Of gewoon heen gaan en het ervaren en lezen wat hierboven geschreven is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:53 schreef QuicknBrite het volgende:
@D-Swagger
Je moet ongeveer 11 of 12 minuten fietsen (functie gebonden), daarbij nemen ze je gewicht mee, dus hoe zwaarder je weegt hoe zwaarder het trappen zal zijn. Ik had destijds (2 jaar geleden) cluster 4 gehaald en had geen enkele moeite met de sporttest. Ik woog destijds 68 kilo, had armen net lucifersstokjes en deed alleen aan voetbal (2x in de week) en had een tijd neergezet van 13,40...
Ik zou je meer zorgen maken over het medische gebeuren. Een kromme rug of ruis in je hart kan je al doen afkeuren..
Een onvoorstelbaar hoog cluster 1.quote:
FITquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:01 schreef Vortix het volgende:
Okay dan is 1 gewoon voldoende. Punt uit.
Boeiend, die clustereisen slaan sowieso nergens op. FIT 4 en cluster 4 zijn twee complete dingen.
De DCP is verplichtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:03 schreef Vortix het volgende:
Jij loopt nooit een FIT test? Ja prima hoor, maar alsof de DCP zo heilig is.
Nee, want de DCP komt van de KMar af (FET) omdat wij de enigen waren die inzetbaarheidscijfers konden leveren van 80 a 90% van ons personeel. Om deze reden is hij ook bij de rest ingevoerd. Wij hebben verder alleen onze wettelijk verplichte momenten qua geoefendheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Vortix het volgende:
Ah okay. Hebben jullie nog iets anders naast de DCP?
Give it a goquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef einschtein het volgende:
Interessant topique.
Wilde zelf ook altijd bij de KMar, maar ben toe van gedachte veranderd en heb gesolliciteerd voor Hoofdagent bij de politie. Daar ben ik eind vorig jaar afgewezen, bij het rollenspel, maar de sporttest e.d. ben ik met vlag en wimpel in geslagen. Issue is, kan pas na een jaar weer solliciteren.
Weet niet of ik de KMar moet gaan proberen of niet.
Toen ik voor de KMA moest fietsen diende je het RPM tussen de 60 en 80 te houden. Mijn standaard RPM was 80, dus prima.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik moest alleen mn rpm zolang mogelijk boven de 100/120 zien te houden ofso terwijl de weerstand steeds zwaarder werd.
Zal dat t zijn geweest. Maar geloof dat ik ook nog ff sprinttest moest doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef Vortix het volgende:
[..]
Toen ik voor de KMA moest fietsen diende je het RPM tussen de 60 en 80 te houden. Mijn standaard RPM was 80, dus prima.
maar de start weerstand, hoe is die voor je gevoel ongeveer? Is dat zeer licht of alsof je op een normale fiets zit, wat is een redelijke vergelijking?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:54 schreef Amootje het volgende:
Bij mij (2007) moest het tussen de 70 en 80 blijven. Uiteindelijk kreeg ik em stabiel op 78,79,80. Fietste voor mij heel prettig.
Een jongens naast mij zakte steeds de 60 in, kreeg dan een waarschuwing en schoot over de 80 en zakte vervolgens weer terug...enz... die is dan ook na 2 waarschuwingen van de fiets gehaald.
Overigens willen veel mensen geen klok zien op zulke momenten, maar ik gebruikte de klok juist. Ik kan me herinneren dat ik om 12:15 begon, dus ik stelde me volledig in op 15 minuten fietsen tot 12:30. Redelijk gelukt! Dus dat hielp voor mij ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |