Een ongelikte beer, en in de openingspost staat een typefout in de laatste zin. Velen i.p.v. "vele"quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had liever een TT gezien zoals "waar KnutDeOngelikteIJsbeer uit de kast komt"
Nee, ik zou eerst wel. Maar eigenlijk heb ik geen zin om helemaal naar Utrecht te gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:57 schreef Pritt het volgende:
Nog mensen die aan het NSK gaan meedoen? Zit nog te twijfelen.
Jij bent toch geen student meer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:57 schreef Pritt het volgende:
Ook als het pro-team je broodheer is, zoals in het geval van Craig Lewis?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oja nog vergeten te zeggen, fietsen in een pro-teampakje is ook gay
't Is dat ik al meer dan een jaar uitgestudeerd ben. Anders zou ik die dus winnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:17 schreef eentwee het volgende:
Dat is ook niet eerlijk.. dan wint er altijd een werklozezoekende die te veel tijd heeft gehad om te trainen
Nee, geen zin inquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:57 schreef Pritt het volgende:
Een echte (wannabee) prof legt zijn fiets achter in de kofferbak....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:13 schreef Blik het volgende:
Ik krijg in januari mijn nieuwe auto inclusief fietsendrager. Hoeven die fietsen niet meer achterin
Gelukkig ben ik geen (wannabee) prof, maar gewoon een doodgewone amateur. En ik ben zeker niet van plan om mijn mooie nieuwe Lexus te bevuilen met alle rotzooi die van mijn fiets afkomtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een echte (wannabee) prof legt zijn fiets achter in de kofferbak....
Wat voor fietsdrager heb je gekocht?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen (wannabee) prof, maar gewoon een doodgewone amateur. En ik ben zeker niet van plan om mijn mooie nieuwe Lexus te bevuilen met alle rotzooi die van mijn fiets afkomt
een speciale, want op de Lexus mag geen trekhaak omdat het een hybride is. Het is een Euroclick-systeem ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor fietsdrager heb je gekocht?
Klopt ja, zal wel t zelfde zijn als op mijn volgend voorjaar uit te zoeken Auris hybride. Ik heb nu geen trekhaak of fietsendrager, en moet m ook altijd achterin leggen. Kan prima natuurlijk, voorwiel eruit, en met een kleedje als bescherming kun je ook 2 fietsen op elkaar stapelen. Maar een nieuwe drager gaat me wel veel kleine beschadigingen op de bumper schelen... Sowieso maar zo'n stootlijst op de achterbumper selecterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:01 schreef Blik het volgende:
[..]
een speciale, want op de Lexus mag geen trekhaak omdat het een hybride is. Het is een Euroclick-systeem ofzo
Wil je wel je mooie nieuwe fiets bevuilen met alle rotzooi die van je Lexus komt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen (wannabee) prof, maar gewoon een doodgewone amateur. En ik ben zeker niet van plan om mijn mooie nieuwe Lexus te bevuilen met alle rotzooi die van mijn fiets afkomt
Lexus a 34.000 euro vs. fiets van 1.400 euro. Die keuze heb ik snel gemaakt. Je houdt altijd kleine beschadigingen over van het neerleggen van je fiets achterin je auto. Strepen op de bekleding, krasjes op de bumper etc. Dan is een fietsendrager heel wat handiger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wil je wel je mooie nieuwe fiets bevuilen met alle rotzooi die van je Lexus komt?Om nog maar te zwijgen van onnatuurlijke krachten op de fiets. Kun je geen kleedje onder de bagagevloer kwijt? Zelf pieker ik er niet over om fietsen achter- of bovenop te vervoeren. Leg ze altijd achterin, desnoods op elkaar met kleden ertussen. De auto wordt er niet vies van hoor, zelfs niet van mijn crossfiets (en dus dat kleedje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |