibility, and security of your Mac. It also includes support for iCloud, a breakthrough set of free cloud services that automatically and wirelessly store your content on iCloud and push it to all of your devices. iCloud on OS X Lion includes the following features:
- iCloud stores your email, calendars, contacts, Safari bookmarks, and Safari Reading List and automatically pushes them to all your devices.
- Back to My Mac provides remote access to your Mac from another Mac anywhere on the Internet.
- Find My Mac helps find a missing Mac by locating it on a map and allows you to remotely lock the Mac or wipe all its data.
Getting started with iCloud is easy. After installing the update, OS X will automatically present an iCloud setup panel. Simply enter an existing Apple ID or create a new one and then follow the on screen instructions. To learn more about iCloud visit http://www.apple.com/icloud.
The 10.7.2 update also includes Safari 5.1.1 as well as fixes that:
- Allow reordering of desktop spaces and full screen apps in Mission Control.
- Enable dragging files between desktop spaces and full screen apps.
- Address an issue that causes the menu bar to not appear in full screen apps.
- Improve the compatibility of Google contact syncing in Address Book.
- Address an issue that causes Keynote to become temporarily unresponsive.
- Improve VoiceOver compatibility with Launchpad.
- Address an issue that causes a delay in accessing the network after waking from sleep.
- Enable booting in to Lion Recovery from a locally attached Time Machine backup drive.
- Resolve an issue that causes screen zoom to stop working.
- Improve Active Directory integration.
For detailed information about Safari 5.1.1, please visit this website: http://support.apple.com/kb/HT4922.
For detailed information on this update, please visit this website: http://support.apple.com/kb/HT4767.
For information on the security content of this update, please visit: http://support.apple.com/kb/HT1222.
Eindelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
10.7.2:
[..]
- Allow reordering of desktop spaces and full screen apps in Mission Control.
quote:The 10.7.2 update also includes Safari 5.1.1 as well as fixes that:
Allow reordering of desktop spaces and full screen apps in Mission Control.
Enable dragging files between desktop spaces and full screen apps.
En weer terug naar 10. Dat wordt koffie zettenquote:
Nee, die staat eronder hier, en is 435 MB groot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, een Lion-herstelupdate van 450 MB. Heet die niet gewoon 10.7.2?
En dan? Ben niet zo'n Apple geekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef Studiotje het volgende:
Handmatig downloaden gaat bij mij sneller
http://ios.e-lite.org/
Nope. https://discussions.apple.com/thread/2298071?start=0&tstart=0quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, even een vraag, ik heb een AppleID (m'n hotmailadres) en een @me mailadres van m'n mobileMe, kan ik deze op één of andere manier ook koppelen/samenvoegen? Dus dat m'n AppleID m'n @me account wordt? Het is nu allemaal zo onoverzichtelijk met die accounts
Behoud ik dan wel mijn apps of kan ik die allemaal opnieuw erop gaan pleuren?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef Studiotje het volgende:
in iTunes met shift (windows) of alt (mac) op Herstellen klikken, bestand selecteren en instaleren maar
Mehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nope. https://discussions.apple.com/thread/2298071?start=0&tstart=0
Mijne ook, dacht dat hij die wel meenam tijdens het updaten naar 5.0 maar helaas...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:13 schreef RaymanNL het volgende:
Hier is m'n iPhone nog druk bezig het het installeren van 4.3.5![]()
Ik download 10.7.2 nu via Apple > Software > Software update en hij download hem eerst voordat hij opnieuw opstart.. en volgens mij moet je zelfs aangeven dat hij opnieuw mag gaan opstartenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
MehBedankt voor je reactie. Ik heb trouwens wel drie accounts bij apple
En bij de ene is m'n inlog m'n mail, m'n andere m'n @me, en m'n ASTO inlog is weer een gebruikersnaam
En het zijn allemaal AppleID's. Jammer dat het niet zo overzichtelijk is
![]()
Hoe kan ik trouwens 10.7.2 op de achtergrond downloaden? Apple>SoftwareUpdate geeft aan dat ik m'n Macbook opnieuw moet opstarten bij het verwerken van de updateDat wil ik dus niet, want ik ben nog iOS5 aan het downen, en dat duurt nog een half uur.
Bedankt voor de bevestigingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik download 10.7.2 nu via Apple > Software > Software update en hij download hem eerst voordat hij opnieuw opstart.. en volgens mij moet je zelfs aangeven dat hij opnieuw mag gaan opstarten
Neem van mij aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestigingHij's nu aan het downloaden. Ik wou het even zeker weten want ik wil m'n iOS5-update niet om zeep helpen
Fantastisch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Neem van mij aandie zal eerder klaar zijn dan de 10.7.2 download, die is bij mij al een half uur aan het verwisselen tussen "Ongeveer 2 uur" tot "Ongeveer 6 uur"
Nu pas heb ik door wat voor een Apple boy ik word.quote:
Ja, hij ging er prima op, al zit hij wel net een tikkie scheef (maar dat is meer mijn fout). Plakrandjes zie ik niet. En volgens de verkoper zou hij er zonder lijmresten weer vanaf moeten kunnen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Komt over 2 jaar wel, als ik weer een nieuwe krijg van m'n baasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:08 schreef Djoezt het volgende:
[..]
En bevalt 't, qua strak erop kunnen plakken en het zien van plakrandjes e.d.?
iPhone 4S dingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Chevalric het volgende:
Is Siri nu eigenlijk een iOS 5 ding, of een iPhone 4S ding? M.a.w. kan ik het straks ook op m'n iPad 2 gebruiken?
oh vandaar dat mijn mac update zo lang duurtquote:
Hier was die bij tweede poging op tien minuten binnen. De software update is de 888MB ook aan het downloaden, en die ging opeens van 5 minuten naar 5 uurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier ook opnieuw moeten beginnen, maar gaat nu een stuk rapper.
Nieuwe iPad kopenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Mula het volgende:
Ik heb iOS5 binnen. Als ik wil gaan bijwerken, dan moet eerst reservekopie van mijn ipad gemaakt worden en dat lukt niet. ik krijg de melding dat herstellen van mijn ipad niet mogelijk is. Iemand een idee?
Ik heb van te voren een reservekopie gemacht. Misschien een tip voor de volgende keer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Mula het volgende:
Ik heb iOS5 binnen. Als ik wil gaan bijwerken, dan moet eerst reservekopie van mijn ipad gemaakt worden en dat lukt niet. ik krijg de melding dat herstellen van mijn ipad niet mogelijk is. Iemand een idee?
of een samsung, heb je ook geen last van die ios5.quote:
das voor mietjes. leef op het randje jonguhquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb van te voren een reservekopie gemacht. Misschien een tip voor de volgende keer?
Syncen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
Hee wtf. bijna al m'n apps zijn weg?!
Pc sloom?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef FUFR het volgende:
ik ben nog niet op de helft van BC.
al 3 kwartier wachten
nee rest gaat ok, misschien hosten ze het bij Rimquote:
iMessage zit idd bij SMS in, word automatisch een iMessage als die andere ook iOS5 heeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef tomegel het volgende:
Dat imessage, dat is toch hetzelfde als sms gebleven alleen mensen met een iphone daar zie je imessage staan?
Waar staat twitter? Dat staat er toch nu standaard op?
Die balk die je naar beneden schuift... kan je die instellen wat er weergeven word?
Als iemand ook iMessage heeft dan is het balkje blauw dacht ik. Gewone sms groen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef tomegel het volgende:
Dat imessage, dat is toch hetzelfde als sms gebleven alleen mensen met een iphone daar zie je imessage staan?
Waar staat twitter? Dat staat er toch nu standaard op?
Die balk die je naar beneden schuift... kan je die instellen wat er weergeven word?
Remote desktop via Mobile Me iCloud.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef Studiotje het volgende:
Weet iemand wat "Terug naar mijn Mac" is?
[ afbeelding ]
Sluit je iPhone aan, in itunes klik je met Windows Shift + Herstel of Mac Alt+Herstel, selecteer het bestand en tadaa!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef xFurion het volgende:
Hoe zet ik iOs 5 erop als ik hem van die site heb gedownload en niet vanuit iTunes?
DIT? IEMAND?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
iPhone kan niet worden hersteld; an error occured. Dat krijg ik nu al twee keer als ik m'n iPhone laat bijwerken. Heb iOS5 al gedownload, gereservekopie is gemaakt, maar verder komt hij niet
Lezen ja, schrijven niet. Je kunt zelf kiezen hoe groot je je Windowspartitie maakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef FUFR het volgende:
eh, kan een windowspartitie de bestanden op de macpartitie lezen en schrijven?
hij wil een 20 GB windows partitie maken en dat lijkt me weinig...
Same story....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
iPhone kan niet worden hersteld; an error occured. Dat krijg ik nu al twee keer als ik m'n iPhone laat bijwerken. Heb iOS5 al gedownload, gereservekopie is gemaakt, maar verder komt hij niet
Zelfde probleem hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |