Dan is het toch anders ja. Wat ik van mijn collega begreep gaan ze vanaf 2,5 jaar al een halve dag naar school om te wennen. Dat is dan nog wel met de ouders. Maar dat is daar natuurlijk ook anders omdat je dan een docent hebt die met je mee gaat als je over bent naar het volgende jaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
wij dachten eerst dat een voorschool was voor kinderen met een taalachterstand door dat hun ouders thuis in hun geboortetaal spreken maar het is net zo iets als een peuterspeelzaal alleen dan meer gericht op school. Ze noemen het ook een groep 0.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het echt heel stom dat ik morgen de hele dag moet werken op de verjaardag van Isabeau, ook al hebben we het al gevierd.
Grom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet zo van verkleinwoorden als het om geslachtsdelen gaat. Bij Lente heet het dus gewoon 'plasser'. Of, of the record, 'toef', maar da's er per ongeluk en bij wijze van grapje ingeslopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook voor 'plassertje', maar mijn lief merkte terecht op dat Ivan ook een plassertje heeft. Tja. Mijn ouders zeiden vroeger trouwens 'piempie' voor 'piemel', wat ik altijd een belachelijke benaming heb gevonden.
[..]
Wijsneus!![]()
Ik heb mezelf een week geleden voor het eerst betrapt op de gedachte: "Hield 'ie maar 5 minuten zijn mond." Als ik dat denk moet ik altijd aan mijn moeder en aan Stiemie denken.
graag gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
dit vind ik toch wel een van de meest gore woorden allertijden. Dank hiervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |