+1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef ElisaB het volgende:
Het is een week geleden; we willen een update hoor
Ze zijn zwaar onder de indruk van je verzoek..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef ElisaB het volgende:
Het is een week geleden; we willen een update hoor
Superquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef qltel het volgende:
onder de indruk van je verzoek..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ze missen je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Super
Gaat het goed met de knullen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Tja, ze missen je natuurlijk wel.
Maar verder gaat het prima met ze.. Joe is intussen verschrikkelijk aanhankelijk. Ik kan niet in de keuken gaan zitten of hij ploft bovenop me Odie is nog wat minder plofferig, maar zoals je op de foto kunt zien is hij zeer relaxed..
Ja een duidelijke "BOEIEN"-reactie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze zijn zwaar onder de indruk van je verzoek..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet hem soms even overtuigen dat je het goed bedoeltquote:
wij noemen dat een plakijzerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan trouwens de keuken nog niet binnen komen of Joe huppelt achter me aan. Kat-kleef-aan
Weet hij voortaan gelijk waar hij op moet lettenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Odie is uit zichzelf op mijn knie gesprongen daarstraksHelaas voor hem lag Joe daar ook, die nam hem in de houdgreep en toen belandde Odie op de grond
Doet de mijne ook altijd, hij weegt alleen 7 kiloquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:24 schreef Rewimo het volgende:
sta dus voorovergebogen en hup, daar springt Joe op mijn rug. Daar sta je dan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:24 schreef Pagan het volgende:
Fijn dat het na een enerverende start nu zo goed gaat.![]()
Dat zwaan kleef aan ken ik wel, dat doen hier drie honden.
Dan weet je dat er een nieuwe huisregel bij gaat komen: schoenen uit bij de deurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan trouwens de keuken nog niet binnen komen of Joe huppelt achter me aan. Kat-kleef-aan
Mijn kater vindt dat gewoon onze taak: even bukken, ik wil van de kast, de muur, het hek afquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doet de mijne ook altijd, hij weegt alleen 7 kilo
Ik stond vandeweek op Poeska's teenharen. Die heeft van die grote voeten met pluimen tussen haar tenen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik loop meestal op sloffen, Christan op blote voeten en qltel op schoenen. Maar tot nu toe doet Joe het alleen bij mijTja, een enkele keer zullen ze niet op tijd weg zijn als er iemand aan komt lopen, dat kan nu eenmaal gebeuren. We zijn alledrie katten gewend dus we kijken altijd goed waar we lopen. Maar soms gaat het toch mis. Nog niet gebeurd gelukkig
Ondanks alle voorzichtigheid blijven ze je soms verrassen en schieten ze toch nog een keer tussen/voor je langs, waarna je net niet met je volle gewicht op een pootje staat. Je zou denken dat ze ervan leren, maar neequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik stond vandeweek op Poeska's teenharen. Die heeft van die grote voeten met pluimen tussen haar tenen.![]()
Maar het is wel grappig.... als je gewend bent aan katten ga je er anders door lopen.
Fijn dat hij is goedgekeurd. Vond hij het erg eng?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Zo, Odie is gekeurd en ingeënt. Volgende afspraak wordt voor de "knip"In principe als ze een maand of 10 zijn, eventueel eerder als ze gaan sproeien.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Gisteravond hadden we een doorbraak
Ik zat op de bank en Joe zat op schoot. Odie besloot toen dat hij dat ook weleens wilde proberen en ze hebben samen zo'n drie kwartier op schoot gelegenSpinnend en wel.
quote:En vanmorgen is Joe in de badkamer in de wc gesprongen
Natte pootquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
En er heel geschrokken en nat weer uit gesprongen?
owjeej en nu?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:44 schreef Rewimo het volgende:
En vanmorgen is Joe in de badkamer in de wc gesprongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |