Zo bedoelde hij het niet. En dat weet je best. Kom op, we zijn volwassen entiteiten toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Past als de vuist op het oog niet?
En je laat gelijk je ware gezicht zien, want nu ben ik ineens een Poot
Dat is ineens een issue als je het niet met me eens bent
Waarom niet? Als het gewoon in overleg gaat tussen twee gehuwde mensen is het toch niet erg dat de video's van het stevige uitwoonwerk en anale creampies op het internet worden gezet?quote:
En ben ik een Poot als jij het weer eens niet met mij eens bentquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niets mis mee om ergens tegen te zijn, maar projecteer dat niet op je medemens. Ik ben vooral fel gekant tegen een boerkaverbod omdat de overheid mijns inziens geen rol speelt in de kledingkeuze van ingezetenen. Anderzijds verzet ik mij ook tegen anderen die mij wel beperkingen op willen leggen.
Oh, je dacht werkelijk dat ik homo bedoelde met zielepoot?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Past als de vuist op het oog niet?
En je laat gelijk je ware gezicht zien, want nu ben ik ineens een Poot
Dat is ineens een issue als je het niet met me eens bent
Dus als ik jou een geitenneuker is dat ook okay, geitennueker?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het niet. En dat weet je best. Kom op, we zijn volwassen entiteiten toch?²
Ben jij niet zo'n eentje die altijd klacht over anderen die in de slachtofferrol kruipen? Man, ik heb er geen moment bij stil gestaan dat jij gay bent. Zal me ook echt een worst wezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ben ik een Poot als jij het weer eens niet met mij eens bent
Beleid jij het homoïsme dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ben ik een Poot als jij het weer eens niet met mij eens bent
Ach kijk, en nog hypocriet ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij niet zo'n eentje die altijd klacht over anderen die in de slachtofferrol kruipen? Man, ik heb er geen moment bij stil gestaan dat jij gay bent. Zal me ook echt een worst wezen.
Als jij je daarbij prettig voelt vind ik dat geen enkel probleem. Ik bedoel alleen dat hij met zielepoot niet naar je vermeende homoïsme refereert. Ik ga er vanuit dat je dat wel snapt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus als ik jou een geitenneuker is dat ook okay, geitennueker?
Hey, die was ontopique.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef KoosVogels het volgende:
. Zal me ook echt een worst wezen.
Niet leukers dan Koos in zijn eigen construct op te hangenquote:
Dat is zo en enkele heb ik ook gelezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij vat het veels te persoonlijk op en zit wel erg legendarisch te doen. Ik heb gewoon het beste voor met de samenleving. Ik ben ook tegen alcohol, overspel, drugs, gokken, liegen, bedrog.
Genoeg essay's over geschreven hoor.²
Hoe is hij hypocriet? Jij praat gewoon poep met je "je noemt me poot"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach kijk, en nog hypocriet ook.
Ja Piet, ik ben de homofoob van FOK! Scheld Voorschrift bijvoorbeeld altijd uit en kan het totaal niet met hem vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach kijk, en nog hypocriet ook.
Volgens mij zal hij Bokkeneuker erger vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus als ik jou een geitenneuker is dat ook okay, geitennueker?
How come, dat doet hij toch zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Hoe is hij hypocriet? Jij praat gewoon poep met je "je noemt me poot"
Je weet dat zielepoot gewoon een gangbaar scheldwoord is? Als ik je wilde aanvallen op je geaardheid had ik wel een ander scheldwoord gebruikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
How come, dat doet hij toch zeker?
Ah, gus, ga je nu huilen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja Piet, ik ben de homofoob van FOK! Scheld Voorschrift bijvoorbeeld altijd uit en kan het totaal niet met hem vinden.
Hoepel toch een eind op man, zielePiet.
Nu blij? Stumperd?
Jij bent hier toch het wijf?quote:
Flikker, Homo zijn ook gangbare scheldwoorden, hypocrietequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat zielepoot gewoon een gangbaar scheldwoord is? Als ik je wilde aanvallen op je geaardheid had ik wel een ander scheldwoord gebruikt.
Zie, dat bedoel ik, het is een thema voor je als je pissig bent.quote:
Heb je die voorbij zien komen dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Flikker, Homo zijn ook gangbare scheldwoorden, hypocriete
Jij bent degene die er een thema van maakt, vriendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik, het is een thema voor je als je pissig bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |