Je kan aan bijna alles verslaafd raken. Met ultrajet moet je oppassen trouwens, als je daar verslaafd aan raakt is dat permanent!quote:Op zondag 16 september 2012 10:44 schreef AthCom het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Drugs als buffout, mentats, hydra, jet, etc. en uiteraard alcohol kunnen er allemaal voor zorgen dat je verslaafd raakt.
Zelfs Nuka-Cola Quantum kan – geloof ik – zorgen voor verslaving, al vind je daar weinig flessen van in New Vegas.
Tip: Gebruik turbo en Med-X, gebruik armor met een wat hogere DT en zet evt. Stimpaks en Doctor's Bags op je hotkeyquote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Nestalgie het volgende:
Ik moet in de base van boomers komen maar het lijkt wel onmogelijk
Dat wist ik nog niet eens.quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Je kan aan bijna alles verslaafd raken. Met ultrajet moet je oppassen trouwens, als je daar verslaafd aan raakt is dat permanent!
Ik ging de eerste keer ook iets te licht bewapend de Divide inquote:Op zondag 16 september 2012 19:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Chill dat je bij de lonesome road nog terug kan naar de Mojave, was nog een iets te laag level voor The DivideHeb wel een coole versie van de NCR Armor tho
Ja doe maar.quote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef The_Substitute het volgende:
Even een voorstel.
Door een aantal opmerkingen van mensen in de Fallout topics, kreeg ik het idee om hetzelfde te doen als met de Elder Scrolls topic. Gewoon 1 Groot Fallout-topic, waar zowel over F3, NV en ook F1/F2 gesproken kan worden. Aangezien het in de topics toch niet meer bijster druk is.
Ik heb het al voorgesteld aan de Mods en mocht een nieuw topic openen. Zijn jullie het hier mee eens, of willen jullie het liever laten zoals het nu is, in afzonderlijke topics?
Aangezien de meesten hier i.i.g. F3 en F:NV gespeeld hebben.
Van mij mag het hoor, goed ideequote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef The_Substitute het volgende:
Even een voorstel.
Door een aantal opmerkingen van mensen in de Fallout topics, kreeg ik het idee om hetzelfde te doen als met de Elder Scrolls topic. Gewoon 1 Groot Fallout-topic, waar zowel over F3, NV en ook F1/F2 gesproken kan worden. Aangezien het in de topics toch niet meer bijster druk is. En aangezien de meesten hier i.i.g. F3 en F:NV gespeeld hebben, leek het mij een goed idee.
Ik heb het al voorgesteld aan de Mods en mocht een nieuw topic openen. Zijn jullie het hier mee eens, of willen jullie het liever laten zoals het nu is, in afzonderlijke topics?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |