Het kan er voor zorgen dat het een en ander wat meer in de gaten gehouden kan worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat het helemaal van de mod en de info afhangt
nee nee, hogerop, jij gaat niet over bans jongemanquote:
ik wil je aanraken. jij bent stoer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee, hogerop, jij gaat niet over bans jongeman
ik voel me gevleidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil je aanraken. jij bent stoer!
kan jij nu zien hoeveel bans ik heb gehad?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:16 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb meer bans gezet dan wie dan ook op FOK!.
jij bent toch van de touch interface?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:16 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb meer bans gezet dan wie dan ook op FOK!.
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij bent toch van de touch interface?
combi Fktwghsdfjsdjof21205 en veel blauw schrikt afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
We zijn onderweg wat mensen kwijtgeraakt merk ik.
Waarom zou ik afschrikken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
combi Fktwghsdfjsdjof21205 en veel blauw schrikt af
weet ik niet, ik ben er nog weet uquote:
Ja, maar ik ben niet alwetend. U uiteraard wel mijnheer.quote:
vanwaar die cynische insinuatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet alwetend. U uiteraard wel mijnheer.
Nee. Maar als ik niet alles weet, weet jij sowieso meer danwel andere dingen. Iets met aanvullende werking.quote:
Liever nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
7 uur wekker 9 uur les ok beat that
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
026. 145 Klinkerbotsing
027. 144 Dastan
edoch bespeur ik een afkeurende ondertoon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik niet alles weet, weet jij sowieso meer danwel andere dingen. Iets met aanvullende werking.
Neen. Die is niet aanwezig mijn grootheer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef leeell het volgende:
[..]
edoch bespeur ik een afkeurende ondertoon.
tevens morgen vrij, enkel wat java progjes schrijven
zeker , die java die we nu moeten doen is helemaal vreselijkquote:
quote:dinsdag
Ja; oftewel vrijquote:
Nice, zuip maar wat biertjes voor mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Morgen gewoon keihard zuipen op de commissie vergadering.
Wijntjes ook goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice, zuip maar wat biertjes voor mij.
Als je maar dronken wordtquote:
Ik weenie of dat een goed idee is op een vergadering waar we eigenlijk de activiteiten die we voor ASW-studenten gaan opzetten bespreken.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weenie of dat een goed idee is op een vergadering waar we eigenlijk de activiteiten die we voor ASW-studenten gaan opzetten bespreken.
Bij ons zijn we standaard dronken met vergadering. Maargoed, misschien wat minder serieus dan die commissie van jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weenie of dat een goed idee is op een vergadering waar we eigenlijk de activiteiten die we voor ASW-studenten gaan opzetten bespreken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben een dag weg en de hele SC is blauw. Zit nu op Taipei, waar ik nog 10 uur wachten moet. Verveel me nu al
Heb je al een hoertje meegepakt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Relaxt bankje, wifi en een matig uitzicht, en 1000 taiwanese dollars. Ik kan er weer een paar uur tegenaan
Klopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar nog steeds een kop als een grindtegel.
Staat je wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het waait trouwens, mijn kapsel was al een chaos maar nu lijkt het op de apocalyps.
Heb je daar ooit om gevraagd dan? Kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:05 schreef Kutstudent het volgende:
Ondertussen moet jij nog steeds gewoon even je feestboek geven.
Niet om toe te voegen maar om te kijken tegen wat voor soort figuren ik nou eigenlijk zit te praten.quote:
Bij deze dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je daar ooit om gevraagd dan? Kan het me niet herinneren.
Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet om toe te voegen maar om te kijken tegen wat voor soort figuren ik nou eigenlijk zit te praten.
Gozer, jij hebt mijne toch ook gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |