ok ik kijk nu eerste xquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1x gezien, 1x teveel.
Verder wel interessant.
Ah nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik doe beide schat. Deeltijd HBO.
ICT & Management and Security. Niet echt mijn ding, maar mijn werk betaald het, dus nog even volhouden.quote:
En als je klaar bent ga je de rest van je leven iets doen wat "niet echt jouw ding" is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
ICT & Management and Security. Niet echt mijn ding, maar mijn werk betaald het, dus nog even volhouden.
quote:
Nee. Dan ga ik even goed sparen en doen wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En als je klaar bent ga je de rest van je leven iets doen wat "niet echt jouw ding" is?
okquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee. Dan ga ik even goed sparen en doen wat ik zelf wil.
4VWO bitches.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maak jij nou maar eerst groep 8 af.
OMG DAT IS ZO MOEILIJK PFF IK BEN ECHT TROTS OP JOU WAT EEN ACHIEVEMENT!quote:
Wat doe jij danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OMG DAT IS ZO MOEILIJK PFF IK BEN ECHT TROTS OP JOU WAT EEN ACHIEVEMENT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef Flippiee het volgende:
Even heel serieus een genante vraag:
Knop page downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scrollknop indrukken, en dan muis naar beneden slepen, werkt meestal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Doet het ook niet.quote:
Ik heb geen muisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scrollknop indrukken, en dan muis naar beneden slepen, werkt meestal wel.
Was al bang voor, nu morgen dodelijk vroeg naar school moeten om verslagen te tikken. Site werkt op school wel.quote:
Mensen die gaan zeuren op andere users omdat ze geen abo hebben om andere kutusers te blocken en steeds met een smiley en dingetjes eindigenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die geen abo hebben en daarom kutusers niet kunnen blocken_!
Mensen die geen abo hebben en daarom kutusers kunnen quoten_!_!
Mensen die geen abo hebben en daardoor mensen die wel een abo hebben irriteren met posts van geblockte users_!_!_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |