Ronduit slordigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:03 schreef OverRated het volgende:
Heel veel bedrijven verkopen 'refurbished' producten. MM doet ook altijd heel makkelijk als je een (nieuw) product terug komt brengen![]()
Ik weet dat een vriend van mij zijn kapotte Blackberry terugbracht. Een paar weken later ontving ik WhatsApp berichten van een meisje dat die telefoon als nieuw gekocht had bij Vodafone. Toen ze WhatsApp downloadde, stonden alle contacten van die gast er nog in
Inderdaad. Was ook erg verbaasd dat dat gebeurde. Die telefoon was dus gerapeerd en opnieuw als nieuwe telefoon verkochtquote:
Beats ja! Dat was hem, was het niet zo dat hij van MM fake ones kreeg?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Volgens mij heb ik ooit al eens eerder zo'n verhaal gehoord. Iemand kocht een bepaald product dat hij thuis ook had (die was stuk) en bracht vervolgens de kapotte terug.
Zelfde geldt voor iemand die dit deed met Dr Dre beats.
En dan te bedenken dat je de Blackberry echt supermakkelijk kan wipenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:03 schreef OverRated het volgende:
Heel veel bedrijven verkopen 'refurbished' producten. MM doet ook altijd heel makkelijk als je een (nieuw) product terug komt brengen![]()
Ik weet dat een vriend van mij zijn kapotte Blackberry terugbracht. Een paar weken later ontving ik WhatsApp berichten van een meisje dat die telefoon als nieuw gekocht had bij Vodafone. Toen ze WhatsApp downloadde, stonden alle contacten van die gast er nog in
hij was verder wel leeg. Het kwam op mij over alsof die WhatsApp contacten aan je 'telefoon ID' vast zaten of zo. App downloaden en je contacten stonden er weer in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je de Blackberry echt supermakkelijk kan wipen
Nope, was bij Dixons o.i.d.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Beats ja! Dat was hem, was het niet zo dat hij van MM fake ones kreeg?
Worden die niet aan je nummer gekoppelt ipv toestel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
hij was verder wel leeg. Het kwam op mij over alsof die WhatsApp contacten aan je 'telefoon ID' vast zaten of zo. App downloaden en je contacten stonden er weer in.
Bij mijn iPhone wel, maar misschien verschilt dat per merk of zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Worden die niet aan je nummer gekoppelt ipv toestel?
Klopt, kleine kans dat een werknemer weet met wat voor product hij te maken heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef o.la het volgende:
Grappig. Dus ik zou als het ware een Beats by Dre koptelefoon kunnen kopen bij de MM voor 220 euro, en eenzelfde model uit china kunnen bestellen voor 80 euro. De koptelefoons verwisselen, en die van de MM weer terug brengenHeb je mooi voor 80 euro een originele Beats by Dre koptelefoon
Probeer hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef o.la het volgende:
Grappig. Dus ik zou als het ware een Beats by Dre koptelefoon kunnen kopen bij de MM voor 220 euro, en eenzelfde model uit china kunnen bestellen voor 80 euro. De koptelefoons verwisselen, en die van de MM weer terug brengenHeb je mooi voor 80 euro een originele Beats by Dre koptelefoon
Kan dit trouwens ook voorkomen als je producten online besteld? Bij bijvoorbeeld MM? Ikzelf besteld altijd online vanwege de prijs, maar als ik zonder vermelding een refurbished product ontvang vind ik het wel verontrustend.
Oja, diegene kwam ermee weg, omdat hij de fake's in de originele doos deed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef o.la het volgende:
Kan dit trouwens ook voorkomen als je producten online besteld? Bij bijvoorbeeld MM? Ikzelf bestel altijd online vanwege de prijs, maar als ik zonder vermelding een refurbished product ontvang vind ik het wel verontrustend.
Dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef ukga het volgende:
Wat denk je dat er met alle teruggebrachte producten gebeurt die alle consumenten elke dag vrolijk terugbrengen?
Die gooien ze niet in de afvalbak hoor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:17 schreef Pakspul het volgende:
Idiote is dat Durex dit ook gewoon doet.
precies, dit is de keerzijde van een makkelijk retourbeleid. Ik heb er eigenlijk niet zoveel problemen, mee, *MITS* de persoonlijke data verwijderd is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:18 schreef blup het volgende:
Snap 't heel goed dat 't raar is, maar ehm..
[..]
Dat.
Is ook niet raar, maar als ik het goed begrijp gaat hier voornamelijk om het feit dat er ook niet enigszins hun best wordt gedaan om producten in nieuwstaat te laten verkeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:18 schreef blup het volgende:
Snap 't heel goed dat 't raar is, maar ehm..
[..]
Dat.
Slim, krijg je ook nog eens je geld niet terug, omdat je het product kapot heb gemaakt.quote:
Ja, uitwassen, oprollen en sealen. Heb ik ook nog eens gedaan als vakantiewerk...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:17 schreef Pakspul het volgende:
Idiote is dat Durex dit ook gewoon doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |