Er lijkt me meer achter te zitten. Ze zal wel een relatie (dochter?) van de Trinity Killer (daar ging het over toch) zijn oid?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Er lijkt me meer achter te zitten. Ze zal wel een relatie (dochter?) van de Trinity Killer (daar ging het over toch) zijn oid?
Dat einde was wel sick, geweldig seizoen tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Banaanensuiker op 17-10-2011 13:07:24 ]
Genoeg die haar willen helpen denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon zat is om haar eigen hand te gebruiken.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:19 schreef MAHL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om zichzelf er mee te bevredigenquote:
viel mij ook al op!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef Mirel het volgende:
Je zag ook het ademen bij de buik voordat ze omgedraaid werd
Toen had het de bijzondere betekenis voor dexter dat de barbie in zijn vriezer ook die kleuren had.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dat was een prothese gemaakt door de ice-truck killer, waarbij de nagels in de welbekende kleuren geverfd waren. Op zich geen bijzondere betekenis, volgens mij.
Dat het daar heen gaat vond ik echt te overduidelijk voor worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Als ze haar obsessie voor de ice-truck killer verdiept, zou zijn verband met dexter duidelijk kunnen worden
Hoe zou zij in hemelsnaam Dexter daaraan verbinden dan? Seizoen 1 was al een tijdje geleden, ik dacht dat er helemaal geen bewijs was dat het de broer van Dexter was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat het daar heen gaat vond ik echt te overduidelijk voor worden.
Nou is het voor mij ook een tijd geleden en weet ik niet meer hoe het precies allemaal zat. Maar de schrijver vinden vast wel een manier zodat ze achter de ware identiteit van de Ice Truck Killer komt. Die haar richting Dexter leidt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoe zou zij in hemelsnaam Dexter daaraan verbinden dan? Seizoen 1 was al een tijdje geleden, ik dacht dat er helemaal geen bewijs was dat het de broer van Dexter was.
Vastquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nou is het voor mij ook een tijd geleden en weet ik niet meer hoe het precies allemaal zat. Maar de schrijver vinden vast wel een manier zodat ze achter de ware identiteit van de Ice Truck Killer komt. Die haar richting Dexter leidt.
En eyecandyquote:Dat lijkt mij tenminste de meest logische reden om een nieuw karakter met een obsessie voor de Ice truck killer te introduceren in de serie.
Das waar ook, we shall see.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef MAHL het volgende:
Ehm, ze weten al lang dat Dexter het broertje van de Ice Truck Killer is hoor. Kwam Debra achter in seizoen 4.
Deb sowieso, maar ik denk dat het verhaal zich dan zo snel verspreidt dat praktisch iedereen het inmiddels weet... Iig, die 'onthulling' is al geweest in seizoen 4, de schrijvers moeten wel iets anders in petto hebben nu.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef Mirel het volgende:
Alleen Deb of iedereen? Ben dat vergeten.
ik heb dezelfde bert in mn UIquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Deb sowieso, maar ik denk dat het verhaal zich dan zo snel verspreidt dat praktisch iedereen het inmiddels weet... Iig, die 'onthulling' is al geweest in seizoen 4, de schrijvers moeten wel iets anders in petto hebben nu.
dat wel, maar toch..quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Baszh het volgende:
Kan vast, maar zonder is goed voor je Engels!
Inderdaad.quote:
Ik had precies het zelfde, heb het ook teruggespoeld om te dubbelchecken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef wingdings het volgende:
Wel handig zo'n lijk op de rotsen dat haar voeten en knie meebeweegt als je het omdraait.
Normaal valt me dat soort dingen nooit op, maar dit keer moest ik even terugspoelen. Even een WTF! momentje. Epic fail haha.
Haha, net even teruggekeken. Wel een fail ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef wingdings het volgende:
Wel handig zo'n lijk op de rotsen dat haar voeten en knie meebeweegt als je het omdraait.
Normaal valt me dat soort dingen nooit op, maar dit keer moest ik even terugspoelen. Even een WTF! momentje. Epic fail haha.
Dat was toch heel simpel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:14 schreef Piperidine het volgende:
Ik snap echt niks van dat einde, wtf?
Een verwijzing naar de Icetruck-killer met die afgesneden ledematen, oftewel, er moet iemand zijn die nog in leven is?quote:
Wat valt er aan te snappen/hoezo maak je dat er van?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Een verwijzing naar de Icetruck-killer met die afgesneden ledematen, oftewel, er moet iemand zijn die nog in leven is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |