Vanmorgen opgehaald!

Het is niet de echte, vriend-lief had 'm besteld en had besloten dat omdat een namaak-versie de helft van de prijs was (echte FlipFold naar Nederland: 34 euro, dit 15 euro) en hij nog niet helemaal zeker was dat het zou werken, hij maar besloten had via e-bay een namaak product te bestellen. Mocht ie perfect werken, maar de kwaliteit achterblijven, dan spenderen we wel dat extra geld voor de officiele.

Nu goed - toen ik hem openmaakte zag hij er dus anders uit (hij heeft meer gaten en natuurlijk geen merk, maar wel wat het is: Clothes Folder). De eerste keer dat ik hem gebruikte had ik het idee een miskoop begaan te zijn. Ik had het ding op bed gesmeten, had een t-shirt van mijn vriend gepakt en heb 'm geprobeerd. Waarschijnlijk door het bed kwam het er niet helemaal netjes uit te zien. Daarna ben ik even wat andere dingen gaan doen.
Nu net heb ik het bureau vrijgemaakt, nu er toch geen computer meer komt te staan, het ding neergelegd en een stapel shirts gepakt, van verschillende maten en vormen. Ik heb ook wat alternatievere dingen in mijn kast liggen, waaronder dingen met veel touwtjes, ringen en ritsen. Ook die heb ik er bijgepakt.
Nu ik het op een hard oppervlak probeerde ging het stukken beter en na een t-shirt of 3 begin je wat sneller te flippen en te folden.
De grote shirts (het formaat uit het bovenstaande filmpje) gingen net zo goed als in het filmpje.
Wat smallere shirts vereisen wat meer concentratie en behendigheid, doordat de zij-vouwen maar een centimeter of 3-4 breed waren en ze dus door de laatste horizontale vouw weer een beetje door de war gingen, maar telkens bij de tweede keer vouwen was ook dat in orde.
Daarna kwamen de potentieel vervelende shirts, waar ik zelf tijdens het 'handmatig' opvouwen altijd een oorlog mee aan het voeren ben geweest. De FlipFold heeft er echter geen enkele problemen mee en vouwt ze binnen no-time perfect op!

Hij had geen problemen met de touwtjes, met de overvloed aan ritsen en ringetjes.

Ik heb na de test gelijk maar de hele kledingkast leeggetrokken om het allemaal nog eens netjes op te kunnen vouwen