abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:11:23 #201
67089 Gillingham
The horror...
pi_112604907
Dan krijgt hij enkel EBH 'voor zichzelf' als beste sprinter van dit moment.

Als het die negen worden, dan zal Sky ook niet meer zo vaak het initiatief nemen om vluchters terug te pakken. Ook een Lotto zal meer bezig zijn mijn klassementsrenners dan met Greipel.
What's it going to be then, eh?
pi_112605651
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:01 schreef wimderon het volgende:
Ik verwacht niet dat Eisel meegaat eigenlijk
Zou best kunnen, alhoewel Eisel natuurlijk wel een man is die zowel voor Cav als voor Wiggins nuttig kan zijn.

Maar misschien moet Cav gewoon in Polen gaan rijden :D.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112605697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef Gillingham het volgende:

Als het die negen worden, dan zal Sky ook niet meer zo vaak het initiatief nemen om vluchters terug te pakken. Ook een Lotto zal meer bezig zijn mijn klassementsrenners dan met Greipel.
Argos is er altijd nog.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:32:23 #204
67089 Gillingham
The horror...
pi_112605747
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Argos is er altijd nog.
Maar die hebben juist een mannetje meezitten. :)

In ieder geval, dat zouden ze moeten willen.
pi_112606039
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef Gillingham het volgende:

Eigenlijk is dat niet zo erg, dat er wat minder gecontroleerd wordt. Dan worden de vlakkere etappes misschien nog een beetje spannend.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:42:01 #206
67089 Gillingham
The horror...
pi_112606150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat niet zo erg, dat er wat minder gecontroleerd wordt. Dan worden de vlakkere etappes misschien nog een beetje spannend.
Dat is alleen maar goed. Maar ik kan me voorstellen dan een Cavendish er een stuk minder blij mee is.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 juni 2012 @ 12:11:31 #207
862 Arcee
Look closer
pi_112607395
Wiggins te vroeg in supervorm, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_112607418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef Arcee het volgende:
Misschien, maar ik weet niet of hij echt al in supervorm is.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_112607990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Argos is er altijd nog.
Lampre zal ook niet veel andere doelen hebben dan voor Petacchi rijden als er niemand meezit, evenals Greenedge met Goss.
pi_112608428
Zal Cameron Meyer voor het eerst de Tour rijden? Die reed een best aardige Tour of California. Althans, hij kon lang mee in de etappe die Gesink won. Bovendien gaat Meyer niet op de baan rijden in Londen.
pi_112652207
Dank Leatherface voor de naamwijziging ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:34 schreef Leatherface het volgende:
Zal Cameron Meyer voor het eerst de Tour rijden? Die reed een best aardige Tour of California. Althans, hij kon lang mee in de etappe die Gesink won. Bovendien gaat Meyer niet op de baan rijden in Londen.
Meyer unsure about Tour de France and Olympic selection

Het wordt in elk geval of de Tour of de Vuelta. Dan lijkt mij persoonlijk dat hij meer zou hebben aan de TdF dit jaar gezien de parcoursen.
pi_112652547
Ik betwijfel of Meyer er goed aan heeft gedaan om het baanwielrennen te laten voor wat het is. Met zijn grote motor hadden ze hem goed kunnen gebruiken in de ploegachtervolging. Het is een beetje raar om in de jaren voorafgaand aan de Spelen de wereldtitels aaneen te rijgen, en dan uitgerekend de Spelen zelf (het summum in die discipline) aan je voorbij te laten gaan.
pi_112652781
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:06 schreef Leatherface het volgende:
Ik betwijfel of Meyer er goed aan heeft gedaan om het baanwielrennen te laten voor wat het is. Met zijn grote motor hadden ze hem goed kunnen gebruiken in de ploegachtervolging. Het is een beetje raar om in de jaren voorafgaand aan de Spelen de wereldtitels aaneen te rijgen, en dan uitgerekend de Spelen zelf (het summum in die discipline) aan je voorbij te laten gaan.
Hij zei toch dat hij het zelf niet meer kon opbrengen om de opofferingen voor het baanwielrennen te doen?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:36:46 #214
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_112653376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

Als puntje bij paaltje komt zijn er toch altijd ploegen die met hun sprintertje hopen de toptien in de daguitslag te halen die het gat gaan meehelpen dichtrijden.

Zag je vorig jaar ook. Cavendish was ongenaakbaar, maar de ploegen bleven maar meehelpen om de boel onder controle te houden voor maximaal een tweede plaats.
pi_112653646
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:14 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Hij zei toch dat hij het zelf niet meer kon opbrengen om de opofferingen voor het baanwielrennen te doen?
Ja, dat snap ik. Maar het is jammer dat hij het hoofdstuk niet afsluit met een medaille op de Spelen. Meyer was arguably de beste baanwielrenner op de duuronderdelen van de laatste jaren.

Ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt als wegwielrenner. Het is een goede tijdrijder en hij kan aardig omhoog. Het lijkt me wel iemand met potentie in het (kleinere) rondewerk.
pi_112742790
quote:
Argos-Shimano zonder Degenkolb naar Tour de France

Team Argos-Shimano heeft haar voorselectie voor de Tour de France, die op 30 juni in het Belgische Luik aanvangt met een proloog, rond. De onderstaande renners maken deel uit van deze selectie: Marcel Kittel (GER), Simon Geschke (GER), Johannes Fröhlinger (GER), Patrick Gretsch (GER), Tom Veelers (NED), Koen de Kort (NED), Albert Timmer (NED), Roy Curvers (NED), Tom Stamsnijder (NED), Alexandre Geniez (FRA), Yann Huguet (FRA), Thierry Hupond (FRA), Mathieu Sprick (FRA) en Bert De Backer (BEL).

John Degenkolb ontbreekt op de lijst. Manager Iwan Spekenbrink legt uit. “John heeft een druk voorjaar gehad met de meeste voorjaarsklassiekers en veel etappekoersen. De Tour de France hier nog bovenop is teveel, zeker voor een weliswaar getalenteerde maar nog jonge vent van 22 jaar. De Tour de France komt eigenlijk een jaar te vroeg voor hem.”

Degenkolb zit in de selectie van het Duits Olympisch team en wil zich dit jaar richten op de Olympische wegrace, de Vuelta a España en het Wereldkampioenschap in Valkenburg. Degenkolb kijkt uit naar de rest van het seizoen. “Ik heb mezelf dit jaar mooie doelen gesteld. Volgend jaar wil ik echter schitteren in de Tour de France en hier mijn hoofddoel van maken. Ik droom ervan om de groene trui te winnen.”

Vandaag pakt Degenkolb het vliegtuig om zich door middel van een hoogtestage voor te bereiden op de Spelen en de rest van het seizoen.

Op dinsdag 19 juni maakt Team Argos-Shimano de definitieve selectie bekend.
Geen Degenkolb dus, terwijl hij zelf aangaf voor de Dauphiné dat hij heel graag z'n kans wilde pakken in de Tour. Maar wel goed voor de punten van Argos, Degenkolb kan in Polen nu meer dan genoeg scoren.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:06:46 #217
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_112743804
Ze gaan dus met zijn allen rijden voor Kittel neem ik aan, want ze hebben nog steeds niemand die een serieuze kans maakt op etappewinst als er een heuvel in het parcours ligt. :P
pi_112757867
quote:
Both Schlecks in but Chris Horner out of RadioShack-Nissan Tour de France pre-selection

American veteran misses out on what could be his final Grand Boucle

The Luxembourg-registered RadioShack-Nissan team has announced its fourteen-man pre-selection for this year’s Tour de France. Heading the list is four-time World time trial champion Fabian Cancellara, whom team manager Johan Bruyneel has said is the only rider guaranteed a place, but most of the team’s big names are also present on the long list.

Despite the very public spat that followed his early exit from the Giro d’Italia, Luxembourg champion Fränk Schleck has made the list and so, despite his poor form so far this season, has younger brother Andy, who was recently crowned the winner of the 2010 edition.

The big name missing from the list however, is that of 40-year-old veteran Chris Horner. So far this season, Horner has finished second in Tirreno-Adriatico, ninth in the Vuelta al Pais Vasco, and supported the Schleck brothers in the Ardennes Classics, but could only manage eighth in his attempt to defend his Tour of California title however. Many feel that, even at 40, Horner has unfinished business at the Tour - having finished ninth in 2010, despite riding much of the race in service of Lance Armstrong - and being forced out last year with concussion.

Included however, perhaps in place of Horner, is Danish rider Jakob Fuglsang. The 27-year-old was due to lead the team at the Giro d’Italia before a knee injury forced him out, and he was replaced by Fränk Schleck. He will likely be pressed into the service of the Schlecks in France however, should he make the final line up.

Also on the list is two-time Tour runner up Andreas Klöden, as well as 40-year-old Jens Voigt who, having been born five weeks before Horner, is the oldest rider in the UCI WorldTour. Along with those two veteran Germans, the team’s regular workers Yaroslav Popovych, Gregory Rast and Haimar Zubeldia are included, as well as - what is a rarity in Bruyneel’s Tour teams - a sprinter in the form of Frenchman Tony Gallopin.

The team’s final nine-man roster will be announced in the week beginning June 18th.

RadioShack-Nissan preselection for the Tour de France
Fabian Cancellara, Jakob Fuglsang, Tony Gallopin, Linus Gerdemann, Markel Irizar, Andreas Klöden, Maxime Monfort, Yaroslav Popovych, Gregory Rast, Hayden Roulston, Andy Schleck, Fränk Schleck, Jens Voigt and Haimar Zubeldia
Geen Horner dus, die zelf aangaf dat hij geblesseerd uit de Ronde van Californië kwam, maar er vanuit ging dat hij op tijd fit zou zijn voor de Tour.
pi_112760527
Daar gaat Wim niet blij mee zijn (ik ook niet trouwens :( )
pi_112760756
Iedereen werken voor Frank bij Radioshack? Die lijkt als enige in vorm te zijn van de kopmannen.
Album top 100 2024
pi_112766756
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:51 schreef Felagund het volgende:
Iedereen werken voor Frank bij Radioshack? Die lijkt als enige in vorm te zijn van de kopmannen.
Het is des te jammerder dat zo'n Schleck minuten in de tijdrit verliest, wordt heel moeilijk voor hem. Maar een betere keuze hebben ze idd niet
  maandag 11 juni 2012 @ 23:42:44 #222
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_112769381
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:51 schreef Felagund het volgende:
De Tour winnen zal Fränk niet. Verder sluit ik ook niet uit dat RadioShack halverwege de Tour voor een andere kopman zal voorrijden...
  maandag 11 juni 2012 @ 23:45:39 #223
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_112769553
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Het is des te jammerder dat zo'n Schleck minuten in de tijdrit verliest, wordt heel moeilijk voor hem. Maar een betere keuze hebben ze idd niet
Zubeldia!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_112769644
quote:
4s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zubeldia!
Mooie geheimfavoriet voor je wielerpooltje.
Album top 100 2024
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:27:29 #225
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_112777912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef Arcee het volgende:
Wiggins is al het hele jaar goed.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:34:19 #226
56749 BlaZ
pi_112778138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:36 schreef Zelva het volgende:

[..]

Als puntje bij paaltje komt zijn er toch altijd ploegen die met hun sprintertje hopen de toptien in de daguitslag te halen die het gat gaan meehelpen dichtrijden.

Zag je vorig jaar ook. Cavendish was ongenaakbaar, maar de ploegen bleven maar meehelpen om de boel onder controle te houden voor maximaal een tweede plaats.
Dit jaar doet Sagan mee dat veranderd de zaken nogal. Op het vlakke zal hij Viviani en/of Oss bijhebben om de sprint aan te trekken.

Voor etappe 2,4 en 6 met een stukje helling op het einde kan je hem alvast opschrijven.
pi_112781125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:34 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dit jaar doet Sagan mee dat veranderd de zaken nogal. Op het vlakke zal hij Viviani en/of Oss bijhebben om de sprint aan te trekken.

Voor etappe 2,4 en 6 met een stukje helling op het einde kan je hem alvast opschrijven.
Theoretisch zijn dat etappes 1,3 en 5. Daarnaast is hij ook nog een van de favorieten voor de proloog. En etappe 2, naar Tournai, gaat van 1000m tot 500m ong 3% omhoog, dus lijkt hij ook daar de te kloppen man.

Hier even over nadenkend kan Sagan zomaar zijn kunstje van 5 etappes in Californië herhalen en dat dan alleen al in de eerste week.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:09:15 #228
56749 BlaZ
pi_112781475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:00 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Theoretisch zijn dat etappes 1,3 en 5. Daarnaast is hij ook nog een van de favorieten voor de proloog. En etappe 2, naar Tournai, gaat van 1000m tot 500m ong 3% omhoog, dus lijkt hij ook daar de te kloppen man.

Hier even over nadenkend kan Sagan zomaar zijn kunstje van 5 etappes in Californië herhalen en dat dan alleen al in de eerste week.
Hij heeft ook aangegeven voor de groene trui te gaan. Lijkt me ook de grootste kanshebber omdat hij simpelweg in het middengebergte ook makkelijk kan winnen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:19:24 #229
67640 SaintOfKillers
pi_112781844
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:00 schreef baggerbaas het volgende:
De tegenstand in de Tour is aanzienlijk sterker dan het zwakbezette Californië (en Zwitserland is niet veel beter)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_112786699
quote:
Horner on Tour selection snub: ‘My back is fine’

Horner says his back is fine and that he would have been ready for the Tour.

Hours after learning that his RadioShack-Nissan team had not included him on its list of riders pre-selected for the Tour de France due to a back injury, American veteran Chris Horner told VeloNews that his back is no longer hurting him, and that he would have been ready to race come the Tour’s June 30 start in Liège, Belgium.

Horner’s team said Monday that back problems, which flared up last month following the Amgen Tour of California, had prevented him from racing the Tour de Suisse and therefore made it unfeasible for him to race the Tour.

“Already at California, his back was not OK. That is also the reason why he is not in the Tour de Suisse this week,” RadioShack spokesman Philippe Maertens told VeloNews on Monday. “Without racing Suisse, it would be impossible for him to race in the Tour de France.”

Horner acknowledged that he took a week off the bike following California to treat his lower back — forcing him to skip the May 31 road race at the USA Cycling Professional National Championships — but he said that he had since returned to training and he had opted to skip Suisse, as he did last year, to fully concentrate on being at his best for the Tour.

“My back is fine,” Horner said. “There is no problem with my back. It was tight after California. It spasms up from time-to-time. I needed five days to rest it, so I took a week off the bike. I could have shown up to Suisse but I wouldn’t have had form.

“If the Tour de France was a month later, I could do Suisse, recover, and then train again. But the finish of Suisse is 10 days before the Tour, so it was better to just train and focus on doing that. I trained hard last week, I rode 600 miles, and I rode 100 miles today.”

Horner, who will turn 41 in October, has dealt with intermittent lower back problems since 2006, adding that the only time he’s ever missed a race because of the pain was the 2008 Critérium du Dauphiné Libéré. That year his Astana team had been excluded from the Tour, and Horner instead spent his July supporting his teammate Levi Leipheimer at the Cascade Cycling Classic, which Leipheimer won.

Horner’s best Tour ride was ninth overall in 2010. He crashed out of last year’s edition with a concussion. Later doctors discovered a potentially dangerous embolism in his lung and he didn’t return to racing until this year’s Tirreno-Adriatico, where he finished second overall.

Horner said he learned about his exclusion from the RadioShack Tour team from his wife, who read it on the Internet and called him while he was out training. He added that as of Monday evening, he had not yet spoken with anyone from RadioShack team management. The last time he spoke with team manager Johan Bruyneel, Horner said, was a month earlier in Santa Rosa, California, when Bruyneel briefly visited the team prior to the start of the Amgen Tour.

“While I’m out doing a 100-mile training ride, I’m told that my back is wrecked beyond competing at the Tour de France,” Horner said. “As bike racers, you want to do the Tour more than any other race. By all means I can understand the team being concerned about a back problem, but my therapist was able to get it back under control, and at almost three weeks out, it’s still early to make that kind of decision.”

With Horner’s permission, Greg Bourque — a licensed acupuncturist and certified massage therapist who has treated Horner since 1997 — described Horner’s back issues as general erector spine tightening, absent of signs of sciatica or neurological dysfunction.

“I’ve treated Chris seven days a week since the Amgen Tour of California, for 90 minutes nightly, and after the first week, we didn’t even really focus on his back,” Bourque said. “I moved on to a knee treatment, and some general neuromuscular work, focusing on soft tissue — not joints or ligaments, just muscles.

“Lately it was not even therapeutic massage, because he was riding 100 miles a day,” Bourque continued. “It was not even deep work, nothing fancy, just a drainage massage to get him ready for the next day of training. He was doing everything right to look after himself. I know him really well, and I fully expected him to be ready for the Tour — and I fully expected him to be going to the Tour. And I know he did as well.”

What comes next?
Horner admitted that his back issues are triggered by outside stresses, and acknowledged that there is more stress on his RadioShack team this year than in the past.

Owned by Luxembourg-based businessman Flavio Becca, who merged his Leopard-Trek team with RadioShack after disappointment in his squad’s 2011 season, RadioShack-Nissan has fallen short of expectations both in stage races and at the spring classics. Only Fabian Cancellara and Jakob Fuglsang have registered wins thus far — both have missed starts due to injury — while Tour contender Andy Schleck has struggled throughout the year to finish races.

Horner’s ride in the leader’s jersey and eventual second-place overall at Tirreno was among the few bright spots for the squad in early 2012. His contract with the team is set through 2013.

And while he said he was “devastated” to miss the Tour, describing his disappointment as “catastrophic,” Horner said he was equally as concerned about what the team’s message might mean for potential Olympic selection.

USA Cycling is set to announce its five-man Olympic team roster on Friday, June 15. None of the five spots have been claimed through automatic qualifications.

As of the June 10 UCI WorldTour ranking, Horner was the highest-placed American rider, 25th, as well as the highest-ranked RadioShack rider on the list.

Throughout his career, Horner has been in the running, but overlooked, for Olympic selection — first back in 1996, and again in 2000, 2004 and 2008.

Horner said he spent Monday afternoon emailing his most recent power files to Jim Miller, USA Cycling’s vice president of athletics, to prove that he is race-fit and worthy of Olympic selection.

“I’ve had great results this year. I was top 10 at the Tour of the Basque Country, and I was third on the hardest climbing stage at Basque,” Horner said. “I was second overall at Tirreno, and in California I was clearly one of the best riders. I know I had a bad time trial; I was there, I remember it well. But if you look at the Mount Baldy stage, it was epic, there were three teams destroyed chasing me, I had a one-minute lead at the bottom of the Baldy climb and only four guys caught me by the finish.

“I’ve proven I can ride with best in the world,” Horner continued. “My back is healing. Whether or not my team wants to take me, I can’t control that. But I don’t like that they’re putting something out there that’s not true, that could affect my chance of going to the Olympics.”

Because he hadn’t spoken with anyone from his team, Horner couldn’t speculate on what the rest of his 2012 race schedule might look like, and if August might include racing Stateside, at the Tour of Utah and USA Pro Cycling Challenge, or abroad, at the Vuelta a España.

“I have no idea what the team is planning for me, because we haven’t spoken,” he said. “No one has called me, so I have no idea what they are thinking. I’ve had no communication with the team.”

Instead, Horner said he wanted to focus on what he did know.

“The team has put it out there that I have a severe back problem,” Horner said. “I don’t. I’m not injured. I’m not hurt. This is something I’ve had since 2006. It flares up, and it disappears, and I keep racing. I’ve had the best results of my career with this problem. Could it reoccur at the Tour de France? Sure, anything is possible. A knee injury is possible. A broken collarbone is possible. But I’m not going to let the team make it out like I have some devastating back problem, when I don’t.”

Horner zegt dus dat hij niet geblesseerd is. Lekkere communicatie binnen die ploeg ook weer..
pi_112794769
Hopelijk vertrekt hij daar aan het eind van het seizoen. Naar OPQS ofzo.
pi_112797122
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk vertrekt hij daar aan het eind van het seizoen. Naar OPQS ofzo.
Die houden wel van mannen op leeftijd ja.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 juni 2012 @ 19:19:02 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112799809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:27 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Wiggins is al het hele jaar goed.
een beetje zoals Evans vorig jaar......

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Horner zegt dus dat hij niet geblesseerd is. Lekkere communicatie binnen die ploeg ook weer..
die ploeg is gewoon een zooitje, weinig communicatie, en de communicatie die er is loopt via de media :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 19:37:38 #234
67640 SaintOfKillers
pi_112801120
Geheel in de marge en volstrekt tussen haakjes zal de VRT tijdens de Tour een speciale editie van hun stokoude spelletje Blokken hebben, waarin (ex-)renners voor een goed doel spelen, onder hen onder meer Boogerd en Hoogerland.

• maandag 25 juni: Eddy Merckx vs Ludo Dierckxsens
• dinsdag 26 juni: Jelle Vanendert vs Michael Boogerd
• woensdag 27 juni: Freddy Maertens vs Eddy Planckaert
• donderdag 28 juni: Gert Steegmans vs Eric Vanderaerden
• vrijdag 29 juni: Lucien Van Impe vs Johnny Hoogerland
pi_112801462
Het zijn wel precies de grootste lichten die ze uitgenodigd hebben _O-
pi_112801496
Voorselectie OPQS:

Dario Cataldo, Sylvain Chavanel, Gerald Ciolek, Dries Devenyns, Kevin De Weert, Bert Grabsch, Levi Leipheimer, Tony Martin, Jerome Pineau, Gert Steegmans, Matteo Trentin, Stijn Vandenbergh, Peter Velits
pi_112804536
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef wimderon het volgende:
Voorselectie OPQS:

Dario Cataldo, Sylvain Chavanel, Gerald Ciolek, Dries Devenyns, Kevin De Weert, Bert Grabsch, Levi Leipheimer, Tony Martin, Jerome Pineau, Gert Steegmans, Matteo Trentin, Stijn Vandenbergh, Peter Velits
Er vanuit gaande dat de Tour voor Tony Martin een voorbereiding op de OS is en er na 10 dagen uitstapt is dit niet echt een geweldige ploeg.
OPQS heeft echt een voorjaarsploeg, voor de grote ronden komt Velits tekort en Leipheimer kan alleen nog wat potten breken in kleinere meerdaagse wedstrijden (wordt ook steeds lastiger overigens). Misschien een dagsucces met Chavanel, meer zit er niet in.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_112806747
Velits won de ronde van Oman, maar komt daarna amper meer vooruit, rijdt in Zwitserland ook weer vrij anoniem mee. Opvallend.
pi_112826748
quote:
RTL: Andy Schleck net am Tour de France

RTL-Informatiounen no fiert den Andy Schleck den Tour de France 2012 net. Hien huet dat zweetlescht Stéck vun der Wirbelsail gebrach.

Den Andy Schleck hat jo scho grouss Problemer am Criterium du Dauphiné a wéi RTL elo gewuer gouf, hätt hien de Sakrum, dat ass dat zweetlescht Stéck vun der Wirbelsail, gebrach.

Et wier an den nächste Wochen net drun ze denken, op de Vëlo ze klammen.

Dat hei ass, wéi gesot, eng RTL-Informatioun, d'Kollege vu Radio Lëtzebuerg hunn den Andy Schleck e Mëttwochmoie géint 10.15 Auer um Telefon gehat, dee wollt dat zwar net confirméieren, huet et awer och net dementéiert.

http://sport.rtl.lu/cyclissem/news/261857.html
Kortom Andy heeft een ruggenwervel gebroken bij die val in de tijdrit van de Dauphine. Er is nog niets bevestigd, maar de kans is groot dat hij de Tour niet rijdt.
pi_112826999
Dat zou wel een aderlating zijn zeg.
sig verwijderd door FA
pi_112827050
Ben geen fan maar zou toch wel zonde zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_112827125
Oef, beter van niet, no
pi_112827228
Ok, die gebroken ruggenwervel was dan ook wel een goed excuus voor het wat slechtere rijden... :+

Niet dat hij anders wel top was geweest denk ik, in de tijdritten had hij gewoon een kwartier verloren of zo denk op Wiggins... :') Maar ja, dit houdt de 'mythe' rond de Schlecks dan nog een beetje in stand, kan Andy volgend jaar weer vanuit het niets pieken in juli! :P
Jack does it in real time...
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:09:06 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_112827677
Hele jaar miljoenen opstrijken voor "niks" dus _O- :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_112827689
Gio Lippens meldt nu op radio 1 dat hij idd niet naar de tour gaat.
pi_112827802
Jammer, al was hij sowieso niet op tijd in vorm vermoed ik.
Album top 100 2024
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:15:47 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_112827938
En Bruyneel maar zeiken dat Schleck een slappeling was :')

Wel jammer voor Andy, maar ik denk niet dat die veel kan gehad zou hebben
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:22:04 #248
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_112828145
Straks mag hij niet mee

Krijgen we morgen zo'n bericht

http://www.wielerflits.nl(...)is-met-mijn-rug.html
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:27:43 #249
14505 OProg
A Life in Music
pi_112828342
Dit is zo wel een heel treurig jaar aan het worden voor een ploeg met het formaat van Radioshack. Hoewel ze natuurlijk wel met de Ronde van Luxemburg een ronde binnen hebben. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112828703
Frank zou de Tour ook niet gaan rijden, is het volgende gerucht dat de ronde gaat, meldt Alexandre Rolin van Cyclismactu.

Het wordt nu helemaal mooi _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')