Heb 2 wel uitgespeeld ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef Bozz187 het volgende:
heeft niemand deeltje 2 nog uitgespeeld?
die is zoveel beter dan 1
Regen, true storyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
Weer zeiknat, weet alleen niet of het nou van de regen is, van het bier of van de gleufdieren die spontaan gaan soppen als ze mij zien.
Dat wou ik er eigenlijk mee zeggen jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De laatste optie is waarschijnlijk onmogelijk.
En toch, en toch he, ben jij degene die z'n gezicht niet prijs durft te geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De laatste optie is waarschijnlijk onmogelijk.
Hoax!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch, en toch he, ben jij degene die z'n gezicht niet prijs durft te geven.
Ik wil je niet onzeker maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoax, je bent gewoon een mietje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wil je niet onzeker maken.
Maar dat verandert niets.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vorige keer zei je nog dat ik een echte vent was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax, je bent gewoon een mietje!
Hoax, was ik niet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vorige keer zei je nog dat ik een echte vent was.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:10 schreef Fsmxi het volgende:
Neger pringles is gewoon geïntimideerd door mijn haar
En niet te vergeten; je snor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:10 schreef Fsmxi het volgende:
Neger pringles is gewoon geïntimideerd door mijn haar
quote:
Gleufdieren? Als in vrouwen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
Weer zeiknat, weet alleen niet of het nou van de regen is, van het bier of van de gleufdieren die spontaan gaan soppen als ze mij zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |