Het kan er voor zorgen dat het een en ander wat meer in de gaten gehouden kan worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat het helemaal van de mod en de info afhangt
nee nee, hogerop, jij gaat niet over bans jongemanquote:
ik wil je aanraken. jij bent stoer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee, hogerop, jij gaat niet over bans jongeman
ik voel me gevleidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil je aanraken. jij bent stoer!
kan jij nu zien hoeveel bans ik heb gehad?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:16 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb meer bans gezet dan wie dan ook op FOK!.
jij bent toch van de touch interface?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:16 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb meer bans gezet dan wie dan ook op FOK!.
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent toch van de touch interface?
combi Fktwghsdfjsdjof21205 en veel blauw schrikt afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
We zijn onderweg wat mensen kwijtgeraakt merk ik.
Waarom zou ik afschrikken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
combi Fktwghsdfjsdjof21205 en veel blauw schrikt af
weet ik niet, ik ben er nog weet uquote:
Ja, maar ik ben niet alwetend. U uiteraard wel mijnheer.quote:
vanwaar die cynische insinuatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet alwetend. U uiteraard wel mijnheer.
Nee. Maar als ik niet alles weet, weet jij sowieso meer danwel andere dingen. Iets met aanvullende werking.quote:
Liever nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
7 uur wekker 9 uur les ok beat that
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
026. 145 Klinkerbotsing
027. 144 Dastan
edoch bespeur ik een afkeurende ondertoon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik niet alles weet, weet jij sowieso meer danwel andere dingen. Iets met aanvullende werking.
Neen. Die is niet aanwezig mijn grootheer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef leeell het volgende:
[..]
edoch bespeur ik een afkeurende ondertoon.
tevens morgen vrij, enkel wat java progjes schrijven
zeker , die java die we nu moeten doen is helemaal vreselijkquote:
quote:dinsdag
Ja; oftewel vrijquote:
Nice, zuip maar wat biertjes voor mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Morgen gewoon keihard zuipen op de commissie vergadering.
Wijntjes ook goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice, zuip maar wat biertjes voor mij.
Als je maar dronken wordtquote:
Ik weenie of dat een goed idee is op een vergadering waar we eigenlijk de activiteiten die we voor ASW-studenten gaan opzetten bespreken.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weenie of dat een goed idee is op een vergadering waar we eigenlijk de activiteiten die we voor ASW-studenten gaan opzetten bespreken.
Bij ons zijn we standaard dronken met vergadering. Maargoed, misschien wat minder serieus dan die commissie van jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weenie of dat een goed idee is op een vergadering waar we eigenlijk de activiteiten die we voor ASW-studenten gaan opzetten bespreken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben een dag weg en de hele SC is blauw. Zit nu op Taipei, waar ik nog 10 uur wachten moet. Verveel me nu al
Heb je al een hoertje meegepakt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Relaxt bankje, wifi en een matig uitzicht, en 1000 taiwanese dollars. Ik kan er weer een paar uur tegenaan
Klopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar nog steeds een kop als een grindtegel.
Staat je wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait trouwens, mijn kapsel was al een chaos maar nu lijkt het op de apocalyps.
Heb je daar ooit om gevraagd dan? Kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ondertussen moet jij nog steeds gewoon even je feestboek geven.
Niet om toe te voegen maar om te kijken tegen wat voor soort figuren ik nou eigenlijk zit te praten.quote:
Bij deze dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je daar ooit om gevraagd dan? Kan het me niet herinneren.
Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet om toe te voegen maar om te kijken tegen wat voor soort figuren ik nou eigenlijk zit te praten.
Gozer, jij hebt mijne toch ook gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Mwah, ik heb even een seconde of twee vluchtig gekeken, daarna begon m'n maag moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer, jij hebt mijne toch ook gezien?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, ik heb even een seconde of twee vluchtig gekeken, daarna begon m'n maag moeilijk te doen.
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
DM jouwe nou ff.
à boelerquote:
Ik ben blij dat ik je nooit geaccepteerd heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet om toe te voegen maar om te kijken tegen wat voor soort figuren ik nou eigenlijk zit te praten.
quote:
Enne?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net even Elia uit de selectie gezet.
Hij was het er niet mee eens. Hij deed nogal moeilijk.quote:
Geen genot, die jongen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was het er niet mee eens. Hij deed nogal moeilijk.
quote:
Weet ik etsu. Dat komt omdat jij een vals gevoel van eigenwaarde hebt en denkt dat je boven lui staat die wel lol maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je nooit geaccepteerd heb.
QFTquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet ik etsu. Dat komt omdat jij een vals gevoel van eigenwaarde hebt en denkt dat je boven lui staat die wel lol maken.
gemeet?quote:
De commissie die ingesteld wordt na een verzoek zal bestaan uit een drietal mensen, waaronder JanPiraat, ik en een buitenlandse gast.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)08285f20c5609&pass=1quote:
wie is de buitenlandse gast?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De commissie die ingesteld wordt na een verzoek zal bestaan uit een drietal mensen, waaronder JanPiraat, ik en een buitenlandse gast.
Voorheen was het Steve Jobs, maar gezien de omstandigheden is dat lastig op moment. Daardoor zullen wij een commissie in het leven roepen om ons derde commissielid te vinden. Wederom een buitenlandse gast.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)08285f20c5609&pass=1
paswoord: leeell
[..]
wie is de buitenlandse gast?
Maak je geen zorgen, ik zat te denken aan Bert. En niet zomaar een Bert, maar Hubert of Engelbert.quote:
het levenquote:
hi hoe ging je tentamen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik samenvattingen kopen, want die zouden handig zijn, is het echt fucking karig.
Ik ga m'n geld maar terugvragen denk ik, schrale zooi deze.
nee, nooit gedaan ookquote:
Het ging wel goed denk ik. Was toch wel pittig. Antwoorden staan al online maar deze jongen is zo slim geweest om z'n antwoorden niet op een ander blaadje te zetten en heeft dus geen idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hi hoe ging je tentamen?
[..]
nee, nooit gedaan ook
Het leven
don't stop me now met shaun of the deadquote:
dat sowieso niet, maar geeft het wel extra waardequote:
qua gitaarsolo's wint dit het sowieso:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef leeell het volgende:
sowieso beste gitaarsolo, is niet te ontkennen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Etsu
Klinkerbotsing
Dastan
ThaTim
Kaasrol
Rellende_Rotscholier
Kutstudent
koekjestrommel1
Heroinjunk
Ezell
Flitskikker
Renesite
yvonne
zeeeer goed nummerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
qua gitaarsolo's wint dit het sowieso:
goed nummerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder grappen is natuurlijk dit nummer het beste nummer ooit.
Zo, nu ga ik weer een poging doen om te leren. Groeten en groenten.
Als ik Freebird hoor, en de 6e minuut gaat in, kan ik niet anders dan op te staan en 4 minuten m'n Air Guitar te bespelen.quote:
ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Als ik Freebird hoor, en de 6e minuut gaat in, kan ik niet anders dan op te staan en 4 minuten m'n Air Guitar te bespelen.
Je had het over Brian May he, toen hij mee deed bij optreden Lady Gaga @ VMA's kende in het publiek alleen Dave Grohl hemquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ook hoor
net als bij Comfortably Numb
en Dont stop me now
idd schande, ik denk dan bij geen enkele jongere hem zal herkennen als hij voor ze stondquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je had het over Brian May he, toen hij mee deed bij optreden Lady Gaga @ VMA's kende in het publiek alleen Dave Grohl hem
zeg het maar poesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leeell wanneer zie ik jou? Dan kan ik 'mensen die ik nog moet slaan-lijstje' weg doen.
ja,quote:
ik moet nog 4 minuten totquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef ThaTim het volgende:
Oke, kan even niet meer typen, Freebird solo begint.
ga je fappen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef ThaTim het volgende:
Oke, kan even niet meer typen, Freebird solo begint.
dat is sowieso fapbaar materiaalquote:
onwetende hipsters met hun indie meukquote:
Heul niet, ik ben helemaal niet hipster. Dastan kan dit wederom bevestigen. Evenals JanPiraat en Breezerslet17 en nog een aantal mensen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef leeell het volgende:
[..]
onwetende hipsters met hun indie meuk
kkbezemquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef ThaTim het volgende:
While My Guitar Gently Weeps vind ik niet god.
Klopt. Hier nog meer.quote:
terechte klachtquote:
trollquote:
Scherm op het allerkleinst hihihi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Dastan het volgende:
Tevens stiekem aan het FOK!'en in de studieruimte, niemand mag dat natuurlijk zien.
Ja, dat is het probleem, scherm kan niet verkleind worden. En ja, ik mocht er in de pauze bij komen zitten. Ging uiteraard weer nergens over, dus had net zo goed weg kunnen blijven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scherm op het allerkleinst hihihi.![]()
Hoe was werkcollege? Mocht je er nog in?
Je nam het voor d'r op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je mal?! Ik heb toch ook die serveerster uitgelachen met jou?
Ik zei het toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem, scherm kan niet verkleind worden. En ja, ik mocht er in de pauze bij komen zitten. Ging uiteraard weer nergens over, dus had net zo goed weg kunnen blijven.
Doe normaal gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef Kutstudent het volgende:
Stiekem is jan al buitenspel en is het alleen nog maar dastan en kb.
JA GEEF HET MAAR TOE, JE HOUDT WEL VAN ZO'N LEKKERE CORPULENTE PENS OM OP TE LIGGEN.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
JA GEEF HET MAAR TOE, JE HOUDT WEL VAN ZO'N LEKKERE CORPULENTE PENS OM OP TE LIGGEN.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
JA GEEF HET MAAR TOE, JE HOUDT WEL VAN ZO'N LEKKERE CORPULENTE PENS OM OP TE LIGGEN.
HOE KUN JE DAT DAN WEER NIET DOORHEBBEN ZEG WAT BEN JIJ EEN SLOME WALVIS ZEGquote:
Gewoon niet blind typen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HOE KUN JE DAT DAN WEER NIET DOORHEBBEN ZEG WAT BEN JIJ EEN SLOME WALVIS ZEG
oquote:
Ik had het dan ook over mijn eigen buik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan is helemaal niet corpulent.
heftige shit, +20 o-puntenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OoOooooOOOOooooooOOOoOoooOo000oooo000
Dat wordt moeilijk hier in Delft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Splutje het volgende:
Liefde is je niet schamen voor haar lichaam
Niet alleen maar spange chicks in je vereniging hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk hier in Delft.
Want?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk hier in Delft.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is er een overzicht van rechtsbeginselen?
Ja. Zie blz 82 uit je syllabus
Godskolere, wat een droevige samenvatting.
Ja, maar ze zeiden tegen mij dat deze samenvattingen goed zouden zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want?
[..]daarom altijd zelf maken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Splutje het volgende:
Liefde is je niet schamen voor haar lichaam
Oh op de toko zit het wel goed, maar dat is omdat alle lekkere chicks bij de toko of de zaak gaan. Daarna houdt het ook wel op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet alleen maar spange chicks in je vereniging hebben
Zemmela dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noem me geen zemmel, zemmel.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
geen vaste spange chick in je bed hebben liggen
Mooi is dat inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh op de toko zit het wel goed, maar dat is omdat alle lekkere chicks bij de toko of de zaak gaan. Daarna houdt het ook wel op.
Waar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef leeell het volgende:
wederom uitnodiging voor feest morgen in Wassenaar
chill
staat alleen adres, zou niet weten wat het isquote:
Haha, wel grappig.quote:
Dansen met Alice, helaas geen Beatles. Had het zelf ook niet door.quote:
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ricky - Genot als m'n 100.000e scrobble zou wel cult zijn.
Minder deze ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
http://www.last.fm/music/Ricky
Pff.
Waarom die DM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:23 schreef GlowMouse het volgende:
llll|||||lllllllllll||||llllllIIIlllll
Ja, je moet nog ff afwassen.quote:
Moet eerst nog eten, over een uurtje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, je moet nog ff afwassen.
Kus, je moeke.
Diequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het wel gezellig met Renesite en MoBlo en GlowMousePrr.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het wel gezellig met Renesite en MoBlo en GlowMousePrr.
Spannend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:30 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beweegt mij weetje.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Diestaat dan weer alleen naast mijn nick.
quote:
Wat precies?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:30 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beweegt mij weetje.
Dat is het spannende natuurlijk, van wie is de TR en wat is de inhoud van de TR.quote:
Zou best kunnen ja. Die kon echt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat om jouw post betreffende de lllllllllllll/////llllllllll.
En de ||||||||||.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat om jouw post betreffende de lllllllllllll/////llllllllll.
Of mijn post kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Die kon echt niet.
Tweede keer vandaag al he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of mijn post kan ook natuurlijk.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OoOooooOOOOooooooOOOoOoooOo000oooo000
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ooooOOOOOoooooooooooOOOOoooooo000ooooo
Alles is tegenwoordig kunst, dus ja, klopt.quote:
Eerder nieuw deel openen hunter.quote:
geheel niet?, Daft punk is gewoon baasquote:
Forum Opties | |