Ik heb gister met schaamte naar die wijven zitten kijken, wat een lelijke vieze hoeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef dreamzk het volgende:
Vanaf 0.50
http://www.rtl.nl/xl/#/u/771926b1-486f-407c-b810-291b5e6872df/
Vooral die Bart (blonde gast)
Ik kijk altijd met schaamte maar dit soort momenten over Shoarma kan ik goed om lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister met schaamte naar die wijven zitten kijken, wat een lelijke vieze hoeren.
Nice, dan hou je het in ieder geval goed volquote:
Kloptquote:
Nogal ja, maar dat is geen excuus om hier niet mee te lullen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, dan hou je het in ieder geval goed vol
[..]
KloptDruk met werk/studie?
Nice, ik heb alleen Forza in de preorder staan, komt eindelijk deze weekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
Gisteren voor 180 aan games gepre-ordered. BF3, Revelations en Skyrim.
En dan heb ik MW3 nog niet eens.
Ik twijfelde heeeeel lang of ik nou bf3 of mw3 moest doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, ik heb alleen Forza in de preorder staan, komt eindelijk deze weekVoor de rest is alleen de planning om Skyrim en MW3 te halen voorlopig... en als er weer geld is Fifa 12
Hetzelfde hier, maar ik ga eerst voor MW3quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik twijfelde heeeeel lang of ik nou bf3 of mw3 moest doen.
Nog steeds eigenlijk, ik wil ze niet allebei kopen. (Niet meteen in ieder geval)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, maar ik ga eerst voor MW3
Tja, ik deel helaas de extreme passie voor BF3 niet helemaal...quote:
Skyrim ook in de pre-orderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nogal ja, maar dat is geen excuus om hier niet mee te lullen natuurlijk.
Gisteren voor 180 aan games gepre-ordered. BF3, Revelations en Skyrim.
En dan heb ik MW3 nog niet eens.
Nee, heb een vergadering straks en daarna 2 statistiek-practicaquote:
Ik twijfel nog steeds.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou iig kan ik met Pierrie en Tillie bij launch MW3 spelen
BIj launch weet ik nog niet, maar wel snelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
gleufdieren is altijd beter dan spermacontainers ;')quote:
Precies.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
gleufdieren is altijd beter dan spermacontainers ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |