De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nero - Welcome Reality.quote:
Held.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens ook al wat jquery in de site verwerkt dus infaden van logo enzo
Guilt is zo hardquote:
Pics.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Ik heb ook bieberkapsel@:@:@:@:@:@:@;@;;;@:@::::@:&@::&
onder je hoofddoek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Hhahah gekkkquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Ik hoop dat mijn buren het mij niet kwalijk gaan nemen.quote:
ZET DIE PAIPERMUZIEK UITquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn buren het mij niet kwalijk gaan nemen.
Dat was mijn favoriete Nero nummer... Alana - Guilt (Nero Remix & Omar Rifaat's Intro Edit)quote:
Die SMSen/WhatsAppen dan wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ZET DIE PAIPERMUZIEK UIT
gr je buurman
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Dalando het volgende:
Alleen BBQ en ik hebben een testaccount op de testsite.
Is ook mijn favorietquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Dat was mijn favoriete Nero nummer... Alana - Guilt (Nero Remix & Omar Rifaat's Intro Edit)
Werk j e nou deze week al 80 uur?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
Blij want goede TT gemaakt
Nu kan ik met een grijns op m'n snoet m'n bedje in zo
Morgen werken joepie hiep hoeraa
Geef mij ook?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Dalando het volgende:
Alleen BBQ en ik hebben een testaccount op de testsite.
neequote:
Geen zin inquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil wel broodje donner brengen![]()
Mattie's toch
Wat is deze..quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Geen zin in
Doe maar ehmmm doe maar
Ik heb nergens zin in eigenlijk
Maar wel honger
Oooh, 50 maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee50
Net als vorige week
Vandaag maar 9 uurtjes gewerkt maar was wel super chil want gewoon een beetje rond gereden en met heftruckje pallets van boven naar beneden gehaald en andersom
WAT EEN BELEVENISquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
OMG,
Ik dacht op een dag laat ik shoarma halen en broodjes shoarma eten
Had ik bij de jumbo een pak Gyros gekocht ik dacht dat het shoarma was..
Ik alles opbakken, het smaakte raar ik kijk op verpakking staat er gyros
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
OMG,
Ik dacht op een dag laat ik shoarma halen en broodjes shoarma eten
Had ik bij de jumbo een pak Gyros gekocht ik dacht dat het shoarma was..
Ik alles opbakken, het smaakte raar ik kijk op verpakking staat er gyros
Een omhoog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef FreezePop het volgende:
JApieman kent the Pazmanian devil, Osama Vin Laden. De rapper der rappers. Japie geef mij een one up
Ziekelijk, heftruck is leuk om dingen kapot te makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee50
Net als vorige week
Vandaag maar 9 uurtjes gewerkt maar was wel super chil want gewoon een beetje rond gereden en met heftruckje pallets van boven naar beneden gehaald en andersom
Ja valt mee he?quote:
Dowloaden.quote:
Zou Operation Twist's effect op de yield curve impact hebben op NLY en andere REITs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:01 schreef Integraalfiets het volgende:
Waar gaan we nu over discussiëren op hoog niveau?
Ja reach truck bedoel ik, ik had zo'n pallet 15 dozen hoog, kon er zelf niet overheen kijken en alles dik onstabiel, moest een verdieping omhoogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ziekelijk, heftruck is leuk om dingen kapot te maken
Wat vroeg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja valt mee he?
Vorige week trouwens 54 uurtjes, deze week waarschijnlijk precies 50 of ietsjes meer en vanaf volgende week begin ik denk ik om 6 uur
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou Operation Twist's effect op de yield curve impact hebben op NLY en andere REITs?
In welk opzicht?quote:
Bij ons rijden ze met losse pallets over openbare wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja reach truck bedoel ik, ik had zo'n pallet 15 dozen hoog, kon er zelf niet overheen kijken en alles dik onstabiel, moest een verdieping omhoog
Pallet met allemaal losse flessen appelsap meot ik van boven naar beneden halen en dan tussen stelling door naar zo'n pleintje rijden.. vet fijn gevoel is dat. Not
jup. maar ik hoef maar 10 minuutjes te fietsenquote:
“will do all it can to help restore high rates of growth and employment in a context of price stability.”quote:
Kuiken.quote:
Word je groot en sterk vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup. maar ik hoef maar 10 minuutjes te fietsen
En als ik om 6 uur moet beginnen natuurlijk ook lekker door tot 22:00 he
Verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup. maar ik hoef maar 10 minuutjes te fietsen
En als ik om 6 uur moet beginnen natuurlijk ook lekker door tot 22:00 he
Ja dat laat ik maar echt aan de gekken overquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij ons rijden ze met losse pallets over openbare weg
Truste bro.quote:
tijd gaat 100x sneller dan de schooltijden van half 9 tot 2 gingen dusquote:
Dowloaden dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Geen iddee wat het is mr ik las te snel tja
Slaap lekkerquote:
Dat scheeltquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tijd gaat 100x sneller dan de schooltijden van half 9 tot 2 gingen dusen krijg nog een paar centjes voor ook
Audacity downloaden en knippenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Haal ik het album als 1 MP3 binnen.
Ja hele tijd bezig en je kunt gewoon hele tijd door. en je moet ook door want anders moet ik zaterdag ook nog werkenquote:
Ja weetik nu wel ja hehequote:
Ik weet wat Operation Twist inhoudt, maar ik zie niet hoe dat impact heeft op de cashflow van REITs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
“will do all it can to help restore high rates of growth and employment in a context of price stability.”
It is widely viewed that QE3 is off the table (for now). That leaves the widely discussed “operation twist.” Operation Twist was last done in 1961 to lower long term interest rates. In QE1 the Federal Reserve bought $1.8 trillion of mortgage backed securities (MBS) and short term treasuries. In QE2 the Feds bought $600 billion of short term treasuries.
Operation Twist involves the Federal Reserve buying long term treasuries (10 to 20 year). The Fed has about $35 million in short term debt refunding each month and it has already told us it was going to reinvest it in more treasuries. The market has always assumed these purchases would be short term as this presents the least interest rate risk to the Fed.
gevaaarlijk!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een keer 52 uur achter elkaar gewerkt
rondje nederland rijden toen naar frankrijk en toen weer gelijk terug
Dik geslaaprijd ook nog
Moeite. Hij is nu met een goede bezig. Losse nummers, alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Audacity downloaden en knippen
Gevaarlijk voor andere weggebruikers maak wel respect dat je dat volhoudquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Dik geslaaprijd ook nog
Ik heb pizza in de vriezer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ja weetik nu wel ja hehe
Mja hongerprobleem nog niet solved.
Ik vond het zelf ook niet prettig, ik zat opeens midden in de nacht in frankrijk op de 3e rijbaan gellukig niemand op de wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:06 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor andere weggebruikers maak wel respect dat je dat volhoud
Ga de pizza van ezechielk halen en bak het en gaan we samen eten. Ik driekwart jij een kwartquote:
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
Dik geslaaprijd ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |