Het zijn pas 6 namen hequote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef TheArt het volgende:
Geen Simon Clarke dusHad ik wel op gerekend.
Jezus, BMC loopt daar nog stroever dan bij RSNT, wat hebben ze een geluk dat die Evans toch met zijn onmetelijke talent de meubelen redt. 2 ritten in de Giro jah, verder word je er niet echt vrolijk van natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
Definitief geen Hushovd. Niet in staat om een grote ronde te rijden, wat wel te verwachten was gezien zijn vorm dit jaar. In plaats van de Tour wordt het de Ronde van Polen voor hem.
Virusinfectie gehad dusquote:Thor Hushovd will not compete at the the Tour de France and instead will ride the Tour de Pologne as he recovers from a viral infection that slowed him earlier this season, the BMC Racing Team announced Monday.
Hushovd has not raced since withdrawing from the Giro d'Italia after the fifth stage on May 10. BMC Racing Team Chief Medical Officer Dr. Max Testa said the former world road champion is in good health, but is not adequately prepared for the rigors of a grand tour. "We did perform some tests at the Mapei Sport Center after the Giro and found that he had signs of a viral infection from earlier in the year," Testa said. "But everything now is normal." The decision for Hushovd to skip the Tour de France was not an easy one, BMC Racing Team Directeur Sportif John Lelangue said. "We obviously would have liked to have had him on our Tour de France team," Lelangue said. "But after evaluating everything, we think this program will better help him meet his own goals." Hushovd agreed, saying he will use the time between now and the start of the Tour de Pologne to prepare himself for some of the most important races on his program. "I needed more time to recover and it's always been a goal of mine to do well at the Olympics," Hushovd said. "I also hope to be a part of the BMC Racing Team's team time trial squad at the world championships and to compete in the road race as well. So there are still a lot of goals left to prove to myself this year."
No clue, schijnt in TdF uitgave van ProCycling te staan. Lees ik zelf niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom vindt hij dat laatste? Vanwege de ¤¤¤¤'s?
Kan voor spektakel zorgen. Dit was een van de mooiste etappes die ik ooit heb gezien:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:04 schreef Sautor het volgende:
Was afgelopen Giro volgens mij ook al een kleine discussie over. Tegenwoordig rijden de favorieten in het gros van de etappes met elkaar naar boven, om in de laatste 1-2 km een klein sprintje te plaatsen om wat secondes te pakken.
In etappes waar er een afdaling volgt vlak voor de finish (denk aan die Tour etappe waar Voeckler toen de parkeerplaats op reed, de Vuelta etappe waar Liquigas huishield, bijvoorbeeld) gaat er meestal wat gebeuren en lijken er ook grotere verschillen te ontstaan. Dat is wel na "kleine" klimmetjes en niet na complete bergetappes. Plus als je een beetje goede daler bent, kan je een verschil van een paar seconden op de top, uitbreiden tot een minuut beneden, wat aanvallen in de hand werkt.
Giro 2009 rit 10. Oorspronkelijk gewonnen door Di Luca, later geschrapt wegens dopinggebruik. Maar er gebeurde zoveel, continue spanning, veel kleine groepjes. Aanvallen bergop, in de afdaling en op het laatste kleine heuveltje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:19 schreef Sautor het volgende:
Dat was die etappe met Voeckler de parkeerplaats op toch?
Ik zocht een schouderophalende smiley. Die hebben we helaas nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Sautor het volgende:
Hoe kom ik erbij dat dat een Tour etappe was?
Omdat er ook een Tour etappe naar Pinerolo is geweest vorig jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:24 schreef Sautor het volgende:
Hoe kom ik erbij dat dat een Tour etappe was?
Bij de bespreking van etappe 16 zegt hij:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom vindt hij dat laatste? Vanwege de ¤¤¤¤'s?
Slap geouwehoer, als je 2 bergen hebt in één etappe moet je ook alle facetten van het fietsen beheersen. Tuurlijk is dit puur een kwestie van geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:59 schreef Spies het volgende:
[..]
Bij de bespreking van etappe 16 zegt hij:
"Dit is een bergrit zoals ik die graag zie: geen aankomst bergop, waardoor de koers vaak blokkeert, maar een terrein dat continu evolueert en van de renners eist om alle facetten van het fietsen te beheersen."
Wat ook volkomen logisch is omdat ze elf ook dondergoed weten dat ze daar met name zijn omdat Prudhomme Kittel als grote uitdager van Cavendish ziet.quote:Enkel Kittel is pas zeker van Tour voor Argos-Shimano
Tevens gaat de ploeg in de ZLM Toer van start met het Duitse sprintkanon Kittel. Ook wereldkampioen Cavendish zal daar van start gaan. Kittel ziet het zelf als een generale repetitie voor de Tour de France. In de Zeelandse ronde gaat Argos-Shimano ook oefenen met een sprinttrein.
Degenkolb en ook Veelers lijken me ook wel zeker. En de rest kun je ook wel grotendeels invullen als je de renners die niveau tekort komen weg gaat strepen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat ook volkomen logisch is omdat ze elf ook dondergoed weten dat ze daar met name zijn omdat Prudhomme Kittel als grote uitdager van Cavendish ziet.
Zoveel heeft Kittel niet laten zien dit jaar, valt eigenlijk lichtjes tegen. Goed, zijn beste periode was vorig jaar ook de 2e seizoenshelft, maar hij lijkt iig. geen stap vooruit te hebben gezet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat ook volkomen logisch is omdat ze elf ook dondergoed weten dat ze daar met name zijn omdat Prudhomme Kittel als grote uitdager van Cavendish ziet.
Het is voor Kittel wellicht te hopen dat Cav de Tour niet uitrijdt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoveel heeft Kittel niet laten zien dit jaar, valt eigenlijk lichtjes tegen. Goed, zijn beste periode was vorig jaar ook de 2e seizoenshelft, maar hij lijkt iig. geen stap vooruit te hebben gezet.
Kittel zal zelf de Tour ook niet uitrijden. Die gaat al in etappe 8 naar Porrentruy heel veel sneeuw zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is voor Kittel wellicht te hopen dat Cav de Tour niet uitrijdt.
Als Cavendish echt alles op alles wil zetten om op de Spelen te scoren, lijkt het me voor hem ook raadzaam om halverwege de Tour uit te stappen. De Giro en Tour uitrijden is wel erg veel van het goede, zelfs voor Cav.
In Peking viel Cavendish ook buiten het podium op de ploegkoers, nadat hij in de maanden ervoor de Giro uitreed en ook een halve Tour in de benen had. Maar het mislopen van een medaille was waarschijnlijk vooral te danken aan het feit dat Wiggins het 'liep lopen' na zijn twee eerdere medailles? Was Cav toen ook niet kwaad op Wiggo? Hij voelde zich toen toch in de steek gelaten?
Kittel is in de Sierra Nevada gaan trainen met Veelers en denkt zelf wel aardig bergop te kunnen rijden. Is misschien nog niet zo'n slecht idee om Van Hummelachtige taferelen in de tour te vermijden, benieuwd wat dat geeft :pquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kittel zal zelf de Tour ook niet uitrijden. Die gaat al in etappe 8 naar Porrentruy heel veel sneeuw zien.
Dat zou ook Burghardt kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Leatherface het volgende:
Bookwalter is een goede om tempo te maken in de valleien/aanloop naar de cols en Evans uit de wind te houden op het vlakke.
Klöden had sowieso de Tour van 2006 moeten winnen, hij was daar de beste renner in koers. Aan de andere kant was dat sowieso een verloren Tour voor iedereen, na al die dopingschandalen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
http://www.cyclingnews.com/features/whats-eating-andreas-kloden
Heel mooi stukje over Andreas Kloeden, geeft je ook wat beter inzicht in e mens Kloeden denk ik. Blijf er bij dat hij de elangste coureur is die ik ooit gezien heb een genot voor het oog op de fiets. Zonde van het talent dat ie leiderscapaciteiten miste, had zeker minsten 2 keer de tour moeten winnen, veel pech gekend ook en heel vaak 2de, hij zal z'n carriere vermoedeliijk eindigen zonder één ritzege in de tour, eeuwige zonde
Goede vraagquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga met 2 vrienden naar de proloog in Luik. Dit wordt de eerste x dat we de tour bezoeken. En zeker bij een proloog. Iemand tips die luik kent? Wat is de beste plek om te staan? Waar kun je allemaal komen voor en na de start?
Sowieso dacht hij twee keer dat hij de etappe ging winnen denk ik. Tegen Weening en toen Armstrong er in een uiterste sprint nog overheen kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
http://www.cyclingnews.com/features/whats-eating-andreas-kloden
Heel mooi stukje over Andreas Kloeden, geeft je ook wat beter inzicht in e mens Kloeden denk ik. Blijf er bij dat hij de elangste coureur is die ik ooit gezien heb een genot voor het oog op de fiets. Zonde van het talent dat ie leiderscapaciteiten miste, had zeker minsten 2 keer de tour moeten winnen, veel pech gekend ook en heel vaak 2de, hij zal z'n carriere vermoedeliijk eindigen zonder één ritzege in de tour, eeuwige zonde
Die had ik er eerst bij staan, maar die paste niet meer in het negentalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |