De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nero - Welcome Reality.quote:
Held.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens ook al wat jquery in de site verwerkt dus infaden van logo enzo
Guilt is zo hardquote:
Pics.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Ik heb ook bieberkapsel@:@:@:@:@:@:@;@;;;@:@::::@:&@::&
onder je hoofddoek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Hhahah gekkkquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Ik hoop dat mijn buren het mij niet kwalijk gaan nemen.quote:
ZET DIE PAIPERMUZIEK UITquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn buren het mij niet kwalijk gaan nemen.
Dat was mijn favoriete Nero nummer... Alana - Guilt (Nero Remix & Omar Rifaat's Intro Edit)quote:
Die SMSen/WhatsAppen dan wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ZET DIE PAIPERMUZIEK UIT
gr je buurman
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Dalando het volgende:
Alleen BBQ en ik hebben een testaccount op de testsite.
Is ook mijn favorietquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Dat was mijn favoriete Nero nummer... Alana - Guilt (Nero Remix & Omar Rifaat's Intro Edit)
Werk j e nou deze week al 80 uur?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
Blij want goede TT gemaakt
Nu kan ik met een grijns op m'n snoet m'n bedje in zo
Morgen werken joepie hiep hoeraa
Geef mij ook?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Dalando het volgende:
Alleen BBQ en ik hebben een testaccount op de testsite.
neequote:
Geen zin inquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil wel broodje donner brengen![]()
Mattie's toch
Wat is deze..quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Geen zin in
Doe maar ehmmm doe maar
Ik heb nergens zin in eigenlijk
Maar wel honger
Oooh, 50 maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee50
Net als vorige week
Vandaag maar 9 uurtjes gewerkt maar was wel super chil want gewoon een beetje rond gereden en met heftruckje pallets van boven naar beneden gehaald en andersom
WAT EEN BELEVENISquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
OMG,
Ik dacht op een dag laat ik shoarma halen en broodjes shoarma eten
Had ik bij de jumbo een pak Gyros gekocht ik dacht dat het shoarma was..
Ik alles opbakken, het smaakte raar ik kijk op verpakking staat er gyros
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
OMG,
Ik dacht op een dag laat ik shoarma halen en broodjes shoarma eten
Had ik bij de jumbo een pak Gyros gekocht ik dacht dat het shoarma was..
Ik alles opbakken, het smaakte raar ik kijk op verpakking staat er gyros
Een omhoog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef FreezePop het volgende:
JApieman kent the Pazmanian devil, Osama Vin Laden. De rapper der rappers. Japie geef mij een one up
Ziekelijk, heftruck is leuk om dingen kapot te makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee50
Net als vorige week
Vandaag maar 9 uurtjes gewerkt maar was wel super chil want gewoon een beetje rond gereden en met heftruckje pallets van boven naar beneden gehaald en andersom
Ja valt mee he?quote:
Dowloaden.quote:
Zou Operation Twist's effect op de yield curve impact hebben op NLY en andere REITs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:01 schreef Integraalfiets het volgende:
Waar gaan we nu over discussiëren op hoog niveau?
Ja reach truck bedoel ik, ik had zo'n pallet 15 dozen hoog, kon er zelf niet overheen kijken en alles dik onstabiel, moest een verdieping omhoogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziekelijk, heftruck is leuk om dingen kapot te maken
Wat vroeg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja valt mee he?
Vorige week trouwens 54 uurtjes, deze week waarschijnlijk precies 50 of ietsjes meer en vanaf volgende week begin ik denk ik om 6 uur
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou Operation Twist's effect op de yield curve impact hebben op NLY en andere REITs?
In welk opzicht?quote:
Bij ons rijden ze met losse pallets over openbare wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja reach truck bedoel ik, ik had zo'n pallet 15 dozen hoog, kon er zelf niet overheen kijken en alles dik onstabiel, moest een verdieping omhoog
Pallet met allemaal losse flessen appelsap meot ik van boven naar beneden halen en dan tussen stelling door naar zo'n pleintje rijden.. vet fijn gevoel is dat. Not
jup. maar ik hoef maar 10 minuutjes te fietsenquote:
“will do all it can to help restore high rates of growth and employment in a context of price stability.”quote:
Kuiken.quote:
Word je groot en sterk vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup. maar ik hoef maar 10 minuutjes te fietsen
En als ik om 6 uur moet beginnen natuurlijk ook lekker door tot 22:00 he
Verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup. maar ik hoef maar 10 minuutjes te fietsen
En als ik om 6 uur moet beginnen natuurlijk ook lekker door tot 22:00 he
Ja dat laat ik maar echt aan de gekken overquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij ons rijden ze met losse pallets over openbare weg
Truste bro.quote:
tijd gaat 100x sneller dan de schooltijden van half 9 tot 2 gingen dusquote:
Dowloaden dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Geen iddee wat het is mr ik las te snel tja
Slaap lekkerquote:
Dat scheeltquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tijd gaat 100x sneller dan de schooltijden van half 9 tot 2 gingen dusen krijg nog een paar centjes voor ook
Audacity downloaden en knippenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Haal ik het album als 1 MP3 binnen.
Ja hele tijd bezig en je kunt gewoon hele tijd door. en je moet ook door want anders moet ik zaterdag ook nog werkenquote:
Ja weetik nu wel ja hehequote:
Ik weet wat Operation Twist inhoudt, maar ik zie niet hoe dat impact heeft op de cashflow van REITs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
“will do all it can to help restore high rates of growth and employment in a context of price stability.”
It is widely viewed that QE3 is off the table (for now). That leaves the widely discussed “operation twist.” Operation Twist was last done in 1961 to lower long term interest rates. In QE1 the Federal Reserve bought $1.8 trillion of mortgage backed securities (MBS) and short term treasuries. In QE2 the Feds bought $600 billion of short term treasuries.
Operation Twist involves the Federal Reserve buying long term treasuries (10 to 20 year). The Fed has about $35 million in short term debt refunding each month and it has already told us it was going to reinvest it in more treasuries. The market has always assumed these purchases would be short term as this presents the least interest rate risk to the Fed.
gevaaarlijk!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een keer 52 uur achter elkaar gewerkt
rondje nederland rijden toen naar frankrijk en toen weer gelijk terug
Dik geslaaprijd ook nog
Moeite. Hij is nu met een goede bezig. Losse nummers, alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Audacity downloaden en knippen
Gevaarlijk voor andere weggebruikers maak wel respect dat je dat volhoudquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Dik geslaaprijd ook nog
Ik heb pizza in de vriezer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ja weetik nu wel ja hehe
Mja hongerprobleem nog niet solved.
Ik vond het zelf ook niet prettig, ik zat opeens midden in de nacht in frankrijk op de 3e rijbaan gellukig niemand op de wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor andere weggebruikers maak wel respect dat je dat volhoud
Ga de pizza van ezechielk halen en bak het en gaan we samen eten. Ik driekwart jij een kwartquote:
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Dik geslaaprijd ook nog
Myrquote:
Ik vervoer wel bier maar hooguit 4 pallets vol ofzo en de rest vreten enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gevaaarlijk!!
Daar krijg je dus al die ongelukken van!
Ga NOOIT OP EEN VRACHTWAGEN VAN GROLSCH RIJDEN want als je dan een ongeluk krijgt is dat zonde van het bier
Kom maar halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:08 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Mag... ik.... klein.... stukje...
[ afbeelding ]
Ik was er in de oude UDOWU. Voor deze reeks dus. En jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was er vanaf topic 1, waar was jij?
Ik durfde niet in UDOWU te komen, bang dat ik verslaafd zou raken. Guess what.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar had ik het over boefje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was er in de oude UDOWU. Voor deze reeks dus. En jij?
Ga uit van Amsterdam.quote:
Hey daar was ik ook zo nu en danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was er in de oude UDOWU. Voor deze reeks dus. En jij?
Zeg dat dan, gekke pop.quote:
Dat waren die eckte eckte tijden jongen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey daar was ik ook zo nu en dan
Werkt prima als je niet kunt slapen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:10 schreef Ezechielk het volgende:
Gewoon een topic in 2 a 3 minuten volmaken, alles.
Ja jij komt uit een goed jaar van registratie ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:10 schreef Ezechielk het volgende:
Gewoon een topic in 2 a 3 minuten volmaken, alles.
Deel 1: [UDOWU-SC] In the reboundquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg dat dan, gekke pop.
[..]
Dat waren die eckte eckte tijden jongen.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
ditquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]
dit
Welterusten Merel
Welterusten Iedereen![]()
Meneer bard gaat naar bed
Morgen knutsel ik weer aan een kerstpakket
Ik vond het vet fijn
Maar morgen weer werken in het magazijn
Het leukste wat natuurlijk NEONLETTERS
boterletters voor jullie chatters
Yo slaapse en raapsequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]
dit
Welterusten Merel
Meneer bard gaat naar bed
Ik vond het vet fijn
Het leukste wat natuurlijk NEONLETTERS
Sowieso.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja jij komt uit een goed jaar van registratie ja.
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deel 1: [UDOWU-SC] In the rebound
I was there.
Tot môggequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]
dit
Welterusten Merel
Meneer bart gaat naar bed
Ik vond het vet fijn
Het leukste was natuurlijk NEONLETTERS
Jepquote:
Fotoboek van Userquote:
Uhu. Ik kijk nog altijd met een raar oog naar mijn vitrinekast.quote:
Rust zacht lieve 8108139dpthsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Oh die, ja oke.
Ik dacht even dat we 't over iemand anders hadden.
* even stil isquote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoef niet eens te vragen om bevestiging, ik weet dat ik een baas ben.
Feit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoef niet eens te vragen om bevestiging, ik weet dat ik een baas ben.
Sowieso moet jealtijd hoi tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou vooruit. omdat jij het bent. hoi
trustuh lieffie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er ook nog maar ik ga zo lekker slapen. Morgen weer een drukke dag
trustuhh schattjuhhquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er ook nog maar ik ga zo lekker slapen. Morgen weer een drukke dag
trusttuhhh duchiiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Ik moet ook slapen
Mja geen slaap enzo
Mja jullie allemaal saai jullie praten nieteens inhoudelijk
ik ga zo dus ik denk dat je beter kan gaan slapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:24 schreef Integraalfiets het volgende:
Menschen, wie blijft er, en wie gaat er?
Is er verder niemand meer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:25 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ik ga zo dus ik denk dat je beter kan gaan slapen
trustuh tjoban!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Nja. Ik ga maar.
IK STA WEL OP NUMMER 1 VAN DAGCIJFERS
Stuur naar mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ging presentatie oefenen voor de cam
ik zag het. ging best goed maar je moet even abn spreken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ging presentatie oefenen voor de cam
-.-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zag het. ging best goed maar je moet even abn spreken!
Okequote:
producten -> negatief. maar ze hebben daar geld zat, dus misschien boeit het weinig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke
Stel he, een bedrijf in NL (in dit geval FrieslandCampina) wilt haar producten verkopen in de VAE. Is een hoge inflatie in de VAE dan positief of negatief voor de VAE?
Hoge inflatie is negatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke
Stel he, een bedrijf in NL (in dit geval FrieslandCampina) wilt haar producten verkopen in de VAE. Is een hoge inflatie in de VAE dan positief of negatief voor FrieslandCampina?
Sorry aangepast,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
producten -> negatief. maar ze hebben daar geld zat, dus misschien boeit het weinig.
:") POSITIEF NATUURLIJKquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke
Stel he, een bedrijf in NL (in dit geval FrieslandCampina) wilt haar producten verkopen in de VAE. Is een hoge inflatie in de VAE dan positief of negatief voor FrieslandCampina?
Ah oke oke.quote:
Ja, met een hoge inflatie houden mensen minder besteedbaar inkomen over, dus dat is sowieso altijd negatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah oke oke.
Er wordt voorspeld dat de inflatie in de VAE komende jaren onder 4% blijft, dus als ik zeg:
Op dit moment is het redelijk gunstig voor FC om haar producten in de VAE te gaan verkopen omdat de inflatie niet al te hoog is, dus de consumenten in de VAE zullen het product sneller kopen?
hihi, werkt altijd zulke voorbeeldenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voorbeeldje. zij krijgen 100 COBANNETJES (LOKALE FICTIEVE MUNTEENHEID) per maand. daar kunnen ze 5 pakken halfvolle melk van kopen. als ze inflatie krijgen worden de 100 cobannetjes minder waard, dus kunnen ze bv nog maar 4 pakken kopen.
huhhh, inflatie -> is toch munt stijgt in waarde?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik ben geen econoom maar ik zou denken inflatie--> geld minder waard FC krijgt geld dat minder waard is voor producten dus negatief
okay nice.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, met een hoge inflatie houden mensen minder besteedbaar inkomen over, dus dat is sowieso altijd negatief.
Nee, bij inflatie daalt de waarde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hihi, werkt altijd zulke voorbeelden![]()
[..]
huhhh, inflatie -> is toch munt stijgt in waarde?
[..]
okay nice.! ty
dus wat i kzei was goed toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nee de essentie is dat die mensen daar niet opeens meer geld krijgen maar het geld wel minder koopkracht geeft. als de euro dan bv geen inflatie kent worden die producten duurder. maar ok het is wel een zwart wit theorie als je hem zo toepast maar theoretisch klopt het.
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dus wat i kzei was goed toch?
Dat het voor FC wel gunstig was want niet al te hoge inflatie dus consumenten kopen wss meer
stijgt of daalt dangquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:38 schreef JApieman het volgende:
Als je bij economie gewoon als antwoord iets doet met internationale concurrentiepositie is het bijna altijd goed.
Wij hadden vroeger ook zo'n woord waar onze docent helemaal gek op was, maar ik weet het niet meer. Het was iig altijd goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:38 schreef JApieman het volgende:
Als je bij economie gewoon als antwoord iets doet met internationale concurrentiepositie is het bijna altijd goed.
Opzich is dat wel handig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo'n woord waar onze docent helemaal gek op was, maar ik weet het niet meer. Het was iig altijd goed.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij inflatie verbeterd de internationale concurrentiepositie van een land.
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Zitten jullie inflatie nu niet met wisselkoersen te verwarren? Het is niets alsof je een munt ineens goedkoop kan kopen
ah okayquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
ik heb het over de gevolgen ervan
dus wisselkoers daalt - inflatie stijgt
Wisselkoersen hebben echt geen invloed op inflatie hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
ik heb het over de gevolgen ervan
dus wisselkoers daalt - inflatie stijgt
het is goed voor de export. je intern is het niet tof, maar concurrentie technisch op de export is het prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bron: http://www.economielokaal(...)atie-vwo/68-inflatie
wisselkoers daalt - import wordt duurder - inflatie < door die importproductenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wisselkoersen hebben echt geen invloed op inflatie hoor.
Alsof mensen massaal geld gaan omwisselen
Dergelijke waarden zijn gekoppeld aan de wisselkoersen. Een lagere koers betekent gewoon dat je meer product krijgt voor hetzelfde geld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wisselkoers daalt - import wordt duurder - inflatie < door die importproducten
Ja FOK! is ook een beetje traagjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
altijd kk boos worden als laden langer duurt dan 2 seconden
Verassend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:53 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb niets gewonnen met de Staatsloterij
Hoi eendje. Hoe is het met Koelkast?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:53 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb niets gewonnen met de Staatsloterij
Mja, nu je eenmaal bent begonnen kun je natuurlijk niet meer stoppen want stel dat ie dan net op jouw adres valt.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja FOK! is ook een beetje traagjes.
Nee hoor, af en toe spelen is leuk maar niet elke keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja, nu je eenmaal bent begonnen kun je natuurlijk niet meer stoppen want stel dat ie dan net op jouw adres valt.
Wij wonnen altijd 23232 kaartjes voor slagharen, wat moet ik met 23232 kaartjes voor slagharen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe spelen is leuk maar niet elke keer.
Kinderen van tokkies een onvergetelijke dag bezorgen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wij wonnen altijd 23232 kaartjes voor slagharen, wat moet ik met 23232 kaartjes voor slagharen.
Wat een kutprijsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wij wonnen altijd 23232 kaartjes voor slagharen, wat moet ik met 23232 kaartjes voor slagharen.
Ik ken geen kinderen van tokkies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kinderen van tokkies een onvergetelijke dag bezorgen?
We wonnen ook wel eens Ben&Jerry's ijs.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Ik kijk nog altijd met een raar oog naar mijn vitrinekast.
Why?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:27 schreef summer2bird het volgende:
Goedemorgen
Ik wil ook naar school
Maak fuqyou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb verdomme een Y en een Q met WordFeud. Nu verlies ik van een jongen
Met?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
Drukke dag weer vandaag dus niet veel aanwezig
Veel succes Patjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
Drukke dag weer vandaag dus niet veel aanwezig
Gaat je niets aan.quote:
Pics. Facebook. Alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:08 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo een ongelooflijk mooi Spaans meisje bij mijn cursus vandaagZe maakt mijn hele ochtend goed.
ben je lesbisch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:08 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo een ongelooflijk mooi Spaans meisje bij mijn cursus vandaagZe maakt mijn hele ochtend goed.
Mijn WA staat open voor pics.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Facebook wordt lastig maar pic is niet onmogelijk.
quote:
quote:
kom brengen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef coban het volgende:
Ik heb net tosti's a la coban gemaakt
Vet lekker
Hangt ervan af waar je woont.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
is er ook brunch service ?
Yeeey, ik maak mensen blij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die plaatjes van jou
Is dat tosti's met coban?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef coban het volgende:
Ik heb net tosti's a la coban gemaakt
Vet lekker
Ksit nu in bredaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je woont.
[..]
[..]
Yeeey, ik maak mensen blij.
300 km is ietsje te ver voor mij.quote:
Waar gaat jullie tag over? Ik zag hem ook al bij LompeHork.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |