abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:43:22 #1
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102937431
Enige tijd geleden heb ik bij een bedrijf een lopende dienst / product afgenomen met een totale looptijd van één jaar. Na een aantal maanden kwam ik er echter achter dat het kostenplaatje een stuk hoger uit viel. Ik heb toen nogmaals de product en kosten informatie doorgelezen en ik kwam tot de conclusie dat de informatie over de kosten voor (potentiele) klanten zeer misleidend is. Op het moment van aangaan van de overeenkomen ben ik dus misleid door het bedrijf.

Ik heb dit aan het bedrijf kenbaar gemaakt en ook gezegd dat ik, vanwege de hoge kosten waarover de informatie misleidend is, per direct de dienst wil opzeggen. Na uitgebreid heen en weer gecorrespondeert te hebben krijg ik echter van het bedrijf geen gelijk en ze eisen nu 800 euro van me voor de resterende maanden.

Ik heb dus een betalingsconflict met het bedrijf. Ik moet een bedrag van 800 euro aan ze betalen. Ik ben het daar niet mee eens maar zij eisen dat ik die 800 euro moet betalen. Wat nu? Ze beginnen al met een incasso bureau te dreigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Plus_Ultra op 11-10-2011 09:35:00 ]
pi_102937465
Met zo weinig info kunnen er niks denk ik
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:45:00 #3
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102937512
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met zo weinig info kunnen er niks denk ik
wat wil je nog meer weten dan? Bij het bedrijf zelf kan ik niet meer mijn gelijk halen? Gewoon weigeren met betalen? Lijkt mij niet zo slim want dan komt het incassoburo me af
pi_102937565
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met zo weinig info kunnen er niks denk ik
Weinig.

TS had een brief kunnen schrijven aan het bedrijf en inlichten dat het inschakelen van een incassobureau onzinvol is, omdat TS het dan zelf wel tot een rechtszaak laat komen. Veel bedrijven vinden dat niet tof.

Maar dat ligt maar net aan de omstandigheden, dus meer info gaarne. Wat voor bedrijf, waarom die 800 Euro, wanneer?
pi_102937634
Tsja als je meent dat je in je recht staat en die ¤ 800,- niet hoeft te betalen, maar zij menen van wel, dan zullen zij je wel gaan dagvaarden uiteindelijk. Vrij onvermijdelijk, dus je kunt maar beter een sterke zaak hebben.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:47:28 #6
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102937663
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Weinig.

TS had een brief kunnen schrijven aan het bedrijf en inlichten dat het inschakelen van een incassobureau onzinvol is, omdat TS het dan zelf wel tot een rechtszaak laat komen. Veel bedrijven vinden dat niet tof.
dezr tip kan ik wel wat mee, bedankt

quote:
Maar dat ligt maar net aan de omstandigheden, dus meer info gaarne. Wat voor bedrijf, waarom die 800 Euro, wanneer?
is in principe totaal niet relevant.
pi_102937696
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

dezr tip kan ik wel wat mee, bedankt

[..]

is in principe totaal niet relevant.
Geen probleem.

En is trouwens wel relevant, wij kunnen niet ruiken of je in je recht staat of niet ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:49:03 #8
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102937754
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef Complexiteit het volgende:
Tsja als je meent dat je in je recht staat en die ¤ 800,- niet hoeft te betalen, maar zij menen van wel, dan zullen zij je wel gaan dagvaarden uiteindelijk. Vrij onvermijdelijk, dus je kunt maar beter een sterke zaak hebben.
Ik kan dus het beste eerst een brief schrijven naar ze. En als dat niet helpt zelf naar de rechter gaan.

Tot nu toe heb ik via de e-mail met de klantenservice gecorrespondeert met ze.
pi_102937756
Zelf een procedure starten is trouwens vrij zinloos, jij bent niet degene met een vordering.
pi_102937795
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

dezr tip kan ik wel wat mee, bedankt

[..]

is in principe totaal niet relevant.
En als jij in je recht staat, en dit kunt aan tonen bij incassobureau, laten zij de klacht ook vallen tegen je, en maakt het bedrijf dus alleen meer kosten. Dus het is echt niet zo dat ze direct je tv komen ophalen, die mensen moeten ook eerst weten of de klacht gegrond is ja of nee, en zolang jij netjes met hun contact houd, gebeurt er echt niks.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:49:48 #11
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102937798
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:

En is trouwens wel relevant, wij kunnen niet ruiken of je in je recht staat of niet ;)
ik snap het, ik geef me zelf 50% kans dat ik in mijn recht sta.
pi_102937853
Ga naar een rechtswinkel
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:50:39 #13
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102937869
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Complexiteit het volgende:
Zelf een procedure starten is trouwens vrij zinloos, jij bent niet degene met een vordering.
nuttige tip 2 _O_

helden hier
pi_102937922
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

nuttige tip 2 _O_

helden hier :Y
Jij kan er zelf niet op komen dat je goed contact met het bedrijf moet houden door een brief te sturen (aangetekend, bij voorkeur) en dat je zelf geen procedure hoeft/kan beginnen? :{
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:52:38 #15
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102937969
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef destrovel het volgende:

[..]

Jij kan er zelf niet op komen dat je goed contact met het bedrijf moet houden door een brief te sturen (aangetekend, bij voorkeur) en dat je zelf geen procedure hoeft/kan beginnen? :{
ik had al uitgebreid via de e-mail met ze gecorrespondeerd, dat leverde niks op.

of ik zelf een procedure moet beginnen weet ik niet. Ben niet geschoold in dit soort dingen
pi_102937987
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef destrovel het volgende:

[..]

Jij kan er zelf niet op komen dat je goed contact met het bedrijf moet houden door een brief te sturen (aangetekend, bij voorkeur) en dat je zelf geen procedure hoeft/kan beginnen? :{
Met sommige bedrijven valt niet te praten, met incassobureaus meestal wel, omdat die niet buiten hun boekjes gaan.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:59:11 #17
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_102938366
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:52 schreef practics het volgende:

[..]

Met sommige bedrijven valt niet te praten, met incassobureaus meestal wel, omdat die niet buiten hun boekjes gaan.
Weet je 't zeker? Die gooien net zo hard loze bedreigingen..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_102938649
Stap 1: ga naar de rechtswinkel en laat je gratis of tegen laag tarief informeren
Stap 2: kies of het risico de moeite waard is om te wachten tot de tegenpartij een rechtzaak tegen je aanspant. Indien je verliest, kan het voorkomen dat je een veelvoud van die ¤800 moet betalen (rente, proceskosten, incassokosten etc. etc.)
Stap 3a: Indien risico niet gewenst: probeer incassobureau te overtuigen of sluit een deal via de klantenservice (50/50 ofzo)
Stap 3b: Indien risico wel gewenst: Bewaar al je correspondentie (print e-mails e.d. uit) en laat het tot een rechtzaak komen en overtuig de rechter van je gelijk.
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:05:25 #19
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102938743
Op verzoek kan ik er misschien wel iets meer over vertellen:
ik vind dat ik door dat bedrijf misleid ben over de kosten. Toen ik daar achter kwam heb ik meteen gezegd dat ik van het product af wilde. Zij zien dat echter anders. Ondertussen hebben ze wel de prijsinformatie over het product aangepast en verbeterd.
pi_102939018
als het een redelijk aanneembare fout was sta jij in je recht.
maar als de nieuwste iphone voor 80 euro werd aangeboden ofzo dan zij.
bedenk je wel goed of het een klein foutje was van bijvoorbeeld 50 euro of een flinke fout van een paar honderd euro
niet meer
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:11:16 #21
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_102939066
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:05 schreef Plus_Ultra het volgende:
Op verzoek kan ik er misschien wel iets meer over vertellen:
ik vind dat ik door dat bedrijf misleid ben over de kosten. Toen ik daar achter kwam heb ik meteen gezegd dat ik van het product af wilde. Zij zien dat echter anders. Ondertussen hebben ze wel de prijsinformatie over het product aangepast en verbeterd.
En dit kan je ook aantonen?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:12:21 #22
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_102939121
En daarmee geven ze dus eigenlijk toe dat ze fout zaten.

Blijkbaar hebben ze wel iets geleverd, wat jij wilde hebben, maar niet voor 800 euro.
Dus schrijf een brief ter attentie van de directeur en zet daar netjes in:
- dat je je misleid voelt
- dat het bedrijf na jouw klacht de prijsinformatie heeft aangepast en daarmee de fout heeft erkend
- je had verwacht xxx euro te betalen en dat ook wil betalen
So we just called him Fred
pi_102939154
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:05 schreef Plus_Ultra het volgende:
Op verzoek kan ik er misschien wel iets meer over vertellen:
ik vind dat ik door dat bedrijf misleid ben over de kosten. Toen ik daar achter kwam heb ik meteen gezegd dat ik van het product af wilde. Zij zien dat echter anders. Ondertussen hebben ze wel de prijsinformatie over het product aangepast en verbeterd.
Deze informatie is wel erg summier, maar het klinkt niet direct alsof je in je recht staat, als het gaat om het wetboek. Moreel gezien is wat anders natuurlijk. Als je een aankoop doet, kan je daar niet zomaar vanaf, omdat jij het niet meer wilt. Je hebt natuurlijk wel de "Wet koop op afstand", maar dat is alleen bij webwinkels en niet bij alle producten en al helemaal niet bij diensten.

Informatie wordt regelmatig op websites gewijzigd. Zie maar eens te bewijzen wat er wanneer op stond en dan moet nog getoetst worden of het echt zo onduidelijk was als jij zegt. Uiteindelijk ben je er namelijk wel achter gekomen. Hoe is dat tot stand gekomen dan?
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:52:33 #24
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_102941188
dit topic :') geef gewoon informatie man, wat hebben we nou aan dit geheimzinnige gedoe..

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Plus_Ultra het volgende:
ik geef me zelf 50% kans dat ik in mijn recht sta.
:')
We zullen zien, zei de blinde.
pi_102942822
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

ik snap het, ik geef me zelf 50% kans dat ik in mijn recht sta.
Als je het zelf al niet zeker weet geef ik je 100% kans dat je dus niet in je recht staat :P
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_102943160
Die geheimzinnigheid begrijp ik ook niet zo goed. Waarom zeg je niet gewoon om welk product het gaat en welke foute informatie erbij stond?

Ik neem aan dat het om een online winkel gaat?
Waarom heb je het product niet retour gestuurd binnen 14 dagen (zichttermijn) toen bleek dat de prijs niet klopte?
De meeste websites hebben disclaimers voor het geval dat er een typefout is gemaakt.
Het moet dus duidelijk een zaak van misleiding zijn met het als doel het product er aantrekkelijker te maken en dat moet je uiteraard kunnen bewijzen dmv orderbevestiging of evt. screenshots.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102943221
Tvp
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_102943624
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

ik snap het, ik geef me zelf 50% kans dat ik in mijn recht sta.
Ik snap het niet, ik geef je 2% kans dat je een zinvol antwoord krijgt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:27:06 #29
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102944159
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:11 schreef Civilian het volgende:

[..]

En dit kan je ook aantonen?
Wordt lastig, ik heb geen screenshots gemaakt, de website is ondertussen wel aangepast wat op zich ook al bewijs is.
pi_102944183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:27 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

Wordt lastig, ik heb geen screenshots gemaakt, de website is ondertussen wel aangepast wat op zich ook al bewijs is.
Ik neem aan dat je een rekening/transactie hebt gedaan met x bedrag?
Waar je akkoord mee bent gegaan?

En als het zo te lezen om een aankoop via internet gaat waarom heb je het niet terug gestuurd binnen 9 dagen als je het niet eens was met de prijs?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:31:48 #31
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102944184
ik heb geen zin om alles te vertellen maar het is principe niks bijzonders allemaal hoor

Ik heb gewoon via een website een lopende dienst / service besteld en prijsinformatie stond er extreem onduidelijk op, ik ben / voel me misleid. Nu wil ik er dus van af, nou ja ben er al vanaf maar wel met de dreiging van een incassoburo er bij.

Alles binnen Nederland

Ik weet ook wel dat ik niet 100% sterk sta maar dat is dan ook niet mijn vraag.
pi_102944203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:31 schreef Plus_Ultra het volgende:
ik heb geen zin om alles te vertellen maar het is principe niks bijzonders allemaal hoor

Ik heb gewoon via een website een lopende dienst / service besteld en prijsinformatie stond er extreem onduidelijk op, ik ben / voel me misleid. Nu wil ik er dus van af, nou ja ben er al vanaf maar wel met de dreiging van een incassoburo er bij.

Alles binnen Nederland
Dus je zal wel een hostingdienst hebben afgenomen?
Online besteld en ergens gedurende die handelingen heb je ergens een totaalprijs te zien gekregen waar je akkoord mee bent gegaan?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:34:50 #33
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102944208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dus je zal wel een hostingdienst hebben afgenomen?
Online besteld en ergens gedurende die handelingen heb je ergens een totaalprijs te zien gekregen waar je akkoord mee bent gegaan?
boeit dat?
pi_102944242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:34 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

boeit dat?
Ja. Daar gaat het hele punt om. Met welk bedrag ben je akkoord gegaan.

Jij beweert met bedrag x de hostingprovider bedrag y.
Wie kan wat bewijzen. Jij hebt zo te lezen geen bewijs van bedrag x.
En stiekem verwacht ik dat je niet helemaal goed hebt gelezen en dat je ergens tijdens het bestellen akkoord bent gegaan met bedrag y.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:45:21 #35
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_102944249
Vervuil verdomme het internet niet zo en zeg gewoon wat er aan de hand is. Ben je 11 ofzo?
We zullen zien, zei de blinde.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:15:34 #36
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_102944532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dus je zal wel een hostingdienst hebben afgenomen?
Online besteld en ergens gedurende die handelingen heb je ergens een totaalprijs te zien gekregen waar je akkoord mee bent gegaan?
En dus ook dikke kans dat hij de hele tijd naar prijzen ex BTW heeft gekeken en zich bedrogen voelde toen hij op de afrekening zag dat hij ineens BTW moest betalen oid. :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:16:15 #37
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_102944540
Goed ook dat TS toen de prijzen voor hem zo onduidelijk waren hij om opheldering heeft gevraagd bij het bedrijf ipv maar gewoon te bestellen.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_102944567
Waarschijnlijk gaat het hier om een mobiele telefoon-abbo die na zoveel maanden actie-tarief duurder is geworden per maand.

TS heeft natuurlijk in zijn oneindige domheid besloten om op een goede dag niet meer te betalen, zonder te overleggen met de andere partij of een brief te sturen.

Het zou me ook niet verbazen als het product gekocht is via een webwinkel die niets met de provider te maken heeft. Dan heeft klagen bij de provider natuurlijk weinig zin...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:24:35 #39
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_102944631
Je vraagt om hulp maar wil niks vertellen... in de categorie 'ik maak het makkelijk'?

Hoe dan ook: verzamel bewijzen die er op duiden dat jij inderdaad bewust misleid bent. Als je dat niet lukt, heb je pech.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:38:28 #40
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_102944786
En daarbij gelden de prijzen die in jouw koopovereenkomst staan. Een webshophouder/winkelier mag daarna gewoon zijn prijzen aanpassen zonder hier voor dit bij jou in rekening te brengen (of korting te geven).
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:50:55 #41
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102944938
Ts wil niet zeggen wat er aan de hand is omdat 'ie eigenlijk ook wel weet dat 'ie kansloos is. Hij heeft gewoon geen zin die 800E te betalen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:17:42 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102945396
TS is inmiddels wel al net zo helder als het bedrijf waarmee hij in zee is gegaan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:22:15 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102945471
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef Sjeen het volgende:
TS is inmiddels wel al net zo helder als het bedrijf waarmee hij in zee is gegaan...
er is erg veel onduidelijkheid over de onduidelijkheid waar TS over spreekt, dus is het onduidelijk of de onduidelijkheid in kwestie in algemene zin onduidelijk was of alleen onduidelijk was in de onduidelijke gedachtengang van de onduidelijke TS.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:25:48 #44
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102945529
op verzoek de OP aangepast. Hoop dat het nu duidelijk genoeg is.
pi_102945603
Ow ja nu kunnen we er iets mee :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102945688
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef Civilian het volgende:

[..]

Weet je 't zeker? Die gooien net zo hard loze bedreigingen..
Sterker nog, dat doen ze vaak.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:35:49 #47
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102945732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ja nu kunnen we er iets mee :')
want? maakt het uit of het telefonie is of een krantenabo?
pi_102945749
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:25 schreef Plus_Ultra het volgende:
op verzoek de OP aangepast. Hoop dat het nu duidelijk genoeg is.
Als je even antwoord geeft op de vraag die nogal belangrijk is..., waar ben je mee akkoord gegaan? Je zegt dat het onduidelijk was maar hebt blijkbaar wel de dienst afgenomen, dan heb je een totaalprijs gezien dus in hoeverre ben je misleidt dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_102945862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:35 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

want? maakt het uit of het telefonie is of een krantenabo?
Nee maar wel waar je precies mee akkoord bent gegaan en of je iets hebt getekend etc.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:45:44 #50
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_102945925
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je even antwoord geeft op de vraag die nogal belangrijk is..., waar ben je mee akkoord gegaan? Je zegt dat het onduidelijk was maar hebt blijkbaar wel de dienst afgenomen, dan heb je een totaalprijs gezien dus in hoeverre ben je misleidt dan?
ik ben akkoord gegaan met een dienst met een looptijd van éen jaar.
ik heb helemaal geen totaalprijs gezien, hij stond er iig niet bij op de inormatiepagina, wat op die pagina stond was i.i.g. zeer misleidend.

Ik kom hier ook niet om te vragen of ik misleid ben, dat heb ik al uitgemaakt voor mezelf, de vraag is wat ik moet doen nu het bedijf me hier geen gelijk in geeft. In principe heb ik daar al voldoende antwoorden op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')