zoveel geld heb ik ook weer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:32 schreef error_404 het volgende:
Ik denk niet dat dit topic meer inhoudelijke respons krijgt...
Kan je niet iets op maat laten maken? Dan weet je zeker dat je krijgt wat je wilt,
picsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan wel ledstrips inbouwen. Ik heb aan de achterkant van mijn bureau (het staat voor 2/3e niet straks tegen de muur) ledstrips van de IKEA gemaakt. Die kunnen 7 kleuren geven en het staat mooi. Zoiets als ambilight maar dan anders
ben er benieuwd wilde zelf ook zoiets maken , ook tegen het hoofdboard van mn bed lijkt me ook wel leuk idee.quote:
Dat heb ik nog nie besproken , maar ik denk dat ik maximaal 1000Euro wil uitgeven voor het geheelquote:
Bedoel je deze ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef schaap000 het volgende:
Als je zelf iets wilt maken moet je even op dealextreme kijken (zie dat china webshop topic).
Daar hebben ze rgb (in kleur verstelbare) led strips van 5 meter voor iets van 55 dollar dacht ik.
Jep, die bedoelde ik. Het moet mogelijk zijn om 3x5 meter aan elkaar te knopen, mits de adapter sterk genoeg is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:44 schreef tinoz het volgende:
Ownee !!!
Ik denk dat het deze moet zijn
Kan ik dan ook bijvoorbeeld 3x 5M aan mekaar koppelen ?
Bijvoorbeeld. En als het wat is dan maak je drie gelijke bakken en plaats je de planken ertussen. Vergeet de hoogglans zwart niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef tinoz het volgende:
En dan zou ik in het principe, iets van een semitransparante strip voor de ledstrip plakken ?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik verzaakt met mijn foto.
Vanavond vanaf 7 uur weg maar ik maak ze morgenavond wel even.
Ook echtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:44 schreef tinoz het volgende:
[..]tis inmiddels weer wat later ? we R waiting
Postgeschiedenis van TS is inderdaad beetje druk met Braziliaanse vlaggen van neonlicht, LED meubels en getunede hamsterparadijzen. Maar je poging tot maatschappelijk werk is net zo over the top. Ieder z'n ding. TS vraagt tips en heeft weinig aan een oordeel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef SummerBreeze het volgende:
Ts, als ik in de verschillende subfora jouw topics zo eens voorbij zie komen krijg ik ernstig het idee dat je voor een complete kermisinrichting gaat. Gordijnen en tafel met hetzelfde logo, verlichte meubels. Ben je zelf niet bang dat het allemaal iets té is? Dat je geen rust meer kunt vinden in je eigen huis?
Ik vel geen oordeel, ik ben oprecht geïnteresseerd. Het kan namelijk prima zijn dat TS een (heel) groot huis heeft waarin een aantal drukke dingen helemaal niet opvallen. En ik vind het zelfs bewonderenswaardig dat TS alles in hetzelfde thema probeert te houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef ROG het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van TS is inderdaad beetje druk met Braziliaanse vlaggen van neonlicht, LED meubels en getunede hamsterparadijzen. Maar je poging tot maatschappelijk werk is net zo over the top. Ieder z'n ding. TS vraagt tips en heeft weinig aan een oordeel.
Very true, het verschil ligt echter in mijn constructieve bijdrage eerder.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie (mij even lekker de les lezen) niet minder betuttelend overigens.
wel een geinig productquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef kovenant het volgende:
misschien handig om die persoons onderschrift ook aan te passen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |