Zoveel heeft Kittel niet laten zien dit jaar, valt eigenlijk lichtjes tegen. Goed, zijn beste periode was vorig jaar ook de 2e seizoenshelft, maar hij lijkt iig. geen stap vooruit te hebben gezet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat ook volkomen logisch is omdat ze elf ook dondergoed weten dat ze daar met name zijn omdat Prudhomme Kittel als grote uitdager van Cavendish ziet.
Het is voor Kittel wellicht te hopen dat Cav de Tour niet uitrijdt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoveel heeft Kittel niet laten zien dit jaar, valt eigenlijk lichtjes tegen. Goed, zijn beste periode was vorig jaar ook de 2e seizoenshelft, maar hij lijkt iig. geen stap vooruit te hebben gezet.
Kittel zal zelf de Tour ook niet uitrijden. Die gaat al in etappe 8 naar Porrentruy heel veel sneeuw zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is voor Kittel wellicht te hopen dat Cav de Tour niet uitrijdt.
Als Cavendish echt alles op alles wil zetten om op de Spelen te scoren, lijkt het me voor hem ook raadzaam om halverwege de Tour uit te stappen. De Giro en Tour uitrijden is wel erg veel van het goede, zelfs voor Cav.
In Peking viel Cavendish ook buiten het podium op de ploegkoers, nadat hij in de maanden ervoor de Giro uitreed en ook een halve Tour in de benen had. Maar het mislopen van een medaille was waarschijnlijk vooral te danken aan het feit dat Wiggins het 'liep lopen' na zijn twee eerdere medailles? Was Cav toen ook niet kwaad op Wiggo? Hij voelde zich toen toch in de steek gelaten?
Kittel is in de Sierra Nevada gaan trainen met Veelers en denkt zelf wel aardig bergop te kunnen rijden. Is misschien nog niet zo'n slecht idee om Van Hummelachtige taferelen in de tour te vermijden, benieuwd wat dat geeft :pquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kittel zal zelf de Tour ook niet uitrijden. Die gaat al in etappe 8 naar Porrentruy heel veel sneeuw zien.
Dat zou ook Burghardt kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Leatherface het volgende:
Bookwalter is een goede om tempo te maken in de valleien/aanloop naar de cols en Evans uit de wind te houden op het vlakke.
Klöden had sowieso de Tour van 2006 moeten winnen, hij was daar de beste renner in koers. Aan de andere kant was dat sowieso een verloren Tour voor iedereen, na al die dopingschandalen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
http://www.cyclingnews.com/features/whats-eating-andreas-kloden
Heel mooi stukje over Andreas Kloeden, geeft je ook wat beter inzicht in e mens Kloeden denk ik. Blijf er bij dat hij de elangste coureur is die ik ooit gezien heb een genot voor het oog op de fiets. Zonde van het talent dat ie leiderscapaciteiten miste, had zeker minsten 2 keer de tour moeten winnen, veel pech gekend ook en heel vaak 2de, hij zal z'n carriere vermoedeliijk eindigen zonder één ritzege in de tour, eeuwige zonde
Goede vraagquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga met 2 vrienden naar de proloog in Luik. Dit wordt de eerste x dat we de tour bezoeken. En zeker bij een proloog. Iemand tips die luik kent? Wat is de beste plek om te staan? Waar kun je allemaal komen voor en na de start?
Sowieso dacht hij twee keer dat hij de etappe ging winnen denk ik. Tegen Weening en toen Armstrong er in een uiterste sprint nog overheen kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
http://www.cyclingnews.com/features/whats-eating-andreas-kloden
Heel mooi stukje over Andreas Kloeden, geeft je ook wat beter inzicht in e mens Kloeden denk ik. Blijf er bij dat hij de elangste coureur is die ik ooit gezien heb een genot voor het oog op de fiets. Zonde van het talent dat ie leiderscapaciteiten miste, had zeker minsten 2 keer de tour moeten winnen, veel pech gekend ook en heel vaak 2de, hij zal z'n carriere vermoedeliijk eindigen zonder één ritzege in de tour, eeuwige zonde
Die had ik er eerst bij staan, maar die paste niet meer in het negentalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |