Hij is wel iemand van de sexuele experimentjes, dus misschien maak je een kans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:26 schreef coban het volgende:
[..]
Valt hij op turkse manwijven met snor en hoofddoek?

Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben trots op jeee
Wel volhouden he

McDonalds is een uitstekend bedrijf maar het eten is wel shit inderdaad.quote:

Gelijk vies denken jij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is wel iemand van de sexuele experimentjes, dus misschien maak je een kans.

ja gewoon even kijken, interessant enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
McDonalds is een uitstekend bedrijf maar het eten is wel shit inderdaad.

Studeer jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja.
Daarom bier en ben & jerry's. Maar kan me eigen niet concentreren op school

Ik doe beide schatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:30 schreef coban het volgende:
[..]
Studeer jij?ik dacht die werkt ofzo
Ik moet ook veel doen voor school mja

ok ik kijk nu eerste xquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1x gezien, 1x teveel.
Verder wel interessant.

Ah nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik doe beide schat. Deeltijd HBO.

ICT & Management and Security. Niet echt mijn ding, maar mijn werk betaald het, dus nog even volhouden.quote:

En als je klaar bent ga je de rest van je leven iets doen wat "niet echt jouw ding" is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
ICT & Management and Security. Niet echt mijn ding, maar mijn werk betaald het, dus nog even volhouden.

quote:

Nee. Dan ga ik even goed sparen en doen wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als je klaar bent ga je de rest van je leven iets doen wat "niet echt jouw ding" is?

okquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee. Dan ga ik even goed sparen en doen wat ik zelf wil.

4VWO bitches.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maak jij nou maar eerst groep 8 af.

OMG DAT IS ZO MOEILIJK PFF IK BEN ECHT TROTS OP JOU WAT EEN ACHIEVEMENT!quote:

Wat doe jij danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OMG DAT IS ZO MOEILIJK PFF IK BEN ECHT TROTS OP JOU WAT EEN ACHIEVEMENT!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |