zoveel geld heb ik ook weer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:32 schreef error_404 het volgende:
Ik denk niet dat dit topic meer inhoudelijke respons krijgt...
Kan je niet iets op maat laten maken? Dan weet je zeker dat je krijgt wat je wilt,
picsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan wel ledstrips inbouwen. Ik heb aan de achterkant van mijn bureau (het staat voor 2/3e niet straks tegen de muur) ledstrips van de IKEA gemaakt. Die kunnen 7 kleuren geven en het staat mooi. Zoiets als ambilight maar dan anders
ben er benieuwd wilde zelf ook zoiets maken , ook tegen het hoofdboard van mn bed lijkt me ook wel leuk idee.quote:
Dat heb ik nog nie besproken , maar ik denk dat ik maximaal 1000Euro wil uitgeven voor het geheelquote:
Bedoel je deze ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef schaap000 het volgende:
Als je zelf iets wilt maken moet je even op dealextreme kijken (zie dat china webshop topic).
Daar hebben ze rgb (in kleur verstelbare) led strips van 5 meter voor iets van 55 dollar dacht ik.
Jep, die bedoelde ik. Het moet mogelijk zijn om 3x5 meter aan elkaar te knopen, mits de adapter sterk genoeg is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:44 schreef tinoz het volgende:
Ownee !!!
Ik denk dat het deze moet zijn
Kan ik dan ook bijvoorbeeld 3x 5M aan mekaar koppelen ?
Bijvoorbeeld. En als het wat is dan maak je drie gelijke bakken en plaats je de planken ertussen. Vergeet de hoogglans zwart niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef tinoz het volgende:
En dan zou ik in het principe, iets van een semitransparante strip voor de ledstrip plakken ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |