ik dacht al ff dat die B voor bejaard stondquote:
neequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
deze dame heeft kylie eens nagedaan.. misschien wel leuker zelfs
http://blogs.sundaymercury.net/telly-talk/newkellyadams.jpg
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht al ff dat die B voor bejaard stond
beter dan behaardquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht al ff dat die B voor bejaard stond
reden voor een feestje!quote:
Ja jeetje, heen en weer naar de wc met de rollator duurt even, zeur niet zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat duurde een eeuw missbleeftijd zeker?
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat duurde een eeuw missbleeftijd zeker?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.
De kat heeft dus niet goed opgepast?quote:
Ja, lekkerquote:
keiharde puntenquote:
lekker voor de kachel, op een berevelletjequote:
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.
je wil Airwin niet naakt zien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble was
Meestal staat ze gillend voor de deur alsof ze een week geen eten heeft gehad, maar vanavond heb ik r nog niet gezien terwijl ze nooit ver van huis gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kat heeft dus niet goed opgepast?
wiens kat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal staat ze gillend voor de deur alsof ze een week geen eten heeft gehad, maar vanavond heb ik r nog niet gezien terwijl ze nooit ver van huis gaat.
Diegene die nu op moet passenquote:
Die van m'n nicht. De andere kwam na een uurtje aanzetten om te eten maar daarvan weet ik dat ze graag de hort op gaat. Die peerde m ook weer zodra ze het eten op had.quote:
Als je lang genoeg wacht, ben je automatisch je kleding kwijt.quote:
Als je niet zo'n preutse doos was geweest, had ik jou ook wel uitgedaagd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble was
ik en preuts?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je niet zo'n preutse doos was geweest, had ik jou ook wel uitgedaagd.
Het zaad wordt niet gescreend, dus je zit goed Tijn!quote:
Mijn zaad willen ze nietquote:
niet preuts maar wel een doos dusquote:
Op basis van mijn ervaringen wel ja.quote:
omdat jij getrouwd bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van mijn ervaringen wel ja.
Ja, welke van de twee nou erger is...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat jij getrouwd benten er altijd zo om zeurt
allebei even ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, welke van de twee nou erger is...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, welke van de twee nou erger is...
Gaat dat op Malta ook zo?quote:
Dat eerste vind ik preuts, dat tweede doe ik omdat je altijd zo heerlijk blijft reageren als ik er weer over begin.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat jij getrouwd benten er altijd zo om zeurt
Trouwen en dan bij anderen zeuren om seks?quote:
je hoeft niet perse diep te inhaleren bij t pijpenquote:
Verliezen voelt toch anders hè, als er wat tegenover staat.quote:
gewoon door je neus, tenzij je met je neus pijptquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
[..]
je hoeft niet perse diep te inhaleren bij t pijpen
gewoon allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwen en dan bij anderen zeuren om seks?
Oh.quote:
Ik zeur alleen om tieten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trouwen en dan bij anderen zeuren om seks?
Ik vraag dit dus ook niet aan jou, mijn beste.quote:
daar zie ik niks onredelijks inquote:
Dat dacht ik ook. Je wordt niet blind zodra je trouwt.quote:
Ik voelde mij aangesproken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag dit dus ook niet aan jou, mijn beste.
ik zie soms mannen met vrouwen rondlopen....dan lijkt het er toch wel op dat je stekeblind wordt van trouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Je wordt niet blind zodra je trouwt.
Dan waren ze dat al toen ze gingen trouwen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie soms mannen met vrouwen rondlopen....dan lijkt het er toch wel op dat je stekeblind wordt van trouwen.
ik doelde op die vrouwen die 24kg aankomen van de bruidstaartquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan waren ze dat al toen ze gingen trouwen.
Het werkt een beetje als sneeuwblindheid. Eerst ben je verblind, waardoor je alleen wat wazige contouren ziet. Dat noemt men verliefdheid. Dan blijf je staren, ondanks het felle licht. Dat noemt men investeren in de relatie. Daarvan wordt je dan langzaam echt stekeblind. Dat noemt men dan liefde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan waren ze dat al toen ze gingen trouwen.
Als het over staren en aanraken van Tetterstm gaat, voel ik me ook aangesprokenquote:
Brrrrrrr....quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doelde op die vrouwen die 24kg aankomen van de bruidstaart
Broeder!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het over staren en aanraken van Tetterstm gaat, voel ik me ook aangesproken
Bier!quote:
single malt scotch whiskyquote:
sneeuwwitjequote:
Al die vrouwmensen zijn wel in enen verdwenen.quote:
op zoek naar hun poesquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die vrouwmensen zijn wel in enen verdwenen.
Oeh, een lekkere Lagavullinquote:
Als ze die al niet eens meer kunnen vindenquote:
ook goed ja.. zit nu aan 12jaar oude highland park..quote:
En deze gaat er ook wel inquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
ook goed ja.. zit nu aan 12jaar oude highland park..
zekersquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En deze gaat er ook wel in![]()
[ afbeelding ]
En het is zo koud buitenquote:
sssst vrouwmens.. je maakt lawaaiquote:
Seks zonder condoom met een aids hoer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm eigenlijk bar weinig. Tenminste ligt eraan wat je spannend vind natuurlijk
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, nooit meegemaakt.
Ben jij zo spannend?
Hoe moet je ze anders betalen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heeft haast niemand meer, dus denkt niet dat dat het grootste probleem zal zijn.
Een hamer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon iets uit je huis pakken en meenemen.
Bij mij doet het nergens pijn hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Je zou toch echt haast denken dat het vakantieperiode is hier. Maar dat is het niet.. Weet iemand de vinger al te leggen op de 'zere plek'?
Maar dan krijgt t wel een andere betekenis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef Godtje het volgende:
Maar goed. Ik vind dat de termen knaak, geeltje, etc gewoon moeten blijven.
Vandaar ook de quotes Godt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij doet het nergens pijn hoor.
2 euro een knaakquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan krijgt t wel een andere betekenis.of tenminste ene andere waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |