SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel verder een heel tof thema vind ik dit seizoenEn een gaaf einde!
[ Bericht 1% gewijzigd door Selestha op 24-10-2011 15:58:50 ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe verklaar je dan die foto van Olmos op die website?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Dat hij in ieder geval heeft bestaan
Welke foto?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe verklaar je dan die foto van Olmos op die website?
zelfde in die coffee tent serveerser vroeg alleen aan hem of hij nog wilde en keek olmos ook nite aan en olmos had ook gene kopje/glas voor zich.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef timmmmm het volgende:
Toen ze vastgebonden zat he, die serveerster. Ze keek niet 1 keer naar Olmos, maar alleen maar naar die ander. Opvallend.
Nou nouquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef janeway het volgende:
Net afgekeken...
staat ineens dochter van 7 achter mij op het moment dat ze de kas in lopen,,, Dus snel gestopt.. Dat was wel even een heavy momentje...
Misschien was Olmos wel het eerste slachtoffer van Travis. Hij was tenslotte al 3 jaar niet meer gezien. In ieder geval vind ik het ook een heel aannemelijke theorie, Olmos/Harry.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Olmos zijn hoofd stond op die site vernoemd. Weinig kans dat hij niet meer echt is hoor, zal wel raar zijn
edit: al genoemd dus
Welke minuut was dit? Even terugkijken dan, helemaal gemist.quote:
Als hij echt een soort persoonlijkheid is binnen doomsday, kan dat nog steeds. Een soort harry, maar dan als 2de persoonlijkheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..].
als zijn kop niet op die website stond en hij nite was ontslagen vanwege het stelen van dat zwaard zou ik zeggen dat olmos een soort van harry is maar nu niet meer
Ja hoe verklaar ik eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan een 7 jarige..
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:29 schreef janeway het volgende:
[..]
Ja hoe verklaar ik eenEngel die uit de lucht kwam vallen was moe en ging even een slaapje doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan een 7 jarige..
Tenminste; dat zal ik mijn kindjes van 5 uitleggen
Al zal ik dit soort programma's nooit kijken wanneer mijn kinderen in de buurt zijnWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Inderdaad, al drie jaar niet gezien maar wel gewoon naar diners enzo gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien was Olmos wel het eerste slachtoffer van Travis. Hij was tenslotte al 3 jaar niet meer gezien. In ieder geval vind ik het ook een heel aannemelijke theorie, Olmos/Harry.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:29 schreef janeway het volgende:
[..]
Ja hoe verklaar ik eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan een 7 jarige..
Kerststalletje![]()
hahaha zoiets ja..Maar goed volgens mij net op tijd op pauze geklikt... En zo straks kijk ik de scene in een keer (even in de herhaling)quote:
Het kind was in principe niet in de buurt maar besloot om terug te komen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Engel die uit de lucht kwam vallen was moe en ging even een slaapje doen...
Tenminste; dat zal ik mijn kindjes van 5 uitleggen
Al zal ik dit soort programma's nooit kijken wanneer mijn kinderen in de buurt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |