abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:11:22 #121
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103078627
Leuk hoor, dat spoedje van vanmiddag. Eerst een foutief adres doorgekregen, toen bleek dat ik er tegenover moest zijn in een parkeergarage. Die was onvindbaar, werd ik naar de parking verderop gestuurd. Dat was een kwartier lopen, maar daar aangekomen werd ik teruggestuurd. Bleek dat er een deur in een gebouw was de parkeergarage in. Eenmaal daar mocht ik eerst 20 euro parkeergeld aftikken omdat die vorige berijder de auto in een betaald-parkeren garage had gezet in plaats van de opgedragen gratis variant :')
#26 || Luciano da Silva
pi_103078825
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor AR een heel stuk gereden in een 159SW 1700 turbo. Wat een fijne auto. Misschien wel de beste van alle ritten bij AR, al was de rampenrit met de Ford Galaxy ook leuk :P
Die 159SW ook weleens gehad, vond het niet bijzonder. Audi A5 coupé ging toch wat beter vooruit :P
Vandaag een Ibiza (Ecomotive jeej) en VW Jetta gereden. Wacht nu op een belletje voor maandag!
pi_103079250
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Die 159SW ook weleens gehad, vond het niet bijzonder. Audi A5 coupé ging toch wat beter vooruit :P
Vandaag een Ibiza (Ecomotive jeej) en VW Jetta gereden. Wacht nu op een belletje voor maandag!
Van alle ritten van AR was dat wel de beste :P verder vaak huur- en ex lease auto's, dan is 200pk al snel spectaculair. Maar wel fijne auto.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103081508
Maandag 1 ritje in een Toyota IQ :').
pi_103081998
Hoi allemaal, zelf sinds net lid van fok. Ben afgelopen maandag aangenomen bij easyway en heb maandag mijn eerste ritje. Hoop dat het wat wordt :)
pi_103082410
Loon binnen!
Wacht met smart op de loonstrook want volgens mij klopt er helemaal niets van.
pi_103082755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:54 schreef Mallet het volgende:
Loon binnen!
Wacht met smart op de loonstrook want volgens mij klopt er helemaal niets van.
Zo, dat doen ze snel voor de verandering :o
pi_103083257
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:04 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Zo, dat doen ze snel voor de verandering :o
Dat hebben ze dan net gedaan, want een halfuur geleden stond het er nog niet op :P
pi_103083359
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:18 schreef roflkartoffel het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan net gedaan, want een halfuur geleden stond het er nog niet op :P
ABN is altijd heel snel met betalingen en daarnaast krijg ik direct een e-mail op mijn telefoon. Ik weet het altijd heel snel.
pi_103084131
Zo, contract van autoreset is binnen.
Heb een vraag, maar kan maandag pas bellen met het bedrijf dat alles regelt met de contracten enzo. Wie rijdt hier voor ar en mag ik even een pm sturen?
.
pi_103084416
Nice, loon binnen inderdaad. Had eerder maandag verwacht eigenlijk. Was ook eigenlijk wel tijd voor loon. Ik had nog net genoeg geld op de rekening om te tanken :') Vanmiddag een auto opgehaald met 10 km range toen ik weg reed. Sommige mensen zijn echt schrapers :')
pi_103085738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:51 schreef Chapelle het volgende:
Nice, loon binnen inderdaad. Had eerder maandag verwacht eigenlijk. Was ook eigenlijk wel tijd voor loon. Ik had nog net genoeg geld op de rekening om te tanken :') Vanmiddag een auto opgehaald met 10 km range toen ik weg reed. Sommige mensen zijn echt schrapers :')
Ik vraag me af wat voor zin het heeft, benzine krijg je toch gewoon van je leaser?
pi_103085782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:21 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat voor zin het heeft, benzine krijg je toch gewoon van je leaser?
Ligt volgens mij aan het leasecontract. Ik heb ook wel eens leaseauto's opgehaald bij mensen die dan nog even wat getankt hebben zodat ik er nog mee kan rijden, maar dan gewoon 1/4 tank.
pi_103086658
Vraagje: hoe zit het met salarisverhoging bij easy way als je halverwege de maand jarig bent geweest? Krijg je de gehele maand uitbetaald met je nieuwe uurloon of alleen de dagen na je verjaardag? Klopt vrij weinig van m'n salaris afgelopen maand ;(
pi_103086937
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Malks het volgende:
Vraagje: hoe zit het met salarisverhoging bij easy way als je halverwege de maand jarig bent geweest? Krijg je de gehele maand uitbetaald met je nieuwe uurloon of alleen de dagen na je verjaardag? Klopt vrij weinig van m'n salaris afgelopen maand ;(
Bij mij is het altijd zo geweest dat ik de hele maand heb uitbetaald gekregen met m'n nieuwe uurloon en ik ben pas eind v/d maand jarig.
pi_103092883
Bij mij klopt het loon trouwens perfect :)
pi_103094005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Zo, contract van autoreset is binnen.
Heb een vraag, maar kan maandag pas bellen met het bedrijf dat alles regelt met de contracten enzo. Wie rijdt hier voor ar en mag ik even een pm sturen?
Ik. Stuur maar een PM ;)
pi_103098197
Vandaag vanuit Hoofddorp naar Born geweest met een auto waarvan de radio-ontvangst heel slecht was :') (ja er zat gewoon een antenne op..). Het was een oud model Focus, met die navigatie/radio/cd-speler, dus hij had een scan-knop waarmee de hele FM-band (of dat ook heten mag) afgezocht werd, maar hij vond steeds maar 1 zender :') Dus ik dat maar luisteren, omdat ik natuurlijk geen cd'tjes bij me had..
Een greep van zenders die ik opgehad heb: Radio Gelderland, Omroep Brabant, L1 (wat in Limburgs gedaan werd en waar ik dus geen reet van verstond :') ), Radio Horizon ( :') ) en een heel debat op Radio 1 over 1 jaar kabinet-Rutte :')
pi_103098517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag vanuit Hoofddorp naar Born geweest met een auto waarvan de radio-ontvangst heel slecht was :') (ja er zat gewoon een antenne op..). Het was een oud model Focus, met die navigatie/radio/cd-speler, dus hij had een scan-knop waarmee de hele FM-band (of dat ook heten mag) afgezocht werd, maar hij vond steeds maar 1 zender :') Dus ik dat maar luisteren, omdat ik natuurlijk geen cd'tjes bij me had..
Een greep van zenders die ik opgehad heb: Radio Gelderland, Omroep Brabant, L1 (wat in Limburgs gedaan werd en waar ik dus geen reet van verstond :') ), Radio Horizon ( :') ) en een heel debat op Radio 1 over 1 jaar kabinet-Rutte :')
Van Born tot Venlo is de ontvangst over het algemeen heel slecht is mijn ervaring, daar krijg ik alleen Belgische Q-Music, Radio 1-4 en WDR, ook in die nieuwe Volkswagens met die ingebouwde nav/radio schermen.

Maar ja, de charme van het buitenland O+ :')
pi_103106579
Ik mag maandag trouwens een Hyundai Trajet uit 2005 rijden. Volgens mij is dat een enorme kutbak. :') Eerste rit is in een Altea uit 2007.
pi_103106782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Van Born tot Venlo is de ontvangst over het algemeen heel slecht is mijn ervaring, daar krijg ik alleen Belgische Q-Music, Radio 1-4 en WDR, ook in die nieuwe Volkswagens met die ingebouwde nav/radio schermen.

Maar ja, de charme van het buitenland O+ :')
Volgens mij lag het echt aan de radio zelf, in Hoofddorp kon ik alleen Q-music ontvangen. Dat geluisterd tot ergens rond Amstelveen, toen kon ik alleen 538 ontvangen, dat geluisterd tot Utrecht en toen kreeg ik alleen nog die vage zenders :D
pi_103106797
Ben volgende week de hele week beschikbaar 8-)
pi_103106800
Ik mag maandag trouwens weer een dagje Spaanse Polder doen :Y
pi_103109930
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mag maandag trouwens weer een dagje Spaanse Polder doen :Y
De oranje?
Die zitten eigenlijk niet in Spaanse Polder, dat is als R'dam NW
pi_103109968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:33 schreef Chapelle het volgende:
Bij mij klopt het loon trouwens perfect :)
Ik mis geloof ik 100 euro. Ik heb zelf even gekeken hoeveel loonheffing eraf zou moeten gaan en dan kom ik op dat bedrag uit.

Woensdag ben ik ook week beschikbaar na 2 weken. We shall see.. Het is natuurlijk vakantie dus het aantal beschikbare chauffeurs zal wel weer explosief toenemen.
pi_103110166
Ik mis 50% van wat ik zou moeten krijgen. Slechte zaak, volgens mij hebben ze mijn voorgeschoten tankkosten niet meebetaald. Mooi kut, heb het geld wel nodig deze tijd.
Te slecht voor woorden dit. Een beetje nauwkeurigheid is hier wel op z'n plaats.
pi_103110987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:46 schreef Jorian29 het volgende:
Ik mis 50% van wat ik zou moeten krijgen. Slechte zaak, volgens mij hebben ze mijn voorgeschoten tankkosten niet meebetaald. Mooi kut, heb het geld wel nodig deze tijd.
Te slecht voor woorden dit. Een beetje nauwkeurigheid is hier wel op z'n plaats.
Tja ik moet helaas bekennen dat ik regelmatig contact moet zoeken omdat het niet klopt. Daarom leg ik ook heel uitgebreid alles vast per rit, want anders is het bijna geen doen om erachter te komen waar de fout zit. Je kan namelijk niet alleen zeggen van: ik heb zelf 60 uur en ik heb van jullie 45 uur uitbetaald gekregen..
pi_103111043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:37 schreef Fleauris het volgende:

[..]

De oranje?
Die zitten eigenlijk niet in Spaanse Polder, dat is als R'dam NW
Ja, de oranje inderdaad. Weet dat er idd R'dam NW op de bussen staat die er heen gaat, maar ik noem het hele zooitje altijd de Spaanse Polder :D
pi_103111079
Ik moet trouwens zeggen dat ik nog nooit een verkeerd loon heb gekregen in de 2 jaar dat ik nu bij EW zit. Zelfs in de zomerperiode en die paar keer buitenland kreeg ik alles prima vergoed.
pi_103113044
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik nog nooit een verkeerd loon heb gekregen in de 2 jaar dat ik nu bij EW zit. Zelfs in de zomerperiode en die paar keer buitenland kreeg ik alles prima vergoed.
Ohja, maandag payday!! :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')