Thanks Pasquinel !
Ik heb overigens mijn bank laatst gepimpt ! Eerst heb ik een LEDstrip gekocht van 7 meter , want het is nogal een bank !
Eerst geprobeerd met de eigen plakstrip van de LED Strip de strip langs het midden van alle banken te geleiden, wat niet mooi was omdat je het licht nauwelijks kom zien. En de strip liet los
Daarna een dubbelzijdige Tapijt rol langs de voorkant van alle bankdelen geplakt en daar dan weer de strip tegen aan geplakt. Ondertussen een paar keer op de strip gaan staan , dus sommige kleuren zijn in een aantal stripjes uitgevallen
Uiteindelijk bleek dat ook geen succes , want behalve dat de strip overal los liet, konden de bankdelen niet meer verschoven of gestofzuigd worden, omdat de LED strip overal aan vast zat ...
Uiteindelijk heeft mijn vader me weer eens uit de brand geholpen en hebben we een soort van frame gemaakt en daar een rand beplakt met een redelijk dure dubbelzijdige plakband van de Hornbach
Nu kan de bank nog wel verzet worden, wat het frame het de strip ligt er gewoon onder
Gelukkie zie je vrij weinig tot niets van de beschadigingen aan de strip....
Er zit echter nog 1 foutje in waardoor je van 1 kant de LED lichtjes zelf kan zien ipv enkel hun licht dat op de grond onder de bank uit schijnt .
Daar gaan we iets van een richel voor fixen geloof ik....
Fotows komen snel !