Zeker!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:15 schreef Nestalgie het volgende:
Kan je verslaafd raken aan buffout e.d.?
Want dan ga ik een account maken met lage endurance en dan allemaal drugs gwbruiken
Wat gebeurt er dan.als.je verslaafd raakt?quote:Op zondag 16 september 2012 10:44 schreef AthCom het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Drugs als buffout, mentats, hydra, jet, etc. en uiteraard alcohol kunnen er allemaal voor zorgen dat je verslaafd raakt.
Zelfs Nuka-Cola Quantum kan – geloof ik – zorgen voor verslaving, al vind je daar weinig flessen van in New Vegas.
Verslaving aan buffout betekent dat je afkickverschijnselen krijgt als je personage niet genoeg van de drug binnenkrijgt. In buffouts geval betekent het -1 Endurance en -1 Strength. Verslaving (en de afkickverschijnselen) is permanent: ze gaat niet vanzelf over. Je moet een dokter vinden en hem / haar betalen om je te genezen van verslaving.quote:Op zondag 16 september 2012 10:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan.als.je verslaafd raakt?
Haha, was vet geweest als je ging hallucineren etc.quote:Op zondag 16 september 2012 10:53 schreef AthCom het volgende:
[..]
Verslaving aan buffout betekent dat je afkickverschijnselen krijgt als je personage niet genoeg van de drug binnenkrijgt. In buffouts geval betekent het -1 Endurance en -1 Strength. Verslaving (en de afkickverschijnselen) is permanent: ze gaat niet vanzelf over. Je moet een dokter vinden en hem / haar betalen om je te genezen van verslaving.
Je bent toch zeker wel die gast tegengekomen die een weddenschap met je aan wilde gaan? Hij kon je vertellen hoe je er voorbij kon komen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Nestalgie het volgende:
Ik moet in de base van boomers komen maar het lijkt wel onmogelijk
De linker rotsmuur knuffelen, dan vallen alle shells op de rots en als je bij het hek bent wordt je aangehouden en shellen ze niet meerquote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Nestalgie het volgende:
Jumping Jesus on a pogo stickquote:Op zondag 16 september 2012 14:21 schreef Nestalgie het volgende:
Een pogostick zou wel handig zijn in de loop naar de Boomer Basequote:
quote:Op zondag 16 september 2012 14:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Een pogostick zou wel handig zijn in de loop naar de Boomer Base
Dit..quote:Op zondag 16 september 2012 14:43 schreef numero_uno het volgende:
[..]
De linker rotsmuur knuffelen, dan vallen alle shells op de rots en als je bij het hek bent wordt je aangehouden en shellen ze niet meer
quote:Op zondag 16 september 2012 14:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je bent toch zeker wel die gast tegengekomen die een weddenschap met je aan wilde gaan? Hij kon je vertellen hoe je er voorbij kon komen.
Ja had al een filmpje gezien op yt, kwam maar met 1 been aanquote:Op zondag 16 september 2012 14:43 schreef numero_uno het volgende:
[..]
De linker rotsmuur knuffelen, dan vallen alle shells op de rots en als je bij het hek bent wordt je aangehouden en shellen ze niet meer
in mn evil karma run ook gedaanquote:Op zondag 16 september 2012 15:39 schreef MeneerBob het volgende:
Het eerste dat ik deed zodra ik bij de boomers binnen was, was ze allemaal overhoop knallen. Hufters met hun shells!
If your version of Fallout New Vegas is not the standard version with thequote:Op zondag 16 september 2012 15:37 schreef DeeCruise het volgende:
De 4gb mod werkt helaas niet, rest lijkt wel te functioneren allemaal.. Pak de 4gb mod uit (en hoeft niet in de root te staan) ën probeer de .exe te runnen -> Systeem kan opgegeven bestand niet vinden"
Maak geen gebruik van NVSE, geen idee waar ik de ID terug kan vinden... Net al eerste CTD gehad in primm, dus 4gb patch lijkt me echt nodig..quote:Op zondag 16 september 2012 15:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
If your version of Fallout New Vegas is not the standard version with the
SteamAppID of 22380 you need to run fnv4gb.exe and specify the actual
SteamAppID on the command line. Example: fnv4gb.exe 22380
Kan dit het zijn?
Anders, gebruik je ook NVSE? Ik weet het niet precies meer, maar ik heb de F:NV4GB-alternate...wat te maken had, dacht ik, voor een betere compatibiliteit met nvse. Maar die staat niet op nexus en ik kan me ook niet herinneren waar ik die vandaan heb.
Je gebruikt de Project Nevada-mod toch? Daar heb je nvse voor nodig.quote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef DeeCruise het volgende:
Maak geen gebruik van NVSE, geen idee waar ik de ID terug kan vinden... Net al eerste CTD gehad in primm, dus 4gb patch lijkt me echt nodig..
Nope, die gebruik ik niet en de script extender heb ik niet (bewust) geinstalleerd. AppID opgezocht en is 22380 dus dat is het ook niet..quote:Op zondag 16 september 2012 16:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je gebruikt de Project Nevada-mod toch? Daar heb je nvse voor nodig.
En wat als je de FNV4GB (source-map + exe en dll file) gewoon in de doelmap zet en vervolgens start?quote:Op zondag 16 september 2012 16:37 schreef DeeCruise het volgende:
Nope, die gebruik ik niet. AppID opgezocht en is 22380 dus dat is het ook niet..
Briljantquote:Op zondag 16 september 2012 16:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En wat als je de FNV4GB (source-map + exe en dll file) gewoon in de doelmap zet en vervolgens start?
Hendig dus...quote:Just run FNV4GB.exe to launch the game! You don't even need it in the games directory, just make sure fnv4gb.exe and fnv4gb_helper.dll are together.
quote:Op zondag 16 september 2012 16:40 schreef DeeCruise het volgende:
BriljantDan werkt ie wel...
[..]
Hendig dus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |