...Heb ik die digitale horloge met hartslagmeter van de Lidl gekocht.quote:Train je op je ideale hartslag, dan is de vetverbranding al na drie minuten optimaal. De vaak aangenomen stelling dat je pas na een half uur vet verbrandt, is dus helemaal niet van toepassing. Wel is het zo dat je het beste resultaat bereikt na een training van twintig tot dertig minuten.
quote:Formule van Karvonen
220 - leeftijd = maximale hartslag.
60 tot 70 % van maximale hartslag is ideale hartslag (voor vetverbranding).
Mooie tijd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:48 schreef Swetsenegger het volgende:
5km in 29:43. En gewoon in korte broek ipv tight
Ga interval trainingen doen als het puur om vetverbranden gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef trekeennummertje het volgende:
Aan de hand van dit stukje tekst...
[..]
...Heb ik die digitale horloge met hartslagmeter van de Lidl gekocht.
Samen met de formule van Karvonen eventjes wat vet verbranden.
[..]
Vetverbranding is gewoon mooi meegenomen; Ik hou het wel bij hardlopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga interval trainingen doen als het puur om vetverbranden gaat.
quote:
gewoon zeggen...en ook nog even op haar overtollige kilo's wijzen!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Net les 3 gelopen. Ja in een korte broek, heerlijk met een beetje regen.
.
Naja zeg denk ik dan, je kan zelf nog geen minuut lopen
Nou ja zeg, ze zou blij moeten zijn dat je niet een of andere dure sport doet. Hardlopen is prijzig. Of dat ze je niet elke zaterdag naar het voetbalveld moet brengenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Net les 3 gelopen. Ja in een korte broek, heerlijk met een beetje regen.
Maar wat een stimulans krijg ik van mijn ouders zeg![]()
Ik: Ik ga even hardlopen hé
Mam: Je bent gek
Ik: Hoezo?
Mam: Wie gaat er nou hardlopen met dit weer.
Ik: Ik, het regent maar zachtjes.
Mam: Je bent knetter gek, ga een fatsoenlijke sport doen ofzo.
Naja zeg denk ik dan, je kan zelf nog geen minuut lopen
Ik doe ook nog aan volleybal, maar ja dat vind ze dan weer wel super leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ze zou blij moeten zijn dat je niet een of andere dure sport doet. Hardlopen is prijzig. Of dat ze je niet elke zaterdag naar het voetbalveld moet brengen![]()
Time to rebel against your parents!!
En inderdaad, wijs haar ook eens op de rolletjes
Gewoon niks van aantrekken. Lekker gaan lopen, het is niet dat ze er last van heeft, tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik doe ook nog aan volleybal, maar ja dat vind ze dan weer wel super leuk.
Daar hebben we in Nederland toch een mooie gezegde voor?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef Vincent17 het volgende:
Mam: Wie gaat er nou hardlopen met dit weer.
Ik: Ik, het regent maar zachtjes.
Mam: Je bent knetter gek, ga een fatsoenlijke sport doen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |