ik dacht al ff dat die B voor bejaard stondquote:
neequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
deze dame heeft kylie eens nagedaan.. misschien wel leuker zelfs
http://blogs.sundaymercury.net/telly-talk/newkellyadams.jpg
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht al ff dat die B voor bejaard stond
beter dan behaardquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht al ff dat die B voor bejaard stond
reden voor een feestje!quote:
Ja jeetje, heen en weer naar de wc met de rollator duurt even, zeur niet zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat duurde een eeuw missbleeftijd zeker?
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat duurde een eeuw missbleeftijd zeker?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.
De kat heeft dus niet goed opgepast?quote:
Ja, lekkerquote:
keiharde puntenquote:
lekker voor de kachel, op een berevelletjequote:
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.
je wil Airwin niet naakt zien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble was
Meestal staat ze gillend voor de deur alsof ze een week geen eten heeft gehad, maar vanavond heb ik r nog niet gezien terwijl ze nooit ver van huis gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kat heeft dus niet goed opgepast?
wiens kat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal staat ze gillend voor de deur alsof ze een week geen eten heeft gehad, maar vanavond heb ik r nog niet gezien terwijl ze nooit ver van huis gaat.
Diegene die nu op moet passenquote:
Die van m'n nicht. De andere kwam na een uurtje aanzetten om te eten maar daarvan weet ik dat ze graag de hort op gaat. Die peerde m ook weer zodra ze het eten op had.quote:
Als je lang genoeg wacht, ben je automatisch je kleding kwijt.quote:
Als je niet zo'n preutse doos was geweest, had ik jou ook wel uitgedaagd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble was
ik en preuts?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je niet zo'n preutse doos was geweest, had ik jou ook wel uitgedaagd.
Het zaad wordt niet gescreend, dus je zit goed Tijn!quote:
Mijn zaad willen ze nietquote:
niet preuts maar wel een doos dusquote:
Op basis van mijn ervaringen wel ja.quote:
omdat jij getrouwd bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van mijn ervaringen wel ja.
Ja, welke van de twee nou erger is...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat jij getrouwd benten er altijd zo om zeurt
allebei even ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, welke van de twee nou erger is...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, welke van de twee nou erger is...
Gaat dat op Malta ook zo?quote:
Dat eerste vind ik preuts, dat tweede doe ik omdat je altijd zo heerlijk blijft reageren als ik er weer over begin.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat jij getrouwd benten er altijd zo om zeurt
Trouwen en dan bij anderen zeuren om seks?quote:
je hoeft niet perse diep te inhaleren bij t pijpenquote:
Verliezen voelt toch anders hè, als er wat tegenover staat.quote:
gewoon door je neus, tenzij je met je neus pijptquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
[..]
je hoeft niet perse diep te inhaleren bij t pijpen
gewoon allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwen en dan bij anderen zeuren om seks?
Oh.quote:
Ik zeur alleen om tieten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwen en dan bij anderen zeuren om seks?
Ik vraag dit dus ook niet aan jou, mijn beste.quote:
daar zie ik niks onredelijks inquote:
Dat dacht ik ook. Je wordt niet blind zodra je trouwt.quote:
Ik voelde mij aangesproken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag dit dus ook niet aan jou, mijn beste.
ik zie soms mannen met vrouwen rondlopen....dan lijkt het er toch wel op dat je stekeblind wordt van trouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Je wordt niet blind zodra je trouwt.
Dan waren ze dat al toen ze gingen trouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie soms mannen met vrouwen rondlopen....dan lijkt het er toch wel op dat je stekeblind wordt van trouwen.
ik doelde op die vrouwen die 24kg aankomen van de bruidstaartquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan waren ze dat al toen ze gingen trouwen.
Het werkt een beetje als sneeuwblindheid. Eerst ben je verblind, waardoor je alleen wat wazige contouren ziet. Dat noemt men verliefdheid. Dan blijf je staren, ondanks het felle licht. Dat noemt men investeren in de relatie. Daarvan wordt je dan langzaam echt stekeblind. Dat noemt men dan liefde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan waren ze dat al toen ze gingen trouwen.
Als het over staren en aanraken van Tetterstm gaat, voel ik me ook aangesprokenquote:
Brrrrrrr....quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doelde op die vrouwen die 24kg aankomen van de bruidstaart
Broeder!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het over staren en aanraken van Tetterstm gaat, voel ik me ook aangesproken
Bier!quote:
single malt scotch whiskyquote:
sneeuwwitjequote:
Al die vrouwmensen zijn wel in enen verdwenen.quote:
op zoek naar hun poesquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die vrouwmensen zijn wel in enen verdwenen.
Oeh, een lekkere Lagavullinquote:
Als ze die al niet eens meer kunnen vindenquote:
ook goed ja.. zit nu aan 12jaar oude highland park..quote:
En deze gaat er ook wel inquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
ook goed ja.. zit nu aan 12jaar oude highland park..
zekersquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En deze gaat er ook wel in![]()
[ afbeelding ]
En het is zo koud buitenquote:
sssst vrouwmens.. je maakt lawaaiquote:
Seks zonder condoom met een aids hoer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm eigenlijk bar weinig. Tenminste ligt eraan wat je spannend vind natuurlijk
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, nooit meegemaakt.
Ben jij zo spannend?
Hoe moet je ze anders betalen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heeft haast niemand meer, dus denkt niet dat dat het grootste probleem zal zijn.
Een hamer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon iets uit je huis pakken en meenemen.
Bij mij doet het nergens pijn hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Je zou toch echt haast denken dat het vakantieperiode is hier. Maar dat is het niet.. Weet iemand de vinger al te leggen op de 'zere plek'?
Maar dan krijgt t wel een andere betekenis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef Godtje het volgende:
Maar goed. Ik vind dat de termen knaak, geeltje, etc gewoon moeten blijven.
Vandaar ook de quotes Godt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij doet het nergens pijn hoor.
2 euro een knaakquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan krijgt t wel een andere betekenis.of tenminste ene andere waarde.
Jij en iets aan kinderen uitleggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoe ga je dat in hemelsnaam uitleggen aan kinderen van 10 over een jaar of 20?
Een geeltje is 20 euro.
Maar een briefje van 20 is helemaal niet geel.
Dat komt omdat vroeger, toen we nog guldens hadden, we een briefje van 25 gulden een geeltje noemden.
Oh ja, en 25 gulden was ongeveer 20 euro.
Nee, dat was 12 euro waard.
Hmm, ok, maar die was wel geel.
Nee, die was rood.
*mind*
*blown*
Postbus 51!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal wel even algemeen bekend moeten worden dan. hoe ga je dat aanpakken?
"Vroeger.. toen zat je in het cafe met je vrienden en praatte je gewoon met degene die tegenover je zat"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Hoe ga je dat in hemelsnaam uitleggen aan kinderen van 10 over een jaar of 20?
Een geeltje is 20 euro.
Maar een briefje van 20 is helemaal niet geel.
Dat komt omdat vroeger, toen we nog guldens hadden, we een briefje van 25 gulden een geeltje noemden.
Oh ja, en 25 gulden was ongeveer 20 euro.
Nee, dat was 12 euro waard.
Hmm, ok, maar die was wel geel.
Nee, die was rood.
*mind*
*blown*
Mocht je op tv komen, laat het dan even weten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Postbus 51!
Of via man bijt hond natuurlijk.
In tegenstelling tot populair geloof, kan ik in de praktijk ontzettend goed met kinderen. Ze moeten echter wel de leeftijd hebben bereikt dat ze kunnen interacteren met andere levensvormen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en iets aan kinderen uitleggen.
Dat geloof ik echt meteen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot populair geloof, kan ik in de praktijk ontzettend goed met kinderen. Ze moeten echter wel de leeftijd hebben bereikt dat ze kunnen interacteren met andere levensvormen.
Dus een maandje of 6 en dan kom je een heel eind met interactie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot populair geloof, kan ik in de praktijk ontzettend goed met kinderen. Ze moeten echter wel de leeftijd hebben bereikt dat ze kunnen interacteren met andere levensvormen.
Ja precies. Nog beter is als ze kunnen kruipen/lopen. En dan kan ik er prima mee overweg. Tot ze een jaar of 16~17 worden, dan worden mijn motieven minder altruistisch...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus een maandje of 6 en dan kom je een heel eind met interactie.
quote:
Waarom heb je je kind daarna niet weggedaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja dat is idd een leuke leeftijd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb je je kind daarna niet weggedaan?
En anders vervalt de kinderbijslag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, je raakt toch gehecht aan zo'n ding he...
quote:
Maar dat mag niet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ook dat. Tenzij we doen alsof we 'm nog wel hebben.
Ms is ie 'op vakantie', naar een verre oom ofzo.quote:
Fraudeur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is ie 'op vakantie', naar een verre oom ofzo.
Zou ik wel zijn kamer intact laten voor als ze komen controlerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is ie 'op vakantie', naar een verre oom ofzo.
Zullen we ze maar gewoon houden?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
Ja, je raakt toch gehecht aan zo'n ding he...
Vrouwquote:
Ik ben bang dat ik er nooit meer vanaf kom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zullen we ze maar gewoon houden?
quote:
Jemig Miss, je gaat toch niet om je kind geven ofzo, doe eens normaal!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja maar, hij is verder best schattig enzo.
Zo'n gevoel had ik ook, maar dan moet ik wel m'n mond zelf ook dichthoudenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
nevermind, ik kom wel weer terug als het OUD-momentje voorbij is.
Ja en nu hebben wij het weer gedaan.quote:
Nuhuh, L-E heeft gelijk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag net ook varkens vliegen, en kreeg een belletje van Satan dat hij aan het schaatsen is
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fraudrice of fraudeuse. Ik weet het niet.
Er zit natuurlijk een kans in dat diegene perfect weet wat guldens zijn, maar Euro's nooit heeft meegekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik had ook moeten zeggen 'uitleggen aan een 20 jarige over 30 jaar'
Oh, ik dacht dat iedereen die uit Oostblokkistan kwam dat wel in zich had.quote:
Nee man, ik ben hartstikke onschuldig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iedereen die uit Oostblokkistan kwam dat wel in zich had.
Dat zijn de ergste, die altijd beweren onschuldig te zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, ik ben hartstikke onschuldig.
Vergeet het maar. De gulden komt nooit terug. Nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een kans in dat diegene perfect weet wat guldens zijn, maar Euro's nooit heeft meegekregen.
Zie je wel babs!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Dode kat post en note... hmm, geen zin om te zoeken
Smerige stinkbeestenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat hebben jullie tegen katten?
En het is geen hond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind katten leuk! Maar ze moeten niet op het aanrecht piesen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Ja, maar hoe leg ik uit tegen de baasjes, dat ik al na één dag hun kat heb vermoordquote:
Logisch!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar hoe leg ik uit tegen de baasjes, dat ik al na één dag hun kat heb vermoord
Hij ligt nu te ruften op m'n schoot.
Eh, ieuw.. Dat heb ik nog nooit meegemaakt trouwens...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind katten leuk! Maar ze moeten niet op het aanrecht piesen.
Mijn zus heeft een kat die sproeit. Gecastreerd en alles, maar toch sproeit dat onding het huis onder. Op het laminaat, over de bank, tegen de muur, en op het aanrecht ja. Onopgevoed kutbeest vind ik dat. Maar zo zijn ze niet allemaal hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, ieuw.. Dat heb ik nog nooit meegemaakt trouwens...
Dat vind ik echt supergoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een kat die sproeit. Gecastreerd en alles, maar toch sproeit dat onding het huis onder. Op het laminaat, over de bank, tegen de muur, en op het aanrecht ja. Onopgevoed kutbeest vind ik dat. Maar zo zijn ze niet allemaal hoor.
Vermoedelijk omdat hij een kat had gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, onze hond had een keer een diarree-aanval toen er niemand thuis was. Dat was ook niet fijn.
Dat is het ook! Om maar niet te beginnen over de andere kat die altijd tussen de cv kotste. Dat is niet makkelijk schoonmaken, ze doen het er om. Een goudvis zou zoiets nooit flikken.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het ook! Om maar niet te beginnen over de andere kat die altijd tussen de cv kotste. Dat is niet makkelijk schoonmaken, ze doen het er om. Een goudvis zou zoiets nooit flikken.
Blij dat die van mij dat niet doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het ook! Om maar niet te beginnen over de andere kat die altijd tussen de cv kotste. Dat is niet makkelijk schoonmaken, ze doen het er om. Een goudvis zou zoiets nooit flikken.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Oh wauw, volgens mij doet mijn DM het weer. Geen vertraging van 36 minuten meer.
Mijn hond kotste achter de kerstboomquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Een verlaat kerstcadeau, sweet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond kotste achter de kerstboomDat duurt ook een paar weken voor je het vindt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond kotste achter de kerstboomDat duurt ook een paar weken voor je het vindt.
Ze liep altijd de vloerbedekking te likkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te veel kerstkransjes onder uit de boom gesnoept?
Wel als je die boom een paar weken hebt staan. Nog een reden om niet 2 maanden met een fucking boom in je huis te zitten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kots die er een uur ligt is al goor. We vroegen ons al af waarom ze het zelf niet had opgegeten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je die boom een paar weken hebt staan. Nog een reden om niet 2 maanden met een fucking boom in je huis te zitten!
Omdat het goor was?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kots die er een uur ligt is al goor. We vroegen ons al af waarom ze het zelf niet had opgegeten.
Een boom in je huis is gewoon dom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kots die er een uur ligt is al goor. We vroegen ons al af waarom ze het zelf niet had opgegeten.
Wat voor hond eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunstboomquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een boom in je huis is gewoon dom.
Over jezelf heen laten pissen ook. Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een boom in je huis is gewoon dom.
Pfff, dat geldt alleen als mensen het met mij eens zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over jezelf heen laten pissen ook. Ieder zijn ding.
Leven en laten leven.
Hoe lang moet ze nog?quote:
Ja ja...quote:
Of met je reet in de naaldenquote:
Ach so. Ik dacht dat ze er tijdelijk zat joh. Voor eenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang als ze zelf wil.. is geëmigreerd
Oquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang als ze zelf wil.. is geëmigreerd
Nee, die heeft ze niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach so. Ik dacht dat ze er tijdelijk zat joh. Voor eenverhuisd?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Kreator het volgende:
Booooooooooooooooooob, boooooooooooooooooooooob.....
Ms is het tijdelijk, wordt het wel weer minder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die heeft ze niet.
(alle mogelijke leuke jongens zijn (terug verhuist) naar Nederland)
Maar ze was Nederland zat.
Dit is de eerste keer dat ze het heeft. Puur omdat het eventjes gewoon niet allemaal lekker loopt. Vriendschappen opbouwen is lastig, sowieso gewoon afspreken met mensen is daar lastigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Ms is het tijdelijk, wordt het wel weer minder.
Lijkt me niet zo verkeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Maar wie verhuist er dan ook naar Curacao
Koh Taoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar is volgens mij een vriendin van mij onlangs ook geweest(herken ineens t plaatsnaampje)
heel raar idd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Maar wie verhuist er dan ook naar Curacao
Het trekt mij helemaal nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heel raar idd!
Tis warm, er zijn stranden, mensen zijn (behalve in winkels) vriendelijk,snoreken/duiken, lekker eten.. blegh
Je bent er binnen 5 min uitgekeken. Een gemiddeld boerengat in nederland heeft meet uitwijk mogelijkheden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heel raar idd!
Tis warm, er zijn stranden, mensen zijn (behalve in winkels) vriendelijk,snoreken/duiken, lekker eten.. blegh
Dat ben ik met je eens ja. In een paar weken heb je alles wel gezien. Dan is het niet meer dan je eigen stad (wat groter), maar je kan wat moeilijk even een andere stad opzoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
Je bent er binnen 5 min uitgekeken. Een gemiddeld boerengat in nederland heeft meet uitwijk mogelijkheden.
Leuk voor vakantie hoor. Niet om te wonen wat mij betreft.
Talquote:
Hoeft niet meer! Hij zei al dat ze er zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tal
Ken je de TS even uit zijn droom helpen dat vrouwen geen porno kijken.
Britten moeten zich aanmelden voor toegang pornosites
Trage kut modquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet meer! Hij zei al dat ze er zijn
Raak aan de diarreequote:
Met de fiets op Bea inrijden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
oeh, koningin met koninginnedag volgend jaar in Rhenen en Veenendaal, tof. Kan ik met de fiets.
Dan ben ik al tien keer neergehoekt door beveiliging en zit het stuur in m'n reet.quote:
Een typische win-winquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik al tien keer neergehoekt door beveiliging en zit het stuur in m'n reet.
Dan mik ik wel op Laurentien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een typische win-win
Anabolen aap heeft zijn agressie weer bot kunnen vieren op iemand die hij daadwerkelijk aan kan en jij krijgt een kleine anale surprise.
Je weet wat ze met dreigementen online kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Of heb ik nu al de AIVD achter me aan met die post?
Nou, er staat zo iemand voor de deur dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet wat ze met dreigementen online kunnen doen.
Prins Mauritsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Hopen dat het een lekkere AIVD-er is CL
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Wat een onhandige grote jetsers allemaal.
Goeie bh kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt niet eens normaal de trap oprennen zonder jezelf een blauw oog te slaan.
Boob, boobs tit tepel borst zuig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij met mijn gemiddelde jetsers. Kan gewoon bh's van de Esprit enzo aan. Die van de H&M willen niet zo.quote:
Mijn borsten zijn te zwaar voor die Esprit of H&M dingen. Ik heb een normale cup (een E sinds de zwangerschap) en kan ook aardig leuke dingen kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn gemiddelde jetsers. Kan gewoon bh's van de Esprit enzo aan. Die van de H&M willen niet zo.
Laat nog een paar leuke bij Esprit gekocht met blije printjes
Iedereen is daar blij mee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef Tally het volgende:
En toch ben ik blij met mijn onhandige onpraktische jesters
Niemand is blij met hangende tieten. En grote hangen eerder/meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedereen is daar blij mee!
Maar goed, ook de wat handigere tieten mogen er zijn.
Je klinkt als een wijf met kleine tieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand is blij met hangende tieten. En grote hangen eerder/meer.
Maar jij neukt ook met mannen, dus je mening doet er niet toe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand is blij met hangende tieten. En grote hangen eerder/meer.
Als je normale/kleine tieten zou posten, was er niks aan de hand geweest. Echter je post alleen maar lompe neptieten die over 10 jaar de neukingang blokkeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je klinkt als een wijf met kleine tieten.
Niet dat ik iets tegen kleine tieten heb. Wel tegen zeikwijven.
Jij wil zeggen dat jij blij bent met hangtieten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij neukt ook met mannen, dus je mening doet er niet toe.
Ik ben sowieso een blij mens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat jij blij bent met hangtieten?
Je hebt dan ook geen hangtetten thuis zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een blij mens.
Ik denk niet dat ik degene ben met wiskunde problemen. Maar je moet het wel breder trekken: jij post alleen maar over hoe goed jij bent, op alle vlakken, met behulp van plaatjes en uitspraken over groter/beter EN hoe anderen minder zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik post 1 keer over tieten. Jij post dagelijks je bekschijtverhalen. Do the math...
Dat is puik!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een blij mens.
Theezakjes kunnen ook hangen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
Je hebt dan ook geen hangtetten thuis zitten
Ik ben het. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
jij post alleen maar over hoe goed jij bent, op alle vlakken, met behulp van plaatjes en uitspraken over groter/beter EN hoe anderen minder zijn.
*handen in zij*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar jij neukt ook met mannen, dus je mening doet er niet toe.
Nee dat is helemaal waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen hangtetten thuis zitten
Ik faal nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef stbabylon het volgende:
Jij faalt ook, op heel wat vlakken. Deal with it.
Op internet faal ik slechts wanneer ik mij tussen de paupers op fok meng. IRL kent mijn leven geen tegenslagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, waar ook, internet krea en irl krea. My bad.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op internet faal ik slechts wanneer ik mij tussen de paupers op fok meng. IRL kent mijn leven geen tegenslagen.
Hoe scoor jij je chickies nu dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Weer een Pingstoring, dit gaat echt zelfmoorden opleveren.
Iig niet via ping, want dat heb ik nooit gebruiktquote:
Whatsapp!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Iig niet via ping, want dat heb ik nooit gebruikt.
Daar zit ie dan nu ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het homo topic is verderop.
Groetjes aan Angel
Ik mag niet meedoen met de he's en niet met de ho'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ie dan nu ook
Ik ben hier de enige homo, ja!
Oke, op die halve na, StBaby.
Dat isniet waar kom hier wel eens hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ie dan nu ook
Ik ben hier de enige homo, ja!
Oke, op die halve na, StBaby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |