Ik twijfel of ik Scarlett Johansson nou op #2 of #3 van het lijstje moet zetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niemand heeft schijnbaar een lijstje
Ik zet Victoria Coren op #1.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Scarlett Johansson nou op #2 of #3 van het lijstje moet zetten.
Ik las heeeel snel en toen las ik "een tuinschilder" ik snapte er geen reet vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn lijstje zeg je?
tuinhuisje
een winterschilder
Maar ik heb vanmiddag vrij, dus waarschijnlijk vanmiddag nog even een paar uurtjes tegels voegen in de badkamer
Terechte aanrader.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een kijktip. Stephen Fry heeft een serie gemaakt over taal. Bestaat uit vijf delen.
Deel 3: BBC Fry's Planet Word 3 of 5 - Uses And Abuses
Gaat over schelden. Ik heb helemaal krom gelegen om hem en Brian Blessed(plaatje) die een partijtje zitten te schelden, en om een patiente met Tourettes.
Fry is altijd zo netjes en nu totaal niet
[ afbeelding ]
Ik had geprobeerd het stukje eruit te knippen maar dat lukte helaas niet.
Aanrader dus! Als je de torrentfile wil hebben, dan hoor ik het wel.
Wat is dat nou weerquote:
Gecondoleerd nog Diaan, bizar dat het zo snel is gegaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben bezig om iets op papier te zetten... ik ga samen met mn nichtjes iets zeggen op de crematie. Dat valt nog niet mee. Maar mn gevoel zegt dat ik dat moet doen!!
Duurt maar twee dagen. Vrijdag weer werken.quote:
Oh en dan za/zo ook?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duurt maar twee dagen. Vrijdag weer werken.
quote:
Das dan weer jammer...quote:
Lekker goedkoop ben jij!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
op mijn lijstje:
...
ik kan niks verzinnen
ja hequote:
Liquidatielijst, boekenlijst, geen idee...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor lijstjes hebben we het over? Verjaardag of Sinterklaas?
hier alleen maar regenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja he
euhm een warme jasal is dat nu nog niet nodig
27 graden max vandaag
Een warme jas liquideren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Liquidatielijst, boekenlijst, geen idee...
Alleen als ie betaald is met liquide middelen!quote:
wij krijgen ook regen vandaag hoorquote:
maar dat ruikt dan altijd zo lekker, hier is het alleen koud/wind/stormquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wij krijgen ook regen vandaag hoorwarme regen dus, dat wel
ja ik klaag ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dat ruikt dan altijd zo lekker, hier is het alleen koud/wind/storm
maar je zei het op een manier van je hoeft niet jaloers te zijn want het gaat hier ook regenenquote:
ik probeer alleen maar je pijn te verzachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je zei het op een manier van je hoeft niet jaloers te zijn want het gaat hier ook regenen![]()
Strookt dit met ontslagplannen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw! 1% loonsverhoging!!!
Maar dat pas per 01-03-2012, dus na 3 jaar stilstand.
Dat moeten we nog afwachten. Nog geen nieuws over het SBK.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Strookt dit met ontslagplannen?
maar het helpt niet echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar je pijn te verzachten
Oeh, die moet ik ook nog even luisterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry
Ga nu naar de nieuwe CD van De Dijk luisterenMijn papa had die vrij snel na de relase gekocht, en mijn mama heeft hem onmiddelijk gepikt en in het care package gestopt dat vrienden van hen gebracht hebben. Zij hebben afgelopen weekend de marathon in Chicago gerend en ik was ze wezen opzoeken daar
valt niet tegenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik ook nog even luisteren
quote:
Zie de post boven die van jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik wil iets posten maar ik heb niets te melden
Je rookstatus, je weekendervaringen, televisie/boek/film-tips?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik wil iets posten maar ik heb niets te melden
Yupquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Today I learned: dat die vage barcodes op brieven of pakketten een electronische versie is van postcode + huisnummer/postbusnummer/antwoordnummer, en dat het dus echt een lettertype isEn een naam heeft: KIX-code. KlantIndeX.
Nope, was vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Etcie, was Wil-Lex vandaag bij jullie op bezoek of ergens later deze week?
Ik vind het tofquote:
Had hem op facebook al gefeliciteerd, maar nogmaals feliquote:
Nog steeds rookvrij (al 9 dagen), weekend was tof maar veel te vol: familiedag, stappen, concert van Finkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je rookstatus, je weekendervaringen, televisie/boek/film-tips?
Ik heb dus 1 kijktip geplaatst. Zeker even opzoeken! Ik kan je de torrentfile mailen als je wil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog steeds rookvrij (al 9 dagen), weekend was tof maar veel te vol: familiedag, stappen, concert van FinkEn even geen tips
Dat was die 59 minuten zeker waard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 kijktip geplaatst. Zeker even opzoeken! Ik kan je de torrentfile mailen als je wil.
Welke dan? En mail maar jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 kijktip geplaatst. Zeker even opzoeken! Ik kan je de torrentfile mailen als je wil.
Oh, daar kon ik 'm niet vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was die 59 minuten zeker waard.![]()
Ik heb gekeken via yt.
Alle aflevering staan compleet op yt.quote:
Wellicht kun je de link posten voor MaJo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle aflevering staan compleet op yt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht kun je de link posten voor MaJo?
Nou ja, en de rest natuurlijk
Internet en mail heeft het altijd wel gedaan, de rest (apps) verdommen het nu voor de 2e dag op rij...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij doet het voor de verandering?
Wat vonden jullie ervan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Soempie het volgende:
Die hebben we een paar dagen terug opgenomen en net gekeken.![]()
IARL, gefeliciteerd nog
Ik vind het programma erg leuk en interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat vonden jullie ervan?
Jullie hebben trouwens echt een enorme flapdrop daar in Breda:
http://retecool.com/post/(...)or-daklozen-mag-niet
Ja ik kan niet wachten tot de andere afleveringenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het programma erg leuk en interessant.Ook de vorige afleveringen. Fry.
Maar vooral bij deze erg gelachen.
En wat leest dat stuk rot zeg, over die flapdrol. Maar van mij mag hij die droplul van het jaar winnen.
Zelfde hier, alleen is het voor mij te laat op om te volgen. Eerste aflevering ben ik dan ook bij in slaap gevallen, daarom nemen we het voortaan op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten tot de andere afleveringen
Ik kijk ze ook nooit live want ik weet niet welke zender het komt maar vast niet BBC1 of BBC2. Dus ik download ze.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier, alleen is het voor mij te laat op om te volgen. Eerste aflevering ben ik dan ook bij in slaap gevallen, daarom nemen we het voortaan op.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef Soempie het volgende:
Zondag om 21.00 daar, dus hier om 22.00 uur.
Triest dat dat voor mij te laat is he.Ik ben nu ook veel te laat, dus ga m'n bed opzoeken. Moest wachten op de wasmachine, maar dat duurt nog een half uur. Wiebel gaat de was zo voor me doen.
Ik hoef niet te zoeken. Ik weet waar die staat. En ik duik er dus zo in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef Soempie het volgende:
Zondag om 21.00 daar, dus hier om 22.00 uur.
Triest dat dat voor mij te laat is he.Ik ben nu ook veel te laat, dus ga m'n bed opzoeken. Moest wachten op de wasmachine, maar dat duurt nog een half uur. Wiebel gaat de was zo voor me doen.
Dat was je kans om hem te liquiderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope, was vandaagWas best leuk, duurde mij alleen iets te lang (bus gemist
). Dik circus eromheen trouwens! Heb niet met 'm gepraat
maar hij nam wel heel erg de tijd om te praten
en hij liep op ongeveer een halve meter afstand langs me heen
Hier in leiden is het diversity awareness week ofzo... station is 'versierd' met echt zo'n metershoge en 100 meter brede regenboogvlag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh was ik net zo'n lekker dutje aan het doen... Brandalarmhet is fire awareness month, ofzo
Ja, dat soort dingen is meestal vooral om zichzelf een goed gevoel te geven. En dat bedoel ik niet slecht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier in leiden is het diversity awareness week ofzo... station is 'versierd' met echt zo'n metershoge en 100 meter brede regenboogvlag.
Vraag me alleen af of zoiets mensen die iets tegen homo's hebben nou echt wat uit maakt...
Ik bedoel... met een stille mars lopen doorgaans ook alleen mensen mee die sowieso al geen grote voorstanders waren van zinloos geweld.
Zeker kijken jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd naar die serie van Fry! Ben nu eerst Grey's Anatomy aan het inlopen, liep 2 jaar achterloop met de meeste series zo lang achter omdat ik toen met G. kreeg
dank je, vergeet het telkensquote:
Ik heb liever een kop koffie...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gutenmorgen
wer will eine Tasse Kaffee
[ afbeelding ]
alstublieftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb liever een kop koffie...![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie hier het verschil tussen een fles Johnny Walker Red Label en een mooie Springbank uit 1978 en toch allebei koffie
(eigenlijk had er dan een Senseo apparaat op de eerste foto moeten staan, sorry)
Misschien wel.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef Etcetera het volgende:
De teringHoeveel % is 1 euro van 2,50
![]()
40 toch?
Mijn wiskunde is echt beroerdquote:
Pcies...als het echt HEEL erg smerig is, wordt je vanzelf wakker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:02 schreef Soempie het volgende:
Mij maakt het niet uit hoe smerig de koffie is, als ik er nu maar wakker van word.
FlipFold ervaringen??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:54 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.onedayonly.nl/(...)sid=2&4dkn=promo2web
Ik dacht dat alleen sheldon van the big bang theory zoiets had
Het is gewoon een echt product
Je bruikt zeker zoiets als Dreamweaver ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik maak een link. In HTML. Ik plaats de link. In de code ziet de link er prima uit. Ik klik op de site op de link. De link verandert(!) in dezelfde link met %-tekens erin en werkt niet
Godsgloeiende.
Wel raar dat het niet werkt trouwens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik werk in een CMS genaamd Management Center. Maakt niet uit hoe ik de link erin zet, met of zonder html, online verandert het ding in www.verhage.noordhoff.nl%22target%3D%22_blank%22
En dat %22target geblaat staat niet in de code, zet ik er niet in, maar staat er gewoon.
Is wel de meest veilige manierquote:
Hoe ziet de oorspronkelijke URL er uit? Wil er eventueel wel even naar kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik maak een link. In HTML. Ik plaats de link. In de code ziet de link er prima uit. Ik klik op de site op de link. De link verandert(!) in dezelfde link met %-tekens erin en werkt niet
Godsgloeiende.
Ja en opzich moet dat gewoon allemaal werken. Maar Etc zegt dat de link met de hexdec codes niet werken. En dat vind ik juist gek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe ziet de oorspronkelijke URL er uit? Wil er eventueel wel even naar kijken.
Mag je eventueel per DM doen, als je 'm hier niet openbaar wilt maken...
Leestekens en spaties in links worden vaak op Linux-/Apache-machines omgezet naar hexadecimale waarden. Zie http://www.blooberry.com/indexdot/html/topics/urlencoding.htm
Misschien kan je die leestekens (if any...) uit de oorspronkelijke linkshalen?
beetje slordig, maar probeer het eens zonder " "quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:32 schreef Etcetera het volgende:
De link: <a href="http://www.verhage.noordhoff.nl" target="_blank">www.verhage.noordhoff.nl</a>
Wat het wordt: www.verhage.noordhoff.nl%22target%3D%22_blank%22
De code van de site (jeej for Chrome) laat gewoon de eerste link zien. Ik ga er een issue voor aanmaken bij het bedrijf dat de website ontworpen heeft
Zie ook mijn edit van mijn post hierboven...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
beetje slordig, maar probeer het eens zonder " "
CMS'en zijn leuk, maar soms iets te 'smart'.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef Etcetera het volgende:
En de " weglaten helpt ook niet
Het is gewoon op sommige vlakken een kutsysteem
Raar trouwens..want een spatie zou %20 moeten zijn als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef Etcetera het volgende:
En de " weglaten helpt ook niet
Het is gewoon op sommige vlakken een kutsysteemVolgens mij gebeurd er 'iets' op het moment dat die link wordt aangeroepen wat het %22 gedonder veroorzaakt.
Even gezocht, het is de "quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Raar trouwens..want een spatie zou %20 moeten zijn als ik het me goed herinner.
Juist, %20 is een spatie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Raar trouwens..want een spatie zou %20 moeten zijn als ik het me goed herinner.
" = %22quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Even gezocht, het is de "
Maar het target=blank weglaten heeft ook geen nut.
Laat je het dan weten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook niet. Daarom een issue aangemaakt. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen
Dooie mus-postquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt fixed te zijn, kan alleen nu niet kijken want ik ben even bezig
Werk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zometeen maar eens naar het station voor een treinreisje van een uur of 7.
Mag naar het altijd mooie Duitsland.
Oh dat zal nog wel erger worden denk ikquote:
De hamvraag: Wat had je dan al goed gefixed?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:19 schreef Etcetera het volgende:
Het is inderdaad gefixed, en ik had het dus wel al goed gefixed maar door caching was het niet doorgevoerd.
quote:'De Nederlandse vrouw is als een Hollandse tomaat: ze ziet er aantrekkelijk uit, ze is lang houdbaar, maar ze smaakt en ruikt nergens naar.'
Ik vermoed iets met de " of een spatiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hamvraag: Wat had je dan al goed gefixed?![]()
quote:
Jaquote:
Usability is inderdaad niet erg groot zo...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee? Kansloos, gaan weinig mensen snappen
Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nee? Kansloos, gaan weinig mensen snappen
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef TradeMarkie het volgende:
AEtc, volgens mij voelde iemand zich te groot om zich aan jouw suggestie aan te passen, maar had diegene wel door dat je een betere optie gaf, dit is het resultaat
Ego's...daar zijn complete bedrijven wereldheersers mee geworden. Maar ik vraag me af hoeveel er de afgrond in zijn gestort die ook groot hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef TradeMarkie het volgende:
AEtc, volgens mij voelde iemand zich te groot om zich aan jouw suggestie aan te passen, maar had diegene wel door dat je een betere optie gaf, dit is het resultaat
Eens kijken of we in de snelheid die tekens kunnen ontcijferen...quote:Loop naar 福岡空港(福岡市営)
福岡空港(福岡市営)
Trein - 福岡市地下鉄空港線・筑前前原行
赤坂(福岡)
Loop naar Hotel XXX, xxx-xxxxx, Japan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.facebook.com/m(...).345669701075&type=3
Dit album is om te huilen zo grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel Photoshopvoer
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En wat heb je allemaal geleerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef MaJo het volgende:
Vandaag Photoshop cursus gehad, echt tofVolgende week deel 2, steek er veel van op
Dat had zeker vandaag gekund ja, maar jij kon nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal geleerd?
Volgende week in R'dam eten?
Dat had vandaag trouwens prima gekund
Nee, we moesten nog agenda's trekken om te kijken of het kon. Maar in mijn gedachten was dat voor volgende weekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had zeker vandaag gekund ja, maar jij kon nietik heb alleen de komende twee weken niet echt geld dus dat gaat hem niet worden ben ik bang
Dat is wel eng trouwens. Wat je zegt: zo'n vrachtwagen weegt zo enorm veel meer.quote:Ben vandaag nog angetikt door een vrachtwagen op de snelweg, schrok me doodogenschijnlijk geen schade maar ik hoorde later dat ik de gegevens van die dude had moeten opschrijven voor het geval er wel interne schade aan de auto is
wist ik veel, nog nooit iets dergelijks meegemaakt!! Wat wel lomp was: die chauffeur ging helemaal de voorkant van zijn vrachtwagen checken
alsof mijn MG daar een deuk in achterlaat, die auto weegt tien kilo ofzo
Ik bladerde vandaag eens door een studieboek waar zo'n krasvak zit voor dat online gedoe waar jij mee bezig bent.quote:
Ja, ik zei al: mijn foutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:22 schreef MaJo het volgende:
@nem jij zei dat je deze week niet kon dus ging het inderdaad om volgende week
Ja duidelijkquote:Ik moest invoegen en hij zag me blijkbaar niet, maar het is hoe dan ook zijn schuld omdat hij achterop mij zat
Oi, dat wist ik niet hequote:En ik betaal mee aan de auto dus ik zou niet weten waarom je moet lachenof moet ik zeggen 'de auto die oorspronkelijk van mijn vriend is maar waar ik nu aan mee betaal?'
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bart, had jij nou een motorrijbewijs? Stel dat ik motor wil gaan rijden, op wat voor kosten moet ik dan rekenen naast de centen voor het rijbewijs? (dus motor, kleding, enz.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Slaap lekker, ik ga zo een vertegenwoordiger knippen en scherenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga lekker slapen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]Dan zul je toch met andere mensen moeten omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[ afbeelding ]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik ook
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
En op de websites ervan hebben ze het vaak genoeg over Online Supportquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bladerde vandaag eens door een studieboek waar zo'n krasvak zit voor dat online gedoe waar jij mee bezig bent.
Het heet daar Studentenportaal, geloof ik. Studieportaal zou wel mooi zijn geweest. Stuk duidelijker dan Online Support en Online Overig.
Euh nee het is jouw fout want jij wisselde van baan. Vorig jaar dat geintje met die caravan gehad, en m'n ex was de schuldige omdat hij van baan wisselde,ook al zeg de chauffeur de caravan over het hoofd. Maar we hebben van Hertog Jan nooit iets gehoord ook niet via de verzekering, dus ook geen verzekering gedonder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:22 schreef MaJo het volgende:
@nem jij zei dat je deze week niet kon dus ging het inderdaad om volgende week
Ik moest invoegen en hij zag me blijkbaar niet, maar het is hoe dan ook zijn schuld omdat hij achterop mij zat
En ik betaal mee aan de auto dus ik zou niet weten waarom je moet lachenof moet ik zeggen 'de auto die oorspronkelijk van mijn vriend is maar waar ik nu aan mee betaal?'
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Zo, goedemorgen
Intervisie gehad, straks nog gesprek met m'n leidinggevende en om 4u weer vrijEn een collega van Infinitas Learning wil binnenkort eens met me kletsen over e-commerce en ondersteuning van de Infinitas-tak in Belgie
![]()
Me has a happy
Doe Maar!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Carriere maken (voordat de bom valt)...
In den beginne heeft niemand ervaring ende verstand van wat dan ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Wie weet he
Ik heb alleen weinig verstand van e-commerce
Truequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In den beginne heeft niemand ervaring ende verstand van wat dan ook.
Praktijkervaring blijft altijd het belangrijkste en als je die kans kan krijgen...
Je pakt ook in mindere tijden in ieder geval alles aan en dat initiatief wordt uiteindelijk toch beloond. Jij komt er wel...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True
En als ze nu om mij gaan 'vechten' voor een baan ga ik echt heel hard lachen
Maar als er niet een traject zoals Startership was geweest, dan was ik nu nog niet zover gekomen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je pakt ook in mindere tijden in ieder geval alles aan en dat initiatief wordt uiteindelijk toch beloond. Jij komt er wel...
Maar ook dat traject heb je toch gedaan, ook al zag je het eigenlijk niet zo zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als er niet een traject zoals Startership was geweest, dan was ik nu nog niet zover gekomen hoorMaar goed, dan was ik via een andere weg misschien op een toffe plek beland. Het kan raar lopen
Dat zou ik om 4:04 nog niet eens kunnen zeggen...quote:
Die glijbaan of een sugar daddy?quote:
En zo zie je maar dat vaders vaker gelijk hebben dan je toe zou willen gevenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ook dat traject heb je toch gedaan, ook al zag je het eigenlijk niet zo zitten.
Thuis op de bank wachten totdat er zo maar ineens iets gebeurd, levert ook niks op...
Ze hebben daar ook de 'korte rokjes'-meter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Wow....echt een ontzettende wow
Via Retecool: de bladvalindicator
Zie het als een allergiemeter.
http://www.weeronline.nl/bladvalindicator/4166/0
Dan kun je zien of er veel blaadjes gaan vallen..want dat kun je natuurlijk niet met je blote oog zien
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat vaders vaker gelijk hebben dan je toe zou willen geven
Zonde..gaat van je zuivere rokjeskijktijd afquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook de 'korte rokjes'-meter.
Kijk ik 's ochtends altijd even naar...
Gister de laatste 20 minuten gezien, kwam er toevallig langs. En ondanks dat Peter een aantal goede punten aandroeg vond ik de arrogantie die er van afdruipt echt vreselijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Peter R de Vries gepikeerd en ruzie met Sven Kockelmann:
Ik zit nu te kijken...hij laat zich wel kennen. Halverwege gedraagt 'ie zich als een klein kind dat een discussie niet kan winnenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gister de laatste 20 minuten gezien, kwam er toevallig langs. En ondanks dat Peter een aantal goede punten aandroeg vond ik de arrogantie die er van afdruipt echt vreselijk
Zelfs ik heb ruzie met Peter R. gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Peter R de Vries gepikeerd en ruzie met Sven Kockelmann:
Ja, en Sven maar rustig de vraag/opmerking herhalenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken...hij laat zich wel kennen. Halverwege gedraagt 'ie zich als een klein kind dat een discussie niet kan winnen
Nope, ik moest invoegen dus hij moest me er tussen laten. Zijn fout dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh nee het is jouw fout want jij wisselde van baan. Vorig jaar dat geintje met die caravan gehad, en m'n ex was de schuldige omdat hij van baan wisselde,ook al zeg de chauffeur de caravan over het hoofd. Maar we hebben van Hertog Jan nooit iets gehoord ook niet via de verzekering, dus ook geen verzekering gedonder.
Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik zei al: mijn fout
[..]
Ja duidelijk
[..]
Oi, dat wist ik niet he
En dan mag ik best lachen om zoiets. Vind het altijd grappig als dingen opeens van "zijn" naar "mijn" gaan
jij voegt toch in, dus dan ben jij toch fout?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, ik moest invoegen dus hij moest me er tussen laten. Zijn fout dus
Ik kan nergens een éénduidig antwoord vinden maar de meeste antwoorden zijn inderdaad: als je invoegt/van baan verwisseld, dan moet je het overige verkeer voor laten gaan. Ook als je van een oprit komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij voegt toch in, dus dan ben jij toch fout?
dat is ook wat ik kon vinden idd, klinkt me ook het meest logisch in de oren, het zou wat zijn als je hem van de oprit er zo tussen kan schijten, maakt het wel makkelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan nergens een éénduidig antwoord vinden maar de meeste antwoorden zijn inderdaad: als je invoegt, dan moet je het overige verkeer voor laten gaan. Ook als je van een oprit komt.
Mijn baan houdt op he, dus dan moet het verkeer toch aan de kant gaan, er zijn voor hen immers meerdere banenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij voegt toch in, dus dan ben jij toch fout?
Dat laatste was ook mijn instellingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ook dat traject heb je toch gedaan, ook al zag je het eigenlijk niet zo zitten.
Thuis op de bank wachten totdat er zo maar ineens iets gebeurd, levert ook niks op...
Ja maar jij bent degene die van baan wisselt. Waardoor je eigenlijk een bijzondere manoeuvre uitvoertquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, ik moest invoegen dus hij moest me er tussen laten. Zijn fout dus
Maakt niks uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn baan houdt op he, dus dan moet het verkeer toch aan de kant gaan, er zijn voor hen immers meerdere banen
Zij kunnen toch makkelijk naar links gaan? Moet ik dan op de rem staan en aan het eind van de oprit wachten totdat iemand zo aardig is om me er tussen te laten? Bullshit! Als ik zie dat er auto's op moeten dan ga ik automatisch een baan naar links, wel zo netjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is ook wat ik kon vinden idd, klinkt me ook het meest logisch in de oren, het zou wat zijn als je hem van de oprit er zo tussen kan schijten, maakt het wel makkelijker
Nee, ze moeten niets. Het vervelende argument is dat je dan eerder je moment had moeten kiezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn baan houdt op he, dus dan moet het verkeer toch aan de kant gaan, er zijn voor hen immers meerdere banen
En naar de linkerbaan gaan is technisch gezien zelfs een overtreding vanwege onnodig links rijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zij kunnen toch makkelijk naar links gaan? Moet ik dan op de rem staan en aan het eind van de oprit wachten totdat iemand zo aardig is om me er tussen te laten? Bullshit! Als ik zie dat er auto's op moeten dan ga ik automatisch een baan naar links, wel zo netjes.
Ja, heel goed en heel netjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zij kunnen toch makkelijk naar links gaan? Moet ik dan op de rem staan en aan het eind van de oprit wachten totdat iemand zo aardig is om me er tussen te laten? Bullshit! Als ik zie dat er auto's op moeten dan ga ik automatisch een baan naar links, wel zo netjes.
Ik ging er al vrij aan het begin in, doe ik altijd trouwensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ze moeten niets. Het vervelende argument is dat je dan eerder je moment had moeten kiezen.
Als je iemand in wil laten voegen is het niet onnodig. Doorstroming van het verkeer is erg belangrijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En naar de linkerbaan gaan is technisch gezien zelfs een overtreding vanwege onnodig links rijden.
Dan had je deze keer moeten doorrijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ging er al vrij aan het begin in, doe ik altijd trouwens
Je zult er ook absoluut niet snel een boete voor krijgen geloof ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je iemand in wil laten voegen is het niet onnodig. Doorstroming van het verkeer is erg belangrijk
Vind dat wel zo logisch jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, heel goed en heel netjes
Dat leer je ook op je rijles. Met het is geen verplichting.
dat het wel zo netjes is, is een heel ander verhaal en daar geef ik je ook gelijk in. Maar dat naar links gaan is zeker geen verplichting en als je op de hoofdrijbaan voldoende afstand houdt tot je voorligger kan er altijd een auto tussen, dus mag invoegen geen problemen geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was in de file dus het was overal drukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan had je deze keer moeten doorrijden
Dat is ook waarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat het wel zo netjes is, is een heel ander verhaal en daar geef ik je ook gelijk in. Maar dat naar links gaan is zeker geen verplichting en als je op de hoofdrijbaan voldoende afstand houdt tot je voorligger kan er altijd een auto tussen, dus mag invoegen geen problemen geven.
Dat heb ik ook geleerdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind dat wel zo logisch ja
Ik heb ook altijd geleerd dat degene die op jou knalt ALTIJD fout zit, omdat ie meer afstand had moeten houden.
Ja dat zijn wel de grootste eikels die er zijn. Echt om te kotsen. Doen ze vooral als ze een lesauto zien. Vinden ze fantastisch..lesauto's pestenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook waarMaar je hebt altijd van die mongolen die gas geven zodat je er niet tussen kan
Recht achter me, dus dat is sowieso al raar, ik zat er net al tussenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geleerd
De vraag is dan: zat 'ie echt recht achterop, of heeft 'ie je van de zijkant aangetikt zeg maar?
Sowieso zijn vrachtwagens wat vaker de lul met dit soort dingen. V. kan je daar vast meer over vertellen
Dat is absoluut waar en daar moet je als automobilist zoveel mogelijk mee rekening houden maar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Recht achter me, dus dat is sowieso al raar, ik zat er net al tussenMaar snap ook best dat ik lastig te zien ben, ik zit veel lager dan een normale auto.
...als 'ie voldoende afstand had gehouden, dan had 'ie je wel kunnen zien. Dus dan weet je genoegquote:Maar als hij goed had gekeken had hij dat wel gezien moeten hebben
Zoiets...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Is zo'n eretribune niet een veredelde skybox?
Indien je je op de zelfde rijstrook bevind wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind dat wel zo logisch ja
Ik heb ook altijd geleerd dat degene die op jou knalt ALTIJD fout zit, omdat ie meer afstand had moeten houden.
Nicequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga internationaal jongensMeehelpen in Belgie voor de webshop daar en Zweden moet er ook nog aan geloven. Details daarover volgen nog wel, maar dat is in elk geval de bedoeling.
What the fuck![]()
Noooit verwacht dat ik zover zou komen
Nope, echt op reis die kant opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
Ga je dat ook daadwerkelijk dáár doen? Of "gewoon" remote?
Hé, dit is 2011...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
Ga je dat ook daadwerkelijk dáár doen? Of "gewoon" remote?
Oldskool reizen is toch veel gaverquote:
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oldskool reizen is toch veel gaver
Volgens mij snappen jullie mijn verhaal nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indien je je op de zelfde rijstrook bevind wel.
Maar nu jij invoegt, gaat dat dus niet op.
In dat geval is het hele invoegverhaal niet relevant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij snappen jullie mijn verhaal nietIk was net ingevoegd en toen knalde die vrachtwagen op me. Dus zijn fout. Hij zei dat hij me niet had gezien.
Het is relevant in die zin dat hij daarom zegt mij niet gezien te hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval is het hele invoegverhaal niet relevant.
Maar goed, we horen de afloop wel.
Succes ermee!!
Ik verder nog helemaal niks eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef MaJo het volgende:
Wat cool EtcMoet je daar dan ook voor langere tijd heen? Jag älskar Sverige
Stoer hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik verder nog helemaal niks eigenlijkMaar denk dat het misschien op z'n max voor een paar dagen is
Ga het vanzelf allemaal horen
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog meer verrassingen vandaag voor de boeg?
Tijdens m'n opleiding trok 'het buitenland' me nooit eigenlijk, ook nooit interesse gehad in stage lopen buiten Nederlandquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoer hoorWerken in het buitenland is natuurlijk altijd goed
Vriendin van me (Irien, poste hier vroeger ook wel eens) moet voor haar werk naar Nieuw-Zeeland![]()
![]()
Hoe gaaf is dat?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga internationaal jongensMeehelpen in Belgie voor de webshop daar en Zweden moet er ook nog aan geloven. Details daarover volgen nog wel, maar dat is in elk geval de bedoeling.
What the fuck![]()
Noooit verwacht dat ik zover zou komen
Ik mag toch hopen dat je niet echt denkt dat ik zo benquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wát een toeval. Echt een topic voor PS: Eén op tien is op zoek naar oude, maar rijke man
vs.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet echt denkt dat ik zo ben
quote:Ik word hier ondertussen klaargestoomd voor het top-business leven nu ik het lievelingetje van de business/marketing professor en van mijn baas, de marketing director op deze school ben.
quote:
Dat zei ik niet maar je zei dat je een sugar daddy zocht...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mag toch hopen dat je niet echt denkt dat ik zo ben
Jij bent toch die uitzonderingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
FML.
Met rondborstige vrouw sneller ontrouw
Wou je die opmerking al maken sinds je nieuwe ava?quote:
Nee, dat is niet aan elkaar gerelateerd...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wou je die opmerking al maken sinds je nieuwe ava?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |