Ze heeft een hoofd waar ik graag op zou timmeren. En dat komt van iemand die in zijn 43 jaar nog nooit iemand heeft geslagen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Starlie het volgende:
Tamara heeft ook wel iets van een drag queen over zich!
Die minachtende neanderthalerblik en dat arrogante, zelfingenomen gekwek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef Sosha het volgende:
Maar dat komt ook meer door wat er in dat hoofd omgaat en wat er uitkomt, nietwaar?
haha, idd, daar lijkt het wel opquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Idgnkb het volgende:
Ik mis iets, waar wordt deze show gehouden? Een middelbare school ofzo?
Tja, je moet wat, als middelmatig over the hill middelbaar mislukt 80er jaren kapsel semi professioneel runway modelquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:
"Lopen! Lopen! Niet stoppen! Lopen! Riquelle! Houd afstand!"
Dat wil je toch niet horen als je op de catwalk loopt, dat hysterische geschreeuw?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd waar ik graag op zou timmeren. En dat komt van iemand die in zijn 43 jaar nog nooit iemand heeft geslagen...
V.
Volgens mij is het op een echte catwalk backstage ook roepen, rennen en racen, maar dit was net ff iets meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:
"Lopen! Lopen! Niet stoppen! Lopen! Riquelle! Houd afstand!"
Dat wil je toch niet horen als je op de catwalk loopt, dat hysterische geschreeuw?
ja, met een vleugje minachtingquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik vond Tamara helemaal niet bij deze modeshow passen. Ze keek veel te boos/chagrijnig.
Ik weet niet, dan hoor je toch alleen maar muziek en aan 't einde applaus?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het op een echte catwalk backstage ook roepen, rennen en racen, maar dit was net ff iets meer
Volgens mij is elise 1.74 m dus dan zou Tamara rond de 1.90m moeten zijn maar dat lijkt me weer erg lang dus denk zo rond de 1.85m!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Snap er geen fluit van, staan die meiden op een rij, is Tamara gewoon al 15 a 20cm groter dan de helft van de groep, hoe klein zijn die grietjes?
1.85 aan lelijke uitstraling wel te verstaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij is elise 1.74 m dus dan zou Tamara rond de 1.90m moeten zijn maar dat lijkt me weer erg lang dus denk zo rond de 1.85m!
Oh ik stond koffie te zetten, ik dacht ook dat het alleen "achter" te horen was, niet het publiekquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik weet niet, dan hoor je toch alleen maar muziek en aan 't einde applaus?Of was dit een generale repetitie? Ik heb even niet opgelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |