abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103113304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:49 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ohja, maandag payday!! :D
Nee, gisteren was payday. :D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:54:52 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103114663
En het klopte aardig bij mij.

Radio ontvangst in Limburg is inderdaad kut met peren.
#26 || Luciano da Silva
pi_103120742
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Nee, gisteren was payday. :D
Nou bij mij nog niet. :(
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:03:44 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103127788
Weer een nieuwe bestemming voor ons erbij?

quote:
Auto’s vertrokken, inkomsten provincie foetsie

HAARLEM - ’Auto’s weg, inkomsten foetsie’. De provincie Noord-Holland verliest miljoenen euro’s aan inkomsten door het verdwijnen van een groot leasebedrijf uit de provincie.

Met de verhuizing van Athlon Car Lease Nederland naar Noord-Brabant ’verliest’ Noord-Holland in drie jaar ongeveer 25 miljoen euro aan inkomsten.

Ahtlon had bijna 63.000 personenauto’s in Noord-Holland geregistreerd staan. En omdat voor die auto’s motorrijtuigenbelasting moet worden betaald, en omdat de provincie daaruit zogeheten opcenten krijgt, verliest ’Haarlem’ in een klap veel geld. Dit jaar valt het nog mee. Omdat Athlon pas in augustus vertrok, is de schade 4,2 miljoen. Volgend jaar is dat 12,6 miljoen en in 2013 8,5 miljoen.
http://www.haarlemsdagbla(...)n-provincie-foetsie-
#26 || Luciano da Silva
pi_103129394
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef joppie_saus het volgende:
Weer een nieuwe bestemming voor ons erbij?

[..]

http://www.haarlemsdagbla(...)n-provincie-foetsie-
Wellicht een nieuwe ja. Maar toch enige twijfel omdat we ook niet in Haarlem kwamen. Ik neem even aan dat de vestiging in Haarlem stond gezien deze plaats vermeld wordt. Ik kan me ook niet echt een grote vestiging van hen in Noord-Holland voor de geest halen.
pi_103129528
Maar ja, dat is omdat het in de provincie stond. Ik kreeg een keer een lift door iemand die ook die transportopdrachten managede voor zijn leasemij. Voor ritjes tot het half uur, km of 40 regelden ze intern wat, daarna werd het voordeliger om het via EW (of AR) te doen.
pi_103129596
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Panthera. het volgende:
Maar ja, dat is omdat het in de provincie stond. Ik kreeg een keer een lift door iemand die ook die transportopdrachten managede voor zijn leasemij. Voor ritjes tot het half uur, km of 40 regelden ze intern wat, daarna werd het voordeliger om het via EW (of AR) te doen.
Huh, ik snap je niet helemaal. Wat is omdat het in de provincie stond?
pi_103129687
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Huh, ik snap je niet helemaal. Wat is omdat het in de provincie stond?
Die vestiging van de Leasemij stond in de provincie NHolland maar gaat nu naar Brabant lees ik. Dus dan krijgen de mensen die in NHolland via die lease maatschappij de auto krijgen die vanuit Brabant, wat dus te ver is om het intern te regelen (althans, als die kosten/baten verhouding voor elk bedrijf ongeveer gelijk is).

Of klopt deze redenatie niet?
pi_103129952
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Die vestiging van de Leasemij stond in de provincie NHolland maar gaat nu naar Brabant lees ik. Dus dan krijgen de mensen die in NHolland via die lease maatschappij de auto krijgen die vanuit Brabant, wat dus te ver is om het intern te regelen (althans, als die kosten/baten verhouding voor elk bedrijf ongeveer gelijk is).

Of klopt deze redenatie niet?
En dus dat wij worden ingehuurd bedoel je? ja dan klopt die redenatie wel degelijk. Zo had ik het nog niet bekeken haha.
pi_103130041
*O*
pi_103130563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Panthera. het volgende:
*O*
Nu even in de gaten houden waar ze zich vestigen. Ze zijn al uit Noord-Holland vertrokken per augustus staat er. Dat betekent dat we wellicht binnenkort al mogen rijden.

Hopelijk West-Brabant. :D
pi_103130784
Misschien is het wel alleen het hoofdkantoor en gaan de auto's wel gewoon naar de al bestaande grote vestiging, dat kan natuurlijk ook :P
pi_103130990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Misschien is het wel alleen het hoofdkantoor en gaan de auto's wel gewoon naar de al bestaande grote vestiging, dat kan natuurlijk ook :P
Dat zou kunnen, maar lijkt me minder logisch. Waarom zou de provincie anders zo veel geld (van 63.000 auto's) mislopen. Lijkt me niet dat het geld van de auto's die in NH rijden naar NB gaan.

Maar goed, ik ga tukken. Tukken? Ja tukken.. Niet uit en zulks. Rustig avondje pakken!

:*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:26:54 #164
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_103131925
heeft iemand ook een error bij het bekijken van oude ritten?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_103132180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef fusionfake het volgende:
heeft iemand ook een error bij het bekijken van oude ritten?
Je kan ritten alleen van de dag zelf of de dagen erna bekijken. Waarom weet ik niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar lijkt me minder logisch. Waarom zou de provincie anders zo veel geld (van 63.000 auto's) mislopen. Lijkt me niet dat het geld van de auto's die in NH rijden naar NB gaan.

Maar goed, ik ga tukken. Tukken? Ja tukken.. Niet uit en zulks. Rustig avondje pakken!

:*
Ik ook, ben doodop op de een of andere manier :W
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:51:29 #166
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_103132806
Ah oke, handig om te weten voor de volgende keer :) Vul nu pas de ritbon in van gisteren namelijk.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_103141755
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef fusionfake het volgende:
Ah oke, handig om te weten voor de volgende keer :) Vul nu pas de ritbon in van gisteren namelijk.
Die fout maak je maar één keer. Ik snap overigens ook niet waarom je niet meer bij je gegevens kan. Voor mij wordt dat hele kopje van mijn ritgeschiedenis dan totaal overbodig. Ik zal het eens vragen de eerstvolgende keer dat ik de planning aan de telefoon heb.
pi_103145169
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:08 schreef Mallet het volgende:

[..]

Die fout maak je maar één keer. Ik snap overigens ook niet waarom je niet meer bij je gegevens kan. Voor mij wordt dat hele kopje van mijn ritgeschiedenis dan totaal overbodig. Ik zal het eens vragen de eerstvolgende keer dat ik de planning aan de telefoon heb.
Ben ik ook benieuwd naar! Let us know!
pi_103147335
Inderdaad. Zou veel makkelijker zijn als je je ritten van ten minste de afgelopen week zou kunnen zien. Of ten minste de dag ervoor :')
pi_103150351
Was het niet zo dat ze met een nieuw systeem bezig waren? Misschien komt dat nog in het nieuwe.. en laten ze het huidige voor wat het is.
pi_103151339
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Panthera. het volgende:
Volgens mij worden er fysiek weinig auto's verplaatst en ligt het alleen maar aan de naam en het adres van de hoofdvestiging waarop de auto's geregistreerd staan.
pi_103151353
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef roflkartoffel het volgende:
Was het niet zo dat ze met een nieuw systeem bezig waren? Misschien komt dat nog in het nieuwe.. en laten ze het huidige voor wat het is.
Ja klopt. In dat systeem zouden we dan ook onze loonstroken kunnen downloaden, maar aangezien ze dat nu per e-mail doen kan dat nieuwe systeem nog best wel even op zich laten wachten denk ik..
pi_103157855
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja klopt. In dat systeem zouden we dan ook onze loonstroken kunnen downloaden, maar aangezien ze dat nu per e-mail doen kan dat nieuwe systeem nog best wel even op zich laten wachten denk ik..
Of misschien is dát al het nieuwe systeem. Hoewel dat dan niet echt erg vernieuwend genoemd kan worden.
pi_103162288
Had vrijdag een gemiste oproep van onbekend nummer om half 5, dus ik belde Easyway maar hun waren het niet. Vroegen ze aan de telefoon of ik het erg vond om in Breda te beginnen en te eindigen, en aangezien ik deze maand nog niet zoveel uren heb vond ik het geen slecht idee. Dus morgen een Breda-Almere en Middenmeer-Breda, dus morgen lekker uren maken.
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:46:22 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103165538
Ik vraag me steeds meer af in hoeverre ze nog naar die regio's kijken. Tijdje terug eindigde ik in Alkmaar, aangezien dat ook 'Noord-Nederland' was, en donderdag werd ik om half 6 's avonds nog gebeld door hun. Eerste vraag was: 'Jij bent regio Zwolle he?' Ik zo: 'Nee, Groningen.'. Kreeg ik te horen 'Oh, dat is in de buurt van, maar we hebben een rit uit Drachten voor je.'

Dan denk ik; regio Zwolle? Groningen? En dan Drachten? Zal wel.
#26 || Luciano da Silva
pi_103165760
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vraag me steeds meer af in hoeverre ze nog naar die regio's kijken. Tijdje terug eindigde ik in Alkmaar, aangezien dat ook 'Noord-Nederland' was, en donderdag werd ik om half 6 's avonds nog gebeld door hun. Eerste vraag was: 'Jij bent regio Zwolle he?' Ik zo: 'Nee, Groningen.'. Kreeg ik te horen 'Oh, dat is in de buurt van, maar we hebben een rit uit Drachten voor je.'

Mij maakt het ook niet uit zolang ik maar kan werken :P En meestal betekent in een andere regio starten/eindigen meer uren zoals eerder al gezegd.

Ze kijken bij de planning volgens mij ook alleen naar de geografische ligging van je start/eindadres in je regio. Soms ligt het maar 30 km o.i.d. van je huis af maar duurt het 2 uur voordat je er bent :P
pi_103165974
Starten doe ik altijd wel in regio Rotterdam, eindigen bijna nooit.
pi_103169127
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Mij maakt het ook niet uit zolang ik maar kan werken :P En meestal betekent in een andere regio starten/eindigen meer uren zoals eerder al gezegd.

Ze kijken bij de planning volgens mij ook alleen naar de geografische ligging van je start/eindadres in je regio. Soms ligt het maar 30 km o.i.d. van je huis af maar duurt het 2 uur voordat je er bent :P
Ergste locatie voor mij is dat ene bedrijf in Veenendaal, maar dat ligt meer omdat het 25 minuten lopen is vanaf de bushalte. Maar daar ben ik vanaf huis meer dan anderhalf uur bezig voor grofweg 10 km.
pi_103171469
Ik heb dus morgen mijn eerste rit, en nu staat er bij mijn ritinformatie niet dat ik schade moet controleren en opschrijven.. Moet ik dat dan alsnog doen of het gewoon zo laten?
pi_103171678
Gewoon transportformulier volgen. Als je op transportformulier plek heb om schade te noteren doen, anders niet (maar dan staat het er vaak expliciet bij).

Edit: PM anders het bedrijf even waar je voor moet rijden.
pi_103173099
pi_103178038
Grr. Trein gemist, nu 20 min te laat op ophaaladres.. lekker begin :(
pi_103180207
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef joppie_saus het volgende:

Ik heb bijna altijd maar ritjes één kant op :P Dus meestal eindig ik in Rotterdam, Almere of Amsterdam. En dan weer met OV terug. Twee keer een ritje terug gehad naar Zwolle, dus nog een klein stukje OV'en. Heb jij vaak nog iets terug richting Groningen dan?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:09:02 #184
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103181780
Hangt er van af. Soms eindig ik in Haren, laatst nog een Den Bosch - Groningen gehad, en daarna nog dat spoedje Harlingen - Groningen. Maar meestal niet nee, dan is Almere het eindpunt, of Leeuwarden ofzo.

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 08:13 schreef Bhuddy het volgende:
Grr. Trein gemist, nu 20 min te laat op ophaaladres.. lekker begin :(
Tsja, dat heet voorbereiding en op tijd van huis weg gaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_103183013
Ik eindig tegenwoordig bijna altijd in Barneveld, 20 minuten reistijd naar huis ongeveer. Is erg slecht voor je uren kan ik vertellen, vooral ook omdat ik veel in Veenendaal begin wat een half uur reistijd naar beginadres is.
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:10:32 #186
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_103184150
Ik eindigde laatst in Drachten, 3,5u naar huis OV'en...
Die plekken in de middle of nowhere tikken dan wel lekker aan.
Maar wel triest om te zien hoe ze daar zo achter lopen vergeleken met de Randstad...
pi_103184413
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb dus morgen mijn eerste rit, en nu staat er bij mijn ritinformatie niet dat ik schade moet controleren en opschrijven.. Moet ik dat dan alsnog doen of het gewoon zo laten?
Hé, een vrouwelijke hiker. Goeie ontwikkeling!
pi_103185369
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef guru033 het volgende:
Ik eindigde laatst in Drachten, 3,5u naar huis OV'en...
Die plekken in de middle of nowhere tikken dan wel lekker aan.
Maar wel triest om te zien hoe ze daar zo achter lopen vergeleken met de Randstad...
Ik vroeg me juist af.. wat lopen ze in de Randstad voor zeg.. al die metro's en trams :P Net een echte stad! :+
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:43:06 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103185601
Ach het is maar net wat je gewend bent. Ik vind het noorden juist heerlijk. Randstad is veel te druk en te gestresst.
#26 || Luciano da Silva
pi_103188519
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hé, een vrouwelijke hiker. Goeie ontwikkeling!
Gebeurt dat niet zo vaak?
pi_103189257
Het zijn hier bijna alleen maar kerels, zover ik weet ;)

Vandaag niet meer gebeld :( , vrijdag weer beschikbaar!
pi_103190430
Net gebeld voor volgende week maandag :o

Avondritje zodat ik toch nog wat uurtjes kan maken ondanks tentamens. Had helemaal vergeten mijn beschikbaarheid in te vullen voor deze en volgende week. Oeps :@
pi_103191384
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:43 schreef Panthera. het volgende:
Ik eindig tegenwoordig bijna altijd in Barneveld, 20 minuten reistijd naar huis ongeveer. Is erg slecht voor je uren kan ik vertellen, vooral ook omdat ik veel in Veenendaal begin wat een half uur reistijd naar beginadres is.
Ik kwam jou vorige week maandag tegen in Barneveld? Toen jij die A3 had en ik een Transporter.
pi_103192116
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik kwam jou vorige week maandag tegen in Barneveld? Toen jij die A3 had en ik een Transporter.
Dat kan zeker kloppen, toen jij de trein miste omdat ik niet doorliep :6 :@
pi_103196791
Loonstrook binnen! Ik kom 15+ uur te kort.. Ben benieuwd.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:57:21 #196
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103197005
Ik heb morgen de grootste kutdag uit mijn EW-carriere denk ik.

Eerst van Groningen naar Nieuwdorp in een Citroen C1, en daarna vanuit daar door in een 1.2 Panda naar Ossendrecht, op de Nederlands/Belgische grens. :')

Wordt waarschijnlijk morgen nog wel gebeld voor een weg terug, en zo niet, dan niet he. Leuk man, hiken *)
#26 || Luciano da Silva
pi_103197025
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat kan zeker kloppen, toen jij de trein miste omdat ik niet doorliep :6 :@
Collegiaal!! _O-

Morgen twee ritjes. Een Prius en een Leon. Met de tweede eindig ik op de feestlocatie. Helaas niet al te lange ritjes, dus zal max 6 uur maken verwacht ik.
pi_103197075
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb morgen de grootste kutdag uit mijn EW-carriere denk ik.

Eerst van Groningen naar Nieuwdorp in een Citroen C1, en daarna vanuit daar door in een 1.2 Panda naar Ossendrecht, op de Nederlands/Belgische grens. :')

Wordt waarschijnlijk morgen nog wel gebeld voor een weg terug, en zo niet, dan niet he. Leuk man, hiken *)
Ossendrecht... dan pak je de trein in Bergen op Zoom, mii hometown jwz!! Maar dat is inderdaad een flinke.. nee wacht, FLINKE kutdag!! Succes!
pi_103197079
Ghehe, je hebt van die dagen... :X

Heb gelijk maar weer gemaild naar de dames, met een behoorlijke uitleg zodat áls ze het fout doen het niet aan mij kan liggen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:58:57 #200
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103197085
Oh-mijn-god. Nieuwdorp is een gat in Zeeland, op 3,5 uur rijden vanaf Groningen :')
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')