Oke thanks. Ga ik GM er ff opzetten. Is het ook de bedoeling dat ik morgen de GM weer switch naar de officiele versie? Of maakt dat niets uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat kan wanneer je iOS 5 hebt geinstalleerd. Ik kon het vanuit mijn instellingen dan aanmaken.
VLC gebruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik worstel met een paar mpg's die ik wil synchen met wat subtitles. Ik kan ze prima afspelen op mijn Apple TV en via Air Video ook op mijn iPad, maar op de een of andere manier niet gewoon op mijn iMac. Quicktime crasht, gek genoeg...
Waarschijnlijk morgen, iOS5 komt dan ook uit en dan beginnen de iCloud servers echt te rokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Kremers het volgende:
Wellichr dat 10.7.2 vandaag dan ook uitkomt? Kan ik eindelijk naar Lion updaten
WiFi schijnt een meer voorkomend probleem te zijn, vandaar ik ook nog niet geüpdate heb.
Ik denk het wel. Voor het verplaatsen van m'n MobileMe naar iCloud had ik ook betaversies van Lion nodig. Dus ik denk dat die morgen ook uitkomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Kremers het volgende:
WiFi schijnt een meer voorkomend probleem te zijn, vandaar ik ook nog niet geüpdate heb.
De i5 heeft ook nog betere benchmarks toch? i7 wordt nog steeds niet echt lekker ondersteund dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
pff, ik zit te twijfelen tussen core i5 of core i7ook alleen maar voor de geil want aan i5 heb ik in principe genoeg
Niet dat probleem, maar Lion is nog niet perfect. Ik heb ook al problemen ondervonden met Lion zoals dat de muis altijd maar een aanwijzer blijft en niet een handje als je over linkjes hovert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef Kremers het volgende:
Nog niet geheel dus, er kunnen nog wel wat verbeteringen komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:20 schreef KneusTeun het volgende:
Lion was in het begin bij mij ook niet 100% maar na veel geouwehoer is ie nu helemaal perfect!
MplayerX, staat in de App store, gratis en werkt heel erg fijn moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:52 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik worstel met een paar mpg's die ik wil synchen met wat subtitles. Ik kan ze prima afspelen op mijn Apple TV en via Air Video ook op mijn iPad, maar op de een of andere manier niet gewoon op mijn iMac. Quicktime crasht, gek genoeg...
Bij mij wordt de muis netjes een handje boven een link.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet dat probleem, maar Lion is nog niet perfect. Ik heb ook al problemen ondervonden met Lion zoals dat de muis altijd maar een aanwijzer blijft en niet een handje als je over linkjes hovert.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij mij wordt de muis netjes een handje boven een link.
Crasht ook.quote:
Ok, ga ik ff proberen! Het probleem is ook dat mijn Apple TV soep maakt van de subs, ik dacht dat het aan de timecode lag, maar dat maakt niet uit. Misschien toch maar gewoon alles converteren naar m4v.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
MplayerX, staat in de App store, gratis en werkt heel erg fijn moet ik zeggen!
Voor die 100 euro verschil zou ik 't wel weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
pff, ik zit te twijfelen tussen core i5 of core i7ook alleen maar voor de geil want aan i5 heb ik in principe genoeg
i5 is natuurlijk zat.... Ik zou de i7 nemen, omdat geil. Je neemt een Air toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Qwea het volgende:
Bij mij vind ie de update niet hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:40 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)itunes-in-the-cloud/
http://itunes.com
Gewoon van de website downloaden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij mij vind ie de update niet hoor.
Firewall?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn iMac & MBP elkaar niet zien in 'Netwerk' ? Bestands-deling staat aan, op beiden zelfs. En vanzelfsprekend dat ze ingelogd zijn op hetzelfde lokale netwerk, beiden draadloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |