Done.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook in de OP! Doe dit jaar stage bij een mooi bedrijf vanuit God zijn wil.
Als je het tegen mij hebt, ik had mijn bericht ge-edit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:02 schreef Californium het volgende:
Leuk OP
Waar ga je stage lopen en wat voor een opleiding doe je?
Succes man!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef Tamashii het volgende:
OMG,![]()
![]()
Edit dan maar:
Ik loop stage bij een organisatie die zich inzet voor mensen van allerlei afkomsten, met vaak een laag niveau en geen opleiding / taalkennis. Ik geef deze mensen Nederlandse les en ik help ze met het invullen en begrijpen van formulieren zoals de belasting, uitkeringen en ga zo maar door. Het is in een van de vreselijkste wijken van Den haag en ik moet er heel erg aan wennen omdat ik hier niet vandaan kom.
DEN HAAG!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef Tamashii het volgende:
OMG,![]()
![]()
Edit dan maar:
Ik loop stage bij een organisatie die zich inzet voor mensen van allerlei afkomsten, met vaak een laag niveau en geen opleiding / taalkennis. Ik geef deze mensen Nederlandse les en ik help ze met het invullen en begrijpen van formulieren zoals de belasting, uitkeringen en ga zo maar door. Het is in een van de vreselijkste wijken van Den haag en ik moet er heel erg aan wennen omdat ik hier niet vandaan kom.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ik iets gemist, waarom staan er nu 2 konijnen in de OP?
* Isdatzo slaap uit ogen wrijft.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
Nou daar is niet iedereen helemaal mee eens denk ik.
Waar heb je niet om gevraagd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook niet om gevraagd. Maar ik hou altijd wel van hatelijke reacties.
Nee idd, kutkonijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
Nou daar is niet iedereen het helemaal mee eens denk ik.
Jij wou ook in de OP, bij dezequote:
Ohhhhh. Pas het straks wel even aan.quote:
Haal dat kerstdiner er ook meteen uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohhhhh. Pas het straks wel even aan.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
Schade-expert is vrijdag geweest maar ik heb nog niks gehoord. Zal ik bellen? Ik weet toch al wat eruit komt maar toch hè.
quote:
Ken uw Fok!sters!quote:
quote:
ja godver, nu moet ik zeker terug gaan lezen? je vraagt het nog maar een keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vroeg je wat trouwens, gisteravond
Of je wel eens in September kwamquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja godver, nu moet ik zeker terug gaan lezen? je vraagt het nog maar een keer
12 dagen geleden nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of je wel eens in September kwamMaar ik ben het doel van de vraag inmiddels alweer vergeten
Puicke broeder werkt daar wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Zeg dat maar tegen haar gezicht. Ze lust jou rauw.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
12 dagen geleden nogMmh ja, ik meestal ook, maar de laatste tijd ook binnen, die gast heeft echt een baaazenmuzieksmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen haar gezicht. Ze lust jou rauw.
wat draait ie dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ja, ik meestal ook, maar de laatste tijd ook binnen, die gast heeft echt een baaazenmuzieksmaak
Vette hip-hop en jazz mixwerk was het gisterquote:
Klinkt nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vette hip-hop en jazz mixwerk was het gister
Juh, ik mocht al z'n iPod rippen, maar ik vergeet m'n laptop steedsquote:
Welk programma gebruik je daarvoor?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik mocht al z'n iPod rippen, maar ik vergeet m'n laptop steeds
iPodripper!quote:
Ja moet je doen, dan is die gast zn ipod meteen leegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Geen idee gast, ik lul maar wat. Ik dacht ik hengst dat ding gewoon aan iTunes en dan snapt hij het wel
Kwaliteit dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef jna het volgende:
Of tenminste, dan staat jouw itunes bibliotheek erop
Er zijn wel programma's om het te doen. Weet alleen niet welke goed is en liefst gratis. Had het 2 jaar geleden een keer gedaan en toen werd ik het zoeken zo zat dat ik er maar gewoon voor heb betaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kwaliteit dus
Mmh, maar dat werkt dan niet
Mmh, ik waag me er maar niet aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
Er zijn wel programma's om het te doen. Weet alleen niet welke goed is en liefst gratis. Had het 2 jaar geleden een keer gedaan en toen werd ik het zoeken zo zat dat ik er maar gewoon voor heb betaald
Ja, maar dan komt de muziek van die iPod toch nog niet op zijn computer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:28 schreef The_Dean het volgende:
Je kan toch ook gewoon automatisch syncen uitzetten?
Alle 3 ja?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks toeterende Turken door de straten waarschijnlijk. ;r
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef jna het volgende:
Straks weer allemaal Volvo, Saab en Koenigsegg rijders toeterend door de straten met gehaktballetjes
Volvo en Saab zijn klanten van onsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef jna het volgende:
Straks weer allemaal Volvo, Saab en Koenigsegg rijders toeterend door de straten met gehaktballetjes
Ik wil nogsteeds een shirt van Die Heimat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef jna het volgende:
Hopelijk spelen en winnen we op het ek tegen portugal, duitsland en spanje. Zijn we in 1 keer overal overheen.
En dan kan ik eindelijk mn oranje hitler snorretje opplakken die ik al jaren klaar heb liggen
quote:
Alsof mijn toestemming jou tegen zou houden.quote:
Beter dan die toeterturken in de verlaagde Golfjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef jna het volgende:
Lucquote:
Mogguh.quote:
Doe je goed. Heb je nu je lesje eindelijk geleerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, niks bijzonders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo heel veel.. alleen als er Toeterturken inzitten dan is er veel verkeerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef The_Dean het volgende:
Wat is er mis met verlaagde Golfjes? Nou?
17.00, damn. Ik een half uurtje eerder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef Tamashii het volgende:
Saab.![]()
September in Den haag is leuk! Kom er regelmatig. (Niet dat dat aan mij gevraagd werd xD)
Pfft, weer op stage nu. Tot 17.00
Toeterturken... heb je daar ook last van als er geen voetbalwedstrijd is?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet zo heel veel.. alleen als er Toeterturken inzitten dan is er veel verkeerd
Het gaat om het principe!!! Toeterturken not okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef jna het volgende:
Nederlanders doen precies hetzelfde als die "toeterturken" maar dan is het natuurlijk niet erg
Ik doe dat helemaal niet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef jna het volgende:
Nederlanders doen precies hetzelfde als die "toeterturken" maar dan is het natuurlijk niet erg
Waar loop je stage?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
17.00, damn. Ik een half uurtje eerder.
Maar jij bent dan ook geen Nederlander.quote:
Niet.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen Nederlander.
Mensen hebben het er nu nog steeds over!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:46 schreef The_Dean het volgende:
Uiteraard. Je had me moeten zien toen ze de beker wonnen
DOOR HET LINT!
Ik was echt zo blij dat ik om half 4 naar huis mocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij tot 6 uur college voor mij volgen
En wenk je zelfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe je goed. Heb je nu je lesje eindelijk geleerd?
Net de macaroni opquote:
quote:
Waarom ga jij zo laat tegenwoordig?quote:
LOTR:TT was toen pas afgelopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom ga jij zo laat tegenwoordig?[ afbeelding ]
Oh oh oh, en dat is sterker dan jijzelf?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
LOTR:TT was toen pas afgelopen.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh oh oh, en dat is sterker dan jijzelf?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh oh oh, en dat is sterker dan jijzelf?
Ik wenk nietsquote:
Luc, Pualaquote:
Vrij vandeweek Luc?quote:
Nee, die week erna voor de scholen, maar dan heb ik allerlei dead-lines en deze week niet.quote:
Haha, ik ken het. Had slechts een week vakantie gehad, en mag maar 5 dagen meenemen dan vorig jaar... dan maar lekker de laatste twee weken van december vrijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die week erna voor de scholen, maar dan heb ik allerlei dead-lines en deze week niet.En moet ook een beetje mijn dagen opmaken.
Gewoon illegaal gedownload, geef maar toe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
EA
Wil ik een spel spelen via Origin. Zegt ie dat ik me eerst moet aanmelden bij Origin aangeven dat ik de eigenaar ben van het spel.![]()
![]()
IK BEN AANGEMELD.
Nee, gekocht via de EA downloader, wat tegenwoordig Origin is geworden. Er staat zelfs een aankoopdag bij. maandag 17 september 2007.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon illegaal gedownload, geef maar toe.
Ik meestal ook, maar dit betrof een uitbreiding. Geen idee meer waarom ik die via die Ea downloader had gekocht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef The_Dean het volgende:
Haha ok. Geen verstand van die dingen, of ik koop een cd-rom/Playstation game, of download het wel.
Tijd geleden dat ik een pc game heb gekocht trouwens.
Ik ben lui om op zoek te gaan, dus koop de meeste mp3'tjes wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is ook ziets wat ik niet snap.
Maarja, ik snap het betalen voor mp3's ook niet, koop honderd keer liever de echte cd
quote:
Ja maar die is niet altijd te krijgenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is ook ziets wat ik niet snap.
Maarja, ik snap het betalen voor mp3's ook niet, koop honderd keer liever de echte cd
Geweldig is dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef The_Dean het volgende:
Toch niks leuker dan door de cd winkel te sneupen?
True. Gelukkig soms via internet te bestellenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar die is niet altijd te krijgen
Ik ga altijd naar een rock/metal winkeltje in de stad, niks op volgordequote:
Oh dat is wel irritantquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar een rock/metal winkeltje in de stad, niks op volgorde
Zo is het leven vriend. Doe je niks aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint alweer donkerder te worden.
Verhuizenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo is het leven vriend. Doe je niks aan.
Goede timing, kreeg er vandaag weer 1 binnen voor rechts inhalenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wenk nietsMaar mijn gok is nee. Je bent tenslotte al hardleers met bekeuringen. Dat zal met schuivers weinig anders zijn
Nee man, awesome.quote:
Hoeveel brommers heb jijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede timing, kreeg er vandaag weer 1 binnen voor rechts inhalen.
When does the hurting stop?
Helaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo is het leven vriend. Doe je niks aan.
Volgens mij wil je gewoon reacties uitlokken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede timing, kreeg er vandaag weer 1 binnen voor rechts inhalen.
When does the hurting stop?
Moet ik een foto van de dagtekening makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon reacties uitlokken.
Huh? Ik zei niet dat je loog ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik een foto van de dagtekening maken?
Neuhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dean wil je verliezen ofzo met Wordfeud?
Ohquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Huh? Ik zei niet dat je loog ofzo.
Maar dan zijn er dus ook plaatsen waar rechts inhalen is toegestaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
"Rechts inhalen waar dat is verboden".
Waar jij Nederlands geleerd hebt?
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan zijn er dus ook plaatsen waar rechts inhalen is toegestaan?
Jij bent hardcore. Nice.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, zaterdag ga ik nog een XJ600-S kopen voor erbij.
Als pekelfietsje.. wanneer 't niet te hard regent hoef ik dan niet met de auto in de file te staan.
Dat vind ik geen situaties waarbij je rechts inhaalt, maar rechts passeert.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, bij verkeer dat voorgesorteerd staat om links af te slaan (al dan niet op uitvoeg- of voorsorteerstrook). En in de file. En er zijn vast nog wel meer situaties te verzinnen.
Heel veel 'Friezen' doen dat ook, tijdwoorden omdraaien, echt debielquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
"Rechts inhalen waar dat is verboden".
Waar jij Nederlands geleerd hebt?
Inhalen is toch ook passeren?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik geen situaties waarbij je rechts inhaalt, maar rechts passeert.
Moet nog kijken hoe het me gaat bevallen.. als 't toch koud blijkt te zijn dan kruip ik wel weer terug in m'n koekblikquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh.
Wat zei je dan?
En ik had hem al gemaakt dus nu krijg je hem ook.
[ afbeelding ]
Ja, maar passeren is niet altijd inhalen.quote:
Nee, alleen als de te passeren auto niet stilstaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar passeren is niet altijd inhalen.
Lekker knallenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
4-7 november VALENCIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Duh, het is 13 op 14 oktober.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:52 schreef jna het volgende:
Overigens als jullie nu even naar buiten kijken. Schuin rechtsonder de maan is Jupiter te zien.
True. Er is zelfs bier naar vernoemd en een voetbalcompetitiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:01 schreef Bravebart het volgende:
Jonge, Jupiter moet je niet onderschatten hoor!
Jupiter bier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef jna het volgende:
[..]
True. Er is zelfs bier naar vernoemd en een voetbalcompetitie
Kijken naar hoe de echte helden knallen.. maar ik heb het nu in m'n hoofd gekregen om in februari een rondje Spaanse circuits te doen, als opwarmertje voor de zomerquote:
quote:
'supquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zo de fiets maar weer uit de schuur halen voor een rondje.
Succesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zo de fiets maar weer uit de schuur halen voor een rondje.
quote:
Dankje.quote:
Joa, morgen optreden Kramtried.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen?
Druk weekje zo te horen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Joa, morgen optreden Kramtried.
Maandag ofzo ga ik naar Limboland toe en ondertussen zit ik materiaal te zoeken voor mijn verjaardagsfeestje en alles plannen. Dinsdag ga ik met mijn moeder naar het ziekenhuis. Daarnaast heb ik ook met wat vrienden afgesproken om iets leuks te doen, we weten nog niet wat. Ook ga ik mijn tante bezoeken om misschien een Piñata te maken (of ideeën verzamelen). Later die week ga ik weer naar huis en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Valt eigenlijk wel mee.quote:
Zijn er nog vijfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee.Hebbie nog een magnum over?
Ik kan er ook 'eén per post opsturen, maar dan is ie gesmolten, ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef Lithia het volgende:
Dat is de andere kant van de wereld man.
Weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef The_Dean het volgende:
Stuur hem in zo'n vriestransport van de supermarkt.
Uh, neequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef PieterBas het volgende:
Ziek![]()
Goed begin van mijn weekend dus..
Naar eigen zeggen is half Nederland constant ziekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is half Nederland ziek.. of aan het snotteren.
Half?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen is half Nederland constant ziek
JA, OM HARD TE GAAN, HAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Half?
Iedereen heeft toch wel ergens een pilletje voor tegenwoordig
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA, OM HARD TE GAAN, HAHAHAHAHAHA! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeker weten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heyhey wanneer mag ik ook in de OP?
Hahahaha wat is dezequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeker weten?
Deze doen?
[ afbeelding ]
Zaterdag-klusdagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Zal straks voor je kijken, eerst wat dingen repareren
Ga de OP maar repareren, HAHAHAHA!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Zal straks voor je kijken, eerst wat dingen repareren
Dat soort dingen niet vandaag, meer een nieuwe potmeter in een gitaar zetten en een klok zien te fiksen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdag-klusdag
Hier de nieuwe wasmachine maar eens aansluiten op de afvoerBezorgers kregen het niet voor elkaar, dus zit nu al 3 dagen te wachten op telefoontje van hun loodgieter. Volgens mij is het gewoon een kwestie van een grotere slangenklem en klaar
Badum tssjjjquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga de OP maar repareren, HAHAHAHA!
quote:
Nja vind dat ik weinig verantwoordelijkheid krijg. Bovendien werken er 4 stagiaires en moet ik elke keer elke klant aannemen omdat ik het 'nog moet leren'... Maar dat moest ik al vanaf dag 1 terwijl ik van mening ben dat je beter eerst kan meekijken omdat ik nog nooit zoiets heb gedaan... Daarnaast is het niet echt duidelijk wie mij nou begeleidt en ga zo maar door.quote:
Na twee minuten dezelfde beat zonder variatie zet ik het af hoorquote:
Jammer joh, hopelijk komt er nog verandering in!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja vind dat ik weinig verantwoordelijkheid krijg. Bovendien werken er 4 stagiaires en moet ik elke keer elke klant aannemen omdat ik het 'nog moet leren'... Maar dat moest ik al vanaf dag 1 terwijl ik van mening ben dat je beter eerst kan meekijken omdat ik nog nooit zoiets heb gedaan... Daarnaast is het niet echt duidelijk wie mij nou begeleidt en ga zo maar door.
Nadeel van een original mix hè, die intro's en outro'squote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Na twee minuten dezelfde beat zonder variatie zet ik het af hoor
Ducttape blijft awesome.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:00 schreef Piles het volgende:
Ik dacht meteen aan Bassie en Adriaan muziekje, maar die is al gepost
Wasmachine draaitOpgelost met ducttape
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ducttape blijft awesome.
[ afbeelding ]
Kom je ook?quote:
Als je in Eindhoven speelt, ja!quote:
Even mijn lijstje afmaken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Zo, alles klaar voor het optreden vanavond
boete of bavaria?quote:
We spelen als eerstequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Even mijn lijstje afmaken.
-energie check
-nek gekalmeerd om straks te headbangen check
-keel geschraapt om te gillen als een fangirl, waardoor je stokdoof wordt check
-oordopjes om mezelf niet doof te maken check
-eieren om de andere bands te raken, zodat Kramtried sneller komt optreden check
-Geld om te zuipen check
Jup, ik ben er klaar voor
Oeh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |