SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach alle rifles zijn op een manier wel te modden met een scopequote:Op maandag 17 september 2012 14:56 schreef DeeCruise het volgende:
Prima, vanavond weer verder in New Vegas (aangezien GFWL het spelen van FO3 voor mij onmogelijk heeft gemaakt), eens zorgen dat ik de sniper rifle krijg
Maar lang niet allemaal met een silencer en carbon parts waardoor het ding geen knoop meer weegtquote:Op maandag 17 september 2012 15:04 schreef numero_uno het volgende:
Goeie OP
[..]
Ach alle rifles zijn op een manier wel te modden met een scope
kom je dan echt zo in de knoop met de weightlimit of gaat het je om de silencer ?quote:Op maandag 17 september 2012 15:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar lang niet allemaal met een silencer en carbon parts waardoor het ding geen knoop meer weegt
Beiden, ik zit zelf qua gewicht met alle meuk bij rond de 80, en daar ik meer een rogue ben heb ik niet zon' hoge gewichtslimiet waardoor ik zoveel mogelijk ruimte vrij wil houden om loot mee te pakken.. Ik haat followers, dus dat is ook geen optie. De silencer is zowieso erg handig om echt als rogue te werk te kunnen gaan..quote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef numero_uno het volgende:
[..]
kom je dan echt zo in de knoop met de weightlimit of gaat het je om de silencer ?
Ik moest die keuze maken en heb de mercenery versie gehoudenquote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef Crocodi1e het volgende:
Zal ik een Grenade Launcher zoeken of zal ik de Mercenary Grenade Rifle houden? De Grenade Rifle kan ik modden en die weegt volgens mij ook minder, zodat ik (ik speel op Hardcore) meer munitie mee kan nemen, maar de Grenade Launcher is sterker en heeft meer ammo voor ik moet reloaden.
Mij ook nooit opgevallen. Zag alleen zijn tekeningen op de muren.quote:Op maandag 17 september 2012 16:49 schreef The_Substitute het volgende:
Ik heb gelezen dat, tijdens Lonesome Road, je op een aantal momenten Ulysses kunt zien terwijl je je weg maakt naar de Temple. Maar dat is mij nooit opgevallen. Jullie wel?
Rogue?quote:Op maandag 17 september 2012 15:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Beiden, ik zit zelf qua gewicht met alle meuk bij rond de 80, en daar ik meer een rogue ben heb ik niet zon' hoge gewichtslimiet waardoor ik zoveel mogelijk ruimte vrij wil houden om loot mee te pakken.. Ik haat followers, dus dat is ook geen optie. De silencer is zowieso erg handig om echt als rogue te werk te kunnen gaan..
Omdat..?quote:Op maandag 17 september 2012 17:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik moest die keuze maken en heb de mercenery versie gehouden
Volgens mij langer houdbaar en sterker maar weet de precieze reden niet meerquote:
Okeequote:Op maandag 17 september 2012 17:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Volgens mij langer houdbaar en sterker maar weet de precieze reden niet meer
Ja, roguequote:
Dit is volgens mij z'n eerste rpg.quote:
Yupquote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dit is volgens mij z'n eerste rpg.
Stealthy enzo.quote:
ah oke, ik speel ook stealty tot er caution staat dan knal ik erop losquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Stealthy enzo.
-------
Gisteren opnieuw begonnen (Fallout 3 vanilla) na een save van 65 uur omdat ik te veel met ontdekken bezig was en er pas later achter kwam dat de main-quest bugged was waardoor m'n game elke keer bij Jefferson memorial vast liep. Jammer dat ik er pas zo laat achter kwam.
Toch mooi hoe dit spel zelfs na al tientallen keren opnieuw beginnen (laatste keer was dan wel 2 jaar geleden ongeveer.) toch nog zo boeiend blijft.
Binnenkort toch maar eens de DLC checken.
Ik niet, want je kunt met de Project Nevada mod (issie weer) al heel veel statistieken verlagen, zoals hoe hoog of laag je Basic Carry weight is en hoeveel punten er per Strength-level bij komen. Of de regelmaat hoe vaak je moet eten/drinken/slapen. Hoe groot de vind-kans is per categorie loot. Dus ook nog die mod gebruiken, is wat overkill.quote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Spelen hier nog meer mensen met de JSawyer mod of niet? De JSawyer mod maakt het spel nog moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop