Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Je vergeet Krasic, Sneijder, Ibra en Lavezziquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef vandermar het volgende:
TOt nog toe heb ik alleen
Antonini
Bonucci
Montolivo
Jovetic
Hernandez
Konko
En nog 2 ofzo
Maar het is een begin hé
Uiteindelijk wil ik Lucio, Julio Cesar, Maicon, Thiago Silva, Chielini, Balzaretti, De Rossi etc.
Ik kan deze verdediging aanraden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef vandermar het volgende:
TOt nog toe heb ik alleen
Antonini
Bonucci
Montolivo
Jovetic
Hernandez
Konko
En nog 2 ofzo
Maar het is een begin hé
Uiteindelijk wil ik Lucio, Julio Cesar, Maicon, Thiago Silva, Chielini, Balzaretti, De Rossi etc.
Ik heb liever wat meer fysiek als AMC, Lavezzi komt nog inderdaad, Ibra twijfel ik wat over, is hij wel snel genoeg?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet Krasic, Sneijder, Ibra en Lavezzi
Dat moment zat er toch wel aan te komen alleen is het nu wat eerder, de prijzen zouden hoe dan ook dalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die markt hè, Forlan in twee dagen van 14000 naar 8000.
Est. Juli 2010? Hoe kan dat daar staan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:45 schreef Spierpijn888 het volgende:
Gouden eredivisie.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#iqOMVOdbbbDRL
Nu maar wachten op IF's
Iemand nog verbeteringen?
Ik ben ook geen fan van Ibra, te veel gericht op hoog ballen voor de pot gooien zodat hij ze erin kopt, niet mijn type spel. Verder heb ik Hamsik, dat is wel een aardige baas als AMC.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer fysiek als AMC, Lavezzi komt nog inderdaad, Ibra twijfel ik wat over, is hij wel snel genoeg?
Ik had IF Ibra in de vorige FUT. Zijn schot was echt verwoestend. Tuurlijk kon hij ook wel koppen maar hij kan eigenlijk al. Het gaat niet alleen om pace...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Ibra, te veel gericht op hoog ballen voor de pot gooien zodat hij ze erin kopt, niet mijn type spel. Verder heb ik Hamsik, dat is wel een aardige baas als AMC.
Wat eerder? Het spel is net twee weken uit ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat moment zat er toch wel aan te komen alleen is het nu wat eerder, de prijzen zouden hoe dan ook dalen.
Eens...ik vind het ook bizar snel. Veel te snel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat eerder? Het spel is net twee weken uit ofzo.
Aardig team, ik vind Santacroce persoonlijk erg fijn spelen. Ik speel 4-3-1-2 En wil dan middenveld De ROssi, Hamsik en Montolivo of Aquilani en Dan Jovetic ervoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Jovetic is een grote, sterke 5* skiller. Gargano een snelle CDM, met imo goede passing. Veloso komt nog wel eens met een afstandsschot. Ljajic vind ik ook lekker spelen. Voelt veel sneller dan de pace op zn kaartje en is voor mij echt de revelatie van dit team.
Njah, Nagatomo had ik toevallig al dus die heb ik eerst gehouden. Ik haal denk ik nog ff die Armero en/of De Ceglie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Geinig teampje. Jovetic is idd helemaal niet verkeerd! Zelf vind ik het alleen wel iets fijner om een linkspoot als LB te hebben. Gaan de passes via de buitenkant net even wat beter.
Leuk teamquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Jovetic is een grote, sterke 5* skiller. Gargano een snelle CDM, met imo goede passing. Veloso komt nog wel eens met een afstandsschot. Ljajic vind ik ook lekker spelen. Voelt veel sneller dan de pace op zn kaartje en is voor mij echt de revelatie van dit team.
Thx. Pazzini voldoet wel redelijk, beter iig dan Milito en Suazo. Waarom denk je dat Iaquinta bij mijn team past?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk team
Vind je Pazzini fijn? Denk dat Iaquinta perfect in jouw ploeg past
Omdat Iaquinta een baas is. Ik verzeker je dat je 'm fijner zult vinden dan Pazzini.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx. Pazzini voldoet wel redelijk, beter iig dan Milito en Suazo. Waarom denk je dat Iaquinta bij mijn team past?
Ik had Iaquinta in 4-3-3 maar vond m niet zo, kan ook door de formatie komen die ik ronduit kut vind. Ik werk trouwens btw amper met voorzetten, dus verkwist eigenlijk de 88 heading van Pazzini. Ik had met Iaquinta het gevoel dat ie qua schijnbewegingen/skillmoves redelijk beperkt is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Omdat Iaquinta een baas is. Ik verzeker je dat je 'm fijner zult vinden dan Pazzini.
En Milito is trouwens enkel een goede spits zodra je 'm naast een andere ST zet.
Omdat hij technischer en sneller is dan Pazzini en fysiek hetzelfde kan brengen. Als je stats naast elkaar legt zie je het totaal niet, maar speel er maar eens meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx. Pazzini voldoet wel redelijk, beter iig dan Milito en Suazo. Waarom denk je dat Iaquinta bij mijn team past?
Ik zal m straks oppikken als ik mn BraPanners af hebquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij technischer en sneller is dan Pazzini en fysiek hetzelfde kan brengen. Als je stats naast elkaar legt zie je het totaal niet, maar speel er maar eens mee
Iaquinta 82 pace, 73 shooting, 61 passing, 69 dribbling, 65 defending, 81 heading
Pazzini 79 pace, 75 shooting, 65 passing, 77 dribbling, 53 defending, 88 heading
Grappig, de spijker op zijn kop, imo. Milito is voor mij echt een topspits, maar ik heb hem inderdaad naast Miccoli (goede actie, daarna balletje breed leggen) staan, en voor Lavezzi, Hamsik en Krasic...veel intikkers en 1-op-1 met de keeper, en daarin is-ie echt goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Omdat Iaquinta een baas is. Ik verzeker je dat je 'm fijner zult vinden dan Pazzini.
En Milito is trouwens enkel een goede spits zodra je 'm naast een andere ST zet.
Skills? Welke formatie en welke spelers doe jij? Ik doe nu 4-4-1-1, dit is wat ik al heb:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zal m straks oppikken als ik mn BraPanners af heb
Elkeson, Diego Souza, Neymar, Ilsinho, etc etc.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Skills? Welke formatie en welke spelers doe jij? Ik doe nu 4-4-1-1, dit is wat ik al heb:
Pato
Wallyson
Bastos - Lucas - Ronaldinho - ?
?-?-?-?
?
Mn BraPanners zijn een mix van Jappen en Brazilianenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Skills? Welke formatie en welke spelers doe jij? Ik doe nu 4-4-1-1, dit is wat ik al heb:
Pato
Wallyson
?-?-?-?
?
Danilo, Ibson en Carlos Eduardo is mijn middenveld van mijn 4312 brazilianen. Middenveld is eigenlijk overbodig aangezien je 1 pasje op Wallyson nodig hebt en je 2 sec later voor de goal staatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pato
Wallyson
?-?-?-?
?
Ah tof.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mn BraPanners zijn een mix van Jappen en BrazilianenHet idee was om de voorhoede Japans te maken en defense Brasil. Maar toen kwam ik erachter dat Park van Arsenal een Koreaan is
![]()
Het idee is dit:
4-2-3-1
GK: ??
LB: Nagatomo
CB: Serie A Braziliaan (Later T Silva)
CB: Naldo / Santana
RB: Rafinha
CDM: Roberto Carlos
CDM: Gustavo (of andere Braziliaanse CDM)
LAM: Ryo
CF: Honda
RAM: Kagawa
ST: Wellington/LOve oid.
Vervang Roberto Carlos door Ramires (voor Ryo chem)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mn BraPanners zijn een mix van Jappen en BrazilianenHet idee was om de voorhoede Japans te maken en defense Brasil. Maar toen kwam ik erachter dat Park van Arsenal een Koreaan is
![]()
Het idee is dit:
4-2-3-1
GK: ??
LB: Nagatomo
CB: Serie A Braziliaan (Later T Silva)
CB: Naldo / Santana
RB: Rafinha
CDM: Roberto Carlos
CDM: Gustavo (of andere Braziliaanse CDM)
LAM: Ryo
CF: Honda
RAM: Kagawa
ST: Wellington/LOve oid.
Heb het al anders, Kagawa op linker CDM, Rechter CAM die braziliaan uit de rusky league.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vervang Roberto Carlos door Ramires (voor Ryo chem)
Held is dat, Carlos Eduardoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb het al anders, Kagawa op linker CDM, Rechter CAM die braziliaan uit de rusky league.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Gaat nu al de goede kant op met IF Elm..over 2,3 weken zit hij op 40k en kan ik mijn 30 Elmpjes gaan verkopen
Je hebt 30 IF's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:08 schreef Tim86 het volgende:
Gaat nu al de goede kant op met IF Elm..over 2,3 weken zit hij op 40k en kan ik mijn 30 Elmpjes gaan verkopen
Door Lavezzi op LW te zetten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe maak je een fatsoenlijk team met Lavezzi op RW en Saviola op ST (en het liefst Di Maria op RW) zonder dat je een brak middenveld krijgt met cambiasso+zanetti...
Cambiassoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe maak je een fatsoenlijk team met Lavezzi op LW en Saviola op ST (en het liefst Di Maria op RW) zonder dat je een brak middenveld krijgt met cambiasso+zanetti...
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/97302590quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kan dus helemaal niets met die man.
Pastore op het middenveldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe maak je een fatsoenlijk team met Lavezzi op LW en Saviola op ST (en het liefst Di Maria op RW) zonder dat je een brak middenveld krijgt met cambiasso+zanetti...
Ik zou spelen met: Lucho Gonzalez-Cambiasso-Pastorequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pastore op het middenveld
Pastore - Lucho Gonzalez - Aimar
Evt. Mascherano of Banega
Saviola is een baas! Net zo'n ratje als Bojan die er altijd net langs komt en de bal er ff in prikt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou spelen met: Lucho Gonzalez-Cambiasso-Pastore
En Lisandro Lopez als spits ipv Saviola
Je CBs zitten wel goed denk ik. Ik zou als eerste Taiwo halen, die stats zien er echt goed uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nu mijn team trouwens zo
Lavezzi - Pato - Krasic
Giovinco - De Rossi - Cassano
Balzaretti - Chiellini - Bonucci - Cassani
Abbiati
Zit beetje te twijfelen waar ik nu voor ga sparen. Op zich zou Lucio wel fijn zijn. Of Abate en Taiwo halen....
Stats van Taiwo zijn inderdaad ziek. Abate heeft eigenlijk alleen pace...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je CBs zitten wel goed denk ik. Ik zou als eerste Taiwo halen, die stats zien er echt goed uit
Veel meer heeft een back toch ook niet nodig?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stats van Taiwo zijn inderdaad ziek. Abate heeft eigenlijk alleen pace...
Is ook wel een beetje zo. Als je snel genoeg ben loop je gewoon de bal van z'n voeten af. Zo doe ik dat ook met Nelom bij m'n silversquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veel meer heeft een back toch ook niet nodig?Althans, niet in mijn spel.
Precies...en verder levert hij de bal in bij Hamsik of Lavezzi, laat hen maar dribbelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje zo. Als je snel genoeg ben loop je gewoon de bal van z'n voeten af. Zo doe ik dat ook met Nelom bij m'n silvers
En dat houdt in? Bronze packs kopen en alles voor 150/200buyout erop zetten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Net met die bronze pack methode, in een uurtje van 1k naar 6k gegaan.
Heb je alles uit dat pak al verkocht dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Net met die bronze pack methode, in een uurtje van 1k naar 6k gegaan.
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef GuRBuH het volgende:
Lekker dan, heb je een 18k kostende LM van 96 pace merk je niet eens dat ie meedoet
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je alles uit dat pak al verkocht dan?
die van 400quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Welke bronze pack koop je dan? die van 750?
Welke LM heeft een 96 pace? Walcott en Lennon zijn toch RM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef GuRBuH het volgende:
Lekker dan, heb je een 18k kostende LM van 96 pace merk je niet eens dat ie meedoet
Laatste Man misschien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:23 schreef potienza het volgende:
[..]
Welke LM heeft een 96 pace? Walcott en Lennon zijn toch RM?
Lennon heeft 95.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:23 schreef potienza het volgende:
[..]
Welke LM heeft een 96 pace? Walcott en Lennon zijn toch RM?
Luckbox, yaya toure is welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef Jay_Snake het volgende:
Yaya Toure in een pakjedie kan voor 43000 verkocht worden
Voor 1k?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef Jay_Snake het volgende:
Even erg lucky bezig, open nog een pakje en Kompany. Die heb zelf al, dus die gaat ook in de verkoop
1k X 23quote:
Standaard. Meer vervelend zijn die gastjes die leuk denken te zijn door constant op de zero second te overbiedenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Stiekem sommige mensen ookwachten tot een auction waar je meer dan drie kwartier bovenaan staat op 15 seconden staat en er daarna nog overheen bieden. En dan niet 1 persoon, maar 2
Gelukkig heb ik hem nu
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef Jay_Snake het volgende:
Yaya Toure in een pakjedie kan voor 43000 verkocht worden
Het geluk kan even niet op, nu een 4-1-2-1-2 Maggio IFquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef Jay_Snake het volgende:
Even erg lucky bezig, open nog een pakje en Kompany. Die heb zelf al, dus die gaat ook in de verkoop
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Het geluk kan even niet op, nu een 4-1-2-1-2 Maggio IF
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel leuk voor je hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
HOAX!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Op 15 secondes doe ik ook vaak. Ik wacht altijd om te kijken of ik tegen 0, 1 of 2 personen moet opbieden. Zijn het er 2, dan knijp ik er sowiezo tussenuit. Die veilingen lopen vaak uit de hand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Stiekem sommige mensen ookwachten tot een auction waar je meer dan drie kwartier bovenaan staat op 15 seconden staat en er daarna nog overheen bieden. En dan niet 1 persoon, maar 2
Gelukkig heb ik hem nu
Doe ik ook hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Standaard. Meer vervelend zijn die gastjes die leuk denken te zijn door constant op de zero second te overbieden
Doe ik zelf ook wel vaak, maar als het bij jezelf gebeurd is het altijd kutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op 15 secondes doe ik ook vaak. Ik wacht altijd om te kijken of ik tegen 0, 1 of 2 personen moet opbieden. Zijn het er 2, dan knijp ik er sowiezo tussenuit. Die veilingen lopen vaak uit de hand.
5-15 secondes van te voren heb ik geen problemen mee, maar die op 0 secondes erover heen gaan met 50 of 100 coins is irritant. Zonde van hun tijd om zo constant de doen. En ook van mijn tijd trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook wel vaak, maar als het bij jezelf gebeurd is het altijd kut
Ik heb geloof ik al gelezen dat er mensen om geband zijn...pas dus op! En ik zou het nog terecht vinden ook...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
Heb net 1x die gold pack glitch bug ding gedaan, maar hoe zielig kan je zijn omdat de heletijd te doen..
Waarom snap je niet dat EA actie gaat ondernemen tegen de mensen die dit doen en het makkelijk te controleren is wie het allemaal heeft gedaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
Heb net 1x die gold pack glitch bug ding gedaan, maar hoe zielig kan je zijn omdat de heletijd te doen..
Je bent al zielig als je het überhaupt probeert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
Dat gebruiken is net zo iets als de grond onder je stadion verkopen terwijl er nog een stadion opstaat die je er niet bij verkooptquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
Oei zero, je speelt met vuur...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
Beperkt aantal tokens? Bij mij worden ze de hele tijd weer aangevuld tot 25 hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor.
Ik heb maar een beperkt aantal bid tokens en ik ga niet met 1 token over en 14 seconden bieden terwijl iemand waarschijnlijk toch wel zou overbieden.
Zo had ik net mijn laatste token besteed aan een Reyes na een levendige bid war van 7200 naar 9200, ik bood 1x mee voor 9100 maar helaas kwam er net nog iemand overheen voor 9200. Als ik gelijk had geboden was ik al kansloos afgehaakt bij 7400.
Maar meestal koop ik gewoon BINs dus dan heb ik er geen last van. Bid wars op de Web App zijn frustrerend.
Natuurlijk, maar dat jij over 10 minuten een token krijgt heb je niks aan als je nu op een speler zit te azen die er over 20 seconden uit gaat. Dan kun je gelijk bieden en hopen dat er niemand meer over gaat, of je kunt wachten tot de rest is uitgeraasd..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Beperkt aantal tokens? Bij mij worden ze de hele tijd weer aangevuld tot 25 hoor
Ik ga hard lachen als je hierom geband wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef zerokil het volgende:
Ik wou het 1x proberen om te kijken of het lukte..
Terrecht dat mensen word gebanned als ze 30 accounts maken..
Gaat gebeurenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga hard lachen als je hierom geband wordt.
heb jij een ban?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben benieuwd naar de TOTW, gaat op de interlands gebaseerd worden neem ik aan?
verkoop hem dan! voor 2 miljoen ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:17 schreef Cara het volgende:
Als Gomez maar niet weer in dat Totw komt, daar heb ik naar nu blijkt op de PC de enige IF van
Als ik jou was zou ik nu alles op alles zetten om je winst te pakken. Geband word je tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef zerokil het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:23 schreef zerokil het volgende:
Waarom zou ik nu nog meer gaan Buggen/Glitchen...
Maakt geen verschilquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:23 schreef zerokil het volgende:
Waarom zou ik nu nog meer gaan Buggen/Glitchen...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef vandermar het volgende:
Ok, welke klerelijer heeft hem weggekaapt?
Jij hebt toch ook honderd gold packs binnengeglitched afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:59 schreef Santello het volgende:
Ik heb geen coins meer, mag ik van iemand 3 keepers hebben van 75 rating voor op de bank?
Nee joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook honderd gold packs binnengeglitched afgelopen dagen?
Dat zei je toch? Naar de account van je broertje?quote:
Niet 100, 20 maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zei je toch? Naar de account van je broertje?
waarom 3 keepers dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet 100, 20 maar![]()
Maar tim, 3 keepers, ik betaal je terug zodra ik zin heb in een paar online tournament matches
Heb nu ff snel 4.5 sterren voor mijn team nodig voor een competitie match
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie bij Japan 8-0 Tajikistan dat ene M. Havenaar gescoord heeft voor Japan, een Nederlander?
Dus wel een nederlander.quote:Havenaar maakt met twee goals indruk bij Japan
Japan heeft de laatste thuisinterland van het jaar afgesloten met een eclatante zege. De Japanners waren in eigen huis met 8-0 te sterk voor Tajikistan.
Mike Havenaar, een Japanse aanvaller met Nederlandse roots, greep in het duel zijn eerste interlandgoals namens Japan
database geeft gemiddelde prijs, niet de huidige prijsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef vandermar het volgende:
Database zegt dat Boateng 2,3k waard is maar toch kom ik ze met bosjes voor 1,2 k BIN tegen. Ik vertrouw het niet helemaal
waarom zou het een ander effect hebben dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet. Maar heeft dat hetzelfde effect? Heb altijd keepers gebruikt.
Gaat het niet per stats? Je hebt Attackers, midfielders en defenders gemiddeld 81 is 4.5. Snap je waar ik naar toe wil?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom zou het een ander effect hebben dan?
Als je die kaart discard krijg je 100.000 coins van EA. Gemiste kans voor jou. Je komt ze niet vaak tegen!quote:
Ik wilde net kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je die kaart discard krijg je 100.000 coins van EA. Gemiste kans voor jou. Je komt ze niet vaak tegen!
en gewonnen of is hij heel erg goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speelde net de finale van een toernooi tegen The RealDrizzy X. Sommige kennen misschien wel zijn filmpjes op youtube of EA forum.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je die kaart discard krijg je 100.000 coins van EA. Gemiste kans voor jou. Je komt ze niet vaak tegen!
Helaas met 2-1 verloren. Zijn keeper was MotM. Buffon hield echt alles tegen niet normaal. Ik ga hem gelijk kopen... Heb even een foto van de stats gemaakt, die post ik zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
en gewonnen of is hij heel erg goed?
Link is naar zijn filmpje?:)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speelde net de finale van een toernooi tegen The RealDrizzy X. Sommige kennen misschien wel zijn filmpjes op youtube of EA forum.
Ik heb geen Italiaanse RB, maar bedoel je Cassetti ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef DannyDeko het volgende:
Tim of Tobi hoe heette die italiaanse RB nou?
Dit is z'n youtube channel: http://www.youtube.com/user/FIFADrizzyquote:
Pato!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef Toefjes het volgende:
Ibrahimovic ga ik toch maar verkopen, toch te weinig pace en maak toch geen gebruik van zn kopkracht. Ga denk ik Sneijder halen voor die 120K, en een andere spits naast Cavani. Suggesties? Cisse heb ik al.
Ik wil wel een plaatje postten voor in de OP.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef TheFastOne het volgende:
Ik mis Vandermar's toevoeging aan de OP in dit topic
Amen! Mijn gedachtes ook. Kan ik als Cavani geblesseerd is onbeschaamd pacehoeren met Cisse, Zarate en Patoquote:
Gewoon schieten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Geweldig.. ik speel tegen zo'n retard die de hele tijd e AI laat verdedigen en zelf keeped. En het klopt idd dat ie bijna niet te passeren is, hij heeft een 9.6 als cijfer :s
Heb t al vaker gezegd maar dit is toch echt de slechtste fifa die ik heb gespeeld.
Niet mee eens, dit is voor mij de beste Fifa ooit. Eindelijk win ik mijn potjes.!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef DannyDeko het volgende:
Heb t al vaker gezegd maar dit is toch echt de slechtste fifa die ik heb gespeeld.
Als je kijkt naar hoeveel bugs en domme AI fouten er in zitten, is dit zeer zeker wel de slechtste fifa.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet mee eens, dit is voor mij de beste Fifa ooit. Eindelijk win ik mijn potjes.!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef GuRBuH het volgende:
Lm met 96 pace was btw omgebouwde Miyaichi met 94 pace. (Ik dacht 96)
Ga eerst uit eten met mijn werkgroep, daarna wel, als ik mijn internet weer aan de praat krijg... Laat het dan wel weten hier rond een uur of 10 ofzo. Gisteren had ik een prima verbinding maar hij viel weg op een gegeven moment, vandaag nog even geprobeerd en nog niet gelukt om weer internet te krijgen dus carriere gespeeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
Is voor mij een van de beste fifa's ook.
Later vanavond nog mensen clubben?
Die squad creator links werken nooit hier..ik zie nietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ultimatedb.nl/(...)54-9b34-0b11c8f960fb
Lijkt me best een leuk teampje. Misschien eens maken.
Ik heb dat ook met landen waar ik teams van heb. Vorig jaar was ik op bij de Copa America ook helemaal voor Colombia!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:58 schreef Tim86 het volgende:
Duitsland - België begint nu, hup België
Bij mij juist niet..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet mee eens, dit is voor mij de beste Fifa ooit. Eindelijk win ik mijn potjes.!
Ben sowieso wel fan van deze ploeg..hoop dat ze zich kwalificeren. Een IF zou een leuke bonus zijn, maar dat boeit me eigenlijk niet zoveel atmquote:
Van elke 5 die ik er speel win ik er 4 dus bij mij gaat het zeker niet slecht. Maar ik vind het hele spel gewoon niet fijn spelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Bij mij juist niet..
Ik verlies meer dan dat ik win..
Ja, die waren er regelmatig. maar tot nu toe nog niets dit jaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er trouwens al bronze IF's of komen die niet zo vaak/nooit voor?
Aan het begin vorig jaar ook nog bijzonder weinig volgens mij. De interesse daarin komt ook wat later op gang natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die waren er regelmatig. maar tot nu toe nog niets dit jaar.
Breek me de bek niet open. Die Buffon was een muur. Ik kwam er gewoon niet door heen. Maar misschien wordt dat wat duidelijker als hij dat filmpje op youtube zet.quote:
Loop je al bij het riag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf dit slaat echt alles. Net toen ik typte dat hij hing bij het laadscherm ben ik niet gequit, ik wachte totdat de tegenstander dit deed. En nog is mijn DNF naar beneden.... Nog meer van dit soort dingen en ik word Pino #2
Hier moet ik toch even corrigeren. Er is namelijk al wel 1 IF bronze dit jaar. Danny Carlton, uit de Npower League two. Gaat voor 21k op de xbox. Is een spits met niet al te gekke stats maar zal vast wel goed zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die waren er regelmatig. maar tot nu toe nog niets dit jaar.
Excusez moi, straks nog wel even snel naar de TOTWs gekeken, maar heb hem over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even corrigeren. Er is namelijk al wel 1 IF bronze dit jaar. Danny Carlton, uit de Npower League two. Gaat voor 21k op de xbox. Is een spits met niet al te gekke stats maar zal vast wel goed zijn.
LM. Logisch nadenken jochie, je kan het!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan ik er voorzorgen dat LW op CAM kan? (minimaal groen)
Volgens mij is een LM op CAM niet donkergroen hoor. LM-CM kan wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
LM. Logisch nadenken jochie, je kan het!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Volgens mij is een LM op CAM niet donkergroen hoor. LM-CM kan wel.
Jahaaaaaaaaaaaquote:
Ik geef je toch antwoord. Dat jij te dom zijn om zelfs dan te lezen wat er staat kan ik ook niets aan doen. Dat je door je plantsoendienst weinig tijd hebt voor FUT maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Sorry mijn leven bestaat niet alleen uit FUT
BURNquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik geef je toch antwoord. Dat jij te dom zijn om zelfs dan te lezen wat er staat kan ik ook niets aan doen. Dat je door je plantsoendienst weinig tijd hebt voor FUT maakt verder niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Besteed niet zoveel aandacht aan die jongen. Is het niet waard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik geef je toch antwoord. Dat jij te dom zijn om zelfs dan te lezen wat er staat kan ik ook niets aan doen. Dat je door je plantsoendienst weinig tijd hebt voor FUT maakt verder niet uit.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen normaal antwoordquote:Jaaahaaaaa
![]()
Dit wel:quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
LM. Logisch nadenken jochie, je kan het!
Lucio is te goed gemaakt door EA.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef vandermar het volgende:
Oh, hij had gouden brazilie team met neymar, maicon, lucio en ronaldinho.
Hoe goedkoop wil je hem krijgen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BDIL het volgende:
De Rossi CMD 83 4-1-2-1-2 1000 coins koopje?!
Je hebt ook Lens!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Toefjes het volgende:
Wilde gaan kijken voor een Nederlands elftal. Maar bij het zien van de prijs van Robben al afgehaakt. 285K gemiddeld...
Ja, Robben zal vanaf april wel in beeld komen waarschijnlijkquote:
Cassano is echt een held, onderstaand filmpje is een mooi doelpunt van hem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BDIL het volgende:
De Rossi CMD 83 4-1-2-1-2 1000 coins koopje?!
Edit : Wtf Cassano ook voor 1,7 k lol gekkenhuis hiero:P
IJ Hulkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Rijst het volgende:
Oewww als dit waar is dan komt er geen IF Hulk![]()
'Vijf spelers FC Porto moeten gevangenis in'
Zal wel iemand zijn die optimaal geprofiteerd heeft van die fout van EA met die packsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Cassano is echt een held, onderstaand filmpje is een mooi doelpunt van hem.
Kom wel steeds betere teams tegen. Nu eentje met IF RVP, IF Nani, IF Modríc, Robben, Tevez, Silva.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/97687055
In de database was dat vorig jaar een stuk handiger..zag je alle gemiddeldes...nu alleen bij de duurdere spelers. Je kan daar wel de auctions zien dus dan kan je het ook wel zelf inschatten though.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je gemiddelde prijzen kan vinden voor spelers?!
Helton en Hulk zitten in mijn Liga Portugese ploeg (en C. Rodriguez op de bank).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Rijst het volgende:
Oewww als dit waar is dan komt er geen IF Hulk![]()
'Vijf spelers FC Porto moeten gevangenis in'
Ik heb Hulk op rechtercam (is RM) en heb wel het idee dat hij iets minder diep staat dan de linkercam ja..kan ook tussen mijn oren zitten though..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef GuRBuH het volgende:
Voor de mensen die ook met LMs op CAM spelen: hebben jullie ook het idee dat ze dr LM positie opzoeken? Ofwel steeds bij de Lb blijven?
Werkt voor geen meter vandaag idd. De auction pagina's al helemaal niet ..quote:
in wat voor team dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Hulk op rechtercam (is RM) en heb wel het idee dat hij iets minder diep staat dan de linkercam ja..kan ook tussen mijn oren zitten though..
Volgende keer niet meer doen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Kutzooi weer een goudenpakket gekocht terwijl ik juist wilde sparen
Alleen Brazilianen. Was zo gefrustreerd na weer een nederlaag tegen een braskillers team dat ik heb besloten ze te joinenquote:
pic?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen Brazilianen. Was zo gefrustreerd na weer een nederlaag tegen een braskillers team dat ik heb besloten ze te joinen
Ik speel zelf alleen niet zo op de skills..liever realistisch met af en toe wat persoonlijke duels.
Webappquote:
De prijzen zijn behoorlijk geraped zie ik ook nu by buynowquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb echt anti-lol om die prijzen. Drie of vier dagen terug nog Nilmar verkocht voor 18k, nu is hij BIN nog niet eens 10.
Nja, het is echt zo obvious dat er iets grondig mis is met de prijzen. Probleem is dat het nu nog moeilijker wordt om de toppers te bemachtigen. De prijzen zijn vrij simpel, je hebt het onder de top segment, wat langzaam naar de discard value zal gaan. De marges daarop worden dus steeds kleiner, terwijl het top-segment stagneert of zelfs duurder wordt. Het gat wordt dus zo groot dat je nu in het top-segment moet zitten, anders kom je er nooit meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
De prijzen zijn behoorlijk geraped zie ik ook nu by buynow
Dat merk ik ook net niet top wordt makkelijker samen te stellen terwijl je voor top lang gaat moeten sparen:Squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nja, het is echt zo obvious dat er iets grondig mis is met de prijzen. Probleem is dat het nu nog moeilijker wordt om de toppers te bemachtigen. De prijzen zijn vrij simpel, je hebt het onder de top segment, wat langzaam naar de discard value zal gaan. De marges daarop worden dus steeds kleiner, terwijl het top-segment stagneert of zelfs duurder wordt. Het gat wordt dus zo groot dat je nu in het top-segment moet zitten, anders kom je er nooit meer.
Als er Buy Now bij staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:43 schreef BDIL het volgende:
Hoe zien jullie precies of een speler BIN is op auction?!
Die van Milan? Ongeveer normale prijs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef BDIL het volgende:
Is Boateng CAM voor 1500 coins nu een koopje:P
Nee, ik ben ze rond 900 BIN tegen gekomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef BDIL het volgende:
Is Boateng CAM voor 1500 coins nu een koopje:P
Welke teams speel jij nu mee?! Want zoek nu een competitie om weer een team samen te stellen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die van Milan? Ongeveer normale prijs.
BPL, Russisch, NL, Frans, Braziliaans, Marokkaans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke teams speel jij nu mee?! Want zoek nu een competitie om weer een team samen te stellen...
Whahahah je brengt me wel op een idee post is je franse en russische team is als je niet erg vindt zie nu carlos eduardo voor 1,5 k BINquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
BPL, Russisch, NL, Frans, Braziliaans, Marokkaans.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Whahahah je brengt me wel op een idee post is je franse en russische team is als je niet erg vindt zie nu carlos eduardo voor 1,5 k BIN
Omdat je dan ook betalende mensen treft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef zerokil het volgende:
Ik snap niet waarom ze de gratis gold packs niet gewoon stop zetten..
De markt is nu al zoals 'ie over 5 maanden had moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef Toefjes het volgende:
QUa prijzen zie ik bij Sneijder en Ibrahimovic inderdaad nog niet veel veranderingen gelukkig. Ach, over 5 maanden merken we er niks van. Van mij mogen alle cheaters een keiharde ban krijgen voor fut en lekker head to head gaan spelen ofzo.
IF cavani ten eerste, dan Ibra voor Cisse, pato+robinho op de CAM posities. IF seedorf omvormen tot CDM en hem daarneerzetten. Daarnaast kan je nog lucio,maicon , thiago silva en heel wat andere zooi halen. Succes!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef zerokil het volgende:
Ik snap niet waarom ze de gratis gold packs niet gewoon stop zetten..
Edit:
Wie op de lege plekken?
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#iut0oBbmbbD7Y
Budget: Onbeperkt..
Geen drol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik maak een pakje open, zie de naam Navas flitsen en ben blij met Jesus Navas die zo'n beetje de kosten van het pakje zou dekken.
Blijkt het 1 of andere waardeloze Cesar Navas te zijn, een 75 CB als beste speler
Wel nog een Barcelona thuis shirt, wat zijn die waard?
Volgens mij zijn het de Illuminatiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens opeens het idee dat EA met opzet FUT aan het verneuken is. Denk dat ze in Fifa 13 met een geheel nieuwe opzet komen en dat ze daar de weerstand voor aan het weghalen zijn. Ze hebben ineens die 25 pack limit, ze laten de markt imploderen, sluiten de web-app willekeurig af, en kicken mensen van FUT op hun console.
Ik kan er gewoon niet bij dat een miljoenen(jarden?)bedrijf er zo'n potje van maakt.quote:
Thx man!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IF cavani ten eerste, dan Ibra voor Cisse, pato+robinho op de CAM posities. IF seedorf omvormen tot CDM en hem daarneerzetten. Daarnaast kan je nog lucio,maicon , thiago silva en heel wat andere zooi halen. Succes!
Hondaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:17 schreef BDIL het volgende:
Zou ik Danny , Honda of Carlos Eduardo cf moeten maken?!
1 Grote conspiracy is het! EA is vreselijk arm van FUT geworden, dus ik snap best dat ze dit concept willen gaan omvormen.quote:
Wrm heb je pareja bij rusland achterin?! geen geld meer ofquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogelijk alleen met spitsen zal het moeilijk worden, ik weet niet welke formatie je wilt spelen?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil een leuk silver team maken voor 10K, iemand tips? Ben totaal niet into silvers geweest tot nu toe haha. Eredivisie mogelijk voor dit bedrag?
Zelf ook nog geen idee, als ik eredivisie pak neig ik naar 4-3-3 maar wil eigenlijk gewoon lekker goedkoop maar toch kwalitatief goed. Maakt me niet zoveel uit welke competitie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mogelijk alleen met spitsen zal het moeilijk worden, ik weet niet welke formatie je wilt spelen?!
Haha, toch vreemd dat ze een pack limit instellen dan. Ik heb het niet over het abandonen van dit concept, alleen een andere invulling. Gelet op het gezeik van de fan base, moeten ze dit wel op een bepaalde manier verpakken. Maar goed, onthoud deze post maar voor Fifa 13.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Grote conspiracy is het! EA is vreselijk arm van FUT geworden, dus ik snap best dat ze dit concept willen gaan omvormen.
Haha, zal ik doen. Maar volgens mij is dit een concept waar EA schathemeltje rijk van wordt, buiten de reguliere verkoop van de game om. Zou niet weten hoe ze met een FUT achtig concept nog meer geld zouden moeten binnenkrijgen. Ze hebben hiermee een grote basis " fans" en ze gaan de gok niet nemen deze kwijt te raken vermoed ik. Maar goed, we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, toch vreemd dat ze een pack limit instellen dan. Ik heb het niet over het abandonen van dit concept, alleen een andere invulling. Gelet op het gezeik van de fan base, moeten ze dit wel op een bepaalde manier verpakken. Maar goed, onthoud deze post maar voor Fifa 13.
Ik heb nu een 4-3-3 waarin Guidetti voorin staat samen met Cabral op LW en Beerens op RW. Ik denk niet dat ik meer dan 1,5k kwijt was voor alle drie samen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mogelijk alleen met spitsen zal het moeilijk worden, ik weet niet welke formatie je wilt spelen?!
Ik heb Kaka nog in m'n TP staan, had 'm voor rond de 30 gekocht maar de markt is nu langzamer van die 40 naar die 30 aan 't toekruipen, dus ik hou m'n hart vast.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Toefjes het volgende:
Straks Sneijder en Pato proberen. Ibra nog niet kwijt kunnen raken, dus die mag nog een avondje meeballen
GK: Cilessenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zelf ook nog geen idee, als ik eredivisie pak neig ik naar 4-3-3 maar wil eigenlijk gewoon lekker goedkoop maar toch kwalitatief goed. Maakt me niet zoveel uit welke competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |