abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:06:09 #176
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_112487179
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef OProg het volgende:

[..]

Wat ook volkomen logisch is omdat ze elf ook dondergoed weten dat ze daar met name zijn omdat Prudhomme Kittel als grote uitdager van Cavendish ziet. :)
Zoveel heeft Kittel niet laten zien dit jaar, valt eigenlijk lichtjes tegen. Goed, zijn beste periode was vorig jaar ook de 2e seizoenshelft, maar hij lijkt iig. geen stap vooruit te hebben gezet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_112487185
Denk dat het voor Argos zelf helemaal niet onverstandig zou zijn om Degenkolb naar Polen te sturen en dan als sprintkopman laten starten in de Vuelta, zodat hij in ieder geval punten kan scoren. Maar Degenkolb zal zelf de Tour niet willen missen, lijkt me.
pi_112488369
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zoveel heeft Kittel niet laten zien dit jaar, valt eigenlijk lichtjes tegen. Goed, zijn beste periode was vorig jaar ook de 2e seizoenshelft, maar hij lijkt iig. geen stap vooruit te hebben gezet.
Het is voor Kittel wellicht te hopen dat Cav de Tour niet uitrijdt.

Als Cavendish echt alles op alles wil zetten om op de Spelen te scoren, lijkt het me voor hem ook raadzaam om halverwege de Tour uit te stappen. De Giro en Tour uitrijden is wel erg veel van het goede, zelfs voor Cav.

In Peking viel Cavendish ook buiten het podium op de ploegkoers, nadat hij in de maanden ervoor de Giro uitreed en ook een halve Tour in de benen had. Maar het mislopen van een medaille was waarschijnlijk vooral te danken aan het feit dat Wiggins het 'liep lopen' na zijn twee eerdere medailles? Was Cav toen ook niet kwaad op Wiggo? Hij voelde zich toen toch in de steek gelaten?
pi_112489141
Denk dat Degenkolb een beetje vorm aan het minderen is, had een piek begin mei maar lijkt nu in zowel Bayern als hier niet zo sterk meer, vooral dit rit van vandaag viel wel vies tegen. Kittel wordt afwachten, denk eerder dat Greipel de grootste tegenstander van Cav wordt in de tour
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:17:31 #180
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_112490832
Misschien wordt Wiggins wel de grootste tegenstander van Cav.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_112491538
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is voor Kittel wellicht te hopen dat Cav de Tour niet uitrijdt.

Als Cavendish echt alles op alles wil zetten om op de Spelen te scoren, lijkt het me voor hem ook raadzaam om halverwege de Tour uit te stappen. De Giro en Tour uitrijden is wel erg veel van het goede, zelfs voor Cav.

In Peking viel Cavendish ook buiten het podium op de ploegkoers, nadat hij in de maanden ervoor de Giro uitreed en ook een halve Tour in de benen had. Maar het mislopen van een medaille was waarschijnlijk vooral te danken aan het feit dat Wiggins het 'liep lopen' na zijn twee eerdere medailles? Was Cav toen ook niet kwaad op Wiggo? Hij voelde zich toen toch in de steek gelaten?
Kittel zal zelf de Tour ook niet uitrijden. Die gaat al in etappe 8 naar Porrentruy heel veel sneeuw zien.
pi_112495695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef TheArt het volgende:

[..]

Kittel zal zelf de Tour ook niet uitrijden. Die gaat al in etappe 8 naar Porrentruy heel veel sneeuw zien.
Kittel is in de Sierra Nevada gaan trainen met Veelers en denkt zelf wel aardig bergop te kunnen rijden. Is misschien nog niet zo'n slecht idee om Van Hummelachtige taferelen in de tour te vermijden, benieuwd wat dat geeft :p
pi_112508330
Ploeg BMC ook grotendeels bekend.

"Het was niet de bedoeling om de concurrentie voor de Tour een tik uit te delen, maar we wilden wel een goeie Dauphiné rijden", zegt de manager. "We zijn hier met nagenoeg onze volledige Tourploeg. Dit is een goeie generale repetitie voor ons."

Stond bij de belg op teletekst (is inmiddels weg). Hier een link naar de tekst.

Dat betekent dus de volgende rijders voor BMC in de Tour:
11 Cadel Evans (Aus)
12 Philippe Gilbert (Bel)
13 George Hincapie (USA)
14 Amaël Moinard (Fra)
15 Steve Morabito (Swi)
16 Manuel Quinziato (Ita)
17 Michael Schär (Swi)
18 Tejay Van Garderen (USA)

Plus nog een
Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen
pi_112508706
Van Avermaet dan als 9de?
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:00:55 #185
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_112508993
Ik gok op Bookwalter.
pi_112511341
Bookwalter is een goede om tempo te maken in de valleien/aanloop naar de cols en Evans uit de wind te houden op het vlakke.
pi_112513978
Ik ga met 2 vrienden naar de proloog in Luik. Dit wordt de eerste x dat we de tour bezoeken. En zeker bij een proloog. Iemand tips die luik kent? Wat is de beste plek om te staan? Waar kun je allemaal komen voor en na de start?
pi_112525931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Leatherface het volgende:
Bookwalter is een goede om tempo te maken in de valleien/aanloop naar de cols en Evans uit de wind te houden op het vlakke.
Dat zou ook Burghardt kunnen zijn.

Van Avermaet lijkt me geen verstandige keuze.
pi_112528498
http://www.cyclingnews.com/features/whats-eating-andreas-kloden

Heel mooi stukje over Andreas Kloeden, geeft je ook wat beter inzicht in e mens Kloeden denk ik. Blijf er bij dat hij de elangste coureur is die ik ooit gezien heb een genot voor het oog op de fiets. Zonde van het talent dat ie leiderscapaciteiten miste, had zeker minsten 2 keer de tour moeten winnen, veel pech gekend ook en heel vaak 2de, hij zal z'n carriere vermoedeliijk eindigen zonder één ritzege in de tour, eeuwige zonde
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:47:13 #190
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_112537706
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Columbiafan het volgende:

Heel mooi stukje over Andreas Kloeden, geeft je ook wat beter inzicht in e mens Kloeden denk ik. Blijf er bij dat hij de elangste coureur is die ik ooit gezien heb een genot voor het oog op de fiets. Zonde van het talent dat ie leiderscapaciteiten miste, had zeker minsten 2 keer de tour moeten winnen, veel pech gekend ook en heel vaak 2de, hij zal z'n carriere vermoedeliijk eindigen zonder één ritzege in de tour, eeuwige zonde
Klöden had sowieso de Tour van 2006 moeten winnen, hij was daar de beste renner in koers. Aan de andere kant was dat sowieso een verloren Tour voor iedereen, na al die dopingschandalen...
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:35:13 #191
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_112599799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga met 2 vrienden naar de proloog in Luik. Dit wordt de eerste x dat we de tour bezoeken. En zeker bij een proloog. Iemand tips die luik kent? Wat is de beste plek om te staan? Waar kun je allemaal komen voor en na de start?
Goede vraag
Wil zelf ook gaan kijken. ZOwel bij de proloog als de 1e etappe.
Met de klassiekers en oa Eneco tour kun je overal wel aardig binnendoor steken.
Geen idee of met de tour wegen al uren vantevoren afgezet zijn.
Iemand??
Net efkes anges
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:07:31 #192
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_112600096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Columbiafan het volgende:

Sowieso dacht hij twee keer dat hij de etappe ging winnen denk ik. Tegen Weening en toen Armstrong er in een uiterste sprint nog overheen kwam.
sig verwijderd door FA
pi_112604035
Vooral na gister ben ik benieuwd hoe het team van Sky zich gaat houden. Met Rogers, Porte, Froome, Knees en Siutsou hebben ze toch een team dat zowel op het vlakke als bergop een goed tempo kan maken. Maar waarschijnlijk wel te weinig renners die meekunnen als het er echt omgaat. Ik gok erop dat deze 5, samen met EBH, Wiggins, Cav en Eisel de Tourploeg zullen gaan vormen. Maar er zijn weinig teams die een betere tourploeg kunnen overleggen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:50:47 #194
67089 Gillingham
The horror...
pi_112604091
Vergeet Uran niet.
What's it going to be then, eh?
pi_112604254
Gaat Uran wel naar de Tour na de Giro dan?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:56:48 #196
67089 Gillingham
The horror...
pi_112604339
Volgens http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjI5MTU= wel.
Maar het is wellicht even afwachten.
pi_112604352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef Gillingham het volgende:
Vergeet Uran niet.
Die had ik er eerst bij staan, maar die paste niet meer in het negental :D
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112604525
Ik verwacht niet dat Eisel meegaat eigenlijk
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:02:41 #199
67089 Gillingham
The horror...
pi_112604561
Wat zou Cav daar van vinden?
pi_112604736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef Gillingham het volgende:
Wat zou Cav daar van vinden?
Waarschijnlijk niet optimaal en waarschijnlijk had hij liever ook nog Thomas, Stannard en co mee gehad.

Maar hij zal er wel van de hoogte zijn gezien het uitrijden van de Giro.

Al kan Eisel ook nog wel meegaan eventueel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')