abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103017166
Gewoon op Youtube intypen Shandaly
pi_103017424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Shandaly het volgende:
Ik zou best willen dat Lars zich soms eens zou interesseren voor de tv... :X
Het lijkt me soms wel eens makkelijk, zo'n parkeerstandje...
laatst ging ie 5 minuten kijken naar t zandkasteel, das was wel even :o
maar hij kijkt 3 seconden en gaat fdan weer verder
tis wel soms afleiding aan t eind van de middag als ie moe begint te worden
maar kan m helaas niet voor de tv zetten en gaan koken ofzo...dan hangt meneer aan mn benen

Uki vind ie ook niet boeiend :D
pi_103017897
TV is hier een uitkomst O+ soms 's morgens even 10 min plop (of bumba :X) als ik me aankleed en doe (en soms scharrelt ze gewoon lekker rond zonder tv :P) en baby tv is sowieso helemaal de bom! Sesamstraat vind ze ook steeds leuker! :Y En maar heftig meezwaaien op het einde :W :D

Liefst in de wipper, onderuit, arm omhoog, benen over elkaar gevouwen. Chillstand. Speentje erbij en Monsieur Lapin (waar zouden we zijn zonder Monsieur Lapin.. we hebben er 7 (verschillende maten) en oh wee als er 1 niet in bed bij haar ligt :') dan slaapt ze niet) maar enfin... echt haar momentje O+ meestal zo vlak voor het eten als ze hangerig wordt!

En dan wiegt ze zichzelf zo lekker heen en weer in haar wipper O+
pi_103017992
*O* voor minidraakje en Leia!

Ik heb hier een tv-junkie, hij vind het echt heerlijk om lekker te zitten, het liefst tegen mij of z'n vader aan en lekker te kijken.
Hij ligt echt in een deuk van Mio Mao en bij liedjes klapt of danst hij mee.
Als hij tijdens het spelen iets leuks of bekends hoort gaat ie altijd even kijken.
Op z'n verjaardag zaten er ongeveer 40 mensen in huis en zelfs toen ging die even kijken toen hij moe was.
Ik laat hem lekker hoor, als het later zo'n gamer word hou je dat toch niet tegen en we doen genoeg activiteiten. Hij kan nu ook lekker zelf spelen en z'n ontwikkeling is ook goed.

Hij zegt ook al heel lang Daar! en dat heeft ie echt van baby-tv,haha
pi_103018033
babytv is voor baby's, aldus Floris
nick jr en zappelin 24 gaan dan nog.
hij vind de wereld is mooi wel leuk (k3 :') = dansen, stoere vent is t :P)
pi_103018129
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Shandaly het volgende:
Ik zou best willen dat Lars zich soms eens zou interesseren voor de tv... :X
Als ik al ooit eens Sesamstraat ofzo opzet, zie ik er zelf meer van dan Lars. (En waarschijnlijk vind ik het ook leuker; jeugdsentiment) Het lijkt me soms wel eens makkelijk, zo'n parkeerstandje...
Dat kende ik ook niet,tijn interesseerde zich er ook niet echt voor tot een maand of 2 geleden en morgen wordt ie 2,dus wie weet.....;-)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:28:28 #282
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103019136
;) Hier nog een tv junki.. Het liefst languit op mij liggend naar bumba..
Meestal bij de laptop.. en meestal eventjes een kwartiertje voor het eten als de koek op is ;)
Vaak met een half schermpje ;) kan ik aan de andere kant nog een beetje forummen!

Orea wat klinkt dat heerlijk ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103019395
Reilain wat ziet dat er heerlijk uit. Dat zou hier nooit lukken. Ik laat Yaro niet meer achter mijn laptop. Hij heeft al twee keer de spatiebalk uit mijn notebook gesloopt en daar wordt hij niet beter van kan ik zeggen.
Is wel balen, want op mijn telefoon kan ik niet inloggen op Fok, dus loop ik soms giga achter.
pi_103019418
baby-tv is hier de laatste tijd ook steeds minder, behalve als hij moe is of als ze echte kindjes laten zien.
kanaal JimJam is precies goed voor deze fase.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:34:14 #285
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103019501
As dit is ook echt genieten hoor ;) Meestal heeft ze haar ene handje op mijn wang of zit wat te friemelen aan haar eigen of mijn haar... O+ .... Helemaal in chill-stand..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103019595
Doe mij er ook zo 1. Zie je ik MOET gewoon ook een heel lief schattig knuffelig meisje.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:40:56 #287
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103019832
:') Ze heeft ook wel wat te compenseren hoor.... want achter dat lieve knuffelige meisje schuilt ook een temperamentje goed voor 3 kindjes tegelijk ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103020789
jim jam is het hier ook helemaal!
Soms mag ze even kijken als ze niet mee kan met de hond uitlaten
the hoobs vind ze geweldig
maar k3 mag er ook zijn hoor
of foto's/filmpjes van zichzelf op mijn telefoon (altijd even lekker wakker worden sochtends samen in bed)

van de week heeft ze een (nep) poang stoeltje van opa en oma gekregen, en daarin je eigen boekjes of tv kijken is het natuurlijk helemaal, de stoel zelf wordt regelmatig gebruikt om te knuffelen of om tegenaan te hurken?

Lars wat zit jij daar lekker je toetje op te eten zeg!

Yaro wat fijn dat je goed geslapen hebt, en mama dus ook even

Nathan hopelijk krijg je toch niet teveel last van die prikken

Rellain dat ziet er ook gezellig uit hoor!
pi_103027730
ik had gister echt mijn bek moeten houden ;(

wat een kutnacht. ik denk dat het echt een betere optie is dat ik het loslaat met de middagslaapjes (ook al valt ravi dan in de box of op de grond in slaap :X ) en mijn zegeningen tel dat dan de nachten iig ok gaan. tis alleen ellendig dat het ventje eigenlijk dat middagslaapje echtechtecht nodig heeft
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103027907
Oh Simmu, dat zuigt! :* En is Ravi alleen naar boven geen optie 's middags? Dus dat ie zonder Selene kan slapen rustig en dat ze 's avonds weer gezellig samen gaan slapen?

Orea, wat goed van je Bikkeltje!!! En die tanden, dude... die gaat als een malle inene!

Nathan, :* hopelijk vandaag weer een beetje beter?

@tv-kijken, Minke kijkt niet heel veel denk ik behalve als we thuis zijn. Door de weeks mag ze 's avonds Sesamstraat kijken (thank god for Z@pp24 waar het gewoon om half 7 wordt uitgezonden) en op mijn vrije dag kijken we 's ochtends De wereld is mooi... Ze is fan van Bumba en Pocoyo (op de mediaspeler) en Nijntje. Soms komt ze wel es bij me vragen om de "Tiesie" maar ik probeer er niet te veel aan toe te geven. En soms kijkt ze gewoon met ons mee :+

Gister toen ik haar op het kdv ophaalde nog even blijven hangen en met de 2 medewerkers daar gesproken. Ze was weer gebeten (ouders van de vermoedelijke dader zijn aangesproken, maar ze weten het niet zeker omdat Minke niet aan het huilen was of zo, dus ze zagen het pas later...) maar hebben het idee dat ze wel heel vaak in conflict-situaties zit op een dag. Probleem is eigenlijk dat ze veel stoerder doet dan ze is, dus de grote kindjes uitdaagd om vervolgens eigenlijk best bang te zijn... En als ze iets ziet wat ze wil roept ze MIJ! en vervolgens lijkt het haast wel of ze echt overtuigd is dat het van haar is, inclusief huilen en dikke tranen als ze het niet krijgt of slaan (ook de 3+ers) als het weer van haar wordt afgepakt (wat logisch is aangezien zij het eerst afpakte)... Ze wil gewoon heel erg veel maar kan het nog niet allemaal (aan). Ze gaan haar nu wat specifieker observeren om te kijken hoe we (zowel zij op kdv als wij haar ouders) daar mee om kunnen gaan of hoe we haar kunnen helpen om minder gefrustreerd de dag door te komen... Ben heel benieuwd wat er uit komt, en waar het gister nog even stak, ben ik nu wel blij dat ze ons helpen hiermee.
pi_103028017
ravi wil niet zomaar slapen zonder selene :N dat doettie slechts eens per 2 a 3 weken, als hij echtechtecht doodop is (en selene een psz middagje heeft)

vergis je niet; het is ravi die steeds het keten triggert hoor! helaas ligt de oplossing bij selene. die moet leren om ravi te negeren en er niet steeds op in te gaan. vannacht was het (3 x) selene die eruit kwam en ravi die dan prompt gaat huilen. selene kachelde er steeds uit om bij ons te komen liggen (wat de papa hier dan weer niet wil, dus vanochtend om 6 uur sjaggo papa, huilende selene en dus huilende ravi. ook goedemorgen)
pi_103028073
Ah ja, ik had al wel door dat Ravi graag keet met Selene, maar dacht dat als ze er niet bij zou zijn het misschien rustiger zou lukken. Maar da's geen beste start van de ochtend inderdaad... bluh...
pi_103028098
Simmu :*

Lijnloos ik kan me voorstellen dat het even stak, is ook nooit leuk te horen
wel fijn dat ze gaan kijken uiteindelijk gaat het erom dat zij zich daar ook veilig en fijn voelt...
Merk je trouwens verschil bij haar als ze thuis komt van kdv?

Wij zijn weer 2 daagjes met ons 2tjes! Straks lekker zwemmen, heb er zin komt een onderwater fotograaf !
pi_103028206
lijnloos, je hebt (denk ik) zo ongeveer hetzelfde probleem als wij hier: de dreumes die (nog) niet in staat is tot goede interactie met oudere kindjes maar dat wel wil. fijn dat ze het op het kdv zo oppikken!
pi_103028412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:06 schreef simmu het volgende:
lijnloos, je hebt (denk ik) zo ongeveer hetzelfde probleem als wij hier: de dreumes die (nog) niet in staat is tot goede interactie met oudere kindjes maar dat wel wil. fijn dat ze het op het kdv zo oppikken!
Nou dat is denk ik echt het "ding" zeg maar... Als ze de kans krijgt loopt ze de hele dag met de 3-jarigen mee daar en wil dan gewoon alles meedoen wat zij doen, ook al vind ze het stiekum/van binnen heel spannend en misschien wel eng. En ik denk dat ze zich echt wel veilig voelt op zich, dat bijten/slaan/ruzieen doet haar vrij weinig volgens mij, want het is echt een rauwdauwer met een hoge pijngrens. Ze is ook niet echt anders of zo als ze een dagje thuis is, want thuis doet/wil ze ook veel dingen waar ze eigenlijk nog wat te klein voor is.
pi_103028736
selene had het ook. die stuiterde op het speelplaatsje hier altijd al direct naar de grote kindjes en deed die ook na (inclusief in de touwladder klimmen enzo). het goede nieuws: het gaat vanzelf beter :*

selene en ravi zijn nu verworden tot de plaatselijke speelplaatsmascottes ;) inclusief de grote kindjes die ravi opzij tillen als ze vinden dattie te dichtbij iets gevaarlijks komt :P en ravi die dat trouwens lachend ondergaat (als ik het doe gaattie krijsen }:| )
pi_103028779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:34 schreef simmu het volgende:
selene had het ook. die stuiterde op het speelplaatsje hier altijd al direct naar de grote kindjes en deed die ook na (inclusief in de touwladder klimmen enzo). het goede nieuws: het gaat vanzelf beter :*

selene en ravi zijn nu verworden tot de plaatselijke speelplaatsmascottes ;) inclusief de grote kindjes die ravi opzij tillen als ze vinden dattie te dichtbij iets gevaarlijks komt :P en ravi die dat trouwens lachend ondergaat (als ik het doe gaattie krijsen }:| )
Check... Minke is de enige onder de 3 die de klimwand naar de glijbaan weet te beklimmen daar... :') Gelukkig is die hele constructie nu weg en komt er een ontdektuin O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:43:52 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103028960
Simmu :* wat een manier om wakker te worden

Lijnloos :*

Nathan is er verder niet heel vervelend van, hij slaapt alleen veel meer dan normaal, mijn zegen heeft ie! Oeps klimgeit!
*dat-ging-net-goed* O-)
pi_103036618
Het zwemmen was wederom fantastisch! Ben zo benieuwd naar de fotos
en daar waar ze in het ondiepe niet zonder bandjes kon lopen liep ze, en ook daar waar het te ondiep was deed ze duidelijk meer pogingen! De rest liep ze op dr hurken en ook daar heeft de fotograaf foto van gemaakt...

Lijnloos op zich fijn dat ze thuis niet anders is of op kdv last van heeft :*

Pessie lekker laten slapen dan
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:34:24 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103047239
Draak, dat klinkt leuk! Ben benieuwd naar de foto's! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')