Oh Simmu, dat zuigt!

En is Ravi alleen naar boven geen optie 's middags? Dus dat ie zonder Selene kan slapen rustig en dat ze 's avonds weer gezellig samen gaan slapen?
Orea, wat goed van je Bikkeltje!!! En die tanden, dude... die gaat als een malle inene!
Nathan,

hopelijk vandaag weer een beetje beter?
@tv-kijken, Minke kijkt niet heel veel denk ik behalve als we thuis zijn. Door de weeks mag ze 's avonds Sesamstraat kijken (thank god for Z@pp24 waar het gewoon om half 7 wordt uitgezonden) en op mijn vrije dag kijken we 's ochtends De wereld is mooi... Ze is fan van Bumba en Pocoyo (op de mediaspeler) en Nijntje. Soms komt ze wel es bij me vragen om de "Tiesie" maar ik probeer er niet te veel aan toe te geven. En soms kijkt ze gewoon met ons mee

Gister toen ik haar op het kdv ophaalde nog even blijven hangen en met de 2 medewerkers daar gesproken. Ze was weer gebeten (ouders van de vermoedelijke dader zijn aangesproken, maar ze weten het niet zeker omdat Minke niet aan het huilen was of zo, dus ze zagen het pas later...) maar hebben het idee dat ze wel heel vaak in conflict-situaties zit op een dag. Probleem is eigenlijk dat ze veel stoerder doet dan ze is, dus de grote kindjes uitdaagd om vervolgens eigenlijk best bang te zijn... En als ze iets ziet wat ze wil roept ze MIJ! en vervolgens lijkt het haast wel of ze echt overtuigd is dat het van haar is, inclusief huilen en dikke tranen als ze het niet krijgt of slaan (ook de 3+ers) als het weer van haar wordt afgepakt (wat logisch is aangezien zij het eerst afpakte)... Ze wil gewoon heel erg veel maar kan het nog niet allemaal (aan). Ze gaan haar nu wat specifieker observeren om te kijken hoe we (zowel zij op kdv als wij haar ouders) daar mee om kunnen gaan of hoe we haar kunnen helpen om minder gefrustreerd de dag door te komen... Ben heel benieuwd wat er uit komt, en waar het gister nog even stak, ben ik nu wel blij dat ze ons helpen hiermee.