het is tijd voor een afwachtende houding.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:31 schreef swagstyle het volgende:
Ik heb papierwerk thuisgestuurd gekregen die ik moest tekenen en ik moest kopies van me diploma bijleggen en opsturen via post. Ik heb het vandaag gestuurd. Weet iemand misschien hoelang het gaat duren voordat ze me uitnodigen?
Kun je weinig aan voorbereiden, ze kijken gewoon wie&hoe je bent dmv een vraaggesprek over je verleden, opvoeding, vrienden, kijk op de samenleving enz enz.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef swagstyle het volgende:
Goed nieuws! Ik heb een brief gekregen en volgende week vrijdag moet ik naar de marine kazerne in amsterdam voor een psychologische test.
Ik weet niet wat dat precies inhoud dus ik zal snel even naar info zoeken.
Het kan geen kwaad om in ieder geval maatschappelijk betrokken over te komen (/te zijn). Maar een beetje interviewer gaat jou geen gesloten ja/nee vragen stellen hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 16:33 schreef swagstyle het volgende:
Ja je hebt gelijk maar ik wil ook sterk overkomen en bijvoorbeeld als ze iets vragen dat ik uitgebreid antwoord geef en niet 'ja' of 'nee'
De 7gouden W's + Hquote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef Amootje het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om in ieder geval maatschappelijk betrokken over te komen (/te zijn). Maar een beetje interviewer gaat jou geen gesloten ja/nee vragen stellen hoor
Ja: antwoord geven.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:11 schreef swagstyle het volgende:
Iemand tips over wat ik moet zeggen als ze me vragen:
1: Waarom wil je bij de marechaussee
2: wat is je motivatie?
3? waarom ben jij geschikt?
3. Ik heb geen geweten, ik ben goed in het tegen elkaar uitspelen van mensen en beide kanten van mijn familie waren fout in de oorlog.quote:
Qft....quote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zou me afvragen of ik niet gewoon wat anders zou moeten zoeken. Als ik nu al niet de motivatie kan vinden om mijn motivatie op papier te zetten nog vóór ik moet beginnen, hoe de fuck ga ik dan de motivatie vinden als het straks tegenzit?
Bij liegen niet gaan frunneken en naar de grond kijken!quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:09 schreef Rampage87 het volgende:
Ja, vooral zo uitbundig voorbereiden. Een ingestudeerd verhaaltje trappen ze natuurlijk zo in. Wel nog even oefenen voor de spiegel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |