Heb 2 wel uitgespeeld ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef Bozz187 het volgende:
heeft niemand deeltje 2 nog uitgespeeld?
die is zoveel beter dan 1
Regen, true storyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
Weer zeiknat, weet alleen niet of het nou van de regen is, van het bier of van de gleufdieren die spontaan gaan soppen als ze mij zien.
Dat wou ik er eigenlijk mee zeggen jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De laatste optie is waarschijnlijk onmogelijk.
En toch, en toch he, ben jij degene die z'n gezicht niet prijs durft te geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De laatste optie is waarschijnlijk onmogelijk.
Hoax!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch, en toch he, ben jij degene die z'n gezicht niet prijs durft te geven.
Ik wil je niet onzeker maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoax, je bent gewoon een mietje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wil je niet onzeker maken.
Maar dat verandert niets.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vorige keer zei je nog dat ik een echte vent was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax, je bent gewoon een mietje!
Hoax, was ik niet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vorige keer zei je nog dat ik een echte vent was.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:10 schreef Fsmxi het volgende:
Neger pringles is gewoon geïntimideerd door mijn haar
En niet te vergeten; je snor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:10 schreef Fsmxi het volgende:
Neger pringles is gewoon geïntimideerd door mijn haar
quote:
Gleufdieren? Als in vrouwen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
Weer zeiknat, weet alleen niet of het nou van de regen is, van het bier of van de gleufdieren die spontaan gaan soppen als ze mij zien.
Ik heb gister met schaamte naar die wijven zitten kijken, wat een lelijke vieze hoeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef dreamzk het volgende:
Vanaf 0.50
http://www.rtl.nl/xl/#/u/771926b1-486f-407c-b810-291b5e6872df/
Vooral die Bart (blonde gast)
Ik kijk altijd met schaamte maar dit soort momenten over Shoarma kan ik goed om lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister met schaamte naar die wijven zitten kijken, wat een lelijke vieze hoeren.
Nice, dan hou je het in ieder geval goed volquote:
Kloptquote:
Nogal ja, maar dat is geen excuus om hier niet mee te lullen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, dan hou je het in ieder geval goed vol
[..]
KloptDruk met werk/studie?
Nice, ik heb alleen Forza in de preorder staan, komt eindelijk deze weekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
Gisteren voor 180 aan games gepre-ordered. BF3, Revelations en Skyrim.
En dan heb ik MW3 nog niet eens.
Ik twijfelde heeeeel lang of ik nou bf3 of mw3 moest doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, ik heb alleen Forza in de preorder staan, komt eindelijk deze weekVoor de rest is alleen de planning om Skyrim en MW3 te halen voorlopig... en als er weer geld is Fifa 12
Hetzelfde hier, maar ik ga eerst voor MW3quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik twijfelde heeeeel lang of ik nou bf3 of mw3 moest doen.
Nog steeds eigenlijk, ik wil ze niet allebei kopen. (Niet meteen in ieder geval)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, maar ik ga eerst voor MW3
Tja, ik deel helaas de extreme passie voor BF3 niet helemaal...quote:
Skyrim ook in de pre-orderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nogal ja, maar dat is geen excuus om hier niet mee te lullen natuurlijk.
Gisteren voor 180 aan games gepre-ordered. BF3, Revelations en Skyrim.
En dan heb ik MW3 nog niet eens.
Nee, heb een vergadering straks en daarna 2 statistiek-practicaquote:
Ik twijfel nog steeds.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou iig kan ik met Pierrie en Tillie bij launch MW3 spelen
BIj launch weet ik nog niet, maar wel snelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
gleufdieren is altijd beter dan spermacontainers ;')quote:
Precies.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
gleufdieren is altijd beter dan spermacontainers ;')
+1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Das inderdaad mooi ja! Gewoon doorhebben dat je droomt en een beetje je gang gaan in je fantasie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef Kutstudent het volgende:
Vannacht trouwens zo'n beetje heel de nacht lucide dromen gehad. Dat is zo baas he.
Van die random shit weetjewel. Was ik in slaap gevallen in de trein waardoor ik in moskou zat. Pakte ik in moskou een thalys en in een paar seconden stond ik weer in Delft.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
Das inderdaad mooi ja! Gewoon doorhebben dat je droomt en een beetje je gang gaan in je fantasie.
Dan moet je er nog wel een zien te vangen. En jou kennende faal je daar in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies.
Maar het punt is, de man gaat op jacht. En als je op jacht gaat, ga je meestal op jacht naar dieren, dus vandaar gleufdieren.
Oh snap.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je er nog wel een zien te vangen. En jou kennende faal je daar in.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aight dan playerrr, +1.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ga ze gewoon allebij spelen.
Net zoals met BC2 en MW2/BO no problemo.
Dat klinkt verstandig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BIj launch weet ik nog niet, maar wel snel
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
Forza waarschijnlijk en als MW3 niet een schijtgame is, dan haal ik die ergens 2e hands.
Jij en Forza?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
Forza waarschijnlijk en als MW3 niet een schijtgame is, dan haal ik die ergens 2e hands.
Ja, maar treyarch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil MW3 ook ff afwachten hoor. Is dat zo gek? BO viel me ook tegen.
"Mij kennende"? Je kent me dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je er nog wel een zien te vangen. En jou kennende faal je daar in.
Daar kan je helemaal geen fuck vanaf weten. Misschien is het team wel veel beter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar IW-zonder competente mensen.
Are you serious? Ik dacht dat de grootste trollkoning van ons allemaal wel door zou hebben als een ander aan het trollen was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Mij kennende"? Je kent me dus blijkbaar niet.Wat ook niet zo gek is aangezien je me 1 keer in je leven hebt gezien. Gelukkig zijn er meer manieren dan een leuk koppie hebben om een chick te verschalken. Echt, ga alsjeblieft een keer mee keihard stappen, en kijken of je daarna nog zo loopt te haten.
Jij ging hem toch niet halenquote:
WaW vond ik dan tegenvallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Treyarch
WaW en BO zijn gewoon kei harde games
Multiplayer van BO is echt wel minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Treyarch
WaW en BO zijn gewoon kei harde games
Je moet gewoon die express playlist spelen en dan vermaak ik me echt heel goed met die game. Gisteren nog een score per minute van bijna 350 lopen raggen in domination. In BO worden goede spelers meer beloond dan in MW2 als je het daarin goed doet kun je in eens door wat bullshit 6 keer achter elkaar dood gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Multiplayer van BO is echt wel minder.
Wel als killstreak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Zitten er eigenlijk juggernauts in mw3?
Als killstreak? Zoals met de hondjes maar dan komen er juggernauts op je af?quote:
Nee, dan heb jij een juggetnaut pak aan en een riot shield. En in Survival Mode.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als killstreak? Zoals met de hondjes maar dan komen er juggernauts op je af?
Nee je bent dan zelf een juggernautquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als killstreak? Zoals met de hondjes maar dan komen er juggernauts op je af?
Wat is er eigenlijk met je oude xbox?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan als het goed is volgende week al een xbox kopen.Alleen moet ik even een nieuwe roze controller fixen.
Ik dacht dat ik dat inmiddels wel duidelijk had gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met je oude xbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |