http://www.haarlemsdagbla(...)n-provincie-foetsie-quote:Auto’s vertrokken, inkomsten provincie foetsie
HAARLEM - ’Auto’s weg, inkomsten foetsie’. De provincie Noord-Holland verliest miljoenen euro’s aan inkomsten door het verdwijnen van een groot leasebedrijf uit de provincie.
Met de verhuizing van Athlon Car Lease Nederland naar Noord-Brabant ’verliest’ Noord-Holland in drie jaar ongeveer 25 miljoen euro aan inkomsten.
Ahtlon had bijna 63.000 personenauto’s in Noord-Holland geregistreerd staan. En omdat voor die auto’s motorrijtuigenbelasting moet worden betaald, en omdat de provincie daaruit zogeheten opcenten krijgt, verliest ’Haarlem’ in een klap veel geld. Dit jaar valt het nog mee. Omdat Athlon pas in augustus vertrok, is de schade 4,2 miljoen. Volgend jaar is dat 12,6 miljoen en in 2013 8,5 miljoen.
Wellicht een nieuwe ja. Maar toch enige twijfel omdat we ook niet in Haarlem kwamen. Ik neem even aan dat de vestiging in Haarlem stond gezien deze plaats vermeld wordt. Ik kan me ook niet echt een grote vestiging van hen in Noord-Holland voor de geest halen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef joppie_saus het volgende:
Weer een nieuwe bestemming voor ons erbij?
[..]
http://www.haarlemsdagbla(...)n-provincie-foetsie-
Huh, ik snap je niet helemaal. Wat is omdat het in de provincie stond?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Panthera. het volgende:
Maar ja, dat is omdat het in de provincie stond. Ik kreeg een keer een lift door iemand die ook die transportopdrachten managede voor zijn leasemij. Voor ritjes tot het half uur, km of 40 regelden ze intern wat, daarna werd het voordeliger om het via EW (of AR) te doen.
Die vestiging van de Leasemij stond in de provincie NHolland maar gaat nu naar Brabant lees ik. Dus dan krijgen de mensen die in NHolland via die lease maatschappij de auto krijgen die vanuit Brabant, wat dus te ver is om het intern te regelen (althans, als die kosten/baten verhouding voor elk bedrijf ongeveer gelijk is).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh, ik snap je niet helemaal. Wat is omdat het in de provincie stond?
En dus dat wij worden ingehuurd bedoel je? ja dan klopt die redenatie wel degelijk. Zo had ik het nog niet bekeken haha.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die vestiging van de Leasemij stond in de provincie NHolland maar gaat nu naar Brabant lees ik. Dus dan krijgen de mensen die in NHolland via die lease maatschappij de auto krijgen die vanuit Brabant, wat dus te ver is om het intern te regelen (althans, als die kosten/baten verhouding voor elk bedrijf ongeveer gelijk is).
Of klopt deze redenatie niet?
Nu even in de gaten houden waar ze zich vestigen. Ze zijn al uit Noord-Holland vertrokken per augustus staat er. Dat betekent dat we wellicht binnenkort al mogen rijden.quote:
Dat zou kunnen, maar lijkt me minder logisch. Waarom zou de provincie anders zo veel geld (van 63.000 auto's) mislopen. Lijkt me niet dat het geld van de auto's die in NH rijden naar NB gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Misschien is het wel alleen het hoofdkantoor en gaan de auto's wel gewoon naar de al bestaande grote vestiging, dat kan natuurlijk ook
Je kan ritten alleen van de dag zelf of de dagen erna bekijken. Waarom weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef fusionfake het volgende:
heeft iemand ook een error bij het bekijken van oude ritten?
Ik ook, ben doodop op de een of andere manierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar lijkt me minder logisch. Waarom zou de provincie anders zo veel geld (van 63.000 auto's) mislopen. Lijkt me niet dat het geld van de auto's die in NH rijden naar NB gaan.
Maar goed, ik ga tukken. Tukken? Ja tukken.. Niet uit en zulks. Rustig avondje pakken!
Die fout maak je maar één keer. Ik snap overigens ook niet waarom je niet meer bij je gegevens kan. Voor mij wordt dat hele kopje van mijn ritgeschiedenis dan totaal overbodig. Ik zal het eens vragen de eerstvolgende keer dat ik de planning aan de telefoon heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef fusionfake het volgende:
Ah oke, handig om te weten voor de volgende keerVul nu pas de ritbon in van gisteren namelijk.
Ben ik ook benieuwd naar! Let us know!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Die fout maak je maar één keer. Ik snap overigens ook niet waarom je niet meer bij je gegevens kan. Voor mij wordt dat hele kopje van mijn ritgeschiedenis dan totaal overbodig. Ik zal het eens vragen de eerstvolgende keer dat ik de planning aan de telefoon heb.
Volgens mij worden er fysiek weinig auto's verplaatst en ligt het alleen maar aan de naam en het adres van de hoofdvestiging waarop de auto's geregistreerd staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Misschien is het wel alleen het hoofdkantoor en gaan de auto's wel gewoon naar de al bestaande grote vestiging, dat kan natuurlijk ook
Ja klopt. In dat systeem zouden we dan ook onze loonstroken kunnen downloaden, maar aangezien ze dat nu per e-mail doen kan dat nieuwe systeem nog best wel even op zich laten wachten denk ik..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef roflkartoffel het volgende:
Was het niet zo dat ze met een nieuw systeem bezig waren? Misschien komt dat nog in het nieuwe.. en laten ze het huidige voor wat het is.
Of misschien is dát al het nieuwe systeem. Hoewel dat dan niet echt erg vernieuwend genoemd kan worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja klopt. In dat systeem zouden we dan ook onze loonstroken kunnen downloaden, maar aangezien ze dat nu per e-mail doen kan dat nieuwe systeem nog best wel even op zich laten wachten denk ik..
Mij maakt het ook niet uit zolang ik maar kan werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vraag me steeds meer af in hoeverre ze nog naar die regio's kijken. Tijdje terug eindigde ik in Alkmaar, aangezien dat ook 'Noord-Nederland' was, en donderdag werd ik om half 6 's avonds nog gebeld door hun. Eerste vraag was: 'Jij bent regio Zwolle he?' Ik zo: 'Nee, Groningen.'. Kreeg ik te horen 'Oh, dat is in de buurt van, maar we hebben een rit uit Drachten voor je.'
Dan denk ik; regio Zwolle? Groningen? En dan Drachten? Zal wel.
Ergste locatie voor mij is dat ene bedrijf in Veenendaal, maar dat ligt meer omdat het 25 minuten lopen is vanaf de bushalte. Maar daar ben ik vanaf huis meer dan anderhalf uur bezig voor grofweg 10 km.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit zolang ik maar kan werkenEn meestal betekent in een andere regio starten/eindigen meer uren zoals eerder al gezegd.
Ze kijken bij de planning volgens mij ook alleen naar de geografische ligging van je start/eindadres in je regio. Soms ligt het maar 30 km o.i.d. van je huis af maar duurt het 2 uur voordat je er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |